Stijn Spierings
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
https://www.vi.nl/pro/analyse/dit-leerd ... -avonturenDe mogelijke komst van controleur Stijn Spierings is ook een belangrijke zet. Bosz zoekt op die positie - hij praat over controlerende middenvelders in plaats van verdedigende middenvelders - naar spelers die vooruit denken. Lasse Schöne, Charles Aranguiz en Bruno Guimarães zijn daar voorbeelden van geweest. 'Bij mindere teams zie je verdedigende middenvelders geregeld verkeerd staan en niet de juiste ruimtes afschermen. Dat is bij controlerende middenvelders anders. Die pakken vaak tweede ballen op, doordat ze al op de juiste plek staan. Als je slim bent, dan hoef je vaak geen duel te winnen om een bal te veroveren.'
Spierings in de Ligue 1:
- Progressive passes totaal overall 12e.
- Passes into final third overall 16e.
- Tackles middle 3rd overall 2e.
- Defensive actions that lead to a shot attempt overall gedeeld 3e.
- Recoveries overall 1e.
- Switches overall 5e.
2 wedstrijden inmiddels van hem gezien via Footballia.net. De bekerfinale tegen Nantes en een thuisduel tegen OM. Denk dat het wel een prima speler is, hoewel ik twijfel over zijn beweeglijkheid en vermogen om wedstrijden te controleren als passer. Vind zijn ritme daarin niet geweldig, hoewel hij PSV in een dominanter elftal komt en dat wellicht makkelijker kan vinden. I.c.m. Veerman lijkt het sowieso een match. Als je hem kan combineren met een ander smaakje erbij (een jonge talentvolle speler die wat dynamischer is en wellicht zowel op 6 als 8 kan), zou dit denk ik geen gekke transfer zijn. Schiet mij er overigens niet op lek hé
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik denk dat Spierings in dat profiel past. Kitolano overigens ook. Met die 6 ben je klaar en dan kan je met een gerust hart afscheid nemen van Ibi en Guti.Heruone wrote: ↑11 Jun 2023, 14:12https://www.vi.nl/pro/analyse/dit-leerd ... -avonturenDe mogelijke komst van controleur Stijn Spierings is ook een belangrijke zet. Bosz zoekt op die positie - hij praat over controlerende middenvelders in plaats van verdedigende middenvelders - naar spelers die vooruit denken. Lasse Schöne, Charles Aranguiz en Bruno Guimarães zijn daar voorbeelden van geweest. 'Bij mindere teams zie je verdedigende middenvelders geregeld verkeerd staan en niet de juiste ruimtes afschermen. Dat is bij controlerende middenvelders anders. Die pakken vaak tweede ballen op, doordat ze al op de juiste plek staan. Als je slim bent, dan hoef je vaak geen duel te winnen om een bal te veroveren.'
Spierings in de Ligue 1:
- Recoveries overall 1e.
- Switches overall 5e.
2 wedstrijden inmiddels van hem gezien via Footballia.net. De bekerfinale tegen Nantes en een thuisduel tegen OM. Denk dat het wel een prima speler is, hoewel ik twijfel over zijn beweeglijkheid en vermogen om wedstrijden te controleren als passer. Vind zijn ritme daarin niet geweldig, hoewel hij PSV in een dominanter elftal komt en dat wellicht makkelijker kan vinden. I.c.m. Veerman lijkt het sowieso een match. Als je hem kan combineren met een ander smaakje erbij (een jonge talentvolle speler die wat dynamischer is en wellicht zowel op 6 als 8 kan), zou dit denk ik geen gekke transfer zijn. Schiet mij er overigens niet op lek hé
- DonyellMalen
- Legende
Heruone. Duidelijk. Zeker als je deze video er ook weer eens bijpakt:
https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijsten
Komt wel duidelijk een match in naar voren.
https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijsten
Komt wel duidelijk een match in naar voren.
-
- Moderator
Spierings + Kitolano vind ik samen wel echt te licht. Te veel twijfel rondom beide. Er moet er 1 bij zitten die iets meer zekerheid biedt. Spierings zelf ben ik enthousiast over als 1 van de 2 nieuwe namen op die positie, met zijn transfervrije status ook geen ramp als hij uiteindelijk in de breedte ingezet moet worden.
Gisteren kwam natuurlijk ook het gerucht van Mendy (Angers) naar buiten als eventuele opvolger van Sangare. Ik weet alleen niet of dat de speler is die complementair is aan Spierings voor die positie, aangezien hij ook regelmatig centraal achterin speelt. Daar kan ik de speler in kwestie niet goed genoeg voor.
Gisteren kwam natuurlijk ook het gerucht van Mendy (Angers) naar buiten als eventuele opvolger van Sangare. Ik weet alleen niet of dat de speler is die complementair is aan Spierings voor die positie, aangezien hij ook regelmatig centraal achterin speelt. Daar kan ik de speler in kwestie niet goed genoeg voor.
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Philips Sport Vereniging past er niet op.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik niet, Spierings zijn cijfers in Frankrijk zijn fantastisch, die moeten hier minstens repliceerbaar zijn. Is iemand die met zijn spel zonder bal opvalt en dat moet onder Bosz ook kunnen. Zeker met hoe Bosz de invulling van die positie ziet, moet Spierings dat goed kunnen lijkt meJwoeloe wrote: ↑11 Jun 2023, 14:29 Spierings + Kitolano vind ik samen wel echt te licht. Te veel twijfel rondom beide. Er moet er 1 bij zitten die iets meer zekerheid biedt. Spierings zelf ben ik enthousiast over als 1 van de 2 nieuwe namen op die positie, met zijn transfervrije status ook geen ramp als hij uiteindelijk in de breedte ingezet moet worden.
Kitolano is een speler die zich rap aan het ontwikkelen is bij Sparta en ook in de moeilijkere wedstrijden in positieve zin opvalt. Dat is voor mij in de Eredivisie-wedstrijden het belangrijkste: niet door de mand vallen in wedstrijden tegen de top 4 (en wellicht zelfs Twente dit jaar). Kitolano valt niet door de mand in deze wedstrijden, ten minste niet in die wedstrijden van Sparta die ik (grotendeels) heb gezien.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Doet af en toe iets minder mee, maar dat ligt ook aan het spel dat Sparta speelt met de lange bal.
- Trixm
- Vedette
Kan een Veerman deze rol invullen? Verdedigend laat hij steekjes vallen, maar wellicht in een meer wingback systeem met 3 Cv’s?Heruone wrote: ↑11 Jun 2023, 14:12https://www.vi.nl/pro/analyse/dit-leerd ... -avonturenDe mogelijke komst van controleur Stijn Spierings is ook een belangrijke zet. Bosz zoekt op die positie - hij praat over controlerende middenvelders in plaats van verdedigende middenvelders - naar spelers die vooruit denken. Lasse Schöne, Charles Aranguiz en Bruno Guimarães zijn daar voorbeelden van geweest. 'Bij mindere teams zie je verdedigende middenvelders geregeld verkeerd staan en niet de juiste ruimtes afschermen. Dat is bij controlerende middenvelders anders. Die pakken vaak tweede ballen op, doordat ze al op de juiste plek staan. Als je slim bent, dan hoef je vaak geen duel te winnen om een bal te veroveren.'
Spierings in de Ligue 1:
- Recoveries overall 1e.
- Switches overall 5e.
Saibari is underrated.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Hij heeft in de ED 29.4 passes p90 min attempted. In de Sparta selectie zijn per 90 min Saito en Lauritsen van spelers met serieuze speeltijd (1000+ minuten) minder. Sterker nog: met resp. 28.5 scoort Saito nagenoeg hetzelfde.
Sparta speelt inderdaad een lange bal/catenaccio achtig systeem en daarom zal de aanvallende output veel lager komen te liggen bij spelers m.b.t. possessie gerelateerde stats. Maar dit is wel echt absurd slecht. Ik vind het persoonlijk verder wel een leuk/fijn spelertje om te zien en in de balbehandeling echt wel balvaardig.
Als 6? Denk dat hij dat niet kan invullen. Sowieso wil je hem ook het liefste als 8 hebben, gezien de stempel die hij ook hoger op het veld op het spel kan drukken.
Los daarvan denk ik ook niet dat PSV extreem veel in een 3 verdedigers systeem gaat spelen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Gooi hem nog maar een keer dan: Vini Souza. Als we het nog 4x roepen dan komt ie.Jwoeloe wrote: ↑11 Jun 2023, 14:29 Spierings + Kitolano vind ik samen wel echt te licht. Te veel twijfel rondom beide. Er moet er 1 bij zitten die iets meer zekerheid biedt. Spierings zelf ben ik enthousiast over als 1 van de 2 nieuwe namen op die positie, met zijn transfervrije status ook geen ramp als hij uiteindelijk in de breedte ingezet moet worden.
-
- Moderator
Vini Souza. Vini Souza. Vini Souza. Vini Souza.Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2023, 15:52Gooi hem nog maar een keer dan: Vini Souza. Als we het nog 4x roepen dan komt ie.Jwoeloe wrote: ↑11 Jun 2023, 14:29 Spierings + Kitolano vind ik samen wel echt te licht. Te veel twijfel rondom beide. Er moet er 1 bij zitten die iets meer zekerheid biedt. Spierings zelf ben ik enthousiast over als 1 van de 2 nieuwe namen op die positie, met zijn transfervrije status ook geen ramp als hij uiteindelijk in de breedte ingezet moet worden.
You're welcome.
- 11 Tinus
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-krijgt-ste ... cius-souza
Even de tijd een jaar en een week terug zetten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit zijn jongens waar we echt sterker van worden. Namen als Vini Souza, Spertsyan, Lozano, dan ben je aan het selecteren voor de bovenkant. Ik verwacht dat Spierings een nuttige kracht gaat zijn voor PSV, maar ik heb niet de verachting dat hij een topspeler gaat worden voor PSV. Als we Sangare én Guti verkopen dan moet er echt nog wel een echte topper bij komen. Kitolano is een leuk talent maar zoals Jwoeloe al aangaf: dat is allemaal te licht. Ik vertrouw erop dat Earnie dat ook ziet.11 Tinus wrote: ↑11 Jun 2023, 15:57 https://www.vi.nl/nieuws/PSV-krijgt-ste ... cius-souza
- 11 Tinus
- Legende
Je kunt het ook zo zien... met Sambo en Spierings is er veul geld over voor een Argentijnse slager en top flankspeler en wellicht Jarred.Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2023, 16:13Dit zijn jongens waar we echt sterker van worden. Namen als Vini Souza, Spertsyan, Lozano, dan ben je aan het selecteren voor de bovenkant. Ik verwacht dat Spierings een nuttige kracht gaat zijn voor PSV, maar ik heb niet de verachting dat hij een topspeler gaat worden voor PSV. Als we Sangare én Guti verkopen dan moet er echt nog wel een echte topper bij komen. Kitolano is een leuk talent maar zoals Jwoeloe al aangaf: dat is allemaal te licht. Ik vertrouw erop dat Earnie dat ook ziet.11 Tinus wrote: ↑11 Jun 2023, 15:57 https://www.vi.nl/nieuws/PSV-krijgt-ste ... cius-souza
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat Pepi en Summerville allebei een aanlooptijd nodig hebben om de spelers te worden die wekelijks het verschil maken. Op zijn minst een krachtpatser op CV en/of verdedigend middenveld is wel het minimale.11 Tinus wrote: ↑11 Jun 2023, 16:16Je kunt het ook zo zien... met Sambo en Spierings is er veul geld over voor een Argentijnse slager en top flankspeler en wellicht Jarred.Standbeeld wrote: ↑11 Jun 2023, 16:13
Dit zijn jongens waar we echt sterker van worden. Namen als Vini Souza, Spertsyan, Lozano, dan ben je aan het selecteren voor de bovenkant. Ik verwacht dat Spierings een nuttige kracht gaat zijn voor PSV, maar ik heb niet de verachting dat hij een topspeler gaat worden voor PSV. Als we Sangare én Guti verkopen dan moet er echt nog wel een echte topper bij komen. Kitolano is een leuk talent maar zoals Jwoeloe al aangaf: dat is allemaal te licht. Ik vertrouw erop dat Earnie dat ook ziet.
-
- Lid scoutingsteam
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Ykhim. Dat gevoel heb ik ook. Kijk deze beelden (overigens onlangs al gepost), toch echt veelbelovend:
En is dat haalbaar? Spierings ipv Guti en Souza ipv Sangare. En dan ook nog een Argentijnse middenvelder? Lijkt mij te veel van het goede. Overigens lijkt 'die verwachte Argentijnse aankoop' een verdediger te zijn, niet?
En is dat haalbaar? Spierings ipv Guti en Souza ipv Sangare. En dan ook nog een Argentijnse middenvelder? Lijkt mij te veel van het goede. Overigens lijkt 'die verwachte Argentijnse aankoop' een verdediger te zijn, niet?