Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:40
fritske wrote: 07 Jun 2023, 18:26

Verissimo klinkt als een ijssalon, zou ook niet verkeerd zijn voor PSV haha. Toch best wat vraagtekens als hij gehaald zou worden, zoals waarom hij de afgelopen twee seizoenen nauwelijks gespeeld heeft. Laatste seizoen met +10 wedstrijden was voor hem in 2020.

Ik spam idd alleen per mail. Ken de beste man helaas niet persoonlijk =)
Sensation wrote: 15 May 2023, 12:05
Verissimo was altijd de leider in de verdediging, maar door langdurige blessure op de achtergrond geraakt. Je hebt daar nu Otamendi en toptalent Antonio Silva (19), die samen gewoon onwijs veel minuten maken. Daarachter zowel Morato (pas 21) en Verissimo die dus eigenlijk een beetje de dupe is geworden van de ontwikkeling van Antonio Silva. En omdat ze met Otamendi al een leider in de verdediging hebben lopen is Verissimo een beetje overbodig geworden.
Vraagtekens bij een speler die veel te goed voor PSV's standaarden is zou bijzonder zijn. Het zou echt bij uitstek een buitenkans zijn.
Veel te goed? Je kunt ook overdrijven.
Daarnaast heeft hij er een jaar uitgelegen met een kruisbandblessure, en daarna 0,0 wedstrijdritme opgebouwd. Het is dus allesbehalve een plug-and-play speler, ik vind het vooral een enorm twijfelgeval.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 07 Jun 2023, 18:46
Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:40



Vraagtekens bij een speler die veel te goed voor PSV's standaarden is zou bijzonder zijn. Het zou echt bij uitstek een buitenkans zijn.
Veel te goed? Je kunt ook overdrijven.
Daarnaast heeft hij er een jaar uitgelegen met een kruisbandblessure, en daarna 0,0 wedstrijdritme opgebouwd. Het is dus allesbehalve een plug-and-play speler, ik vind het vooral een enorm twijfelgeval.
Ik overdrijf niet, je bent het niet met me eens. Dat zijn twee andere dingen. Als je hem kunt kopen, is dat echt een buitenkans. Dat ie een blessure heeft gehad doet daar niets aan af.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:40
fritske wrote: 07 Jun 2023, 18:26

Verissimo klinkt als een ijssalon, zou ook niet verkeerd zijn voor PSV haha. Toch best wat vraagtekens als hij gehaald zou worden, zoals waarom hij de afgelopen twee seizoenen nauwelijks gespeeld heeft. Laatste seizoen met +10 wedstrijden was voor hem in 2020.

Ik spam idd alleen per mail. Ken de beste man helaas niet persoonlijk =)
Sensation wrote: 15 May 2023, 12:05
Verissimo was altijd de leider in de verdediging, maar door langdurige blessure op de achtergrond geraakt. Je hebt daar nu Otamendi en toptalent Antonio Silva (19), die samen gewoon onwijs veel minuten maken. Daarachter zowel Morato (pas 21) en Verissimo die dus eigenlijk een beetje de dupe is geworden van de ontwikkeling van Antonio Silva. En omdat ze met Otamendi al een leider in de verdediging hebben lopen is Verissimo een beetje overbodig geworden.
Vraagtekens bij een speler die veel te goed voor PSV's standaarden is zou bijzonder zijn. Het zou echt bij uitstek een buitenkans zijn.
Alsnog zie ik Verissimo liever komen dan veel andere genoemde namen natuurlijk (HILGERS :sick: ). Met vraagtekens bedoelde ik meer dat ik hem voor zijn marktwaarde niet klakkeloos zou overnemen, in dat geval moet Schmidt ons een huur met koopoptie gunnen.
:logoo:
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:47
Chucky wrote: 07 Jun 2023, 18:46

Veel te goed? Je kunt ook overdrijven.
Daarnaast heeft hij er een jaar uitgelegen met een kruisbandblessure, en daarna 0,0 wedstrijdritme opgebouwd. Het is dus allesbehalve een plug-and-play speler, ik vind het vooral een enorm twijfelgeval.
Ik overdrijf niet, je bent het niet met me eens. Dat zijn twee andere dingen. Als je hem kunt kopen, is dat echt een buitenkans. Dat ie een blessure heeft gehad doet daar niets aan af.
Ik vind dat je enorm overdrijft.

Zo dan? :mrgreen:
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 07 Jun 2023, 18:45
fritske wrote: 07 Jun 2023, 17:29

Ziet er veelbelovend uit! Had deze nieuwe Ahmedhodzic (€ 20M op TM) nog niet op de korrel, maar ik denk zelfs dat Barisic wellicht nog wat meer in zich heeft. Ik ga vandaag nog eens wat meer van die gozert bekijken en zoiets heb ik bijv. nooit bij een Mees Hilgers gehad.

Barisic en Spertsyan, ze staan op m'n spamlijst voor Earnest =P
Zou die twee ook enorm toejuichen, zeker omdat ze ook nog eens ontzettend haalbaar zijn voor PSV. Spertsyan zou je á la Szymanski zelfs kunnen halen op huurbasis, met evt. koopoptie. Lijkt me echt een speler die er direct staat en al binnen het eerste seizoen een van de bepalende spelers kan worden. En die Barisic is - zeker in de Eredivisie - een Atlantikwall van een verdediger. Wat een fysiek alleen al! En met nog maar 21 jaar lijkt me het toekomstperspectief op de transfermarkt ook bijzonder aantrekkelijk. Jammer dat PSV de laatste jaren niet met dit soort vondsten komt.
Spertsyan kom je op zo een kleine 9 miljoen uit denk ik. Barisic op 3 miljoen max. Waarschijnlijk minder. En Frigan op 5 miljoen. Dat is volgens de media wat ze van Rangers willen hebben.

Vind je omschrijving van Barisic prachtig, en dekt de lading ook erg goed. Toen ik hem de eerste keer zag verdedigen, dacht ik echt "waar zit ik hier dan naar te kijken. Wat een beest!". En het goede is, hij kan ook echt wel wat met een bal.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kitolano toch weer erg sterk bij Sparta hoor, basis weet ik niet voor ons, maar als 1e keus reserve gezien zijn leeftijd zal ik het echt wel aandurven. Heeft echt wel de kwaliteit om door te groeien naar een basisspeler voor ons
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker een interessante speler, lekker fel op de bal.
Schnitzel2023
Basisspeler
Posts: 447
Joined: 06 Jun 2023, 14:59
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou ook de gok wel durven nemen met Kitolano. Is vorig jaar voor 600.000 naar Sparta gegaan.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is dat Cerny geen cashcow meer gaat worden maar toch ook wel een prima speler.
dePinhodeSouza

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:47
Chucky wrote: 07 Jun 2023, 18:46

Veel te goed? Je kunt ook overdrijven.
Daarnaast heeft hij er een jaar uitgelegen met een kruisbandblessure, en daarna 0,0 wedstrijdritme opgebouwd. Het is dus allesbehalve een plug-and-play speler, ik vind het vooral een enorm twijfelgeval.
Ik overdrijf niet, je bent het niet met me eens. Dat zijn twee andere dingen. Als je hem kunt kopen, is dat echt een buitenkans. Dat ie een blessure heeft gehad doet daar niets aan af.
Moreno lag er ook een jaar uit voordat hij naar ons kwam, en is onze beste verdediger van de laatste 15 jaar gebleken.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 08 Jun 2023, 21:31
Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 18:47

Ik overdrijf niet, je bent het niet met me eens. Dat zijn twee andere dingen. Als je hem kunt kopen, is dat echt een buitenkans. Dat ie een blessure heeft gehad doet daar niets aan af.
Moreno lag er ook een jaar uit voordat hij naar ons kwam, en is onze beste verdediger van de laatste 15 jaar gebleken.
Oef, zo lang geleden alweer dat De Tank er was besef ik nu.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het contract van Marcus Thuram verloopt deze maand
https://www.transfermarkt.com/marcus-th ... ler/318528

IS dit iemand waar we iets aan hebben? Misschien wil zijn broer dan ook wel komen voor iets minder dan de 32M waar hij voor op TM staat..

ZIjn er mensen die meer weten? Marcus zie er vooral uit als een donkere versie van Luuk met iets meer spiermassa...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die gaat naar PSG en is een vaste invaller bij Frankrijk dus we maken 0 kans
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 09 Jun 2023, 10:59 Het contract van Marcus Thuram verloopt deze maand
https://www.transfermarkt.com/marcus-th ... ler/318528

IS dit iemand waar we iets aan hebben? Misschien wil zijn broer dan ook wel komen voor iets minder dan de 32M waar hij voor op TM staat..

ZIjn er mensen die meer weten? Marcus zie er vooral uit als een donkere versie van Luuk met iets meer spiermassa...
Haha, die zit vast bij de Franse selectie, krijgt daar volop speeltijd en staat concreet in de belangstelling van Liverpool, Manchester United, Newcastle United en vooral Paris Saint-Germain. Kan weleens lastig worden...
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 09 Jun 2023, 11:38 Haha, die zit vast bij de Franse selectie, krijgt daar volop speeltijd en staat concreet in de belangstelling van Liverpool, Manchester United, Newcastle United en vooral Paris Saint-Germain. Kan weleens lastig worden...
Een klein understatement. ;)
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

:mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 09 Jun 2023, 11:38
DadOfFour wrote: 09 Jun 2023, 10:59 Het contract van Marcus Thuram verloopt deze maand
https://www.transfermarkt.com/marcus-th ... ler/318528

IS dit iemand waar we iets aan hebben? Misschien wil zijn broer dan ook wel komen voor iets minder dan de 32M waar hij voor op TM staat..

ZIjn er mensen die meer weten? Marcus zie er vooral uit als een donkere versie van Luuk met iets meer spiermassa...
Haha, die zit vast bij de Franse selectie, krijgt daar volop speeltijd en staat concreet in de belangstelling van Liverpool, Manchester United, Newcastle United en vooral Paris Saint-Germain. Kan weleens lastig worden...
Qui no s'atreveix, qui no guanya
La vida és massa curta per no fer broma
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



https://www.transfermarkt.nl/lucas-berg ... ler/866246

17 jaar, technisch begaafde voetballer van 1.86cm.
Die veel vooruit voetbalt en op verschillende posities achter een tien goed uit de voeten kan.
Zijn eerste aanname is nu al geweldig.
Hij zal nog wat moeten groeien, toch is dit een pareltje die uiteindelijk zeker zijn geld dubbel en dwars terug gaat verdienen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



De hoogtepunten dit jaar van Nuamah. Zal qua budget voor ons toch echt haalbaar moeten zijn. Heerlijke speler
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet wrote: 26 Jan 2023, 08:22
Mr.Unibet wrote: 20 Jan 2023, 23:20 Brandon Vazquez, groot, redelijk snel, sterk, op termijn kan hij de vervanger worden van Luuk de Jong. Mexicaans bloed, dus lekker fanatiek voorin.
Legt er gelijk 1 in bij zijn debuut voor team USA.

Mocht je Luuk willen vervangen, dan vind ik hem nog steeds interessant. Strijd met Pepi ook om de positie van spits bij USA, waarbij Vazquez de strijd lijkt te hebben gewonnen.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:19

De hoogtepunten dit jaar van Nuamah. Zal qua budget voor ons toch echt haalbaar moeten zijn. Heerlijke speler
Die aanname op 0:55 :stars:
Heerlijke speler inderdaad!
Hup Ernst!!
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht Guti en/of Sangare vertrekken, zou deze speler misschien als ervaren alternatief kunnen dienen voor het op middenveld? Is gedegradeerd met Leicester maar heeft wel ruime ervaring in de PL en Serie A.

https://www.transfermarkt.nl/dennis-pra ... ler/129588
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 04 Feb 2023, 15:55 Zou Matusiwa geen interessante opvolger zijn van Sangaré?
Graag gedaan Earnest en Marcel :mrgreen:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pfoe, die Barisic is wel een beest. Zie ik wel zitten.
dePinhodeSouza

Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 09 Jun 2023, 14:46
danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:19

De hoogtepunten dit jaar van Nuamah. Zal qua budget voor ons toch echt haalbaar moeten zijn. Heerlijke speler
Die aanname op 0:55 :stars:
Heerlijke speler inderdaad!
Hup Ernst!!

Kopen die gozer!!!
Post Reply