Rudie-10 wrote: ↑08 Jun 2023, 14:06
Toen Bosz trainer van Ajax was vond ik hem een pedante en irritante vent, als hij PSV-trainer wordt vind ik hem ineens een super sympathieke vent. Waardoor dat komt vraag ik mij af.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal zodra je PSV-er wordt!
Toen Bosz trainer van Ajax was vond ik hem een pedante en irritante vent, als hij PSV-trainer wordt vind ik hem ineens een super sympathieke vent. Waardoor dat komt vraag ik mij af.
Kleine correctie, kan veel korter: Ajax pedant en irritant, PSV super sympathiek.
Kleine correctie, kan veel korter: Ajax pedant en irritant, PSV super sympathiek.
Kan nog korter, want pedant en irritant rijmt op mand.
Het kan toch niet anders dan dat Bosz het gaat worden, volgens mij heeft Marcel niet eens een plan b. Ik hoop alleen wel dat men bij ons wel op de strepen blijft staan en hem niet alle vrijheid gaat geven. Nog niet zo lang geleden stonden we er financieel niet best voor en ik ben bang dat Bosz wel heel veel wil investeren. Als ik zo de berichten van Rik lees gaat Marcel hier, vooralsnog, ook niet echt in mee en daardoor duurt het zo 'lang'.
Juancho wrote: ↑08 Jun 2023, 15:06
Wat voor een leven moeten jullie hebben zeg, niet normaal hoe deprimerend. Aldus een legendarische uitspraak van onze eigen liefdevolle @rikelfrink
Ik bespeur hier toch een sprankje irritatie dat je bent aangepakt, fijne man Jan