Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShellVZ
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 06 Jun 2023, 10:07
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 Jun 2023, 11:32 Ik zou kiezen voor of Spierings of Matusiwa en daarnaast een groot talent. Wellicht iets andere type 6 zodat je alle kanten op kan. Of nog beter, geen Spierings maar wel Souza.

Maar ik ben het eens dat Spierings en Matusiwa niet naar PSV komen als ze weten dat ze samen bepalen wie speelt.
Ik zou persoonlijk Kitolano wel een geschikte optie achter Spierings vinden. Heeft zich geweldig ontwikkeld, pas 21 jaar nog potentie maar wel veel eredivisie wedstrijden in de benen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 10 Jun 2023, 13:02
Kenners die iets over de speler kunnen zeggen?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 10 Jun 2023, 12:57 Eerder heel gek dat er eindelijk iets van kwaliteit te bespeuren is op de RB positie na die bras van afgelopen jaren.
Tjah, dat moet nog blijken. We hebben het voorlopig over de rechtsback van Heerenveen en Sparta. Ze moeten beide die stap nog zetten.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 10 Jun 2023, 13:02
Vertalen?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danny03 wrote: 10 Jun 2023, 13:06
robert_94 wrote: 10 Jun 2023, 13:02
Vertalen?
Already mentioned with interests from PL and Strasbourg in L1, Batista #Mendy has been checked as a potential recruit for PSV Eindhoven in the event of the departure of Ibrahim Sangaré. As a reminder, the player is still under contract for one year with SCO Angers.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShellVZ wrote: 10 Jun 2023, 13:03
Juancho wrote: 10 Jun 2023, 11:32 Ik zou kiezen voor of Spierings of Matusiwa en daarnaast een groot talent. Wellicht iets andere type 6 zodat je alle kanten op kan. Of nog beter, geen Spierings maar wel Souza.

Maar ik ben het eens dat Spierings en Matusiwa niet naar PSV komen als ze weten dat ze samen bepalen wie speelt.
Ik zou persoonlijk Kitolano wel een geschikte optie achter Spierings vinden. Heeft zich geweldig ontwikkeld, pas 21 jaar nog potentie maar wel veel eredivisie wedstrijden in de benen.
Dan graag Souza en Kitolano :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://princerupertstower.com/2023/06/ ... sta-mendy/

Past wel in het profiel. 23, 1 meter 91 lang. Sterke gast.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 10 Jun 2023, 13:07
Danny03 wrote: 10 Jun 2023, 13:06

Vertalen?
Already mentioned with interests from PL and Strasbourg in L1, Batista #Mendy has been checked as a potential recruit for PSV Eindhoven in the event of the departure of Ibrahim Sangaré. As a reminder, the player is still under contract for one year with SCO Angers.
Vertalen?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 10 Jun 2023, 12:53Maar dat staat dus los van de komst van Bosz begrijp ik? Kan ook zo zijn dat Bosz het niet in deze speler ziet zitten en het dus nu niet meer door zal gaan dan?
Dat proces is al een hele poos geleden in gang gezet, dus tenzij PSV al maanden in gesprek was met Bosz (en dat lijkt me niet) zal dat losstaan van zijn komst, ja. Dan bestaat er ook altijd een kans dat Bosz er niet aan wil beginnen, maar daarover kan ik nu natuurlijk nog niks zinnigs zeggen. Dat zal dan in de komende dagen of zelfs weken moeten blijken.
Standbeeld wrote: 10 Jun 2023, 13:05 Kenners die iets over de speler kunnen zeggen?
Voormalig KG heeft hem vorig jaar sowieso een keer genoemd, staat mij bij. Die heeft daar vast meer zicht op :mrgreen:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz was vorig jaar ook 1e keuze vanuit deRvC hé. Grote kans dat ze wel gesproken hebben, al dan niet informeel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Hier speelde hij tegen Bosz, bijna 2 jaar geleden al.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zijn hele interessante geruchten. Frankrijk barst van het talent. Bosz kent de Ligue 1 & 2 gelukkig ook goed en spreekt de Franse taal.

Zal geen dure speler zijn gezien de marktwaarde en de degradatie van Angers.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zijn altijd wel sexy namen, maar qua profiel is het net Pablo Rosario. Een Sangaré bijvoorbeeld had wel echt wat extra's ten opzichte van zo'n jongen. Meer betrokken bij goals, veel meer geslaagde dribbels en verdeidgend veel meer intercepties en gewonnen duels.

Wel een type speler die we niet meer in de selectie zullen hebben als Sangaré vertrekt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep, alhoewel ik Spierings de beste optie voor op de 6 vind, heb je er wel nog eentje nodig indien Guti gaat.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pijltje wrote: 10 Jun 2023, 12:00
El Sordo wrote: 10 Jun 2023, 11:29

Ik vind dit vooral een romantische gedachte. Zie echt niet in waarom twee spelers, die allebei op de top van hun kracht zitten en het kennelijk erg goed doen in Frankrijk, hier naartoe zouden komen om voor dezelfde positie te concurreren. Er zijn genoeg wedstrijden, ja, maar de betere van de twee zal daar toch zo’n 80% van spelen.

Nou wordt ie helemaal mooi. Stijn Spierings mag god op zijn blote knietjes bedanken dat hij bij een topclub in Nederland aan de bak kan komen. En bij een topclub hoort concurrentie, dat gaat ie bij elke andere club in grotere competities ook krijgen.
Waarom zou je hem dan halen? Als “god op z’n blote knietjes danken” de premise is, kun je je afvragen of hij überhaupt goed genoeg is. Bovendien was die post meer vanuit een (impliciete) vraagstelling geformuleerd — ik dacht dat dat wel helder was — en dit uitgangspunt roept alleen maar meer vragen op.
Last edited by El Sordo on 10 Jun 2023, 14:24, edited 1 time in total.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Jun 2023, 14:13 Yep, alhoewel ik Spierings de beste optie voor op de 6 vind, heb je er wel nog eentje nodig indien Guti gaat.
Maar idealiter is dat toch een jonge speler die achter Spierings kan ontwikkelen en eventueel over 2 jaar die rol kan overnemen, je haalt toch niet twee basisspelers voor die ene rol, zeker niet als de mindere van de twee ook nog eens 10 miljoen moet kosten.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 10 Jun 2023, 14:19
RIO wrote: 10 Jun 2023, 14:13 Yep, alhoewel ik Spierings de beste optie voor op de 6 vind, heb je er wel nog eentje nodig indien Guti gaat.
Maar idealiter is dat toch een jonge speler die achter Spierings kan ontwikkelen en eventueel over 2 jaar die rol kan overnemen, je haalt toch niet twee basisspelers voor die ene rol, zeker niet als de mindere van de twee ook nog eens 10 miljoen moet kosten.
Yep heb je gelijk in. Maar Spierings is transfervrij en je wilt 2 spelers die concurreren voor 1 positie. Mendy zal rond de 5 miljoen kosten. Ik zou Kitolano oppikken bij Sparta, die gaat na 2 jaar richting de Premier League. Beest.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Jun 2023, 14:22
TheSyb wrote: 10 Jun 2023, 14:19

Maar idealiter is dat toch een jonge speler die achter Spierings kan ontwikkelen en eventueel over 2 jaar die rol kan overnemen, je haalt toch niet twee basisspelers voor die ene rol, zeker niet als de mindere van de twee ook nog eens 10 miljoen moet kosten.
Yep heb je gelijk in. Maar Spierings is transfervrij en je wilt 2 spelers die concurreren voor 1 positie. Mendy zal rond de 5 miljoen kosten. Ik zou Kitolano oppikken bij Sparta, die gaat na 2 jaar richting de Premier League. Beest.
Kitolana zal ook 5 miljoen kosten, misschien wel meer. Vind het overigens wel absoluut een interessante speler. We hebben een 2e speler voor die rol nodig, maar dan zou mijn voorkeur toch echt naar een van die twee gaan, kosten minder en zijn allebei stukken jonger
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Batista Mendy is een prima speler, heeft net zoals Sangare een enorme pielemuis dus wat dat betreft past hij helemaal in het profiel
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 10 Jun 2023, 14:13 Yep, alhoewel ik Spierings de beste optie voor op de 6 vind, heb je er wel nog eentje nodig indien Guti gaat.
En Spierings klinkt ook goed bij het Brabants.

Hey Spierrings, schup die Klaassen onder zunne klos.

Hey Spierrings nejt die bal is naar vurre .
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met het hoge drukzetten van Bosz is Spierings toch een hele fijne speler.
Hij pakt de ballen op een hele goede manier af. Heeft daar inzicht voor.
Spierings gaat echt wel komen. Die past in het plaatje.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 10 Jun 2023, 14:30
RIO wrote: 10 Jun 2023, 14:22

Yep heb je gelijk in. Maar Spierings is transfervrij en je wilt 2 spelers die concurreren voor 1 positie. Mendy zal rond de 5 miljoen kosten. Ik zou Kitolano oppikken bij Sparta, die gaat na 2 jaar richting de Premier League. Beest.
Kitolana zal ook 5 miljoen kosten, misschien wel meer. Vind het overigens wel absoluut een interessante speler. We hebben een 2e speler voor die rol nodig, maar dan zou mijn voorkeur toch echt naar een van die twee gaan, kosten minder en zijn allebei stukken jonger
Zelf denk ik iets minder, 3-4 miljoen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik Elfrink geeft nu aan dat Spierings met vakantie is. Dus die transfer kan wel eventjes duren nog. Geen probleem op zichzelf natuurlijk, want zijn contract gaat toch pas per 1 juli in.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings zit niet op social media he? Wel mooi dat ‘ie dat doet. Zie je nog maar weinig.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 10 Jun 2023, 14:52 Rik Elfrink geeft nu aan dat Spierings met vakantie is. Dus die transfer kan wel eventjes duren nog. Geen probleem op zichzelf natuurlijk, want zijn contract gaat toch pas per 1 juli in.
Ach als zijn zaakwaarnemer niet mee is op vakantie Kan er echt wel al het een en ander geregeld worden hoor. Daar hoeft ie niet thuis voor te zijn.
Post Reply