Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sylvester
Verbannen

DC_PSV wrote: 08 Jun 2023, 16:53
Sylvester wrote: 08 Jun 2023, 14:18 DuUrT wEl LaNg He !
:brain: Te LaNg
We got him! :top:
sly
Verbannen

Bosz haalt de kerst niet....
Sylvester
Verbannen

sly wrote: 08 Jun 2023, 18:42 Bosz haalt de kerst niet....
Is dit een dreigement?
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

(Minstens) een jaar lang zonder PCGC op dit forum. We zullen hem missen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
AddoCultheld
Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 08 Jun 2023, 18:45 (Minstens) een jaar lang zonder @PCGC op dit forum. We zullen hem missen.
Gdv de Gijzeling gaat nu echt beginnen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Bosz de TRANSFERFRIDAYYYYYYY terug wil brengen, te beginnen met z’n eigen presentatie morgen

Image
► Show Spoiler
Revolinho
Internationale topspeler

Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
Koenjo
Meervoudig international

Zal fijn zijn als het morgen rond is, nu flink de selectie versterken en gas erop!
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
CZ_Code
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 08 Jun 2023, 18:47 Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
Ik denk dat Luuk spits wordt bij PSV, alleen al omdat Bosz met zijn assistenten meer uit corners wil halen. Zou het fijner vinden als we een wendbare spits krijgen, maar PSV kan het idee van Bosz’ corners wel gebruiken om Luuk te behouden.
ComeOnPSV
Vedette

Eindelijk een doorbraak.

Dit was het bericht waar we op zaten te wachten.
Maikel
Site Admin

Sensation wrote: 08 Jun 2023, 18:47 Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Bosz de TRANSFERFRIDAYYYYYYY terug wil brengen, te beginnen met z’n eigen presentatie morgen

Image
► Show Spoiler

Helaas, clowntje voor jou.

Nee grapje, ik haal hem zo weg. Maar even dat iedereen kan zien hoe het clowntje werkt :mrgreen:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

CZ_Code wrote: 08 Jun 2023, 18:50
Revolinho wrote: 08 Jun 2023, 18:47 Ik krijg de indruk dat het zo lang duurde omdat Bosz een aantal spelers kwijt wil die de club weer niet kwijt wilt. Luuk bijv, is geen typische Bosz-speler (denk ik he). Zo zal hij misschien ook vraagtekens hebben bij een Sambo, die intern als een groot talent word gezien, maar Bosz wilt wellicht spelers die er meteen staan op CL-niveau. Als hij die spelers bijvoorbeeld wilt slijten, maar de club die jongens op handen draagt, dan krijg je stevige gesprekken. Nogmaals, ik DENK dat dat het probleem was, maar Brands heeft aangegeven dat hij er meer over zou vertellen wanneer het rond zou zijn. Ben heel benieuwd.
Ik denk dat Luuk spits wordt bij PSV, alleen al omdat Bosz met zijn assistenten meer uit corners wil halen. Zou het fijner vinden als we een wendbare spits krijgen, maar PSV kan het idee van Bosz’ corners wel gebruiken om Luuk te behouden.
En dan doen we iedere wedstrijd niet 90 minuten spelen, maar ieder team gewoon 5 corners en wie het meeste scoort wint!
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Had Olai wel gelijk vanochtend.
Ardbeg
Mister PSV

GiveCup2day wrote: 08 Jun 2023, 18:57 Had @Olai wel gelijk vanochtend.
Ben dan wel heel benieuwd of dat Bouma deel klopt. Heb geen oog op zijn kwaliteiten.
CZ_Code
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 08 Jun 2023, 18:56
CZ_Code wrote: 08 Jun 2023, 18:50 Ik denk dat Luuk spits wordt bij PSV, alleen al omdat Bosz met zijn assistenten meer uit corners wil halen. Zou het fijner vinden als we een wendbare spits krijgen, maar PSV kan het idee van Bosz’ corners wel gebruiken om Luuk te behouden.
En dan doen we iedere wedstrijd niet 90 minuten spelen, maar ieder team gewoon 5 corners en wie het meeste scoort wint!
Grappig. Maar even serieus, als corners een sterk punt kunnen zijn, lijkt de vervanging van Luuk niet mijn eerste keus, verre van zelfs. Je moet een echte linksbuiten, het liefst ook een betere op rechts en Ghazi lozen. De hele verdediging is ondermaats en 2 van je middenvelders gaan vertrekken. Dan kan je toch beter daar eerst allemaal investeren en proberen het meeste uit Luuk te halen.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Ik zou denken dat Zenden als PSV cultuur bewaker erbij wordt gehaald
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

GiveCup2day wrote: 08 Jun 2023, 18:57 Had @Olai wel gelijk vanochtend.
Dat moet Rik wel zijn.

Ik snap hem nu ook meteen:
Omdat
Lfrink
Anoniem
Is
SomaQan
Nationale topspeler

🥲🥲 toch Bosz dus, ik hoop dat hij ons gaat verrassen maar ik hou mijn hart vast en vrees voor weer een overgangsjaar. We hebben op dit moment een no-nonsens trainer nodig die de dingen simpel houdt en een goede verdedigende organisatie weet neer te zetten. Dat laatste is iets wat ik bij Bosz nooit hebben kunnen ontdekken.
alu.w
Regelmatige invaller

Hoe kan het nou dat Rik en Marco altijd allebei op hetzelfde tijdstip PSV-nieuws bekendmaken? Zelfde bron? Of krijgen ze nieuws onder embargo ofzo?
sly
Verbannen

Ze zijn knettergek als ze de selectie volledig op de schop gooien voor Bosz .
Het is de taak van een trainer een spelsysteem te kiezen wat bij een spelersgroep past. Met drie a vier gerichte aankopen staat er een elftal wat moeiteloos moet kunnen meedoen om de titel.
Mick Jagger
Lid van verdienste

Maikel wrote: 08 Jun 2023, 18:40 Wedden dat ze bij de aankondiging een woordspeling met 'Boss' gaan gebruiken?
Zal wel zoiets worden als #WeHaveANewBosz inderdaad.
Maikel
Site Admin

alu.w wrote: 08 Jun 2023, 19:09 Hoe kan het nou dat Rik en Marco altijd allebei op hetzelfde tijdstip PSV-nieuws bekendmaken? Zelfde bron? Of krijgen ze nieuws onder embargo ofzo?
Dat, en wellicht hebben ze onderling contact om elkaar te gunnen.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

sly wrote: 08 Jun 2023, 19:10 Ze zijn knettergek als ze de selectie volledig op de schop gooien voor Bosz .
Het is de taak van een trainer een spelsysteem te kiezen wat bij een spelersgroep past. Met drie a vier gerichte aankopen staat er een elftal wat moeiteloos moet kunnen meedoen om de titel.
Ja joh! Heeft afgelopen jaar met RVN ook super gewerkt!!

Dit is dus gewoon BS en het verleden onderstreept dat.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

sly wrote: 08 Jun 2023, 19:10 Ze zijn knettergek als ze de selectie volledig op de schop gooien voor Bosz .
Eh, de selectie gaat sowieso volledig op de schop, wie er ook komt. Drommel, Obispo, Mwene, Branthwaite, Ramalho, Guti, Sangare, Silva, Hazard zijn of afgeschreven, gaan terug naar de club die ze verhuurd heeft of worden gewoon verkocht. Bijna een heel basiselftal.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
ShovingNE2
Site Admin

De helft van de basis ging toch zeer waarschijnlijk al weg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply