Peter Bosz
- ShovingNE2
- Site Admin
Vooral benieuwd of hij ook zijn video analist meeneemt. Maar behalve Maas hebben we nog twee stafleden nodig. Zenden wilde onder Cocu al maar max 3 a 4 dagen werken meen ik. Daarom was het voor Schmidt geen optie. Benieuwd of hij wil gaan fulltime.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Daar ga ik wel van uit. Maas sowieso. En Terry Peters lijkt eveneens in de staf de komen. Heeft al eerder met Bosz gewerkt bij oa Leverkusen en Vitesse.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jun 2023, 10:31 Vooral benieuwd of hij ook zijn video analist meeneemt. Maar behalve Maas hebben we nog twee stafleden nodig.
Vandaag presentatie?
- DadOfFour
- Internationale topspeler
De gemeenteambtenaar was dyslectisch...
Heb her maar zo gelaten omdat Philips toch ook met één L geschreven wordt
Last edited by DadOfFour on 10 Jun 2023, 10:39, edited 1 time in total.
La vida és massa curta per no fer broma
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Na het weekend begreep ik van de Rik. Wordt maandag dus.DonyellMalen wrote: ↑10 Jun 2023, 10:35Vandaag presentatie?ShovingNE2 wrote: ↑10 Jun 2023, 10:31 Vooral benieuwd of hij ook zijn video analist meeneemt. Maar behalve Maas hebben we nog twee stafleden nodig.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik vind het jammer dat het Peter is geworden. Maar nu die er toch komt zal ik hem voor de volle honderd procent steunen. Ik hoop dat we attractief voetbal kunnen spelen met veel prijzen. Daarvoor zal wel de verdediging goed op de schop moeten anders heb ik er een heel hard hoofd in. :PSV:
- Standbeeld
- Mister PSV
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Bouma werd geopperd door iemand die eerder al via een bron informatie dropte, weet de naam zo 1,2,3 niet meer.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2023, 11:36Rikkert schreef vandaag in zijn artikel dat Zenden een optie is. Bouma werd niet genoemd. Ik weet ook niet zo goed waar de naam Bouma vandaan komt.
- Ardbeg
- Mister PSV
OlaiM.Delgado wrote: ↑10 Jun 2023, 11:38Bouma werd geopperd door iemand die eerder al via een bron informatie dropte, weet de naam zo 1,2,3 niet meer.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2023, 11:36
Rikkert schreef vandaag in zijn artikel dat Zenden een optie is. Bouma werd niet genoemd. Ik weet ook niet zo goed waar de naam Bouma vandaan komt.
- Balinho
- Internationale topspeler
Vraag me oprecht af welk nut Bouma zou (kunnen) hebben in dergelijke setting.M.Delgado wrote: ↑10 Jun 2023, 11:38Bouma werd geopperd door iemand die eerder al via een bron informatie dropte, weet de naam zo 1,2,3 niet meer.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2023, 11:36
Rikkert schreef vandaag in zijn artikel dat Zenden een optie is. Bouma werd niet genoemd. Ik weet ook niet zo goed waar de naam Bouma vandaan komt.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Zou het zo ook niet weten; ken de kwaliteiten van Bouma als assistent onvoldoende.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit schreef Rik erover:
Misschien dat het dan Zenden én Bouma worden. Maar enkel Zenden zou ik ook prima vinden. Van mij hoeft de bank niet te groot te zijn zoals bij Ruud en daarnaast vind ik dat Bosz ook goed zijn gang moet kunnen gaan. Voor mij voelt het een beetje alsof ze Roger-trauma's hebben.Het mag niet leiden tot een complete cultuurshock in het Philips Stadion, zo is de afgelopen dagen uitvoerig besproken tussen Bosz en de directie van PSV. De club wil mede daarom een aantal vertrouwelingen in de technische staf opnemen, waarbij Boudewijn Zenden een logische kandidaat kan zijn.
Hij is eerder in beeld geweest om de functie van ‘voetbalman’ binnen de raad van commissarissen op te pakken, maar een rol in de trainersploeg van PSV 1 lijkt in deze fase van zijn carrière toch meer op zijn lijf geschreven. Het ligt voor de hand dat PSV daar nóg iemand in wil benoemen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zat met precies dezelfde vraag inderdaad.
- ShovingNE2
- Site Admin
Misschien kan hij wel goed de verdedigers trainen...
Standbeeld Gaat niet zozeer wie er op de bank zit, maar je hebt een selectie van 28 spelers. Trainingen moeten ook voorbereid worden en geanalyseerd worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja daar heb je gelijk in. Ze kunnen ook enkel op de trainingen aanwezig zijn en verder in het stadion zitten in plaats van de bank natuurlijk.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jun 2023, 11:45Misschien kan hij wel goed de verdedigers trainen...
@Standbeeld Gaat niet zozeer wie er op de bank zit, maar je hebt een selectie van 28 spelers. Trainingen moeten ook voorbereid worden en geanalyseerd worden.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hoezo? Is toch veel logischer dan Zenden gezien hun ervaring als trainer?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Met Robbie Maas geef je de staf wel een echt Eindhovense swing!
Hier flashbacks van verlogen tijden, met de kids uit de buurt partijtjes spelen op een veldje aan de Roostenlaan. Robbie kwam daar ook wel eens terecht en was veruit de beste.
Hier flashbacks van verlogen tijden, met de kids uit de buurt partijtjes spelen op een veldje aan de Roostenlaan. Robbie kwam daar ook wel eens terecht en was veruit de beste.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Vedette
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Absoluut, Zenden spreekt een aardig woordje Frans, Engels en Spaans, Nederlands gaat hem ook wel aardig af.