Alle oud-abcoude noord trutjes zijn verboden om te noemen tijdens het speculeren
Nieuwe trainer PSV
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik roep er pas zo'n 6 jaar om op dit forum. Eindelijk gaat het dan gebeuren! Eindelijk herkenbaar en leuk voetbal om naar te kijken. Aanvallen en goalen maken godverdomme.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Internationale topspeler
Er was een week geleden nog veel weerstand tegen Bosz. Nu hebben ze het net zo lang gerekt, dat iedereen inmiddels allang al blij is dat we überhaupt een nieuwe trainer hebben. Well played PSV. Well played.
- fritske
- Bankzitter
Nou Peter, knal alle beoogde aanwinsten in een groepsapp, zeg ff op jouw directe Bosz wijze dat ze niet moeten mauwen en kampioen gaan worden en dan zie ik graag elke dag een nieuwe aanwinst tegemoet de komende 1,5 maand.
- fritske
- Bankzitter
Wellicht waren het meer de supporters die met Bosz op 1 lijn moesten komen dan dat PSV en Bosz op 1 lijn moesten komen
Moest ook even omschakelen voor Bosz, maar ben helemaal klaar voor ze Bosz way. Zo lang het maar niet een hobbelig bospad wordt.
FORZA :PSV:
-
- Legende
De berichten van zowel VI als het ED gaan al een week lang deze kant op en dat er nog wat besproken moet worden, maar dat het ook de goede kant op gaat. Als je Twitter deze week had weggefilterd met al die zogenaamde 'betrouwbare' bronnen en een beetje geduld zou hebben, dan is vrijdag of aanstaande maandag een logische zet dat de bevestiging komt. Met dit nieuws zal het eerder morgen dan aanstaande maandag worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Benieuwd hoe de toekomst van Luuk eruit ziet. Erg gedreven in pressen maar heeft Bosz ooit wel eens met zo'n type spits gespeeld?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- GillesdelaCroquette
Ja, tuurlijk, bij PSV is het allerbelangrijkste dat Revolinho aanboord is uiteraard.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Tomm
- Vedette
Lekker doorselecteren en dan krijgen we Sinkgraven, Dolberg en Kluivert terug. Feest! Ik ben er nog allemaal niet zo blij mee. Ongetwijfeld hogere amusementswaarde maar of het gepaard zal gaan met meer sportief succes betwijfel ik. Eerst maar eens zien wat voor selectie er straks staat.
- Juancho
- Mister PSV
Morgen presentatie dus. Ben benieuwd! Schmidt was (op voorhand) al shocking en bij Bosz dlzalndat nog erger zijn
Kijk nu al uit naar de eerste trainingsbeelden en oefenwedstrijden.
Kijk nu al uit naar de eerste trainingsbeelden en oefenwedstrijden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Maikel
- Site Admin
Zijn alle drie wel betere spelers dan die weg zouden gaanTomm wrote: ↑08 Jun 2023, 18:35Lekker doorselecteren en dan krijgen we Sinkgraven, Dolberg en Kluivert terug. Feest! Ik ben er nog allemaal niet zo blij mee. Ongetwijfeld hogere amusementswaarde maar of het gepaard zal gaan met meer sportief succes betwijfel ik. Eerst maar eens zien wat voor selectie er straks staat.
Maar dit soort namen zijn tot op heden puur door de media genoemd omdat PSV met Bosz bezig is. Snap niet zo goed waarom mensen dat direct zien alsof dat nu sowieso gaat gebeuren
-
Rik' Ijs en weder dienende' Elfrink en Marco 'Ajax Ajax Ajax Ajax' Timmer tegelijk. Morgen is het rond.
Niet mijn eerste keus en niet mijn type voetbal, maar ik steun Bosz uiteraard. Een slimme, ambitieuze trainer met de blik op het kampioenschap kan PSV gied gebruiken. Of het ook gaat werken zien we dan wel weer.
Niet mijn eerste keus en niet mijn type voetbal, maar ik steun Bosz uiteraard. Een slimme, ambitieuze trainer met de blik op het kampioenschap kan PSV gied gebruiken. Of het ook gaat werken zien we dan wel weer.
- Persepolis
- Vedette
Was toch allang duidelijk dat dit hoogstwaarschijnlijk rond zou komen. Het is dat sommige mensen dachten dat onderhandelingen met trainers doorgaans in 2 gesprekken helemaal afgerond worden en er zelfs allerlei rare complottheorieën werden bedacht, maar heel raar is dit allemaal niet. Hij was niet mijn 1e keus, maar ik hoop uiteraard dat ik het helemaal verkeerd had ingeschat en PSV en Bosz elkaar aan kampioenschappen kunnen helpen. Speelstijl maakt me geen reet uit eigenlijk, winnen is het enige dat telt.
- Maikel
- Site Admin
Wedden dat ze bij de aankondiging een woordspeling met 'Boss' gaan gebruiken?