Peter Bosz
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Kraaij is “niveau” funniest home video’s. Niet grappig en totaal niet objectief. Hopelijk snel van de buis.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Als je met de uitspraak "er mankeert echt wel iets" komt, maar niet kan benoemen wat, dan klets je toch gewoon uit je nek? Er zal ongetwijfeld wat mankeren, maar als je je vinger niet op de zere plek kan leggen (buiten de gewonnen prijzen), dan zal het allemaal wel meevallen.
In Bosz we trust. Zin in de zomer en het nieuwe seizoen. We gaan in ieder geval weer leuk voetbal zien. Waar het schip verder strandt, zien we vanzelf.
In Bosz we trust. Zin in de zomer en het nieuwe seizoen. We gaan in ieder geval weer leuk voetbal zien. Waar het schip verder strandt, zien we vanzelf.
- DonyellMalen
- Legende
Goede toevoeging inderdaad van d’r. Zie je gelijk wat voor een domme lul Hans is.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Zeker. Was erg geestigVeresRivne wrote: ↑11 Jun 2023, 12:56Hij vond mevrouw Gotze een lekker wijf, daar kon ik me wel in vinden.GillesdelaCroquette wrote: ↑11 Jun 2023, 12:51
Ik zou geen bijval zoeken bij Hans Kraaij over een PSV gerelateerd onderwerp maar wie ben ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Jep, hij benoemt nooit iets specifics omdat er niks te benoemen is. Ik zal nooit zijn hetze tegen Roger Schmidt vergeten.Jwoeloe wrote: ↑11 Jun 2023, 14:18 Als je met de uitspraak "er mankeert echt wel iets" komt, maar niet kan benoemen wat, dan klets je toch gewoon uit je nek? Er zal ongetwijfeld wat mankeren, maar als je je vinger niet op de zere plek kan leggen (buiten de gewonnen prijzen), dan zal het allemaal wel meevallen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Voor niveau Jan Roos ja. Als merknaam ESPN moet je je echt kapot schamen voor dit niveau.deninho32 wrote: ↑11 Jun 2023, 14:22Zeker. Was erg geestigVeresRivne wrote: ↑11 Jun 2023, 12:56
Hij vond mevrouw Gotze een lekker wijf, daar kon ik me wel in vinden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Talent
Maurice Steijn laat zojuist in het midden bij ESPN of hij doorgaat bij Sparta of niet. Deed er erg geheimzinnig over. Is het gek om te denken dat hij gevraagd is voor in de staf bij PSV?
-
- Talent
-
- Legende
Jullie kunnen zeggen wat je wil, ik vind Kraay de perfecte KKD interviewer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Kraaij kwam er openlijk voor uit dat hij Schmidt een lul vond.
Sowieso zal een deel van de media het in eerste instantie moeilijk gaan krijgen omdat Bosz bij PSV totaal niet in hun narratief past. Een deel snapt niet waarom hij geen trainer van Ajax is geworden en een aantal zijn in de war omdat bij elke club ze een bepaald beeld hebben dat in stand gehouden moet worden om het zo overzichtelijk voor ze te houden en bij PSV is dat defensief spel met kwalitatief goede aanvallers voorop.
Sowieso zal een deel van de media het in eerste instantie moeilijk gaan krijgen omdat Bosz bij PSV totaal niet in hun narratief past. Een deel snapt niet waarom hij geen trainer van Ajax is geworden en een aantal zijn in de war omdat bij elke club ze een bepaald beeld hebben dat in stand gehouden moet worden om het zo overzichtelijk voor ze te houden en bij PSV is dat defensief spel met kwalitatief goede aanvallers voorop.
-
- Legende
AjaxBaconFTeggs wrote: ↑11 Jun 2023, 17:11Mij ook, maar vond het nogal apart. Weet ook niet waar hij anders aan de slag zou kunnen als hoofdtrainer.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik ook, heeft echt heel duidelijk kennis van zaken wat betreft de KKD en de spelers die er spelen. Helaas is dat niet zo wat betreft de Eredivisie en het voetbal buiten NederlandJosef Dettelbacher wrote: ↑11 Jun 2023, 17:11 Jullie kunnen zeggen wat je wil, ik vind Kraay de perfecte KKD interviewer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Niet om te ouwehoeren, maar ik vind Kraaij er de laatste tijd ook opvallend vermoeid/ouder uitzien. Was hem even een tijdje uit het oog verloren, maar keek laatst een filmpje en het viel me gewoon op.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Legende
Duurt helemaal niet lang. Zowel het ED als VI hebben de afgelopen tijd ons keurig op de hoogte gehouden zonder dat er in die tussentijd berichten kwamen dat het op klappen stond. Diezelfde media hebben ook aangegeven dat morgen zeer waarschijnlijk de officiële bekendmaking wordt gemaakt vanuit PSV.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk niet dat Vanthaman18 het serieus bedoeldeMassimo wrote: ↑11 Jun 2023, 19:47 Duurt helemaal niet lang. Zowel het ED als VI hebben de afgelopen tijd ons keurig op de hoogte gehouden zonder dat er in die tussentijd berichten kwamen dat het op klappen stond. Diezelfde media hebben ook aangegeven dat morgen zeer waarschijnlijk de officiële bekendmaking wordt gemaakt vanuit PSV.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Haha nee inderdaad, sorry. Eigenlijk heel flauw ook, dus excusez-moi!SKERLA wrote: ↑11 Jun 2023, 19:51Ik denk niet dat @Vanthaman18 het serieus bedoeldeMassimo wrote: ↑11 Jun 2023, 19:47 Duurt helemaal niet lang. Zowel het ED als VI hebben de afgelopen tijd ons keurig op de hoogte gehouden zonder dat er in die tussentijd berichten kwamen dat het op klappen stond. Diezelfde media hebben ook aangegeven dat morgen zeer waarschijnlijk de officiële bekendmaking wordt gemaakt vanuit PSV.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Hij heeft al getekend. De presentatie is altijd een nep-handtekening.Vanthaman18 wrote: ↑11 Jun 2023, 19:44Duurt lang he, voordat die tekent. Stel je voor ajax komt nog voor hem
PSV wil dat gewoon goed doen met interview en foto's. Die zullen dit weekend of morgenochtend wel opgenomen worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Moderator
Heb een vermoeden dat hij niet komtBaconFTeggs wrote: ↑11 Jun 2023, 17:09 Maurice Steijn laat zojuist in het midden bij ESPN of hij doorgaat bij Sparta of niet. Deed er erg geheimzinnig over. Is het gek om te denken dat hij gevraagd is voor in de staf bij PSV?