El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.
Bakayoko / Summerville - Luuk / Pepi - Lozano (of Danjuma etc.) / Mebude.
Zou echt klasse zijn. Dan nog de verdediging op orde en Spierings en Varela binnen hengelen en je bent klaar. Dromen mag.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Earnie zal vast wel informeren, maar ik verwacht dat ze alle drie niet haalbaar zijn voor PSV op dit moment.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag .Tovast wrote: ↑09 Jun 2023, 19:02 El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.
Zou echt klasse zijn. Dan nog de verdediging op orde en Spierings en Varela binnen hengelen en je bent klaar. Dromen mag.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Mocht Xavi blijven en Summerville wordt voor linksbuiten gehaald en dan heb ik toch liever Danjuma op die positie.Menno1 wrote: ↑09 Jun 2023, 13:41Zeker. Het zegt mij dus niet zoveel die stats, zolang de sample size zo klein is.danko-lazovic wrote: ↑09 Jun 2023, 13:37
Is het ook, maar is dat niet inherent aan jonge spelers die nog niet veel minuten gemaakt hebben?
Voorlopig vind ik Summerville een gokje. Een jongen met talent maar niet iemand waarbij ik gelijk zeg: zo de opvolger van Cody is binnen.
Neemt niet weg dat hij wellicht naar dat niveau kan groeien hoor. Maar het is nog geen finished end product zeg maar.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Summerville/Xavi - Luuk(C)/Pepi - Bakayoko-El Ghazi
ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;
Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;
Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat laatste hoop ik. El Ghazi mag nog vervangen worden door een jong toptalent wat mij betreft.
-
- Vedette
Ik vraag me af op basis van wat precies Summerville een versterking zou moeten zijn voor ons. Was geen onbetwiste basisspeler bij een degradant uit de PL, maar heeft in een korte periode een paar goals gescoord en zichzelf daarmee op de kaart gezet, echter onderaan de streep was het alsnog gewoon mager.
Met Pepi en Summerville ga je wat betreft transfersommen al richting de 20 miljoen euro, en je haalt daarmee allesbehalve zekerheidjes in huis. Ik vind het nogal.
Met Pepi en Summerville ga je wat betreft transfersommen al richting de 20 miljoen euro, en je haalt daarmee allesbehalve zekerheidjes in huis. Ik vind het nogal.
- ShovingNE2
- Site Admin
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik zie niet dat we Pepi, Summerville én een derde aanvaller gaan halen, niet met de staat waarin onze verdediging verkeert.
Pepi en een echte topper op links heeft dan mijn voorkeur.
- 11 Tinus
- Legende
Nja ik weet het niet. Summerville en Bakayoko voor dezelfde positie is tricky want ze moeten beide spelen om voor veel geld weer de deur uit te kunnen gaan. Nu heeft Summerville wel de kwaliteiten om vanaf links te spelen dus het zou kunnen maar het zou op het randje van té ambitieus zijn.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Dit zijn geen goedkope jongens. Zeer fors salaris, kan een dure flop zijn natuurlijk. Denk dat je in de range 1 miljoen salaris kan verwachten.CZ_Code wrote: ↑09 Jun 2023, 18:40Even voor mijn eigen duidelijkheid. Had je een tijdje geleden niet ook gemeld dat PSV werk maakte van deze jongen omdat die uit zijn contract zou lopen? Ik weet dat gratis nooit gratis is, maar een jeugdspeler transfervrij halen zou toch nooit veel tekengeld moeten kosten. Ik vind zelf ook dat we eerst met de verdediging bezig moeten, maar als we al ongeveer 15-20 miljoen gaan uitgeven aan Pepi Summerville dan snap ik niet waarom PSV het zo’n probleem zou vinden om een gigantisch talent te halen voor een miljoen tekengeld. Dat lijkt me trouwens al veel meer dan nodig. Zie bijvoorbeeld dat ze ook zo even Land kopen voor 700k.LaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 18:33
Je hebt volledig gelijk. Heb alleen het gevoel dat het na het aantrekken van Summerville (ga ik vanuit) klaar is voor de buitenposities en de focus eerst op verdediging/middenveld gaat. Zie Summerville als de vervanger van Hazard. Pepi als de vervanger van Silva en dan zal allereerst de vervanger van Guti/Sangare komen voordat ze nog een buitenspeler halen. Al denk ik dat het qua opvulling perfect zou passen. Summerville kan zowel links als rechts en El Ghazi idemdito. Dan nog Bakayoko en een groot talent erbij die tussen Jong en PSV 1 inzit qua kwaliteit.
-
- Nationale topspeler
Mebude gaat toch uit zijn contract lopen?Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2023, 19:07Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag .Tovast wrote: ↑09 Jun 2023, 19:02 El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hoewel we zowel met Brenet als Lamey op linksback kampioen werden, zie ik niet hoe dat gaat lukken met Yokobaka in de basis.11 Tinus wrote: ↑09 Jun 2023, 19:19Nja ik weet het niet. Summerville en Bakayoko voor dezelfde positie is tricky want ze moeten beide spelen om voor veel geld weer de deur uit te kunnen gaan. Nu heeft Summerville wel de kwaliteiten om vanaf links te spelen dus het zou kunnen maar het zou op het randje van té ambitieus zijn.
-
- Vedette
Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
- 11 Tinus
- Legende
Hmm wat je eigenlijk zegt is dat PSV even 2 spelers gaat halen voor op de bank voor 20 miljoen? En dat we dan pas beginnen aan de basis?Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Overigens deel ik je zorg compleet. We creëren mogelijk waarde op het veld maar sterker worden we er niet van.
-
- Nationale topspeler
Haha, breedteversterkingen. 20 miljoen voor 2 spelers. Nee maar komt goed want we krijgen straks met ons nagenoeg onbeperkte budget Koulibaly en Araujo voor de basis.Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
- Standbeeld
- Mister PSV
2024, maar er zullen genoeg clubs interesse hebben. Vorige zomer zouden wij interesse hebben samen met o.a. Brugge en Tottenham.CZ_Code wrote: ↑09 Jun 2023, 19:23Mebude gaat toch uit zijn contract lopen?Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2023, 19:07
Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag .
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV moet eerst voor optie 1 op de lijst gaan: Lozano. Maar dat wordt een hele moeilijke kwestie.
-
- Nationale topspeler
Balen, dacht deze zomer al.Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2023, 19:362024, maar er zullen genoeg clubs interesse hebben. Vorige zomer zouden wij interesse hebben samen met o.a. Brugge en Tottenham.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind 1 miljoen niet een hoog salaris voor PSV begrippen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Pepi zal wel als concurrent voor Luuk dienen. Dus ja, ofwel Pepi als miljoenen aankoop zit op de bank of Luuk met zijn dikke salaris. Pepi zie als vervanger van Silva in deze.11 Tinus wrote: ↑09 Jun 2023, 19:33Hmm wat je eigenlijk zegt is dat PSV even 2 spelers gaat halen voor op de bank voor 20 miljoen? En dat we dan pas beginnen aan de basis?Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Overigens deel ik je zorg compleet. We creëren mogelijk waarde op het veld maar sterker worden we er niet van.
Mocht Summerville komen ben je er niet. Ik ga er vanuit dat El Ghazi nog vertrekt (als de geruchten kloppen dat hij terug naar Engeland wil). Hazard is gehuurd dus die is ook weg. En ja, ik denk dat je deze zomer best wat mag verwachten, met Gakpo (directe kwaliteit) en Madueke (qua potentieel) heb je behoorlijk wat ingeleverd. Met alleen Summerville (mocht hij komen) red je het niet.
Met Bakayoko, Summerville en twee aankoop waarvan een een wat oudere directe versterkingen en een groot talent zou ik betitelen als een goede bezetting van de flanken.
-
- Nationale topspeler
Oke oke dus als ik het goed begrijp zou dan de voorhoede weer 30 miljoen kosten. Hoeveel hebben we precies te besteden volgens jou deze zomer?Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 19:47Pepi zal wel als concurrent voor Luuk dienen. Dus ja, ofwel Pepi als miljoenen aankoop zit op de bank of Luuk met zijn dikke salaris. Pepi zie als vervanger van Silva in deze.
Mocht Summerville komen ben je er niet. Ik ga er vanuit dat El Ghazi nog vertrekt (als de geruchten kloppen dat hij terug naar Engeland wil). Hazard is gehuurd dus die is ook weg. En ja, ik denk dat je deze zomer best wat mag verwachten, met Gakpo (directe kwaliteit) en Madueke (qua potentieel) heb je behoorlijk wat ingeleverd. Met alleen Summerville (mocht hij komen) red je het niet.
Met Bakayoko, Summerville en twee aankoop waarvan een een wat oudere directe versterkingen en een groot talent zou ik betitelen als een goede bezetting van de flanken.
-
- Vedette
Pepi zal als vervanger van Silva de concurrentie aan moeten gaan met Luuk vermoed ik. Luuk is onze aanbieder dus Pepi is niet bij voorbaat verzekerd van een basisplaats.CZ_Code wrote: ↑09 Jun 2023, 19:35Haha, breedteversterkingen. 20 miljoen voor 2 spelers. Nee maar komt goed want we krijgen straks met ons nagenoeg onbeperkte budget Koulibaly en Araujo voor de basis.Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Summerville alleen compenseer naar mijn mening het tussentijdse vertrek van Gakpo en Madueke niet. Ik zal er niet rouwig om zijn mochten de geruchten over een vertek wens van el Ghazi waar zijn. Dan houdt je alleen Bakayoko over als buitenspeler (Hazard is gehuurd, Simons beschouw ik als middenvelder). Dan heb je nog twee vacatures op de vleugels.