Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
Groenehart-PSV
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

loginnaam wrote: 07 Jun 2023, 12:20
Groenehart-PSV wrote: 07 Jun 2023, 10:46objectieve meningen,
Bestaan die? :O
Ik ben tot de conclusie gekomen van niet :)
Merrrr
Ballenjongen

29.04.2007 wrote: 06 Jun 2023, 22:17
Merrrr wrote: 06 Jun 2023, 21:53

Ik heb hetzelfde haha. Lees al mee sinds netwerk.to en nu aangemeld om toch alles te kunnen blijven volgen. 37 en uit Sittard.
Dat lukt ook alleen Limburgers he, geboren worden in 1984 en toch pas 37 jaar oud zijn nu...
Haha lekker bij de hand, ik ben niet van 84 goed gezien!
johanvakp
Ballenjongen

Hoi allemaal,

Al jaren trouw lezer van het forum, moest ik me nu toch inschrijven :-)
Ik ben al jaren (eerste wedstrijd Vitesse uit in de Goffert... slippertje van Hans van Breukelen) supporter en vanaf het komende seizoen in de gelukkige omstandigheid om eindelijk een seizoenkaart te hebben.

Ik kijk nu al uit naar de nieuwtjes op het transfervlak. Ben benieuwd of we een kampioenswaardige selectie samen kunnen stellen, onder leiding van een goede trainer en met het nodige spektakel op het veld! Want daar komen we tenslotte voor naar het stadion!
DeDirecteur
Ballenjongen

Goedemiddag allemaal,

De voetballers verdwijnen weer van de akker en dan begint het prachtigste gedeelte van het jaar. Al enkele jaren speur ik hier de laatste nieuwtjes en geruchten af. Dat ging helaas niet meer, dus toch maar een account aangemaakt.

Fan geworden in tijd van de halve finale tegen milan. Daarna op de familycorner PSV kampioen zien worden met 5-1 tegen vitesse en feyenoord met 10-0 afgeslacht zien worden. Inmiddels geen seizoenskaart meer, maar pak nog geregeld een wedstrijdje mee.

Van mij gaan jullie normaal gesproken weinig horen, tenzij de verslaving zich doorzet naar meediscussiëren.

Groet,
DeDirecteur
Soms is alles wel eens waar!
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wel echt jammer dat helemaal niemand mij noemt als ware reden van registreren.
DadOfFour
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 14:24 Wel echt jammer dat helemaal niemand mij noemt als ware reden van registreren.
En dat vind je vreemd?
La vida és massa curta per no fer broma
Grasmat
Lid van verdienste

DadOfFour wrote: 07 Jun 2023, 14:24
Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 14:24 Wel echt jammer dat helemaal niemand mij noemt als ware reden van registreren.
En dat vind je vreemd?
Jij niet?
DadOfFour
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 14:27
DadOfFour wrote: 07 Jun 2023, 14:24

En dat vind je vreemd?
Jij niet?
Wil je daar een eerlijk of een diplomatiek antwoord op?
PCGC
Vedette

Jij maakt voor mij de gang naar dit forum, waar namen als Bosz en Kluivert welig tieren alsof het ajax showtime betreft in haar beste jaren, nog altijd één groot plezier mijn beste gazonnetje!
#FreeGeneratie4
Grasmat
Lid van verdienste

Kijk zo kan het dus ook gewoon he DadOfFour
DadOfFour
Internationale topspeler

Duidelijk dat PCGC volr het politiek correcte antwoord heeft gekozen...
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

DadOfFour wrote: 07 Jun 2023, 16:42 Duidelijk dat @PCGC volr het politiek correcte antwoord heeft gekozen...
Doet ie altijd…
Brabander
Basisspeler

Goedemorgen.
Ook ik heb me maar geregistreerd na jarenlang meelezen.
Iets meer dan 19 jaar geleden had ik me geregistreerd op het oude netwerk forum.
Ik ben nooit van de ellenlange discussies geweest, maar ben meer van de one-liners en zeiken op Ajax.

Sinds het tijdelijk verdwijnen van het forum kwam ik dit forum tegen. Ik heb jarenlang echt genoten van de soaps van bijvoorbeeld Pereiro, Götze, vliegtuispotten etc.
Gemiddeld tientallen keren per dag aan het refreshen tijdens vooral de transferwindows.
Heerlijk hoe dit forum ermee bezig is.

Ik vond het dan ook jammer dat je als bezoeker de -voor mij- leukste topics niet meer kon inzien.
Ik heb enkele dagen getwijfeld of ik me zou registreren, het scheelt me namelijk ontzettend veel tijd per dag. Maar ik miste de leuke dingen hier toch wel, ook al ben ik maar een lezer. PSV laat weinig doorschemeren qua transfernieuws en ik wil de (vage) geruchten toch graag meekrijgen.

Verder heb ik 5 of 6 jaar een seizoenskaart gehad. Mooie tijden meegemaakt rond 2004 met regelmatig een (europese) uitwedstrijd.
Uiteindelijk seizoenskaart opgezegd door een nieuwe baan waardoor ik ontzettend veel weekenden moet werken.
voskat
Nationale topspeler

PSV 1973 wrote: 06 Jun 2023, 16:26 Maar mijn voorkeur gaat in general uit naar Japanse Power Metal bands.
Haha, ik ben niet zo van de klassieke metal (meer van Deftones en zo), maar die Japanse bands zijn wel objectief spectaculair te noemen.
Allemaal bands met geweldige gitaarsolo's.
Vind je Dragonforce leuk?
PCamps
Jeugdspeler
Favoriete speler: Memphis Depay

Hallo heren,

Ik heb me vorige week geregistreerd om mee te kunnen discussiëren op dit fantastische forum. Ik las altijd graag mee met de topics en vond het toch maar eens tijd om een account aan te gaan maken.

Ik ben al mijn hele leven PSV fan en dan ook vaak in het stadion te vinden, ik heb geen seizoenskaart maar probeer wel elke belangrijke wedstrijd live te aanschouwen. Verder zit ik vrijwel altijd voor de tv als ik niet in eindhoven ben en heb ik altijd wel een sterke mening klaar ligge wat PSV betreft.
wakka26
Ballenjongen

Goedemiddag!

41-jarige Veldhovenaar met een scc, al sinds de 90's in het stadion te vinden. Ik geniet vooral van deze transferperiodes en de speculaties.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Hallo Iedereen!

Online ga ik met de naam Tims, 24 jaar uit Eindhoven. Ik ben een PSV fan zo lang ik kan herineren, mijn eerste wedstrijd in het grote stadion was in 2007 in de Champions League met PSV-CSKA.

Ik leef een echt mee met PSV, als ze verlieze heb ik een klote week en als ze winnen gaat wet wat makkelijer door.

Jong PSV SCC houder sinds 2016, PSV SCC houder sinds 2021.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Welkom allen!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Den Willy
Veelbelovend talent

Hallo allemaal,...even voorstellen is idd wel zo netjes dus bij deze. Ik woon in Den Haag en support your locals gaat voor mij echt niet op. Ik heb niets met de mentaliteit die bij 'onze' Haagse club hoort maar ben meer van het gemoedelijke. Inmiddels de 30 ruim gepasseerd maar voel mij nog een puber als het gaat over voetbal en kan dagen ziek zijn van een slecht resultaat. Ik hoop dat we dit jaar, na afgelopen seizoen vol voor de titel kunnen gaan!
Remontada
Veelbelovend talent

Hallo beste mede PSV'ers!

Lange tijd genoten van soms geweldige bijdragen op dit forum, nu ook zelf een account aangemaakt om niks van het aankomende transfergeweld en de geweldige bijdrages van billyboy te hoeven missen!

Ik heb enige tijd een SC op vak FF gehad en hopelijk aankomend jaar op een andere plek naast de tijger van Zuid billyboy

Ik ben woonachtig in gemeente Oisterwijk, ijs en weder dienende zal ik af en toe gaan reageren op dit mooie forum.
Deze registratie is kogeltje rond.
#TheRemontadaWay
Gakpo
Ballenjongen
Favoriete speler: Gakpo

Goededag mede PSV’ers!

Ik geniet altijd van het lezen hier. Vooral tijdens het transfergeweld. Ik heb daarom ook een account gemaakt, vooral om te lezen.

Een fijn zonnig weekend alvast!!
ComeOnPSV
Vedette

Gakpo wrote: 09 Jun 2023, 13:26 Goededag mede PSV’ers!

Ik geniet altijd van het lezen hier. Vooral tijdens het transfergeweld. Ik heb daarom ook een account gemaakt, vooral om te lezen.

Belangrijkste vraag: hoe is bij Liverpool?
Doldenaar
Regelmatige invaller

Ja, toch ook maar aangemeld. Vroeger een account gehad op het netwerk, maar nu al jaren voyeur. Hier meelezen tovert toch met regelmaat een lach op mijn gezicht, alleen al daarom is een account nu noodzakelijk. Of ik ook ga posten, geen idee...

40 jaar, opgegroeid in Zeeland. in de jaren '00 en '10 aardig wat wedstrijden bezocht. Met twee vrienden; één balende Bob en twee met een krat bier achterin. Ik had destijds nog geen rijbewijs...
Laatste jaren niet vaak geweest, maar ik word weer geactiveerd door mijn 8-jarige zoon. De opvoeding verloopt in dat opzicht goed!

Tegenwoordig woonachtig in Den Dolder, recentelijk nog even trending hier. Iemand had iets van iemand in Den Dolder gehoord oid? Ik was het niet. Ik verblijf ook niet in één van de vele instellingen hier, al lijkt het er hier thuis soms aardig op ;-).
Gakpo
Ballenjongen
Favoriete speler: Gakpo

ComeOnPSV wrote: 09 Jun 2023, 13:27
Gakpo wrote: 09 Jun 2023, 13:26 Goededag mede PSV’ers!

Belangrijkste vraag: hoe is bij Liverpool?
Fantastisch! Wordt hier op handen gedragen!! :mrgreen:
Nathan CoeienBoer
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV / Chelsea

Waarde medeforummers,

Vanwege de noodzakelijkheid om het transferwindowtopic in te zien heb ik toch besloten om na ruim 15 jaar van meekijken een account aan te maken.

Allereerst wil ik wel mededelen dat het jammer is dat ik nu niet meer in incognitomodus op t werk de geruchtenstroom kan monitoren, ik zal dus iets meer op m’n telefoon moeten kijken.

Ik ga waarschijnlijk niet posten maar geniet toch altijd van de transfersagas. Shoutout naar zwartekapuchon en willysimba voor het vermaak afgelopen week.

De groenten,

Nathan Coeienboer
Post Reply