Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 09 Jun 2023, 11:29
DadOfFour wrote: 09 Jun 2023, 11:28

Als je zegt "hij kan prima op de flank" bedoel je dan "hij kan prima op de flank, zoals Xavi dat ook kan, maar eigenlijk moeten we een echte vleugelflitser halen als opvolger van Cody omdat Spertsuyan eigenlijk op 10 moet" of bedoel je "hij kan prima op de flank en is daar eigenlijk nog beter dan Xavi dus hij zou perfect samen kunnen spelen met Xavi op 10"
Is een 10 die in zwervende rol veel uitwijkt naar links maar (op papier) vanuit centrale rol op zijn best is.
Heel erg net zoals Xavi dus eigenlijk.
Dan snap ik de comments hier wel dat we hem niet nodig hebben op dit moment en we dus een echte linkerflankspeler moeten halen.

Als Bosz tenminste met 1 echte spits gaat spelen. Wordt het een twee spitsen systeem (442? 41212?) dan hebben we natuurlijk een hele andere discussie.
Je krijgt dan meer een soort halve vleugelaanvallers (je snapt wel wat ik bedoel)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu hij 'waarschijnlijk' naar ajax gaat, kan hij er geen klote meer van. Simple as that.

Beurt natuurlijk een klap geld en moet eerst nog maar eens een jaartje of 2 wennen aan het o zo fameuze ajax voetbal.

Ik ben overigens voorstander van spelers op hun eigen positie. Als dit een nr. 10 is, moeten we hem niet halen op linksbuiten. En een nummer 10 hebben we niet nodig, want Xavi.
#FreeGeneratie4
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 09 Jun 2023, 11:39 Nu hij 'waarschijnlijk' naar ajax gaat, kan hij er geen klote meer van. Simple as that.

Beurt natuurlijk een klap geld en moet eerst nog maar eens een jaartje of 2 wennen aan het o zo fameuze ajax voetbal.

Ik ben overigens voorstander van spelers op hun eigen positie. Als dit een nr. 10 is, moeten we hem niet halen op linksbuiten. En een nummer 10 hebben we niet nodig, want Xavi.
Wat ik in verslagen lees is dat hij als verbeterpunt heeft: vooruit druk zetten. Ongeschikt voor het Bosz spel en als Ajax voor Knutsen gaat, ook daar niet geschikt :mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spertsyan is gewoon een glasbak, daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. En met het budget dat Ajax heeft, gaat het echt nog wel meer klasbakken aantrekken. We kunnen ze niet allemaal naar Eindhoven halen en het zegt verder ook niks over of zo'n speler ook bij onze concurrent gaat renderen, zoals we afgelopen seizoen wel gezien hebben.

Ik blijf hopen op Lozano. Dat schijnt wel een aardige speler te zijn, heb ik me door anonieme en niet-anonieme bronnen laten vertellen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano... als dat toch eens zou gebeuren...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spertsyan is in de range van Ziyech, Kudus en Daramy. Best een veilige range als je veel geld hebt. Veiliger dan Bassey/Bergwijn. Als je dan Kudus voor 40 miljoen verkoopt en je haalt Spertsyan dan doe je uitstekende zaken.

Beetje jaloers ben ik wel want ik had hem graag bij PSV gezien. Van de andere kant, vanaf de linkerkant wil de Bosz sneltreinen. Wellicht loopt er in de Ligue 1 nog wel zo'n buitenspeler rond.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville is toch een sneltrein?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 12:29 Spertsyan is in de range van Ziyech, Kudus en Daramy. Best een veilige range als je veel geld hebt. Veiliger dan Bassey/Bergwijn. Als je dan Kudus voor 40 miljoen verkoopt en je haalt Spertsyan dan doe je uitstekende zaken.

Beetje jaloers ben ik wel want ik had hem graag bij PSV gezien. Van de andere kant, vanaf de linkerkant wil de Bosz sneltreinen. Wellicht loopt er in de Ligue 1 nog wel zo'n buitenspeler rond.
Dan zou Spertsyan toch ook op de radar van grotere clubs moeten staan? En lijkt me dat hij graag CL wilt voetballen, en dat hebben ze in Amsterdam niet🤣
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 09 Jun 2023, 12:31 Summerville is toch een sneltrein?
Summerville kan dan wel snel zijn, Bosz wil ook goals/assists. Summerville heeft meer gele kaarten dan goals/assists in de PL. Alleen niveau lager is het heel beperkt beter.

Eigenlijk zie ik dat totaal niet zitten.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even hoe ik het op dit moment zie qua Spertsyan, de T krijgt bij Ajax weinig tot niks meer los. Dit bericht is gister in Russische media verschenen, vanuit de zaakwaarnemer van Spertsyan. Zal dus zomaar kunnen dat de zaakwaarnemer alleen aan namedroping doet. De T heeft ook als bron in hun artikel alleen de entourage om hem heen staan, niks vanuit Ajax of de club. We zullen het de komende tijd zien.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede analyse. Kan net zo goed een broodje aapverhaal zijn.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 12:46
Hatseflats wrote: 09 Jun 2023, 12:31 Summerville is toch een sneltrein?
Summerville kan dan wel snel zijn, Bosz wil ook goals/assists. Summerville heeft meer gele kaarten dan goals/assists in de PL. Alleen niveau lager is het heel beperkt beter.

Eigenlijk zie ik dat totaal niet zitten.
Summerville is bij Leeds eens betrokken bij een goal per 235 minuten. Ik vind dat niet zo heel gek voor een invaller van een degradatiekanidaat. Verder ook goede cijfers bij jong oranje. Ik denk dat er meer vragen zijn rond zijn mentaliteit dan zijn kwaliteiten.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 12:48 Even hoe ik het op dit moment zie qua Spertsyan, de T krijgt bij Ajax weinig tot niks meer los. Dit bericht is gister in Russische media verschenen, vanuit de zaakwaarnemer van Spertsyan. Zal dus zomaar kunnen dat de zaakwaarnemer alleen aan namedroping doet. De T heeft ook als bron in hun artikel alleen de entourage om hem heen staan, niks vanuit Ajax of de club. We zullen het de komende tijd zien.
VI meldt het ook. Tevens is het een speler die al eerder aan PSV is gelinkt en in een categorie spelers valt die worden aangeboden en interessant zijn voor een club als zowel PSV als Ajax, waarbij Ajax wat makkelijker kan voldoen aan het 'Russische' salaris.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 09 Jun 2023, 12:50
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 12:48 Even hoe ik het op dit moment zie qua Spertsyan, de T krijgt bij Ajax weinig tot niks meer los. Dit bericht is gister in Russische media verschenen, vanuit de zaakwaarnemer van Spertsyan. Zal dus zomaar kunnen dat de zaakwaarnemer alleen aan namedroping doet. De T heeft ook als bron in hun artikel alleen de entourage om hem heen staan, niks vanuit Ajax of de club. We zullen het de komende tijd zien.
VI meldt het ook. Tevens is het een speler die al eerder aan PSV is gelinkt en in een categorie spelers valt die worden aangeboden en interessant zijn voor een club als zowel PSV als Ajax, waarbij Ajax wat makkelijker kan voldoen aan het 'Russische' salaris.
Ja waar de T staat kan je ook VI lezen. Als je Freek Jansen bij voetbalpraat hoorde geeft die gewoon toe dat er op dit moment bij Ajax weinig gelekt wordt, omdat die Mislintat veel zelf doet. Het zal best kunnen kloppen hoor, maar waar eerst er bij Ajax veel gelekt werd is dat op dit moment gewoon heel weinig. Het is niet voor niks dat Fabrizio Romano als eerste met het nieuws van Van den Boomen kwam, en de Telegraaf en VI pas later.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En de VI en Telegraaf heel vals zonder bronvermelding alsof ze zelf de primeur hadden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 12:50
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 12:46

Summerville kan dan wel snel zijn, Bosz wil ook goals/assists. Summerville heeft meer gele kaarten dan goals/assists in de PL. Alleen niveau lager is het heel beperkt beter.

Eigenlijk zie ik dat totaal niet zitten.
Summerville is bij Leeds eens betrokken bij een goal per 235 minuten. Ik vind dat niet zo heel gek voor een invaller van een degradatiekanidaat. Verder ook goede cijfers bij jong oranje. Ik denk dat er meer vragen zijn rond zijn mentaliteit dan zijn kwaliteiten.
Volgens mij in de PL, FA Cup en EFL Cup in 31 wedstrijden en 1654 minuten slechts 4 goals en 2 assists. Eens in de 400 minuten een goal en eens in de 800 minuten een assist.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 12:58
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 12:50

Summerville is bij Leeds eens betrokken bij een goal per 235 minuten. Ik vind dat niet zo heel gek voor een invaller van een degradatiekanidaat. Verder ook goede cijfers bij jong oranje. Ik denk dat er meer vragen zijn rond zijn mentaliteit dan zijn kwaliteiten.
Volgens mij in de PL, FA Cup en EFL Cup in 31 wedstrijden en 1654 minuten slechts 4 goals en 2 assists. Eens in de 400 minuten een goal en eens in de 800 minuten een assist.
Ik heb alleen naar de PL gekeken, omdat zeker in de beginfase teams als Leeds daar de beker met soms rare opstellingen beginnen. Goals en assist samengepakt, vandaar bij een goal betrokken.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:06
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 12:58

Volgens mij in de PL, FA Cup en EFL Cup in 31 wedstrijden en 1654 minuten slechts 4 goals en 2 assists. Eens in de 400 minuten een goal en eens in de 800 minuten een assist.
Ik heb alleen naar de PL gekeken, omdat zeker in de beginfase teams als Leeds daar de beker met soms rare opstellingen beginnen. Goals en assist samengepakt, vandaar bij een goal betrokken.
Sowieso een erg small sample size he? Nog geen handvol goals.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 13:33
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:06

Ik heb alleen naar de PL gekeken, omdat zeker in de beginfase teams als Leeds daar de beker met soms rare opstellingen beginnen. Goals en assist samengepakt, vandaar bij een goal betrokken.
Sowieso een erg small sample size he? Nog geen handvol goals.
Is het ook, maar is dat niet inherent aan jonge spelers die nog niet veel minuten gemaakt hebben?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:37
Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 13:33

Sowieso een erg small sample size he? Nog geen handvol goals.
Is het ook, maar is dat niet inherent aan jonge spelers die nog niet veel minuten gemaakt hebben?
Zeker. Het zegt mij dus niet zoveel die stats, zolang de sample size zo klein is.

Voorlopig vind ik Summerville een gokje. Een jongen met talent maar niet iemand waarbij ik gelijk zeg: zo de opvolger van Cody is binnen.

Neemt niet weg dat hij wellicht naar dat niveau kan groeien hoor. Maar het is nog geen finished end product zeg maar.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 13:41
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:37

Is het ook, maar is dat niet inherent aan jonge spelers die nog niet veel minuten gemaakt hebben?
Zeker. Het zegt mij dus niet zoveel die stats, zolang de sample size zo klein is.

Voorlopig vind ik Summerville een gokje. Een jongen met talent maar niet iemand waarbij ik gelijk zeg: zo de opvolger van Cody is binnen.

Neemt niet weg dat hij wellicht naar dat niveau kan groeien hoor. Maar het is nog geen finished end product zeg maar.
Oh helemaal met je eens hoor. Maar in principe zal je de naam van Summerville kunnen vervangen door elke andere naam. In het voetbal zijn er namelijk weinig zekerheidjes imo
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El G uit en Summerville in is prima. Maar wel als 12de man. Wellicht dat hij vanuit daar kan verder groeien tot wellicht een basisspeler.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat het wat inkomende transfers nog stil blijft is gezien de gesprekken met Bosz wel te billijken. Maar had verwacht dat er voor een aantal PSV’ers wel al interesse op gang zou komen wb uitgaande transfers. Sangaré, Vertessen en vooral Gutiérrez… lijken me toch profielen die bij bepaalde clubs tot actie hadden kunnen leiden. Hoop dat de tombola nu gauw op gang komt en de verbouw kan beginnen iig…
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 09 Jun 2023, 13:52 Dat het wat inkomende transfers nog stil blijft is gezien de gesprekken met Bosz wel te billijken. Maar had verwacht dat er voor een aantal PSV’ers wel al interesse op gang zou komen wb uitgaande transfers. Sangaré, Vertessen en vooral Gutiérrez… lijken me toch profielen die bij bepaalde clubs tot actie hadden kunnen leiden. Hoop dat de tombola nu gauw op gang komt en de verbouw kan beginnen iig…
De transfermarkt is officieel nog niet eens open.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 09 Jun 2023, 13:50 El G uit en Summerville in is prima. Maar wel als 12de man. Wellicht dat hij vanuit daar kan verder groeien tot wellicht een basisspeler.
Alleen als van der Wallen zelf met geld gaat strooien kan PSV een aankoop van 10+ mil als 12e man gebruiken ;)
Post Reply