Standbeeld wrote: ↑08 Jun 2023, 22:10
Na een karige periode van weinig nieuws krijg ik er weer helemaal zin in. Morgen Boszmeister, tijdens/na het weekend Pepi, dan Spierings, let's go!
Pepi en Spierings is leuk, maar daarna mag er echt een glasbak komen. Zijn nog geen namen waar ik 'wow' bij heb. Over de Spierings-transfer ben ik overigens enthousiaster dan Pepi. Transfervrij en goede stofzuiger, dat hebben we nodig.
Als je aandacht tekort hebt moet je vanaf nu een 'Transferaccountje' aanmaken op Twitter en tot september alle spelers die onder Bosz hebben gespeeld aan PSV linken.
Madueke wrote: ↑08 Jun 2023, 22:39
Als je aandacht tekort hebt moet je vanaf nu een 'Transferaccountje' aanmaken op Twitter en tot september alle spelers die onder Bosz hebben gespeeld aan PSV linken.
Dan heb je bij elke tweet een flink deel van ons forum over de zeik bij elke naam
Maikel wrote: ↑08 Jun 2023, 22:39
Net zo’n onzin als Dolberg
Te makkelijke link met Bosz ook. We gaan nog tientallen spelers die onder Bosz hebben gespeeld in het geruchtencircuit langs zien komen. Havertz en Wirtz zijn overigens meer dan welkom.
Thijs wrote: ↑08 Jun 2023, 22:49
Wel bijzonder hoe zoveel van die Bosz spelers van het Ajax jaar nu aan ons gelinkt worden… enkel degenen, die echt iets toe zouden voegen niet…
Kijk vooral eens door wie ze aan ons gelinked worden, daar zit geen serieus gerucht bij. Dolberg was een hersenspinsel van Rik en wordt klakkeloos overgenomen door wat nep insiders. Idem voor deze Sinkgraven. Ik maak mij daar niet direct druk om.
Sergio Oliveira volgt PSV op Instagram.
Middenvelder van Galatasaray. 31 jaar oud.
Misschien voor PSV wel interessant vanwege de ervaring?
Het is niet te zien sinds wanneer, maar hij heeft buiten wat spelers die hij kent met een PSV (verleden) zoals een Van Aanholt en Bruma toch opvallend!