Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Lid scoutingsteam
WelRIO wrote: ↑08 Jun 2023, 19:43Kan er echt geen reet van.Voormalig KG wrote: ↑08 Jun 2023, 11:49
Wel van het Mainz in de Bundesliga in de PL nooit opgevallen en eerlijk gezegd is mij dat wel tegengevallen na zijn seizoen bij Mainz.
Wat ik weet van zijn laatste seizoenen daar zal ik nu op pennen
In zijn laatste seizoen bij Mainz behoorde hij met een xG van 0,5 per 90 minuten tot de betere spitsen, zonder dat hij veel balcontacten had in de 16. Enorm effectief, eigenlijk kreeg hij in de 16 geweldige mogelijkheden om te scoren, door goed positie te kiezen met zijn looplijnen zonder de bal. Had enorm veel momenten die bijna een goal opleverden. Creëerde deze mogelijkheden ook, alleen het balletje moet wel goed vallen. In de eredivisie valt de bal voor een spits zo groot en sterk als Mateta waarschijnlijk wel goed, zie bijvoorbeeld Strand Larssen die hetzelfde had alleen dan in de Noorse competitie en niet in de Bundesliga.
Hij is een enorm grote gozer van 1,92cm, die net als Luuk fysiek aanwezig is in het veld. Al is zijn spel niet typisch voor iemand van zijn grootte; hij bracht wat extra inde opbouw en begon regelmatig aan een dribbel. Deze kwaliteiten in het 1v1 duel gebruikte hij bijvoorbeeld om kansen voor zichzelf te creëren
Sidenote:
Hij had Spurs afgezegd en gekozen voor Palace, want hij wilde geen back-up zijn achter Kane. How things have changed..
Zie ik graag komen. In de PL niet echt gevolgd.
Zijn carrière in een notendop:
https://www.cpfc.co.uk/teams/first-team ... pe-mateta/
Bron:
https://themastermindsite.com/2022/06/0 ... pe-mateta/
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ja, hun nummer 6 als het goed is. Denk dat die moeiteloos Sangare kan vervangen. Niet omdat die even goed is, of voetballend even sterk (zou best zo kunnen zijn trouwens), maar omdat die kerel echt alles en iedereen opvreet en na 90 minuten rennen nergens last van heeft. Heeft het ons ook 3 keer erg lastig gemaakt dit seizoen.
-
- Vaste waarde in elftal
CZ_Code wrote: ↑08 Jun 2023, 20:15Ja, hun nummer 6 als het goed is. Denk dat die moeiteloos Sangare kan vervangen. Niet omdat die even goed is, of voetballend even sterk (zou best zo kunnen zijn trouwens), maar omdat die kerel echt alles en iedereen opvreet en na 90 minuten rennen nergens last van heeft. Heeft het ons ook 3 keer erg lastig gemaakt dit seizoen.
170 cm groot,is me eerlijk gezegd niet echt opgevallen.
Risico is natuurlijk dat deze jongen in een team speelt waar alles lekker loopt. 1 goed seizoen is een risico maar dat moet je af en toe nemen. 4 miljoen hij ongeveer kosten
-
- Nationale topspeler
Heeft in de eerste 5 minuten meer laten zien dan Til in de laatste maand. Is gewoon een fantastische stofzuiger, type Kanté. Zou heel makkelijk in te passen moeten zijn.PsvBmg wrote: ↑08 Jun 2023, 20:18CZ_Code wrote: ↑08 Jun 2023, 20:15 Ja, hun nummer 6 als het goed is. Denk dat die moeiteloos Sangare kan vervangen. Niet omdat die even goed is, of voetballend even sterk (zou best zo kunnen zijn trouwens), maar omdat die kerel echt alles en iedereen opvreet en na 90 minuten rennen nergens last van heeft. Heeft het ons ook 3 keer erg lastig gemaakt dit seizoen.
170 cm groot,is me eerlijk gezegd niet echt opgevallen.
Risico is natuurlijk dat deze jongen in een team speelt waar alles lekker loopt. 1 goed seizoen is een risico maar dat moet je af en toe nemen. 4 miljoen hij ongeveer kosten
-
- Legende
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
De PSV scouting heeft hem gewoon hoog op het lijstje staan. Dan overleg je de afgelopen dagen met Bosz of het een goede spits is in zijn spel.
Fnoord kwam ook aanzetten met biedingen, dus het zal gewoon besproken zijn met Bosz.
Hoe de onderhandelingen verlopen met Bosz ben ik er toch wel van overtuigd dat PSV echt pas na het vertrek van Ruud is gaan praten.
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klinkt logisch inderdaad.ComeOnPSV wrote: ↑08 Jun 2023, 22:05De PSV scouting heeft hem gewoon hoog op het lijstje staan. Dan overleg je de afgelopen dagen met Bosz of het een goede spits is in zijn spel.
Fnoord kwam ook aanzetten met biedingen, dus het zal gewoon besproken zijn met Bosz.
Hoe de onderhandelingen verlopen met Bosz ben ik er toch wel van overtuigd dat PSV echt pas na het vertrek van Ruud is gaan praten.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ook dit klinkt logischStandbeeld wrote: ↑08 Jun 2023, 22:06Komt uit de koker van Earnie natuurlijk. Bosz zegt enkel ja of nee.
- Standbeeld
- Mister PSV
Na een karige periode van weinig nieuws krijg ik er weer helemaal zin in. Morgen Boszmeister, tijdens/na het weekend Pepi, dan Spierings, let's go!