Ter verduidelijking: ik heb geen idee voor welke positie maar ik verwacht eerlijk gezegd een verdediger of middenvelder. Zou zomaar een linksbuiten kunnen zijn maar tot hier mijn persoonlijke gedachte.
Wat vaststaat is dat het scoutingsproces bij serieuze interesse iets begint te wijzigen in aanpak en dat deze scout aangaf dat dit afgelopen tijd heeft plaatsgevonden. Het probleem hiervan is natuurlijk dat desbetreffende persoon niet bij de onderhandelingen zit en wij weten ondertussen hoe lastig (en hoe lang het kan duren) het onderhandelen gaat met Zuid-Amerikanen. Veel vertragende factoren in vergelijking met transfers binnen Europa.
Transferwindow 2023/24
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
You kiss your mother with that mouth?
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Lid 2e elftal
- Tomm
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klopt. Bijna niemand weet dit, maar Markus' echte voornaam is eigenlijk Skit.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
-
- Meervoudig international
- Vanthaman18
-
- DonyellMalen
- Legende
danko-lazovic wrote: ↑09 Jun 2023, 16:41 Iemand die kan vertellen wat er in het artikel staat over Summerville? Ben wel benieuwd.
Inmiddels heeft de club zich ook gemeld bij Crysencio Summerville. De 21-jarige oud-speler van Feyenoord, FC Dordrecht en ADO Den Haag wordt gezien als een potentiële versterking van de aanval. Summerville is een snelle buitenspeler, die afgelopen seizoen 31 duels in de hoofdmacht van Leeds afwerkte en daarin tot vier goals en twee assists kwam.
De naam van Summerville, die zowel op de rechter- als linkerflank uit de voeten kan, is in meerdere scenario’s de revue gepasseerd bij PSV. Zo zou de oud-jeugdspeler van Feyenoord voor een kwaliteitsimpuls kunnen zorgen als Johan Bakayoko, voor wie in januari al Paris Saint-Germain in de markt is, niet te behouden is. Ook aan Summerville hangt een fors prijskaartje met een geschatte transferwaarde van 8 à 10 miljoen euro, maar ook in dit geval lijkt een constructie met een stevig doorverkooppercentage voor Leeds of een terugkoopmogelijkheid voor de Engelse club uitkomst te kunnen bieden. Eenvoudig gaat het echter niet worden om hem los te weken. Bovendien is er zware concurrentie in de strijd om de gunsten van Summerville, die in de belangstelling staat van clubs in Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië en onder andere in verband wordt gebracht met Borussia Dortmund.
- trouwepsvfan
- Vedette
4 goals en twee assists is wel erg matig voor een speler die 31 wedstrijden als aanvaller speelt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zeg... je hebt m toch wel gebruikt ter ondersteuning van Wall-ter?!Ykhim wrote: ↑09 Jun 2023, 14:41BingoLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
Ik heb de Argentijnse vlag weer uit z'n doos gehaald. Die is klaar om opnieuw in het stadion opgehangen te worden.
- Vanthaman18
Dat is wel een groot talent toch?
- Standbeeld
- Mister PSV
Profiel en statistieken top. Hoop dat het waar is. Zijn we al vaker aan gelinkt volgens mij.
-
Heb hem 2 keer live in actie gezien tijdens de Youth League. Hele snelle jongen met een goed overzicht. Zijn cijfers in de PL2 zijn indrukwekkend. Ik vind persoonlijk Carlos Borges nog interessanter, maar daar zal wel een redelijk prijskaartje omhangen.
https://www.transfermarkt.nl/adedire-me ... ler/719672