Peter Bosz
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ja idd, Rik schrijf eens een stukje man!
Liefst een die de hulphond van ruuddevil ook lezenswaardig vindt
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Geselecteerd voor Oranje
- VeresRivne
- Vedette
Een beetje zoals vele PSV'ers Ten Hag niet goed genoeg voor Ajax vonden toch? Ailon die claimde nog dat Jean Paul de Jong eigenlijk de betere trainer was bij Utrecht. (gelukkig heeft Ajax geluisterd en hem binnengehaald voor de A1). UIteindelijk zal altijd de tendens zijn - en met name op een medium als twitter - dat mensen de concurrent zelden credits geven voor een goede aankoop of technische aanstelling, men zal elke mogelijke beer op de weg liever benoemen.Sensation wrote: ↑09 Jun 2023, 13:19 Grappig al die Ajacieden nu op Twitter die 'snappen dat Mislintat niet aan Bosz begint omdat Bosz het technisch beleid in handen wil hebben'.
Ik hoop zo dat Knutsen daar 2-3 spelers van Bodo Glimt mee wil nemen en dat er dan opeens geroepen wordt 'ja maar die stonden al op de radar bij Ajax'.
Ik hoop verder niet dat Knutsen 2-3 spelers van Bodo meeneemt want helaas hebben meerdere spelers daar het niveau niet. Vetlesen is interessant, Patrick Berg is de prijs kwaliteitsverhouding verkeerd van en verder zie ik weinig potentieel.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Meervoudig international
Nee, PSV hoort veel vaker kampioen te worden, dat neem je mee in je herinnering, die blijdschap en euforie. 2e worden en halve.finale is leuk en belangrijk financieel gezien.
-
- Vaste waarde in elftal
Ben ik met je eens, maar ik denk dat je zo wel een betere basis legt(financieel en sportief), om vervolgens 3 keer achter elkaar kampioen te worden en wat langer in Europa mee te doen.
Volgend jaar alleen kampioen worden kan ook de boel weer camoufleren. Kijk maar naar de seizoenen onder Cocu.
Ajax had dat ook met Frank de Boer.
- VeresRivne
- Vedette
.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Ren Höek
- Vedette
Verkeerde topic
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Ailon ja, waar is die gebleven?VeresRivne wrote: ↑09 Jun 2023, 16:23Een beetje zoals vele PSV'ers Ten Hag niet goed genoeg voor Ajax vonden toch? Ailon die claimde nog dat Jean Paul de Jong eigenlijk de betere trainer was bij Utrecht. (gelukkig heeft Ajax geluisterd en hem binnengehaald voor de A1). UIteindelijk zal altijd de tendens zijn - en met name op een medium als twitter - dat mensen de concurrent zelden credits geven voor een goede aankoop of technische aanstelling, men zal elke mogelijke beer op de weg liever benoemen.Sensation wrote: ↑09 Jun 2023, 13:19 Grappig al die Ajacieden nu op Twitter die 'snappen dat Mislintat niet aan Bosz begint omdat Bosz het technisch beleid in handen wil hebben'.
Ik hoop zo dat Knutsen daar 2-3 spelers van Bodo Glimt mee wil nemen en dat er dan opeens geroepen wordt 'ja maar die stonden al op de radar bij Ajax'.
Ik hoop verder niet dat Knutsen 2-3 spelers van Bodo meeneemt want helaas hebben meerdere spelers daar het niveau niet. Vetlesen is interessant, Patrick Berg is de prijs kwaliteitsverhouding verkeerd van en verder zie ik weinig potentieel.
- VeresRivne
- Vedette
Krijg net een update dat er de nodige vertraging is, iets met een fan op het spoor in een Luckassen shirt bij Ede-Wageningen.psveindhoven_vakW wrote: ↑09 Jun 2023, 12:24Ik zie net op trainradar dat er een trein in eindhoven aankomt uit Apeldoorn. Dat moet hem zijn toch?
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Niet zo zeuren Skuddem , jij snapt ook wel dat het gewoon het verkeerde topic was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Ksshhttt... Scheer je weg, Ajacied.PCGC wrote: ↑09 Jun 2023, 13:49Zo debiel zijn ze dus niet allemaal daar…
Benieuwd hoeveel nieuwe spelers Professor Peter heeft geëist en wij weer schoorvoetend (net als onder Schmidt) hebben toegegeven. 5-6 basisspelers om het zo gewenste tover voetbal te kunnen spelen, gemiddeld 10 miljoen?
Sinkgraven nog even binnen halen, lijntje uitgooien bij Veltman, zoon van die moordenaar wordt ook genoemd voor de buiten positie.
Yippie, weer schuld en de club helemaal kwijt. Maar wel Fredje Bouma toegevoegd aan de staf, want je weet zelf PSV DNA.
- Maikel
- Site Admin
Nee, we gaan elkaar niet uitmaken voor Ajacied.Hatseflats wrote: ↑09 Jun 2023, 17:40Ksshhttt... Scheer je weg, Ajacied.PCGC wrote: ↑09 Jun 2023, 13:49
Zo debiel zijn ze dus niet allemaal daar…
Benieuwd hoeveel nieuwe spelers Professor Peter heeft geëist en wij weer schoorvoetend (net als onder Schmidt) hebben toegegeven. 5-6 basisspelers om het zo gewenste tover voetbal te kunnen spelen, gemiddeld 10 miljoen?
Sinkgraven nog even binnen halen, lijntje uitgooien bij Veltman, zoon van die moordenaar wordt ook genoemd voor de buiten positie.
Yippie, weer schuld en de club helemaal kwijt. Maar wel Fredje Bouma toegevoegd aan de staf, want je weet zelf PSV DNA.
Dat gaat te ver.
- Hatseflats
- Vedette
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hatseflats wrote: ↑09 Jun 2023, 17:40Ksshhttt... Scheer je weg, Ajacied.PCGC wrote: ↑09 Jun 2023, 13:49
Zo debiel zijn ze dus niet allemaal daar…
- Maikel
- Site Admin
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen PCGC.
Maar wil oprecht niet hebben dat leden elkaar hier uit gaan maken voor Ajacied.