Ricardo Pepi

Spelers A-selectie.
Post Reply

Ricardo Pepi zou een goede aankoop zijn voor PSV.

Ja
307
60%
Twijfel
177
35%
Nee
25
5%
 
Total votes: 509
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Extreem rare aankoop qua prijs, potentieel, prioriteit en moment. Leren we het dan nooit?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 21:59
Standbeeld wrote: 08 Jun 2023, 21:58
Ik verwacht zelf rond de 8mln.
Nog steeds best wel een hele hoop geld...
Ik vind het een marktconform bedrag, dat wel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 08 Jun 2023, 22:02 Extreem rare aankoop qua prijs, potentieel, prioriteit en moment. Leren we het dan nooit?
Je wil het seizoen beginnen met alleen Luuk de Jong in de spits?

Weer geen backup?

De spitspositie is ook prio.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me een spits die erg goed past binnen Bosz zijn systeem. Hij kan goed meevoetballen, is doelgericht, fysiek sterk en zoekt altijd diepgang. Earnie kent hem al sinds de jeugd dus hij weet echt wel wat we in huis halen en of hij het geld waard is.



Leuke titel^
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 21:56 Die moet flink wat kosten toch? 10M meen ik gelezen te hebben?
Zal wel even stukje minder zijn, maar met eventuele doorverkoop. Ik ben hier erg blij mee iig! Als het een direkte 8 miljoen is zonder doorverkoop, dan is Stewart een absolute meester onderhandelaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 08 Jun 2023, 22:02 Extreem rare aankoop qua prijs, potentieel, prioriteit en moment. Leren we het dan nooit?
Ik denk dat het toch echt betekent dat PSV niet meer 100% vertrouwt op Luuk. Dus Pepi zal aankomend seizoen echt heel serieus de concurrentie aangaan met Luuk, verwacht ik.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de wedstrijden/beelden die ik van Pepi heb gezien niet direct overtuigd geraakt.

Wel benieuwd of hij dan beoogd is voor de basis en zo ja, wat er dan met de Jong gaat gebeuren.
Als hij als backup wordt gehaald vind ik het behoorlijk wat geld en zie ik andere posities meer prioriteit hebben om versterkt te worden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan is Bosz dus rond en is Pepi de nieuwe spits.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 08 Jun 2023, 22:06 Dan is Bosz dus rond en is Pepi de nieuwe spits.
Dat dus.
Zal Bosz morgen gepresenteerd worden en PSV volle bak voor Pepi gaan.

Wel mooi dat Feyenoord dan wederom afgetroefd gaat worden.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk volgt Spierings ook snel
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 08 Jun 2023, 22:02 Extreem rare aankoop qua prijs, potentieel, prioriteit en moment. Leren we het dan nooit?
Ik snap dus niks van dit soort stelligheid hè.

Pepi speelt bij de kansloze hekkensluiter van de competitie. Een ploeg die er he-le-maal niks van bakt, maar hij schiet er ondanks dat behoorlijk wat ballen in. Hij is relatief sterk, vrij rap, zoekt diepgang, kan meevoetballen, kan duels winnen. Het is ook niet zo alsof 'ie 25 jaar is: hij is net een halfjaar 20. Ik ken heel erg veel spelers, zowel binnen als buiten Europa, maar geef mij een lijstje met vergelijkbare type spelers die hetzelfde of minder kosten. Ik denk dat je er misschien vijf kan vinden, en bij die vijf kun je precies dezelfde vraagtekens zetten als bij Pepi. Ik vind dit echt een hele, hele slimme aankoop die heel wat problemen oplost. Luuk heeft er een geduchte concurrent bij, we kunnen weer iets meer variëren en we hebben een jongen in huis die 3x, 4x zoveel waard kan worden t.o.v. zijn aankoopprijs. Ook nog eens een Amerikaan en een potentieel uithangbord in de groeiende markt daar.

En wat betreft prioriteit: tja, daar kun je van alles van vinden. Onze club is daarin behoorlijk stellig geweest voor PSV-begrippen: de prioriteit ligt bij het creëren van waarde. Dan kijk je inderdaad voornamelijk naar de voorhoede, aangezien dat in de regel de meest waardevolle spelers zijn. Dan kun je uiteindelijk inderdaad alsnog de potentie van Pepi in twijfel trekken, maar ik vraag me af hoe je dat hard gaat maken als je z'n afgelopen seizoen onder de loep legt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben niet direct overtuigd. Voor 4 of 5 prima, maar rond de 10? Zo goed en overtuigend vind ik hem gewoon niet. Maar goed, laten we hopen dat hij het geweldig gaat doen! Neem aan dat hij eerste spits wordt.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien een voorbarige conclusie, maar ik ga er vanuit dat er echt wel iets te spenderen is als dit onze eerste aankoop is. Een spits erbij is belangrijk, maar ik denk toch echt, en hoop dat dit ook de conclusie is van de directie, dat andere posities meer prioriteit hebben. Het feit dat we dan zo’n aankoop doen, stemt mij ergens positief. Lijkt mij namelijk niet dat hier +-8 miljoen aan gespendeerd wordt, en er dan niks meer over zal zijn.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor een 20-jarige is hij trouwens erg volwassen en mentaal sterk. In alle interviews die ik heb gezien (bij Groningen en de VS) komt hij ook erg verstandig en welbespraakt over.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 08 Jun 2023, 22:10 Ik ben niet direct overtuigd. Voor 4 of 5 prima, maar rond de 10? Zo goed en overtuigend vind ik hem gewoon niet. Maar goed, laten we hopen dat hij het geweldig gaat doen! Neem aan dat hij eerste spits wordt.
Feyenoord was bereid 6M (excl. bonussen) te betalen en daar waren mensen redelijk zeker dat het wel goed ging komen. Het zou me niks verbazen als dit weer een kopie is van de Veerman-transfer. Dat we of hetzelfde bedrag boden en Pepi voor ons koos of dat we net een miljoentje of twee meer neerleggen
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me een prima aankoop, ik geloof er wel in.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo'n Dolberg zou 5-7 miljoen moeten kosten.
Dan is Pepi voor ongeveer 8? Echt een wereldaankoop.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 08 Jun 2023, 22:10
rjg1992 wrote: 08 Jun 2023, 22:02 Extreem rare aankoop qua prijs, potentieel, prioriteit en moment. Leren we het dan nooit?
Ik snap dus niks van dit soort stelligheid hè.

Pepi speelt bij de kansloze hekkensluiter van de competitie. Een ploeg die er he-le-maal niks van bakt, maar hij schiet er ondanks dat behoorlijk wat ballen in. Hij is relatief sterk, vrij rap, zoekt diepgang, kan meevoetballen, kan duels winnen. Het is ook niet zo alsof 'ie 25 jaar is: hij is net een halfjaar 20. Ik ken heel erg veel spelers, zowel binnen als buiten Europa, maar geef mij een lijstje met vergelijkbare type spelers die hetzelfde of minder kosten. Ik denk dat je er misschien vijf kan vinden, en bij die vijf kun je precies dezelfde vraagtekens zetten als bij Pepi. Ik vind dit echt een hele, hele slimme aankoop die heel wat problemen oplost. Luuk heeft er een geduchte concurrent bij, we kunnen weer iets meer variëren en we hebben een jongen in huis die 3x, 4x zoveel waard kan worden t.o.v. zijn aankoopprijs. Ook nog eens een Amerikaan en een potentieel uithangbord in de groeiende markt daar.

En wat betreft prioriteit: tja, daar kun je van alles van vinden. Onze club is daarin behoorlijk stellig geweest voor PSV-begrippen: de prioriteit ligt bij het creëren van waarde. Dan kijk je inderdaad voornamelijk naar de voorhoede, aangezien dat in de regel de meest waardevolle spelers zijn. Dan kun je uiteindelijk inderdaad alsnog de potentie van Pepi in twijfel trekken, maar ik vraag me af hoe je dat hard gaat maken als je z'n afgelopen seizoen onder de loep legt.
Frigan! Zelfde leeftijd en zal 5 miljoen moeten kosten. Maar hele andere competitie, dus precies wat jij zegt. Pepi heeft het al wel in de eredivisie laten zien, en ik vind het er op de beelden juist erg goed uitzien.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het een interessante aankoop, al vind ik een bedrag tegen de 10 miljoen wat in de meeste gevallen genoemd is wel aan de hoge kant voor een club als PSV. Hij heeft wel een aantal goede parameters qua leeftijd en statistieken.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ken die jongen niet zo heel goed. Hij was me bij Groningen niet heel erg opgevallen maar ik dat ligt wellicht ook aan het team. Ik hoop dat die jongen in ieder geval een beetje technisch is. Ik vind onze aanvallers namelijk vrij beperkt. Daarom had ik ook Silva graag zien komen maar dan praat je over een ander prijskaartje. Positief is in ieder geval dat Luuk een concurrent heeft en dat we met het oog op de voorrondes snel toeslaan. Hopelijk is dit een voorteken dat de nieuwe trainer snel gepresenteerd wordt.

Hopelijk worden de komende weken druk voor Stewart. Idealiter wordt Sangare ook snel verkocht en wordt er snel ook buitenspelers en verdedigers gehaald.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het heel veel geld, en topscorer bij een degradant, tja mijn andere clubje in NL VVV had Giakoumakis scoorde 26 treffers in 30 wedstrijden maar kon het ook nergens meer waar maken.

Ik denk dat men eerst naar de verdediging moet gaan kijken. Met Luuk en van Duijven had je misschien beter voor weinig held een spits kunnen huren zodat van Duiven kan wennen aan het hogere niveau.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 08 Jun 2023, 22:22 Ik vind het een interessante aankoop, al vind ik een bedrag tegen de 10 miljoen wat in de meeste gevallen genoemd is wel aan de hoge kant voor een club als PSV. Hij heeft wel een aantal goede parameters qua leeftijd en statistieken.
Giakoumakis scoorde ook 26 goals bij een degradatie ploeg
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In een systeem van Cocu, RvN, etc, etc had ik nogal willen zien of het een goede aankoop zou zijn.

Maar met het spel van Bosz denk ik echt dat Pepi gaat vlammen. Heeft alles voor het spel van Bosz als je het mij vraagt.

Sterk, snel, loopacties, meevoetballen
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu die voor PSV ipv Feyenoord lijkt te kiezen vind ik het opeens toch weer een wereldspits. Een koopje. De volgende Lewandowski.
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 08 Jun 2023, 22:24 Ik vind het heel veel geld, en topscorer bij een degradant, tja mijn andere clubje in NL VVV had Giakoumakis scoorde 26 treffers in 30 wedstrijden maar kon het ook nergens meer waar maken.

Ik denk dat men eerst naar de verdediging moet gaan kijken. Met Luuk en van Duijven had je misschien beter voor weinig held een spits kunnen huren zodat van Duiven kan wennen aan het hogere niveau.
Ik ben op zich wel echt helemaal klaar met dat huren van spelers :weird:
Post Reply