We got him!
Nieuwe trainer PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
(Minstens) een jaar lang zonder PCGC op dit forum. We zullen hem missen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Internationale topspeler
Gdv de Gijzeling gaat nu echt beginnentrouwepsvfan wrote: ↑08 Jun 2023, 18:45 (Minstens) een jaar lang zonder @PCGC op dit forum. We zullen hem missen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Bosz de TRANSFERFRIDAYYYYYYY terug wil brengen, te beginnen met z’n eigen presentatie morgen
► Show Spoiler
-
Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat Luuk spits wordt bij PSV, alleen al omdat Bosz met zijn assistenten meer uit corners wil halen. Zou het fijner vinden als we een wendbare spits krijgen, maar PSV kan het idee van Bosz’ corners wel gebruiken om Luuk te behouden.Revolinho wrote: ↑08 Jun 2023, 18:47 Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
- Maikel
- Site Admin
Helaas, clowntje voor jou.
Nee grapje, ik haal hem zo weg. Maar even dat iedereen kan zien hoe het clowntje werkt
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En dan doen we iedere wedstrijd niet 90 minuten spelen, maar ieder team gewoon 5 corners en wie het meeste scoort wint!CZ_Code wrote: ↑08 Jun 2023, 18:50Ik denk dat Luuk spits wordt bij PSV, alleen al omdat Bosz met zijn assistenten meer uit corners wil halen. Zou het fijner vinden als we een wendbare spits krijgen, maar PSV kan het idee van Bosz’ corners wel gebruiken om Luuk te behouden.Revolinho wrote: ↑08 Jun 2023, 18:47 Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- Ardbeg
- Mister PSV
Ben dan wel heel benieuwd of dat Bouma deel klopt. Heb geen oog op zijn kwaliteiten.
-
- Nationale topspeler
Grappig. Maar even serieus, als corners een sterk punt kunnen zijn, lijkt de vervanging van Luuk niet mijn eerste keus, verre van zelfs. Je moet een echte linksbuiten, het liefst ook een betere op rechts en Ghazi lozen. De hele verdediging is ondermaats en 2 van je middenvelders gaan vertrekken. Dan kan je toch beter daar eerst allemaal investeren en proberen het meeste uit Luuk te halen.Vanthaman18 wrote: ↑08 Jun 2023, 18:56En dan doen we iedere wedstrijd niet 90 minuten spelen, maar ieder team gewoon 5 corners en wie het meeste scoort wint!
-
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dat moet Rik wel zijn.
Ik snap hem nu ook meteen:
Omdat
Lfrink
Anoniem
Is
- SomaQan
- Nationale topspeler
toch Bosz dus, ik hoop dat hij ons gaat verrassen maar ik hou mijn hart vast en vrees voor weer een overgangsjaar. We hebben op dit moment een no-nonsens trainer nodig die de dingen simpel houdt en een goede verdedigende organisatie weet neer te zetten. Dat laatste is iets wat ik bij Bosz nooit hebben kunnen ontdekken.
- sly
- Verbannen
Ze zijn knettergek als ze de selectie volledig op de schop gooien voor Bosz .
Het is de taak van een trainer een spelsysteem te kiezen wat bij een spelersgroep past. Met drie a vier gerichte aankopen staat er een elftal wat moeiteloos moet kunnen meedoen om de titel.
Het is de taak van een trainer een spelsysteem te kiezen wat bij een spelersgroep past. Met drie a vier gerichte aankopen staat er een elftal wat moeiteloos moet kunnen meedoen om de titel.
-
- Lid van verdienste
- Maikel
- Site Admin
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ja joh! Heeft afgelopen jaar met RVN ook super gewerkt!!
Dit is dus gewoon BS en het verleden onderstreept dat.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- GillesdelaCroquette
Eh, de selectie gaat sowieso volledig op de schop, wie er ook komt. Drommel, Obispo, Mwene, Branthwaite, Ramalho, Guti, Sangare, Silva, Hazard zijn of afgeschreven, gaan terug naar de club die ze verhuurd heeft of worden gewoon verkocht. Bijna een heel basiselftal.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- ShovingNE2
- Site Admin
De helft van de basis ging toch zeer waarschijnlijk al weg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen