Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.

Bakayoko / Summerville - Luuk / Pepi - Lozano (of Danjuma etc.) / Mebude.

Zou echt klasse zijn. Dan nog de verdediging op orde en Spierings en Varela binnen hengelen en je bent klaar. Dromen mag.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cas wrote: 09 Jun 2023, 18:58 Met de amerikaanse invloeden binnen PSV op dit moment, denken jullie dat we naast pepi voor meer Amerikanen gaan? En zou een speler als Mckennie, Pulisic of Reyna haalbaar zijn voor ons? Mckennie als sangare vervanger zou wel echt ziek zijn
Earnie zal vast wel informeren, maar ik verwacht dat ze alle drie niet haalbaar zijn voor PSV op dit moment.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 09 Jun 2023, 19:01
Cas wrote: 09 Jun 2023, 18:58 Met de amerikaanse invloeden binnen PSV op dit moment, denken jullie dat we naast pepi voor meer Amerikanen gaan? En zou een speler als Mckennie, Pulisic of Reyna haalbaar zijn voor ons? Mckennie als sangare vervanger zou wel echt ziek zijn
Alle 3 niet realistisch. Ik hoop nog steeds dat we het vertrek van Sangare en Guti gaan opvangen met Vinicius Souza en Spierings. Fingers crossed dat we bij Espanyol op de tribune zaten voor Vini.
Vini zou fantastisch zijn. Die zie ik ook heel graag komen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 09 Jun 2023, 19:02 El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.

Bakayoko / Summerville - Luuk / Pepi - Lozano (of Danjuma etc.) / Mebude.

Zou echt klasse zijn. Dan nog de verdediging op orde en Spierings en Varela binnen hengelen en je bent klaar. Dromen mag.
Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag :mrgreen:.
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 13:41
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:37

Is het ook, maar is dat niet inherent aan jonge spelers die nog niet veel minuten gemaakt hebben?
Zeker. Het zegt mij dus niet zoveel die stats, zolang de sample size zo klein is.

Voorlopig vind ik Summerville een gokje. Een jongen met talent maar niet iemand waarbij ik gelijk zeg: zo de opvolger van Cody is binnen.

Neemt niet weg dat hij wellicht naar dat niveau kan groeien hoor. Maar het is nog geen finished end product zeg maar.
Mocht Xavi blijven en Summerville wordt voor linksbuiten gehaald en dan heb ik toch liever Danjuma op die positie.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville/Xavi - Luuk(C)/Pepi - Bakayoko-El Ghazi

ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;

Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:12 Summerville/Xavi - Luuk(C)/Pepi - Bakayoko-El Ghazi

ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;

Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
Dat laatste hoop ik. El Ghazi mag nog vervangen worden door een jong toptalent wat mij betreft.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vraag me af op basis van wat precies Summerville een versterking zou moeten zijn voor ons. Was geen onbetwiste basisspeler bij een degradant uit de PL, maar heeft in een korte periode een paar goals gescoord en zichzelf daarmee op de kaart gezet, echter onderaan de streep was het alsnog gewoon mager.

Met Pepi en Summerville ga je wat betreft transfersommen al richting de 20 miljoen euro, en je haalt daarmee allesbehalve zekerheidjes in huis. Ik vind het nogal.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 18:58
ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 18:53

Zeker wel. Gerrit is weg.
Dan nog hebben we, met Sambo, op elke positie in de verdediging dubbele bezetting.
Met Obispo die er lang uitligt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 19:16
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:12 Summerville/Xavi - Luuk(C)/Pepi - Bakayoko-El Ghazi

ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;

Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
Dat laatste hoop ik. El Ghazi mag nog vervangen worden door een jong toptalent wat mij betreft.
Ik zie niet dat we Pepi, Summerville én een derde aanvaller gaan halen, niet met de staat waarin onze verdediging verkeert.
Pepi en een echte topper op links heeft dan mijn voorkeur.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 19:16
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:12 Summerville/Xavi - Luuk(C)/Pepi - Bakayoko-El Ghazi

ik word er niet gelukkig van to be honest. Xavi uiteraard als back-up omdat we geen andere linksbuiten hebben. Maar het kan ook;

Aankoop/El Ghazi - Luuk (C)/Pepi - Summerville/Bakayoko worden natuurlijk.
Dat laatste hoop ik. El Ghazi mag nog vervangen worden door een jong toptalent wat mij betreft.
Nja ik weet het niet. Summerville en Bakayoko voor dezelfde positie is tricky want ze moeten beide spelen om voor veel geld weer de deur uit te kunnen gaan. Nu heeft Summerville wel de kwaliteiten om vanaf links te spelen dus het zou kunnen maar het zou op het randje van té ambitieus zijn.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 18:40
LaFoquita wrote: 09 Jun 2023, 18:33

Je hebt volledig gelijk. Heb alleen het gevoel dat het na het aantrekken van Summerville (ga ik vanuit) klaar is voor de buitenposities en de focus eerst op verdediging/middenveld gaat. Zie Summerville als de vervanger van Hazard. Pepi als de vervanger van Silva en dan zal allereerst de vervanger van Guti/Sangare komen voordat ze nog een buitenspeler halen. Al denk ik dat het qua opvulling perfect zou passen. Summerville kan zowel links als rechts en El Ghazi idemdito. Dan nog Bakayoko en een groot talent erbij die tussen Jong en PSV 1 inzit qua kwaliteit.
Even voor mijn eigen duidelijkheid. Had je een tijdje geleden niet ook gemeld dat PSV werk maakte van deze jongen omdat die uit zijn contract zou lopen? Ik weet dat gratis nooit gratis is, maar een jeugdspeler transfervrij halen zou toch nooit veel tekengeld moeten kosten. Ik vind zelf ook dat we eerst met de verdediging bezig moeten, maar als we al ongeveer 15-20 miljoen gaan uitgeven aan Pepi Summerville dan snap ik niet waarom PSV het zo’n probleem zou vinden om een gigantisch talent te halen voor een miljoen tekengeld. Dat lijkt me trouwens al veel meer dan nodig. Zie bijvoorbeeld dat ze ook zo even Land kopen voor 700k.
Dit zijn geen goedkope jongens. Zeer fors salaris, kan een dure flop zijn natuurlijk. Denk dat je in de range 1 miljoen salaris kan verwachten.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 19:07
Tovast wrote: 09 Jun 2023, 19:02 El Ghazi (4), Vertessen (5), Savio, Hazard en Silva out en daarvoor Pepi (8), Summerville (8), Mebude (2/3) en buitencategorie (15) ervoor terug en je bent helemaal klaar voorin.

Bakayoko / Summerville - Luuk / Pepi - Lozano (of Danjuma etc.) / Mebude.

Zou echt klasse zijn. Dan nog de verdediging op orde en Spierings en Varela binnen hengelen en je bent klaar. Dromen mag.
Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag :mrgreen:.
Mebude gaat toch uit zijn contract lopen?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 19:17
SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 18:58

Dan nog hebben we, met Sambo, op elke positie in de verdediging dubbele bezetting.
Met Obispo die er lang uitligt?
Inderdaad.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:19
SKERLA wrote: 09 Jun 2023, 19:16

Dat laatste hoop ik. El Ghazi mag nog vervangen worden door een jong toptalent wat mij betreft.
Nja ik weet het niet. Summerville en Bakayoko voor dezelfde positie is tricky want ze moeten beide spelen om voor veel geld weer de deur uit te kunnen gaan. Nu heeft Summerville wel de kwaliteiten om vanaf links te spelen dus het zou kunnen maar het zou op het randje van té ambitieus zijn.
Hoewel we zowel met Brenet als Lamey op linksback kampioen werden, zie ik niet hoe dat gaat lukken met Yokobaka in de basis.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Hmm wat je eigenlijk zegt is dat PSV even 2 spelers gaat halen voor op de bank voor 20 miljoen? En dat we dan pas beginnen aan de basis?

Overigens deel ik je zorg compleet. We creëren mogelijk waarde op het veld maar sterker worden we er niet van.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Haha, breedteversterkingen. 20 miljoen voor 2 spelers. Nee maar komt goed want we krijgen straks met ons nagenoeg onbeperkte budget Koulibaly en Araujo voor de basis.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 19:23
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 19:07
Ik denk dat we blij mogen zijn met 3mln + hoge doorverkoop voor Vertessen op dit moment. Het is niet zo dat hij het fantastisch heeft gedaan bij PSV en in België. Summerville is echt wel een stukje duurder, denk eerder richting de 12/13mln. Verder is Mebude ook niet op te halen voor 2/3. Maar dromen mag :mrgreen:.
Mebude gaat toch uit zijn contract lopen?
2024, maar er zullen genoeg clubs interesse hebben. Vorige zomer zouden wij interesse hebben samen met o.a. Brugge en Tottenham.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moet eerst voor optie 1 op de lijst gaan: Lozano. Maar dat wordt een hele moeilijke kwestie.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 19:36
CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 19:23 Mebude gaat toch uit zijn contract lopen?
2024, maar er zullen genoeg clubs interesse hebben. Vorige zomer zouden wij interesse hebben samen met o.a. Brugge en Tottenham.
Balen, dacht deze zomer al.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind 1 miljoen niet een hoog salaris voor PSV begrippen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:33
Johann Vogel wrote: 09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Hmm wat je eigenlijk zegt is dat PSV even 2 spelers gaat halen voor op de bank voor 20 miljoen? En dat we dan pas beginnen aan de basis?

Overigens deel ik je zorg compleet. We creëren mogelijk waarde op het veld maar sterker worden we er niet van.
Pepi zal wel als concurrent voor Luuk dienen. Dus ja, ofwel Pepi als miljoenen aankoop zit op de bank of Luuk met zijn dikke salaris. Pepi zie als vervanger van Silva in deze.

Mocht Summerville komen ben je er niet. Ik ga er vanuit dat El Ghazi nog vertrekt (als de geruchten kloppen dat hij terug naar Engeland wil). Hazard is gehuurd dus die is ook weg. En ja, ik denk dat je deze zomer best wat mag verwachten, met Gakpo (directe kwaliteit) en Madueke (qua potentieel) heb je behoorlijk wat ingeleverd. Met alleen Summerville (mocht hij komen) red je het niet.
Met Bakayoko, Summerville en twee aankoop waarvan een een wat oudere directe versterkingen en een groot talent zou ik betitelen als een goede bezetting van de flanken.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 09 Jun 2023, 19:47
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 19:33

Hmm wat je eigenlijk zegt is dat PSV even 2 spelers gaat halen voor op de bank voor 20 miljoen? En dat we dan pas beginnen aan de basis?

Overigens deel ik je zorg compleet. We creëren mogelijk waarde op het veld maar sterker worden we er niet van.
Pepi zal wel als concurrent voor Luuk dienen. Dus ja, ofwel Pepi als miljoenen aankoop zit op de bank of Luuk met zijn dikke salaris. Pepi zie als vervanger van Silva in deze.

Mocht Summerville komen ben je er niet. Ik ga er vanuit dat El Ghazi nog vertrekt (als de geruchten kloppen dat hij terug naar Engeland wil). Hazard is gehuurd dus die is ook weg. En ja, ik denk dat je deze zomer best wat mag verwachten, met Gakpo (directe kwaliteit) en Madueke (qua potentieel) heb je behoorlijk wat ingeleverd. Met alleen Summerville (mocht hij komen) red je het niet.
Met Bakayoko, Summerville en twee aankoop waarvan een een wat oudere directe versterkingen en een groot talent zou ik betitelen als een goede bezetting van de flanken.
Oke oke dus als ik het goed begrijp zou dan de voorhoede weer 30 miljoen kosten. Hoeveel hebben we precies te besteden volgens jou deze zomer?
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 09 Jun 2023, 19:35
Johann Vogel wrote: 09 Jun 2023, 19:29 Pepi en Summerville, ik heb niet het idee dat je daar zoveel sterker van wordt. Hopelijk zijn dit met name breedte versterkingen. Met name op de vleugels zal je nog een en eigenlijk twee directe versterkingen halen. Hopelijk vertrekt El Ghazi en halen we Lozano en ‘een nieuwe Lozano’; een talentvolle topper.
Haha, breedteversterkingen. 20 miljoen voor 2 spelers. Nee maar komt goed want we krijgen straks met ons nagenoeg onbeperkte budget Koulibaly en Araujo voor de basis.
Pepi zal als vervanger van Silva de concurrentie aan moeten gaan met Luuk vermoed ik. Luuk is onze aanbieder dus Pepi is niet bij voorbaat verzekerd van een basisplaats.

Summerville alleen compenseer naar mijn mening het tussentijdse vertrek van Gakpo en Madueke niet. Ik zal er niet rouwig om zijn mochten de geruchten over een vertek wens van el Ghazi waar zijn. Dan houdt je alleen Bakayoko over als buitenspeler (Hazard is gehuurd, Simons beschouw ik als middenvelder). Dan heb je nog twee vacatures op de vleugels.
Post Reply