Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie het ook niet in Summerville. Maar al die clubs zijn niet gek toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 16:54


Geen idee of het waar is, maar het is een gerucht.
Die dude is wel erg overtuigd. Laten we het hopen!
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand nog wat van Spierings gehoord?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 16:54


Geen idee of het waar is, maar het is een gerucht.
Gezien de reacties eronder is de bron Olai , LaFoquita, of hij leest gewoon hier mee en verzint wat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville, Mebude, Pepi, als die allemaal komen dan zitten we gebakken voor de aankomende jaren. Met Baka erbij heb je dan echt heerlijk talent voorin lopen. Kan het bijna niet voorstellen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 17:01 Ik zie het ook niet in Summerville. Maar al die clubs zijn niet gek toch?
Jonge Nederlandse voetballer die al redelijk wat minuten heeft gemaakt in de Premier League. Ook in die minuten ook echt wel af indruk achtergelaten. Snap de twijfel, ben zelf ook alles behalve overtuigd. Denk dat dit een typisch geval is van áls hij zich hier echt verder kan ontwikkelen, heb je een hele goeie speler. Dat hij kwaliteiten heeft is denk ik wel bekend.

User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 17:07 Summerville, Mebude, Pepi, als die allemaal komen dan zitten we gebakken voor de aankomende jaren. Met Baka erbij heb je dan echt heerlijk talent voorin lopen. Kan het bijna niet voorstellen.
je vergeet van Duiven 😛
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RS6 wrote: 09 Jun 2023, 17:08
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 17:07 Summerville, Mebude, Pepi, als die allemaal komen dan zitten we gebakken voor de aankomende jaren. Met Baka erbij heb je dan echt heerlijk talent voorin lopen. Kan het bijna niet voorstellen.
je vergeet van Duiven 😛
Van Duiven is even afwachten of hij aan kan haken. Maar als je Pepi én Luuk in de spits hebt lopen kan je hem beter verhuren. Maar het is zeker een talent hoor.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 17:08
ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 17:01 Ik zie het ook niet in Summerville. Maar al die clubs zijn niet gek toch?
Jonge Nederlandse voetballer die al redelijk wat minuten heeft gemaakt in de Premier League. Ook in die minuten ook echt wel af indruk achtergelaten. Snap de twijfel, ben zelf ook alles behalve overtuigd. Denk dat dit een typisch geval is van áls hij zich hier echt verder kan ontwikkelen, heb je een hele goeie speler. Dat hij kwaliteiten heeft is denk ik wel bekend.

Deze jongen gaat zich binnen no-time in Oranje spelen als hij bij ons komt voetballen.
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 17:09
RS6 wrote: 09 Jun 2023, 17:08 je vergeet van Duiven 😛
Van Duiven is even afwachten of hij aan kan haken. Maar als je Pepi én Luuk in de spits hebt lopen kan je hem beter verhuren. Maar het is zeker een talent hoor.
Denk ook dat ze hem gaan verhuren. Heracles had toch interesse in hem?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 09 Jun 2023, 16:39

Telegraaf meldt nu trouwens ook de interesse in Pepi en Summerville voor wat het waard is
Haha wat een kutclickbaittitel van die pauperkrant. Tot voor kort zou daar nog gewoon gestaan hebben: PSV pakt door voor Pepi.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 17:08
ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 17:01 Ik zie het ook niet in Summerville. Maar al die clubs zijn niet gek toch?
Jonge Nederlandse voetballer die al redelijk wat minuten heeft gemaakt in de Premier League. Ook in die minuten ook echt wel af indruk achtergelaten. Snap de twijfel, ben zelf ook alles behalve overtuigd. Denk dat dit een typisch geval is van áls hij zich hier echt verder kan ontwikkelen, heb je een hele goeie speler. Dat hij kwaliteiten heeft is denk ik wel bekend.

Heerlijk snel op die eerste meters, plus de ruimte is een stuk groter in de eredivisie.
Saibari is underrated.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 17:06
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 16:54


Geen idee of het waar is, maar het is een gerucht.
Gezien de reacties eronder is de bron @Olai , @LaFoquita, of hij leest gewoon hier mee en verzint wat.
Verwacht die jongen alleen als Summerville niet komt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RS6 wrote: 09 Jun 2023, 17:13
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 17:09
Van Duiven is even afwachten of hij aan kan haken. Maar als je Pepi én Luuk in de spits hebt lopen kan je hem beter verhuren. Maar het is zeker een talent hoor.
Denk ook dat ze hem gaan verhuren. Heracles had toch interesse in hem?
Ja, maar was niet concreet verder. Kwam via een Tubantia journalist random naar buiten als zijnde ooit een optie. Maar ik denk dat er genoeg clubs interesse zullen hebben. Je moet alleen zorgen dat je hem plaatst bij de club waar hij het meeste kans op veel speeltijd heeft.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een speler van 20 met 31 duels in de PL in de benen en gezien wordt als groot talent.

Als Dortmund erachteraan zit weet je doorgaans genoeg.
Als je de kans als PSV zijnde, halen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ok ok… dat gaat opeens hard. Een centrumspits moet je sowieso halen, met Pepi achter Luuk heb je dan een prima type met veel rek. Summerville heb ik altijd interessant gevonden, hij viel al op bij ADO. Een dribbelaar, handenbindertje met PL-ervaring en goals. Uitstekend. Die Mebude ken ik niet, maar oogt als een Madueke mét overzicht. Als dit een voorbode is voor wat er gaat komen, dan word het een leuke zomer. Baka is ook een enorm talent en dan heb je al deze pure aanvallers ernaast. Qua leeftijd moet je er dan wel wat ervaren gasten achter zetten, uiteraard met uitzondering van Xavi. Aan hem merk je niet dat hij nog zo jong is.

Een solide en spijkerhard blok achterin, intelligente middenvelders en technisch vaardige en snelle aanvallers. Dat is de combi die ik sowieso het liefste zie. Hoop dat Beni dan ook blijft.
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou hij weer terug willen naar Nederland? Ik denk dat de kans heel klein is hoor. Die Engelse speler van City zie ik eerder komen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 09 Jun 2023, 16:44
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 16:41 Iemand die kan vertellen wat er in het artikel staat over Summerville? Ben wel benieuwd.
Inmiddels heeft de club zich ook gemeld bij Crysencio Summerville. De 21-jarige oud-speler van Feyenoord, FC Dordrecht en ADO Den Haag wordt gezien als een potentiële versterking van de aanval. Summerville is een snelle buitenspeler, die afgelopen seizoen 31 duels in de hoofdmacht van Leeds afwerkte en daarin tot vier goals en twee assists kwam.

De naam van Summerville, die zowel op de rechter- als linkerflank uit de voeten kan, is in meerdere scenario’s de revue gepasseerd bij PSV. Zo zou de oud-jeugdspeler van Feyenoord voor een kwaliteitsimpuls kunnen zorgen als Johan Bakayoko, voor wie in januari al Paris Saint-Germain in de markt is, niet te behouden is. Ook aan Summerville hangt een fors prijskaartje met een geschatte transferwaarde van 8 à 10 miljoen euro, maar ook in dit geval lijkt een constructie met een stevig doorverkooppercentage voor Leeds of een terugkoopmogelijkheid voor de Engelse club uitkomst te kunnen bieden. Eenvoudig gaat het echter niet worden om hem los te weken. Bovendien is er zware concurrentie in de strijd om de gunsten van Summerville, die in de belangstelling staat van clubs in Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië en onder andere in verband wordt gebracht met Borussia Dortmund.
Flinke bedragen betalen en ook nog akkoord gaan met doorverkooppercentages zou ik een enorm zwaktebod vinden, die net als het huren van andermans talenten (zoals afgelopen seizoen Savio, Silva, Hoever en Branthwaite) en gelimiteerde terugkoopclausules (Xavi, Angeliño) PSV’s financiële potentie ondermijnen. Volledig eigendom moet gewoon het eigendom zijn.

En kijk dan ajb ook wat verder en creatiever dan deze veel te dure Summerville, duurkoop die een typische John de Jong-keuze zou zijn geweest. Hier op dit forum worden fantastische namen genoemd die stuk voor stuk voor <€8m gehaald zouden kunnen worden zonder halfgare extra’s of andere subdealtjes. Overschatten wij hier genoemde jonge spelers als Adrian Barisic, Valentin Gomez, Martin Vitik, Dario Osorio, Ladislav Krejci, Santiago Hezze, Earnest Nuamah, Matija Frigan of Gustav Isaksen en hun (ogenschijnlijke) haalbaarheid voor PSV of reikt de blik, het netwerk en de daadkracht van PSV’s technisch kader gewoon niet ver genoeg?

Het zou toch doodzonde zijn als we weer dikke bedragen stukslaan op usual suspects waar het sportief / financieel rendement van tegenvalt? Zeker met Summerville lijkt me dat het geval, die met zijn gekke karaktertje nog een extra risico mee lijkt te brengen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit lijkt me trouwens ook het ideale moment om Til te verkopen maar daar verwacht ik vrij weinig animo voor. Lijkt me geen type speler voor het spel van Bosz.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn god die Summerville is wel pijlsnel. Dat is dan weer heel interessant. Maar als je mij 2 maanden geleden had gezegd dat PSV de eerste 20 miljoen ging uitgeven aan een concurrent voor Luuk en Bakayoko dan had ik je voor gek verklaard.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 17:23 Dit lijkt me trouwens ook het ideale moment om Til te verkopen maar daar verwacht ik vrij weinig animo voor. Lijkt me geen type speler voor het spel van Bosz.
Jawel joh, hij is een loper. De speler met de meeste diepgang van heel de selectie die we nu hebben. Hij maakt goals als hij in de buurt van de 16 komt. Til is ook gewoon zonder bal super belangrijk maar dat vergeten sommige nog wel eens.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 17:24
LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 17:23 Dit lijkt me trouwens ook het ideale moment om Til te verkopen maar daar verwacht ik vrij weinig animo voor. Lijkt me geen type speler voor het spel van Bosz.
Jawel joh, hij is een loper. De speler met de meeste diepgang van heel de selectie die we nu hebben. Hij maakt goals als hij in de buurt van de 16 komt. Til is ook gewoon zonder bal super belangrijk maar dat vergeten sommige nog wel eens.
Het spel van Bosz gaat het liefst door het centrum met veel technische spelers. Verwacht dus maar geen Til, die jongen is niet technisch.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 09 Jun 2023, 17:21die net als het huren van andermans talenten (zoals afgelopen seizoen Savio, Silva, Hoever en Branthwaite) en gelimiteerde terugkoopclausules (Xavi, Angeliño) PSV’s financiële potentie ondermijnen. Volledig eigendom moet gewoon het eigendom zijn.
Zowel Xavi als Angelino hadden hier dan niet gespeeld. Dat was volgens jouw beter geweest dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klaassen was volgens mij behoorlijk effectief onder Bosz. Een rol die Til moet kunnen invullen. Maar zie hem het liefste gewoon zitten.
#FreeGeneratie4
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 17:17
SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 17:06

Gezien de reacties eronder is de bron @Olai , @LaFoquita, of hij leest gewoon hier mee en verzint wat.
Verwacht die jongen alleen als Summerville niet komt.
Hoezo? Bakayoko heeft een concurrent nodig, dat kan die jongen van City toch wel worden? Was die trouwens niet ook bijna uit contract daar? Dan Summerville voor op links.
Post Reply