Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Hele mooi samenstelling in mijn ogen, twee spelers die op beide posities kunnen spelen plus je haalt veel rendement en voetbal. Vond Xavi nog beter vanaf links dit jaar door zijn snelheid en diepgang. De echte rust in de eindpass van een '10' heb ik (nog) niet zo veel gezien bij hem als de drang om acties te maken of diep te gaan in de counter. Xavi zelf gaat denk ik ambiëren zich komend jaar echter op 10 te willen ontwikkelen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 09 Jun 2023, 09:06 Ineens weet FeyenoordTM alles rondom PSV?

Die gozer is in zichzelf gaan geloven.
"Summerville naar PSV is best wel serieus te nemen", is dit wat 'ie zei?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Earnie, Eduard Spertsyan halen aub.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 09 Jun 2023, 09:17"Summerville naar PSV is best wel serieus te nemen", is dit wat 'ie zei?
Ik heb het zelf niet gehoord maar werd hier gemeld.
Maar die FTM gaf zelf paar jaar geleden in dat interview aan contacten te hebben binnen Feyenoord. Dus dan zou ik het raar vinden als hij ineens alles rondom Pepi en PSV weet en Summervile naar PSV. Ondanks dat Fnoord er ook bij betrokken is (interesse en oud speler.)
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 08 Jun 2023, 23:19 Als Xavi blijft, hebben we die Spertsyan niet nodig toch? Daarentegen wel een echte linksbuiten met diepgang.
Gast kan op beide vleugels en op 10 terecht. Sinds wanneer hebben wij een allrounder die in 40 wedstrijden dit seizoen bij 28 doelpunten betrokken is ‘niet nodig?’ Imo is deze Spertsyan praktisch een tweede Xavi in je selectie, die gewoon een regelrechte CL-speler betekent, een waanzinnige kans biedt om financieel keihard op te cashen en sowieso geen voetballer die je voor zo’n €10m naar je aartsrivaal laat gaan…

Pepi in de punt, Spertsyan en Bakayoko op de flanken, Xavi op 10 en Veerman en Spierings erachter… Als dat op je afkomt heb je als tegenstander een vervelende zaterdagavond lijkt me.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FTM weet niet alles, maar wel meer dan de gemiddelde fan. Dat hij wel eens wat hoort over targets die bij zowel Feyenoord als PSV op de lijst staan kan dus, net als bij oud spelers van de club zoals Summerville.

Alleen is dat ventje enorm irritant (geworden). Hij wordt zelfs uitgekotst door Feyenoorders nadat hij Slot (online) naar Spurs zat te pushen om zo meer Engelse volgers te krijgen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja is echt ongelofelijk als ze Eduard Spertsyan naar Ajax laten gaan. Voor 10 miljoen een no brainer. Ik heb hem liever dan een nieuwe CV.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:25
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 07:50

Mijn voorkeur ALS we met een 10 spelen.
Waarom zou je in godsnaam je beste speler niet op zijn beste positie zetten?

En we gaan sowieso met een 10 spelen, Bosz gebruikte bij Lyon Paqueta als 10 en was/is lyrisch over hem.
Ik ben nog niet overtuigd dat Xavi op 10 op zijn best is. Maar wellicht komen we daar nooit achter. Hij gaf zelf ook aan op links helemaal happy te zijn met Pattie en Veerman.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar is er uberhaupt nog interesse van PSV in Spertsyan? Vorige winter waren ze dichtbij een transfer toch?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 09:33Hij gaf zelf ook aan op links helemaal happy te zijn met Pattie en Veerman.
Dat heeft ‘ie gezegd ja, maar hij heeft ook gezegd dat hij het liefst op 10 speelt en daar zijn hele leven speelt. Xavi is onze beste speler, zulk soort spelers moet je zoveel mogelijk aan de bal hebben en in de as kan hij nog bepalender zijn.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 09:33
Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:25

Waarom zou je in godsnaam je beste speler niet op zijn beste positie zetten?

En we gaan sowieso met een 10 spelen, Bosz gebruikte bij Lyon Paqueta als 10 en was/is lyrisch over hem.
Ik ben nog niet overtuigd dat Xavi op 10 op zijn best is. Maar wellicht komen we daar nooit achter. Hij gaf zelf ook aan op links helemaal happy te zijn met Pattie en Veerman.
Vanaf 10 zijn z'n stats net wat beter en kan hij goed tussen de linies spelen. Op allebei de posities is hij erg goed maar ik zie op links liever iemand met diepgang en Xavi vanaf 10 juist iemand die afwisselend in de bal kan komen en diep kan gaan voorbij de spits.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 09 Jun 2023, 09:01
Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 08:59 Pepi en Summerville. Ik ben nog niet echt enthousiast om heel eerlijk te zijn. Wel zijn ze allebei erg jong dus in ieder geval creeer je wat kapitaal op het veld, maar dan moeten ze zich bij PSV dus wel door ontwikkelen. Ik heb wel twijfels of ze echt een enorme meerwaarde gaan hebben. IK vind het eerder 'leuke' voetballers dan enorme talenten die PSV een enorme impuls gaan geven. Daarnaast vind ik vooral dat de verdediging op de schop moet, maar hopelijk komt dat nog.

Ik krijg overigens het gevoel dat Xavi weg gaat; anders kan ik niet bedenken waar dat budget vandaan komt om eerlijk te zijn. Hopelijk zit ik helemaal fout.
Ik kijk heel veel PL en er komt echt veel dreiging van Summerville af 9 van de 10 keer
Een soort Promes dus? :mrgreen:
deenigeechte
Ballenjongen
Posts: 6
Joined: 31 May 2023, 12:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tis transfers Friday mannen. Verwachten we vandaag een speler en trainer. Want t duurt al even. Ik zie even door de bomen Bosz niet meer
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 09:33
Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:25

Waarom zou je in godsnaam je beste speler niet op zijn beste positie zetten?

En we gaan sowieso met een 10 spelen, Bosz gebruikte bij Lyon Paqueta als 10 en was/is lyrisch over hem.
Ik ben nog niet overtuigd dat Xavi op 10 op zijn best is. Maar wellicht komen we daar nooit achter. Hij gaf zelf ook aan op links helemaal happy te zijn met Pattie en Veerman.
Btw, als Bosz in de Leverkusen stijl wil spelen met een 6 die ook een goede passer is en het loopvermogen heeft, dan zie ik voor Veerman en Xavi samen wel de rollen die Brandt en Havertz hadden: 'hybrid 8/10' (daar doelde jij denk ik op). Beiden kunnen dat invullen, waarbij Xavi degene is die wat meer diepgaat en in de 16 op duikt en Veerman juist de passer is. Xavi heeft voldoende drive en inzicht om ook verdedigend van waarde te zijn op het middenveld (liet vorig seizoen al zien goed mee te kunnen verdedigen, alleen op links liet hij nog weleens zn back teveel los doordat hij teveel aan de binnenkant stond).

Ik denk dat alles valt of staat met de type 6 die komt. Is dat een pure balafpakker die minder voetballend vermogen heeft, dan wil je Joey daarnaast hebben en Xavi vanaf 10. Haal je een 6 die ook uitstekend kan passen en kan opbouwen, dan kan je Veerman en Xavi daarvoor positioneren.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz lijkt op de flanken diepgang en snelheid te willen, dan is iemand als Spertsyan minder geschikt.
Al zie ik hem liever bij ons dan bij Ajax.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spertsyan heb je niet nodig als je Xavi hebt. Het nieuwe PSV moet gaan bestaan uit spelers die op hun beste positie staan en zeker iemand als Xavi moet echt volledig tot bloei komen. Zeker als hij bijtekend.

Wat Sensation al zegt, Xavi is nog een niveautje beter op 10. Dus die stel je daar op. Op linksvoor heb je dan ook een andere type nodig. Wat Ren Höek hierboven ook aangeeft, Spertsyan past dan gewoon minder goed.

Je kan niet alle spelers halen maar het wordt juist zaak om heel gericht spelers te halen die passen in de tactiek en het elftal als geheel compleet maken.

Wij hebben Xavi, als Spertsyan naar Ajax gaat... So be it. Xavi is sowieso 4 klassen beter 😁♥️
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jorg
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 10:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spertsyan is ook gewoon aan de prijs. Transfersom van +- 10 miljoen is voor PSV begrippen aan de max. Bovendien zijn de salarissen in de Russische competitie een stuk hoger dan dat PSV kan/wil betalen. PSV zal dus met een erg goed verhaal komen, wil hij voor PSV kiezen i.p.v. Ajax. Zij kunnen dit soort bedragen veel gemakkelijker ophoesten en hebben met het aanstaande vertrek van Kudus ook een mooi perspectief. Mocht Xavi toch nog vertrekken dan zou een speler als Spertsyan een ideale opvolger zijn.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 09 Jun 2023, 09:22
DonyellMalen wrote: 09 Jun 2023, 09:17"Summerville naar PSV is best wel serieus te nemen", is dit wat 'ie zei?
Ik heb het zelf niet gehoord maar werd hier gemeld.
Maar die FTM gaf zelf paar jaar geleden in dat interview aan contacten te hebben binnen Feyenoord. Dus dan zou ik het raar vinden als hij ineens alles rondom Pepi en PSV weet en Summervile naar PSV. Ondanks dat Fnoord er ook bij betrokken is (interesse en oud speler.)
Had het gister op de achtergrond aanstaan. Heb het gevoel dat hij ook genoeg informatie van zaakwaarnemers krijgt en niet van Feyenoord. Informatie van Summerville kwam ook van een van zijn zaakwaarnemers, maar hij zei er wel bij dat het bij hem en zaakwaarnemers een raar verhaal is. Dortmund, PSV en nog een Engelse club noemde hij. Ook noemde hij een bedrag van 12 miljoen euro.

Nogmaals zelf geen idee of het klopt, maar dit is wat hij gister zei.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi is niet vier klassen beter dan Spertsyan. Echt een heel goede speler en kan prima op de flank. Speelt zoals Cody, de bal van het middenveld ophalend en een goede actie.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

5 klassen beter dan. Ook goed.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 09 Jun 2023, 11:10 Xavi is niet vier klassen beter dan Spertsyan. Echt een heel goede speler en kan prima op de flank. Speelt zoals Cody, de bal van het middenveld ophalend en een goede actie.
Als je zegt "hij kan prima op de flank" bedoel je dan "hij kan prima op de flank, zoals Xavi dat ook kan, maar eigenlijk moeten we een echte vleugelflitser halen als opvolger van Cody omdat Spertsuyan eigenlijk op 10 moet" of bedoel je "hij kan prima op de flank en is daar eigenlijk nog beter dan Xavi dus hij zou perfect samen kunnen spelen met Xavi op 10"
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 09 Jun 2023, 11:28
Ardbeg wrote: 09 Jun 2023, 11:10 Xavi is niet vier klassen beter dan Spertsyan. Echt een heel goede speler en kan prima op de flank. Speelt zoals Cody, de bal van het middenveld ophalend en een goede actie.
Als je zegt "hij kan prima op de flank" bedoel je dan "hij kan prima op de flank, zoals Xavi dat ook kan, maar eigenlijk moeten we een echte vleugelflitser halen als opvolger van Cody omdat Spertsuyan eigenlijk op 10 moet" of bedoel je "hij kan prima op de flank en is daar eigenlijk nog beter dan Xavi dus hij zou perfect samen kunnen spelen met Xavi op 10"
Is een 10 die in zwervende rol veel uitwijkt naar links maar (op papier) vanuit centrale rol op zijn best is.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies, de mindere versie van Xavi. Overigens prima vervanger als Xavi alsnog vertrekt, dan is er ruimte voor Spertsyan. Maar voor nu heeft PSV behoefte aan een type Lozano op de linkerflank.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano… dat zou toch een droomaankoop zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 09 Jun 2023, 11:28
Ardbeg wrote: 09 Jun 2023, 11:10 Xavi is niet vier klassen beter dan Spertsyan. Echt een heel goede speler en kan prima op de flank. Speelt zoals Cody, de bal van het middenveld ophalend en een goede actie.
Als je zegt "hij kan prima op de flank" bedoel je dan "hij kan prima op de flank, zoals Xavi dat ook kan, maar eigenlijk moeten we een echte vleugelflitser halen als opvolger van Cody omdat Spertsuyan eigenlijk op 10 moet" of bedoel je "hij kan prima op de flank en is daar eigenlijk nog beter dan Xavi dus hij zou perfect samen kunnen spelen met Xavi op 10"
Nee, meer zoals Gakpo het bij PSV invulde. Hij links en Xavi op 10 zou top zijn. Dat hele "De mindere versie van Xavi". Zijn echt ander type spelers.
Last edited by Ardbeg on 09 Jun 2023, 11:37, edited 2 times in total.
Post Reply