Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Linie voor linie, komt goed. Verdedigen begint bij de aanval, zoiets?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 10 Jun 2023, 10:20 Ik wil verdedigers!
We hebben Sambo weer terug, das wel even genoeg voor deze zomer hoor….
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Jun 2023, 08:30Gewoon een gok van Rik.
Dat denk ik niet. Net zoals hier mensen wel eens zijdelings van de scouting horen, krijgt Rik dat ook. Hij zal best op een shortlist staan, maar hangt af van de invulling en kosten van overige posities.

Als Spierings komt dan zal de Boszmaaier hem erg goed kunnen gebruiken. Hij zal hem goed kennen uit Frankrijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
dePinhodeSouza

Captain(C) wrote: 10 Jun 2023, 10:13
dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 09:14 Matusiwa, Pepi, Summerville, pffffff. Doet me denken aan 18/19, toen we ook veels te dure middelmaat binnenhaalde.
Schei toch uit, wat verwachten we dan; dat we Kanté, Icardi en Pedri aan gaan trekken.

Koekoek jonguh, noem ik die namen dan? Daar zit nog wel iets tussen hoor. Namen als Santiago Hezze, Paulinho, Alan Varela, Danjuma, en vorig seizoen Benitez, Simons en Tsygankov. Dat zijn kanonnen die PSV beter maken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:25
Captain(C) wrote: 10 Jun 2023, 10:13
Schei toch uit, wat verwachten we dan; dat we Kanté, Icardi en Pedri aan gaan trekken.

Koekoek jonguh, noem ik die namen dan? Daar zit nog wel iets tussen hoor. Namen als Santiago Hezze, Paulinho, Alan Varela, Danjuma, en vorig seizoen Benitez, Simons en Tsygankov. Dat zijn kanonnen die PSV beter maken.
Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:25
Captain(C) wrote: 10 Jun 2023, 10:13
Schei toch uit, wat verwachten we dan; dat we Kanté, Icardi en Pedri aan gaan trekken.

Koekoek jonguh, noem ik die namen dan? Daar zit nog wel iets tussen hoor. Namen als Santiago Hezze, Paulinho, Alan Varela, Danjuma, en vorig seizoen Benitez, Simons en Tsygankov. Dat zijn kanonnen die PSV beter maken.
Wie zegt dat Pepi ons niet beter maakt dan? In die beelden scoort die wel erg makkelijk. Ik wil niet eens weten hoeveel meer kansen die jongen hier per wedstrijd zou krijgen dan die deed bij Groningen afgelopen seizoen…
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:26
dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:25


Koekoek jonguh, noem ik die namen dan? Daar zit nog wel iets tussen hoor. Namen als Santiago Hezze, Paulinho, Alan Varela, Danjuma, en vorig seizoen Benitez, Simons en Tsygankov. Dat zijn kanonnen die PSV beter maken.
Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
FM namen, die zijn altijd beter dan namedropping van Rik of de scouting. Oh ja en vergeet niet hij komt uit Zuid Amerika dus dat is ook automatisch beter.

Ik vind Hezze goed maar niet per se beter dan Matusiwa. Hezze laat het ook tot dusver alleen zien in een nietszeggende competitie.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 10 Jun 2023, 10:29
Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:26

Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
FM namen, die zijn altijd beter dan namedropping van Rik of de scouting. Oh ja en vergeet niet hij komt uit Zuid Amerika dus dat is ook automatisch beter.

Ik vind Hezze goed maar niet per se beter dan Matusiwa. Hezze laat het ook tot dusver alleen zien in een nietszeggende competitie.
De Argentijnse competitie een nietszeggende competitie noemen. Haha wow… Dan snap je er vrij weinig van..
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 10 Jun 2023, 10:33
CZ_Code wrote: 10 Jun 2023, 10:29 FM namen, die zijn altijd beter dan namedropping van Rik of de scouting. Oh ja en vergeet niet hij komt uit Zuid Amerika dus dat is ook automatisch beter.

Ik vind Hezze goed maar niet per se beter dan Matusiwa. Hezze laat het ook tot dusver alleen zien in een nietszeggende competitie.
De Argentijnse competitie een nietszeggende competitie noemen. Haha wow… Dan snap je er vrij weinig van..
En jij gaat toch niet serieus het niveau van die competitie vergelijken met de Ligue 1? Het zijn allemaal spelers met enorm veel pit en Grinta, er lopem ook zeker goeie spelers rond. Maar kom op, is echt niet hetzelfde niveau anders was Hezze 50 miljoen waard.
dePinhodeSouza

Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:26
dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:25


Koekoek jonguh, noem ik die namen dan? Daar zit nog wel iets tussen hoor. Namen als Santiago Hezze, Paulinho, Alan Varela, Danjuma, en vorig seizoen Benitez, Simons en Tsygankov. Dat zijn kanonnen die PSV beter maken.
Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
Op dit moment zal het kwa kwaliteit mekaar niet heel veel ontlopen, maar de 21 jarige Hezze heeft natuurlijk een veel hoger potentieel. Begint bovendien tegen het Argentijns elftal aan te schuren, waardoor zijn marktwaarde ook enorm kan toenemen. Zal gezien zijn kortlopende contract waarschijnlijk niet duurder zijn dan een miljoen of 8, als Matusiwa dan duurder is, maak je wel een hele verkeerde keuze imo (met als argument dat we een grote Nederlandse kern willen, boeien, ik wil kwaliteit zien).

Dusja, de keuze voor of 10 mln voor Matusiwa (die bij Groningen leuk meehobbelde, en het nu aardig doet bij een club van t nivo FC Twente) of voor een vergelijkbaar bedrag de veel talentvollere Hezze binnen halen, is in mijn ogen een no-brainer.
Last edited by dePinhodeSouza on 10 Jun 2023, 10:41, edited 3 times in total.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik moet er nog aan wennen, dit topic 451x per dag te bekijken ipv het nieuwe trainer topic 😇
Full speed or nothing
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:36
Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:26

Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
Op dit moment zal het kwa kwaliteit mekaar niet heel veel ontlopen, maar de 21 jarige Hezze heeft natuurlijk een veel hoger potentieel. Begint bovendien tegen het Argentijns elftal aan te schuren, waardoor zijn marktwaarde ook enorm kan toenemen. Zal gezien zijn kortlopende contract waarschijnlijk niet duurder zijn dan een miljoen of 8, als Matusiwa dan duurder is, maak je wel een hele verkeerde keuze imo (met als argument dat we een grootste Nederlandse kern willen, boeien, ik wil kwaliteit zien)
Ik denk dat qua kwaliteit je best gelijk hebt, dus begrijp me niet verkeerd. Echter denk ik dat PSV heel veel andere dingen ook bekijkt, zoals aanpassingstijd. Dat verschilt per speler, maar als je meerdere spelers uit Zuid Amerika haalt loop je wel het risico dat meerdere niet goed functioneren tot ze helemaal gesetteld en gewend zijn. Matusiwa zal dat veel minder hebben omdat die uit Nederland komt.

Ik zie zelf ook het liefst jonge spelers met doorgroei potentie en daarme waardevermeerdering, alleen moeten we ook over iets meer dan een maand al helemaal ingespeeld zijn voor voorrondes.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:36
Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:26

Waarom is Hezze beter dan Matusiwa jouw optiek?
Op dit moment zal het kwa kwaliteit mekaar niet heel veel ontlopen, maar de 21 jarige Hezze heeft natuurlijk een veel hoger potentieel. Begint bovendien tegen het Argentijns elftal aan te schuren, waardoor zijn marktwaarde ook enorm kan toenemen. Zal gezien zijn kortlopende contract waarschijnlijk niet duurder zijn dan een miljoen of 8, als Matusiwa dan duurder is, maak je wel een hele verkeerde keuze imo (met als argument dat we een grote Nederlandse kern willen, boeien, ik wil kwaliteit zien)
Ik vind het helemaal niet zo natuurlijk, dat hoger potentieel. Als je de stappen ziet die Azor heeft gemaakt. Dat is er een hoor.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 10 Jun 2023, 10:00
Jwoeloe wrote: 10 Jun 2023, 09:52

Wat mij betreft wel ja. Van Guti en Sangare werd in principe ook hetzelfde verwacht, ware het niet dat het type Sangare minder geschikt was voor z’n rol. Maar aangezien Spierings transfervrij is moeten we voor dezelfde plek toch 2 goede opties kunnen halen. Dan heb je altijd een type dat balans op het middenveld houdt en een speler als Veerman beter laat renderen.
In dat geval eensch. Veerman en Xavi op het middenveld met een echte (Bosz-)6 lijkt me op dit moment ideaal.
Is Spierings eigenlijk definitief 6 geworden nu, of zou ook nog 8 (of 10) kunnen spelen?
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 10 Jun 2023, 10:35
Smeets14 wrote: 10 Jun 2023, 10:33

De Argentijnse competitie een nietszeggende competitie noemen. Haha wow… Dan snap je er vrij weinig van..
En jij gaat toch niet serieus het niveau van die competitie vergelijken met de Ligue 1? Het zijn allemaal spelers met enorm veel pit en Grinta, er lopem ook zeker goeie spelers rond. Maar kom op, is echt niet hetzelfde niveau anders was Hezze 50 miljoen waard.
Er zit een verschil tussen Ligue 1 vergelijken en de Argentijnse competitie af doen als nietszeggend hè. Je moet ook verder kijken dan alleen het niveau van een competitie. Ik zeg ook nergens dat Hezze beter is. Maar ik durf wel te stellen dat een Alan Varela beter is dan Matusiwa en zijn plafond ligt ook veel hoger dan die van Matusiwa.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn er nou mensen die nog steeds de naam Danjuma opperen?
dePinhodeSouza

Ardbeg wrote: 10 Jun 2023, 10:40
dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:36

Op dit moment zal het kwa kwaliteit mekaar niet heel veel ontlopen, maar de 21 jarige Hezze heeft natuurlijk een veel hoger potentieel. Begint bovendien tegen het Argentijns elftal aan te schuren, waardoor zijn marktwaarde ook enorm kan toenemen. Zal gezien zijn kortlopende contract waarschijnlijk niet duurder zijn dan een miljoen of 8, als Matusiwa dan duurder is, maak je wel een hele verkeerde keuze imo (met als argument dat we een grote Nederlandse kern willen, boeien, ik wil kwaliteit zien)
Ik vind het helemaal niet zo natuurlijk, dat hoger potentieel. Als je de stappen ziet die Azor heeft gemaakt. Dat is er een hoor.

Tja, Matusiwa stond op z’n 21e nog ballen op te pompen bij jong Ajax, Hezze is aanvoerder van zijn ploeg in de Argentijnse Superliga. Die jongen heeft een veel hoger potentieel dan een Matusiwa, die het aardig doet bij een Franse middenmoter. Maar hee, als jij als PSVer blij bent met dure middelmaat, be my guest 👍🏻
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 10 Jun 2023, 10:44
CZ_Code wrote: 10 Jun 2023, 10:35 En jij gaat toch niet serieus het niveau van die competitie vergelijken met de Ligue 1? Het zijn allemaal spelers met enorm veel pit en Grinta, er lopem ook zeker goeie spelers rond. Maar kom op, is echt niet hetzelfde niveau anders was Hezze 50 miljoen waard.
Er zit een verschil tussen Ligue 1 vergelijken en de Argentijnse competitie af doen als nietszeggend hè. Je moet ook verder kijken dan alleen het niveau van een competitie. Ik zeg ook nergens dat Hezze beter is. Maar ik durf wel te stellen dat een Alan Varela beter is dan Matusiwa en zijn plafond ligt ook veel hoger dan die van Matusiwa.
Oke, dan verwoord ik het verkeerd. Ik bedoelde dat er in Argentinië gewoon minder weerstand is. De meeste kwaliteit en talenten worden weggekaapt voor relatief weinig geld waardoor er nooit volledig teams rondlopen met kwaliteit die je in Europa ziet. Dat het allemaal zo corrupt is als maar kan helpt ook niet uiteraard.

Ik ben zelf ook fan van Varela, zou die absoluut graag zien komen. Hoop nog steeds dat wat Foquita melde over hem gaat, maar ik denk dat het een verdediger gaat worden als we al voor Spierings gaan en wellicht Matisuwa. Hezze ken ik niet even goed als Varela, leeftijd goed en statistieken ook prima. Denk alleen dat te veel jongens uit Zuid-Amerika in 1 keer halen nu ook aanpassingsrisicos meebrengt, die we eigenlijk niet kunnen gebruiken zo vlak voor 1 van de (op het eerste gezicht) makkelijste voorrondes die we kunnen krijgen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zit niet te wachten op 10 miljoen voor een 25 jarige Matusiwa.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 10 Jun 2023, 10:51 Ik zit niet te wachten op 10 miljoen voor een 25 jarige Matusiwa.
Schijnt het toch wel erg goed te doen in Frankrijk
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens deze tweet schijnt Summerville al in NL te zijn.

CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Jun 2023, 10:55 Volgens deze tweet schijnt Summerville al in NL te zijn.

Ik moet spontaan huilen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die jongen heeft toch ook gewoon vakantie/vrij? Waarom in Engeland blijven vertoeven?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 10 Jun 2023, 10:46
Tja, Matusiwa stond op z’n 21e nog ballen op te pompen bij jong Ajax, Hezze is aanvoerder van zijn ploeg in de Argentijnse Superliga. Die jongen heeft een veel hoger potentieel dan een Matusiwa, die het aardig doet bij een Franse middenmoter. Maar hee, als jij als PSVer blij bent met dure middelmaat, be my guest 👍🏻

Niet meteen zo doen, haha. Verder dan "hij heeft een hoger potentieel" kom je niet. Over Dumfries. Wanneer begon hij met profvoetbal? Oh ja.
Massimo wrote: 10 Jun 2023, 10:51 Ik zit niet te wachten op 10 miljoen voor een 25 jarige Matusiwa.
Dat is de discussie ook niet. Doe mij maar Souza of Varela maar het ging over het kwaliteitsverschil Hezze of Azor wat nmi heeeel erg meevalt. Met "pure middelmaat" doe je hem gewoon te kort.
Last edited by Ardbeg on 10 Jun 2023, 11:02, edited 6 times in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville speelt over een week of 2 een EK met Jong Oranje.
Post Reply