Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler

Wat een afdwalende discussie hier. Bommel is 4 jaar later nog steeds een zwarte bladzijde uit de clubgeschiedenis waar ik me nog altijd voor schaam, daar verandert zijn mooie prestatie in Belgie niks aan. Schmidt heeft PSV van een krappe 4e plek naar solide 2e plek en op een haar na geen titel gebracht. Beiden hebben de pech gehad met John en Toon te hebben moeten werken, die eigenlijk vrij weinig deden om hun trainer tevreden te houden. Een efficiente TD is superbelangrijk, iemand die doet wat de trainer écht nodig heeft ipv een eigen beleid door te drukken. Snap nog steeds niet wat John nou al die jaren aan het doen was.

Dan Bosz. Morgen dus de presentatie, ben erg benieuwd naar het verhaal erbij. Hopelijk ook al snel wat mooie versterkingen. Je zou denken dat Spierings en Pepi ook meteen gepresenteerd zouden kunnen worden, als je dan toch bezig bent. Pepi dan vanuit US, maar toch.
loginnaam
Internationale topspeler

Thijs wrote: 11 Jun 2023, 12:04Jij denkt dat 20 of 25 goals scoren geen verschil maakt in de transferwaarde?!
Ik denk dat 5 doelpunten extra gemaakt in de laatste minuten van wedstrijden die al beslist zijn voor een speler die al heeft aangetoond doelpunten te kunnen maken, inderdaad geen verschil maakt in transferwaarde. Als Malen die 5 doelpunten in de EL zou maken en ons daarmee een paar rondes verder had geschoten dan was het een ander verhaal geweest, maar dat deed hij niet...
vak kk 1988
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 11 Jun 2023, 11:21
vak kk 1988 wrote: 11 Jun 2023, 11:19

2018/2019 word je 2e op 3 punten van ajax is dat slecht voor het eerste jaar als hoofdtrainer ? met
niet echt toppers in je selectie voor in had je malen luuk lozano
middenveld rosario hendrix en verdedigers hou daar maar over op

2e jaar ontslagen naar 17 wedstrijden met 31 punten ?
weg uit de selectie luuk lozano malen nieuw ibi doan dumfries viergever baumgart bruma wederom middelmaat gehaald voor 2 prima spelers

resultaten inderdaad niet als gewenst maar mark was voor bepaalde mensen te hard en direct en daar kon het binnen de vrienden kliek niet iedereen mee omgaan.

van bommel had het in mijn idee bij het juiste eind
Van Bommel wilde de hele organisatie naar zijn hand zetten en zich overal mee bemoeien, niet de taak van een trainer.

Er wordt ook juist aangegeven dat hij nu groeit als trainer omdat hij zich meer op zijn eigen rol focust en zich niet meer overal mee bezig wil houden, maar wel moeite heeft om dat los te laten.
klopt inderdaad.

maar wat is der nog over van de mensen die naar toen zaten ? had mark het gewoon niet bij het rechte eind ?
al jaren spelers die geblesserd zijn komen later terug dan aangegeven. dat lijkt me ook iets waar een trainer zich mee moet bemoeien. het is wel zijn selectie waar hij mee moet werken.

john de jong die weinig goed gebracht heeft kwa aankoop beleid. spelers duur kopen en met veel verlies verkopen. :wonder:

gebrands vertrokken omdat het op was kwa zijn taken binnen de club

ik denk dat door mark bepaalde dingen aan de kaak gesteld zijn waar de rvc naar is gaan kijken
René1978
Nationale topspeler

Discussies over Van Bommel, Schmidt en Ruud zijn wat mij betreft allemaal Boszterd na de maaltijd.
Tijn
Internationale topspeler

Na alle positieve berichten over Bosz in de media, als droomkandidaat voor Ajax, beginnen de eerste negatieve berichten al te komen nu hij naar PSV komt.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... n-hem.html
Menno1
Legende

Dus als ik het goed begreep, was v Bommel top en heeft Schmidt er nadien een puinhoop van gemaakt? Interessant wel, weer een nieuw perspectief
ruuddevil
Legende

Die Hans Kraay heeft er toch best kijk op.

Het Kanon
Internationale topspeler

Ik wil zien welke aankopen Bosz heeft afgedwongen tijdens de onderhandelingen. Jonge, talentvolle aankopen, die Bosz' type spel spelen, komen ook de club in zijn algemeen ten goede.

Als Bosz bevriende 27-jarige gasten wil halen die al lang te klein voor het tafellaken zijn gebleken, dan zetten we de toekomst van de club weer eens op de helling.
DonyellMalen
Legende

Kraay is een neus. Eerst moest Peet hoe dan ook naar 020 en nu laat ‘ie weer stront uit z’n bek komen.

Standbeeld
Mister PSV

Alle genoemde clubs zijn geen absolute toppers in hun competitie. Het kan verdomd lastig zijn om met Leverkusen of het Lyon dat hij onder zijn hoede had prijzen te pakken. Maar goed, natuurlijk mankeert er (ook) wat aan Peter, anders zou hij nu geen trainer van PSV zijn. Wel zie ik iemand die de inhoud heeft en iemand die probeert te leren van zijn missers. Dat zie ik bij F. De Boer om maar iemand te noemen niet tot uiting komen. Ik verwacht dat Peter waanzinnig gemotiveerd zal zijn om prijzen te pakken met PSV zodat zijn naam enigzins gezuiverd wordt.
Last edited by Standbeeld on 11 Jun 2023, 12:50, edited 1 time in total.
Madueke
Legende

Tijn wrote: 11 Jun 2023, 12:40 Na alle positieve berichten over Bosz in de media, als droomkandidaat voor Ajax, beginnen de eerste negatieve berichten al te komen nu hij naar PSV komt.

Ach, morgen zullen er ook weer van die clowns die zich 'journalist' noemen zijn die het de hele tijd over Ajax willen hebben. PSV gaat de nieuwe hoofdcoach presenteren, maar het woord Ajax zal centraal staan.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 11 Jun 2023, 12:42 Die Hans Kraay heeft er toch best kijk op.

Ik zou geen bijval zoeken bij Hans Kraaij over een PSV gerelateerd onderwerp maar wie ben ik.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
VeresRivne
Vedette

GillesdelaCroquette wrote: 11 Jun 2023, 12:51

Ik zou geen bijval zoeken bij Hans Kraaij over een PSV gerelateerd onderwerp maar wie ben ik.
Hij vond mevrouw Gotze een lekker wijf, daar kon ik me wel in vinden. :mrgreen:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 12:46 Kraay is een neus. Eerst moest Peet hoe dan ook naar 020 en nu laat ‘ie weer stront uit z’n bek komen.

Kraaij: "Peter, het is dat je geen keuze had, maar als Ajax wel was gekomen voor je, dan had je hier niet getekend he"
DonyellMalen
Legende

VeresRivne wrote: 11 Jun 2023, 12:56
Hij vond mevrouw Gotze een lekker wijf, daar kon ik me wel in vinden. :mrgreen:
De manier waarop 'ie dat deed was echter te genant voor woorden. Komt nota bene Gotze in de Eredivisie spelen, begint hij op een platvloerse manier over zijn vrouw. Echt laag niveau man.
GodyCakpo
Ballenjongen

Dat was inderdaad te triest voor woorden, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven..
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik krijg toch wat meer sympathie voor zo'n man als 'ie, zoals meer PSV-trainers, wordt bekritiseerd voordat hij goed en wel begonnen is. Mooi hoe dat werkt.

Geef ze van katoen, Peter. Ik wil tranen zien. Huilende media, dramatische columns en gefrustreerde analytici.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Als junior ergens wordt geciteerd, lees ik al niet meer verder. Karikatuur van een hoernalist. Dat dat soort sujetten überhaupt invloed zouden hebben…
ShovingNE2
Site Admin

GillesdelaCroquette wrote: 11 Jun 2023, 12:51

Wel als je dood en doodziek bent dat het bij PSV nu loopt zoals het loopt. Dan hoop je op veel negatieve pers voor je eigen club. Andere invalshoek van supporteren. Beetje ermee provoceren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Zoals mijn opa vroeger zei:

"Loat ze mar lullen, die d'r gin hebben die pissen nie wijt!"
vak kk 1988
Bankzitter

Ardbeg wrote: 11 Jun 2023, 11:51
ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2023, 11:43 Nee. Onder Schmidt is hij veel waard geworden. We hebben het hier over ontwikkelingen onder trainers toch?
Ja maar je doet alsof die 39 miljoen van hem kwam. Je schrijft dat op zijn conto maar hij is door John verkocht.
Arberg John noni verkocht ? Die was al weg noni is deze winter verkocht door Marcel
De Realist
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 11 Jun 2023, 11:15
Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 11:08 Ben vooral ook benieuwd of er nog verrassingen tussen de vertrekkende spelers gaan zitten. Ik hoop dat de in- en verkopen in ieder geval vroeg op gang komen zodat de Boszmeister snel een team kan smeden.
Ik denk dat Luuk vertrekt als Pepi komt. Na een bijzonder lucratief aanbod uit de VS of de zandbak.
Dat hoop ik toch niet. Ik heb graag iemand die belangrijke goals maakt, assists geeft, het elftal op sleeptouw neemt en de baas is op het veld en in de kleedkamer.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
mr.top
Internationale topspeler

Thijs wrote: 11 Jun 2023, 11:17Mijn punt was vooral dat Dumfries en Malen zich niet optimaal konden ontwikkelen in het systeem van Schmidt. Malen werd vaak gewisseld in de fase dat de meeste goals worden gescoord. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat bij een aanvaller een paar extra goals meer transferwaarde betekenen.
Dumfries werd hier op het forum verguisd, omdat hij zo matig speelde onder Schmidt. Dat maakt dat er veel minder interesse in hem was dan op basis van zijn (vooral ook mentale en fysieke) kwaliteiten passend zou zijn.

De tijd dat er waarde werd gehecht aan het aantal goals in onze ‘olleke bolleke’ competitie ligt helaas al weer even achter ons. Uiteindelijk kochten onze Duitse vrienden hem op basis van zijn potentie.

Dumfries werd in die periode om heel veel dingen verguisd. Dat zijn berichten die ik dan weer met een korreltje zout neem. Een andere factor die bijvoorbeeld genoemd werd is dat hij een rol speelde in een groep die nogal aan het muiten was rondom Mo. Uiteindelijk gaf een goed Europees kampioenschap voor hem de doorslag.
mr.top
Internationale topspeler

Vertel mij dat je een opportunist bent, zonder te zeggen dat je een opportunist bent. :grin:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ook mooi dat Fresia hem op zn plek zette en zei dat Bosz letterlijk vertelde dat ie wel weet wat ie nu moet doen om te winnen terwijl ze niet eens in de uitzending zat en Kraaij wel. Trieste demente lul.
Post Reply