Peter Bosz
Tja, “zwijgen” langs de kant, en in de rust met enkele aanwijzingen komen deed mijn trainer bij het 2e van Best Vooruit ook, maakt hem niet gelijk een toptrainer natuurlijk.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jun 2023, 22:38 Die docu Boszbal is echt interessant. Hopelijk kunnen de mensen die hem vooral aan Ajax linken ook eens onbevooroordeeld kijken, want het geeft wmb een inzage in zijn werkwijze.
Ik heb juist uit v Bommel en v Nistelrooij meer onzin horen komen bij hun aanstelling dan bij Bosz in totaal. Bommel en Ruud hadden allebei hele mooie verhalen over hoe het allemaal moest, zonder ook maar een wedstrijd ervaring als eindverantwoordelijke te hebben.
Juist door die details in die docu ben ik Bosz meer gaan waarderen. "Schreeuwen langs de kant heeft geen zin, horen ze toch niet. Eerst tot rust komen in de kleedkamer, dan 1 a 2 dingen aanstippen, meer wordt toch vergeten" goede band opbouwen met TD, elke dag contact, dat soort zaken. Ik denk stiekem dat Bosz veel beter bij PSV past in zijn benadering dan men hier durft toe te geven.
Heb in het verleden de cursus de cursus f-pupillentrainer van de KNVB gevolgd, bij deze cursus werd ook gewezen op “zwijgen” langs de kant, en in de rust met wat aanwijzingen komen: oftewel, als je een beetje in het voetballen zit, weet je dat dit echt ginne flikker voorstelt.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Vooral blind blijven roepen. Je kunt ook gewoon de docu kijken he, uiteindelijk wordt het ook de trainer van jouw favoriete club.dePinhodeSouza wrote: ↑08 Jun 2023, 22:56Tja, “zwijgen” langs de kant, en in de rust met enkele aanwijzingen komen deed mijn trainer bij het 2e van Best Vooruit ook, maakt hem niet gelijk een toptrainer natuurlijk.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jun 2023, 22:38 Die docu Boszbal is echt interessant. Hopelijk kunnen de mensen die hem vooral aan Ajax linken ook eens onbevooroordeeld kijken, want het geeft wmb een inzage in zijn werkwijze.
Ik heb juist uit v Bommel en v Nistelrooij meer onzin horen komen bij hun aanstelling dan bij Bosz in totaal. Bommel en Ruud hadden allebei hele mooie verhalen over hoe het allemaal moest, zonder ook maar een wedstrijd ervaring als eindverantwoordelijke te hebben.
Juist door die details in die docu ben ik Bosz meer gaan waarderen. "Schreeuwen langs de kant heeft geen zin, horen ze toch niet. Eerst tot rust komen in de kleedkamer, dan 1 a 2 dingen aanstippen, meer wordt toch vergeten" goede band opbouwen met TD, elke dag contact, dat soort zaken. Ik denk stiekem dat Bosz veel beter bij PSV past in zijn benadering dan men hier durft toe te geven.
Heb in het verleden de cursus de cursus f-pupillentrainer van de KNVB gevolgd, bij deze cursus werd ook gewezen op “zwijgen” langs de kant, en in de rust met wat aanwijzingen komen: oftewel, als je een beetje in het voetballen zit, weet je dat dit echt ginne flikker voorstel.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Heel goed dit, die schreeuwers zijn zo sneu allemaal, als speler zou ik keihard gaan lachen. Lobanowski was wat dat betreft echt een voorbeeld voor alle trainers.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jun 2023, 22:38Schreeuwen langs de kant heeft geen zin, horen ze toch niet. Eerst tot rust komen in de kleedkamer, dan 1 a 2 dingen aanstippen, meer wordt toch vergeten"
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Nationale topspeler
ZuchtdePinhodeSouza wrote: ↑08 Jun 2023, 22:56Tja, “zwijgen” langs de kant, en in de rust met enkele aanwijzingen komen deed mijn trainer bij het 2e van Best Vooruit ook, maakt hem niet gelijk een toptrainer natuurlijk.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jun 2023, 22:38 Die docu Boszbal is echt interessant. Hopelijk kunnen de mensen die hem vooral aan Ajax linken ook eens onbevooroordeeld kijken, want het geeft wmb een inzage in zijn werkwijze.
Heb in het verleden de cursus de cursus f-pupillentrainer van de KNVB gevolgd, bij deze cursus werd ook gewezen op “zwijgen” langs de kant, en in de rust met wat aanwijzingen komen: oftewel, als je een beetje in het voetballen zit, weet je dat dit echt ginne flikker voorstelt.
- PCGC
- Vedette
Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
We verliezen de CL voorronde doordat we bij een 2-0 voorsprong blijven aanvallen en nog met 2-3 verliezen in eigen huis, maar goed dat is inherent aan de speelwijze van Professor Peter. Daarna hebben we er pas echt fiducie in!
Conclusie , in november op 11 punten achterstand met een doelsaldo van 40 voor en 41 tegen.
#FreeGeneratie4
- Hatseflats
- Vedette
Godmejaar, ga nou eens weg hier zoals je had beloofd.PCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
We verliezen de CL voorronde doordat we bij een 2-0 voorsprong blijven aanvallen en nog met 2-3 verliezen in eigen huis, maar goed dat is inherent aan de speelwijze van Professor Peter. Daarna hebben we er pas echt fiducie in!
Conclusie , in november op 11 punten achterstand met een doelsaldo van 40 voor en 41 tegen.
Wat een jankbal ben jij zeg. Goeiendag hè
-
- Jeugdinternational
Ja, is een erg mooie docu. Hard werken, goede band met de td, doe normaal dan doe je al gek genoeg, de jeugd opbouwen en laten doorstromen, enz. En zijn kijk op voetbal. Ik had er idd na het zien van boszbal nog meer vertrouwen in. Laat je ook zien hoe de mens tikt. Vind het echt een hele prettige man.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jun 2023, 22:38 Die docu Boszbal is echt interessant. Hopelijk kunnen de mensen die hem vooral aan Ajax linken ook eens onbevooroordeeld kijken, want het geeft wmb een inzage in zijn werkwijze.
-
- Internationale topspeler
23 tegendoelpunten in een heel Eredivisieseizoen bij Ajax, PCGC, 23. Maar vooral blijven roepen dat we een karrevracht aan tegendoelpunten gaan krijgen onder BoszPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
-
- Nationale topspeler
Dit inderdaad. Of dat Bosz teert op 1 goed seizoen bij Ajax. Daar denken ze in Apeldoorn, Almelo en Arnhem toch anders over denk ik. Hopelijk lukt het hem ook in een stad die met een E begint in plaats van een A.loginnaam wrote: ↑08 Jun 2023, 23:5423 tegendoelpunten in een heel Eredivisieseizoen bij Ajax, PCGC, 23. Maar vooral blijven roepen dat we een karrevracht aan tegendoelpunten gaan krijgen onder BoszPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40
Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
Heeft ook weinig zin om te zeuren verder want het Bosz-tijdperk in Eindhoven gaat aanbreken. Ik kijk er wel naar uit.
-
- Nationale topspeler
Bier smaakt beter dan azijn hoorPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
- Persepolis
- Vedette
Ik heb wel vaker aangegeven dat Bosz niet mijn 1e keus was, maar gelukkig is mijn ego niet dusdanig groot om met m'n voeten te gaan stampen omdat IK niet mijn zin heb gekregen. En ook niet dusdanig arrogant om te doen alsof ik nu al precies weet dat het slecht gaat lopen. Ik sta in ieder geval 100% achter hem, totdat er een duidelijke reden is om dat niet te doen. En ik hoop dat die reden ook nooit zal komen.
- PCGC
- Vedette
Misschien toch maar vlug een gloednieuw stadion bouwen in Acht danRené1978 wrote: ↑08 Jun 2023, 23:59Dit inderdaad. Of dat Bosz teert op 1 goed seizoen bij Ajax. Daar denken ze in Apeldoorn, Almelo en Arnhem toch anders over denk ik. Hopelijk lukt het hem ook in een stad die met een E begint in plaats van een A.
Heeft ook weinig zin om te zeuren verder want het Bosz-tijdperk in Eindhoven gaat aanbreken. Ik kijk er wel naar uit.
#FreeGeneratie4
-
- Internationale topspeler
Iedereen heeft wel voorkeuren, je kan maar 1 trainer aanstellen. Bosz is zeker niet mijn droomkandidaat en dat heb ik de afgelopen tijd denk ik ook wel duidelijk gemaakt, maar ergens komt dat punt dat je achter je club gaat staan en dus ook de trainer. Wat moet je anders dan. Lijkt mij dat je supporter bent van de club en niet van een trainer of je eigen wens voor een trainer. Als dit niet goed uitpakt dan ben ik ook wel klaar met een aantal beleidsbepalers, maar vooralsnog moet je maar eerst aankijken hoe dit zich gaat ontwikkelen. Bosz vergelijken met vorige trainers of andere ‘aanvallende trainers’ heeft letterlijk 0,0 zin. In tegenstelling tot velen hier boeit het me ook niet of we aanvallend gaan spelen of defensief/omschakeling, als het plan maar goed en efficient word uitgevoerd, met als doel om prijzen te winnen.
Er ontstaat door dit alles een hele hype en daar hou ik niet zo van. Liever in de luwte, met zo min mogelijk verwachtingen. Ik heb liever dat iedereen zegt: PSV gaat het niet redden met deze coach/spelers, zodat de druk behapbaar word. Maar goed, Bosz heeft blijkbaar vele ogen op zich gericht. Vanaf het eerste fluitsignaal zal de media erop duiken, hem afvallen als het niet gaat zoals men verwacht. Ik kan alleen maar hopen dat de club hem niet aan zijn lot overlaat met zijn spelopvatting en hem gaat steunen met goede transfers, zodat het daar in ieder geval niet aan zal liggen. Daarna draait het erom dat Bosz en PSV het hoofd koel houden en onverstoorbaar blijven doorwerken aan verbetering.
Het word oorlog, nog veel meer als afgelopen seizoen. Ruud had nog een beetje sympathie vanuit de media, maar een Bosz die niet naar Ajax gaat en bij PSV aan de slag gaat (ongeacht of Ajax hem überhaupt wilde), gaat keihard aangepakt worden. Dan ben ik benieuwd of wij als supporters daarin mee gaan of dat we achter de club blijven staan. Dat laatste zorgt meestal uiteindelijk voor resultaat. De snor, Gijp, iedereen bij NOS, Telegraaf, ik zeg het nu al, maak je borst maar nat. Die gaan vol de aanval op PSV inzetten als het niet loopt. De verwachtingen worden echt torenhoog nu.
Er ontstaat door dit alles een hele hype en daar hou ik niet zo van. Liever in de luwte, met zo min mogelijk verwachtingen. Ik heb liever dat iedereen zegt: PSV gaat het niet redden met deze coach/spelers, zodat de druk behapbaar word. Maar goed, Bosz heeft blijkbaar vele ogen op zich gericht. Vanaf het eerste fluitsignaal zal de media erop duiken, hem afvallen als het niet gaat zoals men verwacht. Ik kan alleen maar hopen dat de club hem niet aan zijn lot overlaat met zijn spelopvatting en hem gaat steunen met goede transfers, zodat het daar in ieder geval niet aan zal liggen. Daarna draait het erom dat Bosz en PSV het hoofd koel houden en onverstoorbaar blijven doorwerken aan verbetering.
Het word oorlog, nog veel meer als afgelopen seizoen. Ruud had nog een beetje sympathie vanuit de media, maar een Bosz die niet naar Ajax gaat en bij PSV aan de slag gaat (ongeacht of Ajax hem überhaupt wilde), gaat keihard aangepakt worden. Dan ben ik benieuwd of wij als supporters daarin mee gaan of dat we achter de club blijven staan. Dat laatste zorgt meestal uiteindelijk voor resultaat. De snor, Gijp, iedereen bij NOS, Telegraaf, ik zeg het nu al, maak je borst maar nat. Die gaan vol de aanval op PSV inzetten als het niet loopt. De verwachtingen worden echt torenhoog nu.
- fritske
- Bankzitter
Kan deze berichten, net als alle andere berichten, wel waarderen hoor. Soms is het ook gewoon heerlijk om iets te lezen wat totaal op je prikkelingen inwerkt en mocht dat genieten niet lukken, lees het nog eens met de stem van Van Rossum, Van Roosmalen, Elmo, of drink een krat pils leeg. Je geeft er zelf de zwaarte aan die je voelt. Ik hoop dat Bosz PSV weer in de CL laat overwinteren, maar ik verwacht helaas dat het bij een EL finale zal blijven eigenlijk. En 4 dubbels.PCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 23:40Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
De Docu is wel een aanrader. Je kunt in ieder geval zien dat dit een ‘mensen-mens’ is … een echte ppls manager. Doet mij denken aan onze Roger … alleen verschil isdat Peter geen onzin uitkeaamt ( Os Roger zei niet altijd even logische dingen en was niet altijd even goed te volgen).
Afgelopen seizoen werd er best vaak hier net jaloezie gekeken naar Slot… hoe hij zich uitte in de media en hoe hij zaken uitlegde aan de fans / journalisten.
Peerke is minstens zo behendig op communicatief vlak en moet toegeven dat ik hem zelden op onzinnige zaken kan betrappen.
Hij past qua persoonlijkheid wel bij ons clubke…. Denk dat PSV en Boske een match made gaat zijn from heaven.
Dit is het type trainer die ala Hiddink alles uit een elftal kan halen als hij de kans krijgt deze naar zn hand te zetten. Die oppeppen, intrinsieke motivatie kan opwekken en samenhorigheid kan creëren … een team smeden die als een geoliede machine kan werken.
Ik heb heel erg veel zin in het komende seizoen en ik denk dat alle randvoorwaarden wel aanwezig zijn voor succes:
- veel spelers vertrekken (huur en door geselecteerde spelers)
- ruimte om nieuwe spelers aan te trekken
- volgend jaar meer kans op gegarandeerde CL startgelden.
Allemaal randvoorwaarden om door te pakken en volle bak te investeren in de toekomst. De CL gelden veilig te stellen en te zorgen dat je structureel in die CL blijft en overwinteren.
Afgelopen seizoen werd er best vaak hier net jaloezie gekeken naar Slot… hoe hij zich uitte in de media en hoe hij zaken uitlegde aan de fans / journalisten.
Peerke is minstens zo behendig op communicatief vlak en moet toegeven dat ik hem zelden op onzinnige zaken kan betrappen.
Hij past qua persoonlijkheid wel bij ons clubke…. Denk dat PSV en Boske een match made gaat zijn from heaven.
Dit is het type trainer die ala Hiddink alles uit een elftal kan halen als hij de kans krijgt deze naar zn hand te zetten. Die oppeppen, intrinsieke motivatie kan opwekken en samenhorigheid kan creëren … een team smeden die als een geoliede machine kan werken.
Ik heb heel erg veel zin in het komende seizoen en ik denk dat alle randvoorwaarden wel aanwezig zijn voor succes:
- veel spelers vertrekken (huur en door geselecteerde spelers)
- ruimte om nieuwe spelers aan te trekken
- volgend jaar meer kans op gegarandeerde CL startgelden.
Allemaal randvoorwaarden om door te pakken en volle bak te investeren in de toekomst. De CL gelden veilig te stellen en te zorgen dat je structureel in die CL blijft en overwinteren.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Vaste waarde in elftal
En juist dat vind ik (bij alle clubs overigens) zo enorm sneu als je altijd maar vast moet blijven houden aan hoe je altijd succes hebt gehad. PSV kan toch ook op andere manieren succes vergaren.dePinhodeSouza wrote: ↑08 Jun 2023, 22:34Den Bondskoots wrote: ↑08 Jun 2023, 22:30
Wie zegt dat we dat gaan spelen?
Er zal een ander speelstijl komen. Maar Amsterdams totaalvoetbal?
Dat speelde Vitesse toch ook niet? Of Heracles? Of De Graafschap?
Volgens mij heeft PSV altijd met beperktere middelen dan de 2 grootste clubs van het land moeten concurreren en daar tegenop moeten boksen door creatief te zijn. Alle personen die daar bij komen kijken zijn in zekere zin passanten. Als Bosz ons als trainer kampioen maakt is het net zonne goeie als Advocaat, Gerets, Koeman.
Of ie nou 1913 chromosomen hit of nie.
Ben ik met je eens, waar ie vandaan komt makt gin zak uit. Maar denk dat Bozs zijn speelstijl zo ver van de speelstijl staat die PSV succes heeft gebracht, dat hij niet de juiste man is.
Feyenoord was altijd de club van noeste werkers, zwoegers, harde verdedigers. Jaap Stam dat was de man want die paste perfect bij die cultuur. Bakte er gin kut van. Toen kwam Arne Slot hij maakt ze kampioen met goed voetbal wat daarnaast leuk is om te zien. Het spel van Arne Slot hebben in ze de kuip al 100 jaar niet gezien, maar brengt ze nu ook succes. Bronkhorst was veel saaier maar bracht ook succes.
Bronkhorst had Feyenoord DNA (denken we) want hij had er gespeeld. Slot was een Ajax trainer, maar brengt ze succes.
Daar gaat het toch om?
Arsenal was 40 jaar lang Boring Arsenal. Totdat ene fransoze wijsneus kwam, notabene uit Japan. En nou moet elke trainer daar mooi voetbal spelen.
- DC_PSV
- Vedette
Staat niets nieuws in, again. Samenvatting van de afgelopen dagen met termen als sleutel van de kluis, nieuwe spelers en garanties.
#simplythebest