Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Fonzerilli
Jeugdinternational
Posts: 134
Joined: 02 May 2021, 16:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 17:25
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 17:24

Jawel joh, hij is een loper. De speler met de meeste diepgang van heel de selectie die we nu hebben. Hij maakt goals als hij in de buurt van de 16 komt. Til is ook gewoon zonder bal super belangrijk maar dat vergeten sommige nog wel eens.
Het spel van Bosz gaat het liefst door het centrum met veel technische spelers. Verwacht dus maar geen Til, die jongen is niet technisch.
Precies. Bosz zei dat zijn favoriete spelers Spaanse spelers zijn. Omdat ze zo technisch zijn. Je hebt technische Spaanse spelers en een kromme hond als Guus Til. Zoek de verschillen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jun 2023, 18:04
Paco Casal wrote: 09 Jun 2023, 17:29 Vooralsnog heeft Bakayoko gewoon El Ghazi als concurrent die voor 3 jaar heeft getekend meen ik. Lijkt me dat rechtsvoor klaar is.
Het lijkt me dat men El Ghazi echt door gaat selecteren hoor. Dure optie en levert te weinig. Past ook niet in het spel van Bosz imo. En Bakayoko is ook geen onomstreden basisspeler/vedette, hetgeen wat die keuze alleen nog maar meer zou bilijken.
El Ghazi betrekken in de deal met Leeds en Summerville. El Ghazi + 7mln voor Summerville. De top van de Championship is het niveau van Ghazi, dus dat past mooi. Iemand zei hier laatst ook dat hij het liefst terug wou naar Engeland.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zelfs als je Anwar weet te betrekken -als- dan nog ben je 20 miljoen kwijt aan de tandem summerville Pepsi. Vind ik veel geld voor de financiële positie waarin wij blijkbaar schijnen te verkeren. Zeker aangezien ik een renovatie van de defensie eens.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 17:56
LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 17:55

3 spelers van 20-21 voor de buitenposities? Lijkt me niet dat PSV daar de CL mee in wil.
Zou het erg jammer vinden, Summerville kan me (nog) niet bekoren en die andere jongen lijkt beter op de beelden. Zegt niet alles, maar zijn stats zijn in de 2e prem ook gewoon bizar eigenlijk.
Jaa klopt. Stats lijken zeer goed maar is wel echt een heel groot verschil tussen PL en PL 2. Summerville heeft zich 'bewezen' op PL niveau en daar betaal je voor.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 09 Jun 2023, 18:12 Zelfs als je Anwar weet te betrekken -als- dan nog ben je 20 miljoen kwijt aan de tandem summerville Pepsi. Vind ik veel geld voor de financiële positie waarin wij blijkbaar schijnen te verkeren. Zeker aangezien ik een renovatie van de defensie eens.
We staan er financieel prima voor. Voor de linksvoor en spits positie staan gewoon vacatures. Voor de verdediging nog niet en zullen we sowieso eerst moeten verkopen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 17:27
O Goleiro Grande wrote: 09 Jun 2023, 17:21die net als het huren van andermans talenten (zoals afgelopen seizoen Savio, Silva, Hoever en Branthwaite) en gelimiteerde terugkoopclausules (Xavi, Angeliño) PSV’s financiële potentie ondermijnen. Volledig eigendom moet gewoon het eigendom zijn.
Zowel Xavi als Angelino hadden hier dan niet gespeeld. Dat was volgens jouw beter geweest dan?
Er spelers omheen zetten die wel staan voor optimale waarde-groei? Als je met Simons al het risico neemt om hem voor slechts €12M te verliezen lijkt me het handig dat het aantal spelers dat je in de toekomst wel veel geld/winst kan opleveren groter is dan drie (Bakayoko, Sangaré, Veerman) nietwaar?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 18:13
CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 17:56
Zou het erg jammer vinden, Summerville kan me (nog) niet bekoren en die andere jongen lijkt beter op de beelden. Zegt niet alles, maar zijn stats zijn in de 2e prem ook gewoon bizar eigenlijk.
Jaa klopt. Stats lijken zeer goed maar is wel echt een heel groot verschil tussen PL en PL 2. Summerville heeft zich 'bewezen' op PL niveau en daar betaal je voor.
Summerville heeft zich in twee jaar PL2 ook bewezen. En zo makkelijk maak je de stap vanuit de jeugd naar 1 niet in Engeland.
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik zegt op twitter in een reactie dat Noa Lang een optie is, net als tal van anderen. Poeh.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paulus1913 wrote: 09 Jun 2023, 18:21 Rik zegt op twitter in een reactie dat Noa Lang een optie is, net als tal van anderen. Poeh.
Natuurlijk is Lang een optie. PSV kijkt niet naar sentiment en het is gewoon een goede voetballer. Ik verwacht alleen dat Lang niet als optie 1 op de lijst staat en dat hij uiteindelijk te duur is.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 18:13
CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 17:56
Zou het erg jammer vinden, Summerville kan me (nog) niet bekoren en die andere jongen lijkt beter op de beelden. Zegt niet alles, maar zijn stats zijn in de 2e prem ook gewoon bizar eigenlijk.
Jaa klopt. Stats lijken zeer goed maar is wel echt een heel groot verschil tussen PL en PL 2. Summerville heeft zich 'bewezen' op PL niveau en daar betaal je voor.
Simons werd ook door veel mensen eerst afgerekend op het feit dat zijn geweldige stats “maar” in jeugdcompetities waren. De PL2 is bijvoorbeeld m.i. ook gewoon een stapje, al niet grote stap, boven de KKD. Bakayoko zou het grote nieuwe talent zijn die doorbreekt maar deze jongen doet hetzelfde tegen de jeugdteams van city, united, arsenal etc waar Johan het deed tegen… Helmond sport en Jong Feyenoord.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor, is nou ook niet zou dat ik denk dat jij Summerville liever hebt of andersom. Vind het gewoon jammer, deze jongen heeft het allemaal en zodra die dat laat zien in de echte PL is die 50+ miljoen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jun 2023, 18:04
Het lijkt me dat men El Ghazi echt door gaat selecteren hoor. Dure optie en levert te weinig. Past ook niet in het spel van Bosz imo. En Bakayoko is ook geen onomstreden basisspeler/vedette, hetgeen wat die keuze alleen nog maar meer zou bilijken.
Zou ook mijn voorkeur hebben, hoor. Maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd. Bakayoko is geen onomstreden vedette, eens. Maar PSV heeft geen 11 onomstreden vedettes, ook jonge talenten die zo kunnen doorgroeien en hij is daar een van. Lijkt me wel beoogd basisspeler, liefst wel met een betere concurrent als El Ghazi maar of dat ook zo gaat gebeuren..
#FreeGeneratie4
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 18:29
LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 18:13

Jaa klopt. Stats lijken zeer goed maar is wel echt een heel groot verschil tussen PL en PL 2. Summerville heeft zich 'bewezen' op PL niveau en daar betaal je voor.
Simons werd ook door veel mensen eerst afgerekend op het feit dat zijn geweldige stats “maar” in jeugdcompetities waren. De PL2 is bijvoorbeeld m.i. ook gewoon een stapje, al niet grote stap, boven de KKD. Bakayoko zou het grote nieuwe talent zijn die doorbreekt maar deze jongen doet hetzelfde tegen de jeugdteams van city, united, arsenal etc waar Johan het deed tegen… Helmond sport en Jong Feyenoord.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor, is nou ook niet zou dat ik denk dat jij Summerville liever hebt of andersom. Vind het gewoon jammer, deze jongen heeft het allemaal en zodra die dat laat zien in de echte PL is die 50+ miljoen.
Je hebt volledig gelijk. Heb alleen het gevoel dat het na het aantrekken van Summerville (ga ik vanuit) klaar is voor de buitenposities en de focus eerst op verdediging/middenveld gaat. Zie Summerville als de vervanger van Hazard. Pepi als de vervanger van Silva en dan zal allereerst de vervanger van Guti/Sangare komen voordat ze nog een buitenspeler halen. Al denk ik dat het qua opvulling perfect zou passen. Summerville kan zowel links als rechts en El Ghazi idemdito. Dan nog Bakayoko en een groot talent erbij die tussen Jong en PSV 1 inzit qua kwaliteit.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 09 Jun 2023, 15:28 Ik moet trouwens wel zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld zou zijn als Turd Mountain naar PSV komt.
Die mag terug naar Ajax om op de tandem van de beste linkerflank te springen: Dolbergwijndal.
Misschien dat die Thijs Dallinga er ook nog bij kan? Dolbergwijndallinga?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 18:33
CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 18:29 Simons werd ook door veel mensen eerst afgerekend op het feit dat zijn geweldige stats “maar” in jeugdcompetities waren. De PL2 is bijvoorbeeld m.i. ook gewoon een stapje, al niet grote stap, boven de KKD. Bakayoko zou het grote nieuwe talent zijn die doorbreekt maar deze jongen doet hetzelfde tegen de jeugdteams van city, united, arsenal etc waar Johan het deed tegen… Helmond sport en Jong Feyenoord.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor, is nou ook niet zou dat ik denk dat jij Summerville liever hebt of andersom. Vind het gewoon jammer, deze jongen heeft het allemaal en zodra die dat laat zien in de echte PL is die 50+ miljoen.
Je hebt volledig gelijk. Heb alleen het gevoel dat het na het aantrekken van Summerville (ga ik vanuit) klaar is voor de buitenposities en de focus eerst op verdediging/middenveld gaat. Zie Summerville als de vervanger van Hazard. Pepi als de vervanger van Silva en dan zal allereerst de vervanger van Guti/Sangare komen voordat ze nog een buitenspeler halen. Al denk ik dat het qua opvulling perfect zou passen. Summerville kan zowel links als rechts en El Ghazi idemdito. Dan nog Bakayoko en een groot talent erbij die tussen Jong en PSV 1 inzit qua kwaliteit.
Even voor mijn eigen duidelijkheid. Had je een tijdje geleden niet ook gemeld dat PSV werk maakte van deze jongen omdat die uit zijn contract zou lopen? Ik weet dat gratis nooit gratis is, maar een jeugdspeler transfervrij halen zou toch nooit veel tekengeld moeten kosten. Ik vind zelf ook dat we eerst met de verdediging bezig moeten, maar als we al ongeveer 15-20 miljoen gaan uitgeven aan Pepi Summerville dan snap ik niet waarom PSV het zo’n probleem zou vinden om een gigantisch talent te halen voor een miljoen tekengeld. Dat lijkt me trouwens al veel meer dan nodig. Zie bijvoorbeeld dat ze ook zo even Land kopen voor 700k.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanuit oogpunt Bosz lijkt het me dat hij ziet dat Bakayoko de fysiek en acties heeft en denkt dat hij Bakayoko snel positioneel beter gaat kunnen maken. En dat hij El Ghazi kan gebruiken als alternatief. El Ghazi heeft wel het inzicht en de techniek.

Ik hoop dat die inschatting van Bosz juist is. (Denk het niet. Baka heeft gewoon geen voetbalinstinct... Rommedahl de 3e, na Rommedahl en Vertessen)

Enniewee, er zijn andere posities waar urgenter transfers nodig zijn.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 09 Jun 2023, 18:41 Vanuit oogpunt Bosz lijkt het me dat hij ziet dat Bakayoko de fysiek en acties heeft en denkt dat hij Bakayoko snel positioneel beter gaat kunnen maken. En dat hij El Ghazi kan gebruiken als alternatief. El Ghazi heeft wel het inzicht en de techniek.

Ik hoop dat die inschatting van Bosz juist is. (Denk het niet. Baka heeft gewoon geen voetbalinstinct... Rommedahl de 3e, na Rommedahl en Vertessen)

Enniewee, er zijn andere posities waar urgenter transfers nodig zijn.
Maar had Bosz destijds niet een conflict met El Ghazi ?
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ross Barkely mag weg bij Nice. Zou dat een goede speler zijn voor ons? Waarschijnlijk veels te hoog salaris maar wel interessante spelert.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vermoeiend al die leden met hun ‘nieuwtjes’. Vroeger was er af en toe een gekkie, maar nu is bijna iedereen Fabrizio.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 09 Jun 2023, 17:28 Klaassen was volgens mij behoorlijk effectief onder Bosz. Een rol die Til moet kunnen invullen. Maar zie hem het liefste gewoon zitten.
Ik haat dit om te zeggen, maar Klaassen was ook wel een betere speler toen dan Til nu is. Kan ook iets meer met zijn voeten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld zegt het eigenlijk goed, we hebben concrete vacatures op linksbuiten en volwaardige concurrent voor Luuk. De rest zit er in principe nog en Sambo komt terug voor rechtsback. Dus je zou kunnen zeggen Sangaré, Guti, Drommel, Mwene, Teze, Ramalho, El Ghazi moeten eerst weg voordat er weer concrete vacatures komen. Natuurlijk zal er best risico genomen kunnen worden voor 1 a 2 posities, zeker als het een transfervrije speler is, maar ze gaan er niet nog 4 kopen en dan pas kijken wie er weg gaan.

Als we straks na Jarred, Fabio en Hazard kwijt zijn en we zijn 20 miljoen armer door Pepi en Summerville dan zijn we er nog niet op vooruit gegaan zeg maar qua kwaliteiten.

En het zou me nog steeds niet verbazen als er ook nog ruim 10 miljoen naar Everton gaat al zijn die signalen niet zo best. Maar dan heb je al 30 miljoen geïnvesteerd zonder kwaliteit toe te voegen.
Last edited by 11 Tinus on 09 Jun 2023, 18:54, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 18:15We staan er financieel prima voor. Voor de linksvoor en spits positie staan gewoon vacatures. Voor de verdediging nog niet en zullen we sowieso eerst moeten verkopen.
Zeker wel. Gerrit is weg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 18:53
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 18:15We staan er financieel prima voor. Voor de linksvoor en spits positie staan gewoon vacatures. Voor de verdediging nog niet en zullen we sowieso eerst moeten verkopen.
Zeker wel. Gerrit is weg.
Dan nog hebben we, met Sambo, op elke positie in de verdediging dubbele bezetting.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met de amerikaanse invloeden binnen PSV op dit moment, denken jullie dat we naast pepi voor meer Amerikanen gaan? En zou een speler als Mckennie, Pulisic of Reyna haalbaar zijn voor ons? Mckennie als sangare vervanger zou wel echt ziek zijn
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 18:58
ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 18:53

Zeker wel. Gerrit is weg.
Dan nog hebben we, met Sambo, op elke positie in de verdediging dubbele bezetting.
Precies, Bosca is ook weer volledig terug na een jaar afwezigheid. Zoals Tinus zegt: PSV zal vast wel 1 of 2 versterkingen naar voren halen, maar in principe zal er ook stevig verkocht moeten worden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cas wrote: 09 Jun 2023, 18:58 Met de amerikaanse invloeden binnen PSV op dit moment, denken jullie dat we naast pepi voor meer Amerikanen gaan? En zou een speler als Mckennie, Pulisic of Reyna haalbaar zijn voor ons? Mckennie als sangare vervanger zou wel echt ziek zijn
Alle 3 niet realistisch. Ik hoop nog steeds dat we het vertrek van Sangare en Guti gaan opvangen met Vinicius Souza en Spierings. Fingers crossed dat we bij Espanyol op de tribune zaten voor Vini.
Post Reply