Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 11 Jun 2023, 16:26 Nou, als je beelden van Summerville op PL-niveau ziet, dan heb ik zo het vermoeden dat die jongen hier direct een sensatie zou kunnen worden. Zo ongelooflijk explosief.

Verder wel eens. Spierings, Souza en een Argentijnse middenvelder als vervangers van Guti en Sangaré: genieten hoor.
Durf je nog uitspraken te doen wat betreft eventuele interesse in Souza voor deze zomer? ;) PSV kennende zijn ze hem echt niet vergeten, maar het is (nog) zo stil dat je gaat vermoeden dat er inmiddels andere namen hoger op het lijstje staan.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vini Souza zit nog in dat City Group moeras. Ik weet niet of Stewart daar net zo'n fan van is als John.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 16:30En is dat haalbaar? Spierings ipv Guti en Souza ipv Sangare. En dan ook nog een Argentijnse middenvelder? Lijkt mij te veel van het goede. Overigens lijkt 'die verwachte Argentijnse aankoop' een verdediger te zijn, niet?
Ik neem aan dat je met het verkopen van Guti en Sangaré echt wel twee grote transfers kan doen. En ik vind ook wel dat we dat op het middenveld kunnen gebruiken.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 16:30 @Ykhim. Dat gevoel heb ik ook. Kijk deze beelden (overigens onlangs al gepost), toch echt veelbelovend:



En is dat haalbaar? Spierings ipv Guti en Souza ipv Sangare. En dan ook nog een Argentijnse middenvelder? Lijkt mij te veel van het goede. Overigens lijkt 'die verwachte Argentijnse aankoop' een verdediger te zijn, niet?
Het zal niet en Spierings en Souza en een Argentijn zijn. Ik denk niet dat de Argentijn een verdediger is, daar loopt op dit moment niet heel veel interessants rond. Lijkt me dat PSV eerder gaat voor een Varela of Ezequiel Fernandez nu dan Vini Souza. Vini Souza is eigendom van de City Group en die willen niet zo maar verkopen..
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 11 Jun 2023, 16:36
DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 16:30En is dat haalbaar? Spierings ipv Guti en Souza ipv Sangare. En dan ook nog een Argentijnse middenvelder? Lijkt mij te veel van het goede. Overigens lijkt 'die verwachte Argentijnse aankoop' een verdediger te zijn, niet?
Ik neem aan dat je met het verkopen van Guti en Sangaré echt wel twee grote transfers kan doen. En ik vind ook wel dat we dat op het middenveld kunnen gebruiken.
Zeg dat wel. Afgezien van aanvallende middenvelders Til en Simons blijft er met het vertrek van Sangaré en Guti letterlijk 1 centrale middenvelder over, Veerman. 2-3 aanwinsten voor die positie is helemaal niet zo gek. Broodnodig zelfs.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je voor Spierings gaat moet je hem fatsoenlijk perspectief geven. Die gast komt niet als selectieopvulling.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:39 Als je voor Spierings gaat moet je hem fatsoenlijk perspectief geven. Die gast komt niet als selectieopvulling.
Zoals gezegd, wanneer je (uitgaande van een vertrek van Sangaré en Guti) voor 2 centrale middenveld posities 1 speler over hebt dan is zo'n aanwinst meer dan selectieopvulling hoor. Die mag gewoon gaan concurreren voor een basisplaats, ook als er nog 2 anderen komen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:39 Als je voor Spierings gaat moet je hem fatsoenlijk perspectief geven. Die gast komt niet als selectieopvulling.
Ik verwacht dat Spierings gewoon een speler wordt die bij de eerste (laten we zeggen) 15 spelers hoort. Dan mag hij het zelf laten zien. Voor mij is het helemaal geen uitgemaakte zaak dat we hem halen voor de basis. En als Spierings de concurrentie niet durft aan te gaan, dan moet ie lekker voor een andere mindere club kiezen waar hij wellicht meer zekerheid heeft.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 11 Jun 2023, 16:41
11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:39 Als je voor Spierings gaat moet je hem fatsoenlijk perspectief geven. Die gast komt niet als selectieopvulling.
Zoals gezegd, wanneer je (uitgaande van een vertrek van Sangaré en Guti) voor 2 centrale middenveld posities 1 speler over hebt dan is zo'n aanwinst meer dan selectieopvulling hoor. Die mag gewoon gaan concurreren voor een basisplaats, ook als er nog 2 anderen komen.
Als je overtuigd bent van Spierings heb ik liever dat ze iemand halen die daarachter de tijd krijgt dan iemand die hem meteen uit de basis speelt. Natuurlijk de beste speelt maar zorgt dat je eerste keus komt en ga dan kijken naar de rest.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 & Ykhim. Aha, ik was altijd in de veronderstelling dat 'de Argentijnse aankoop' een CB zou worden. Alan Varela of Ezequiel Fernandez nadat het geld voor Sangare is gecasht. Dit klinkt als muziek in mijn oren in ieder geval:
Ykhim wrote: 28 May 2023, 22:02Alan Varela is mijn favoriet. Vorig jaar zat PSV al achter hem aan, maar is het nooit tot een overeenkomst gekomen. Toen twijfelde ik ook ergens, maar ik vind het inmiddels wel een hele goeie speler geworden. Hij lijkt qua spel op Sangaré en het zou me daarom ook niks verbazen als hij deze zomer bovenaan het lijstje van PSV staat. Hoewel Sangaré logischerwijs een betere speler zal zijn, vind ik Varela meer defensief bewustzijn uitstralen. Heeft ook wat meer felheid dan Sangaré, hoewel het daar bij Ibi op momenten ook niet aan ontbreekt. Varela heeft weinig zwakke punten, maar zal een vrij hoog prijskaartje hebben, misschien wel richting 15-20 miljoen. Dat is vrij gortig, maar ik denk dat hij voor PSV precies de juiste aankoop zou kunnen zijn, zeker in combinatie met Spierings. Dan zou je het vertrek van Sangaré en Guti redelijk goed op kunnen vangen.
&
Ykhim wrote: 28 May 2023, 22:02Ook een product van Boca: de 20-jarige Ezequiel Fernández. Vorig jaar verhuurd aan Tigre, brak daar door (mede door een geweldige samenwerking met spits Mateo Retegui, een beetje zoals Guti en Chucky bij Pachuca) en speelt nu middenveld bij Boca Juniors. Ook hij is vrij compleet, maar men zal hem toch vooral zien als een spijkerharde middenvelder. Inmiddels ook al 2x geel en 2x rood in 12 wedstrijden. Aardig detail: de man kan ook heel goed voetballen en hoewel primair rechtsbenig, heeft hij in beide benen een geweldige trap. Zijn waarde neemt per week toe, maar met zijn gif, beweging en passing kan hij echt wat toevoegen aan PSV. Ook hier geldt: boze Nederlandse scheidsrechters gaan hem sowieso kaarten geven.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou ook een CB of een aanvaller kunnen zijn, maar het lijkt logischer dat we daar naar een middenvelder zoeken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met zo'n Summerville op de flank, een buitenspeler met heel veel flair, maar bij tijd en wijle ook een ontzettende showduikelaar en een Argentijnse schopper (Varela / Ezequiel Fernández) op het middenveld, krijgen we weer een team wat het bloed onder de nagels vandaan haalt bij de rest van Nederland. Heerlijk. :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 16:30 @Ykhim. Dat gevoel heb ik ook. Kijk deze beelden (overigens onlangs al gepost), toch echt veelbelovend:

Dit filmpje voor de 2e keer gezien en weer totaal verbaasd met wat ik zie. Wat ik het liefst heb is een flankspeler die waarde vertegenwoordigd, op links en rechtsbuiten kan, veel energie, goals/assists, en het liefst iemand die ook defensief en in de omschakeling betrouwbaar is.

Nou dat laatste weet ik niet maar zijn snelheid is wel bizar. In de Eredivisie waar afgekeurde CVs als backs staan en afgekeurde middenvelders als CVs dan is dit wel een giga wapen. Maar wat als het super compact gehouden wordt? Heeft hij die assist? Heeft hij overzicht? Tactische discipline?

Twijfels twijfels.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 16:13
11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 15:57 https://www.vi.nl/nieuws/PSV-krijgt-ste ... cius-souza

Even de tijd een jaar en een week terug zetten.
Dit zijn jongens waar we echt sterker van worden. Namen als Vini Souza, Spertsyan, Lozano, dan ben je aan het selecteren voor de bovenkant. Ik verwacht dat Spierings een nuttige kracht gaat zijn voor PSV, maar ik heb niet de verachting dat hij een topspeler gaat worden voor PSV. Als we Sangare én Guti verkopen dan moet er echt nog wel een echte topper bij komen. Kitolano is een leuk talent maar zoals Jwoeloe al aangaf: dat is allemaal te licht. Ik vertrouw erop dat Earnie dat ook ziet.
Op basis van wat is Souza eigenlijk een versterking aan de bovenkant en Spierings slechts een nuttige kracht?
Smeets14 wrote: 11 Jun 2023, 16:38Het zal niet en Spierings en Souza en een Argentijn zijn. Ik denk niet dat de Argentijn een verdediger is, daar loopt op dit moment niet heel veel interessants rond. Lijkt me dat PSV eerder gaat voor een Varela of Ezequiel Fernandez nu dan Vini Souza. Vini Souza is eigendom van de City Group en die willen niet zo maar verkopen..
Idealiter voeg je twee smaakjes toe aan je middenveld: een type Gutierrez, maar iemand die tegelijkertijd aan de bal in het distribueren als passer en het in stelling brengen van de voorwaartse spelers beter is. Iemand die een echte 6/controleur is, die vuil werk kan opknappen en die je kan brengen om duels te winnen en de controle te bewaken. En een wat meer dynamischer type, iemand die zowel op 6 en 8 kan spelen. Die ook oog heeft voor de organisatie en het defensieve gebeuren, maar die aan de bal nog wat beter en beweeglijker is. Dan heb je ook iemand die met vlagen Veerman kan vervangen. Je zou daarom nooit Souza en Spierings moeten halen, want dat zijn alle twee vrij eenzelfde types. Los van of Souza überhaupt haalbaar is door die City Group constructie. Spierings is 27, heeft een goed seizoen in de Ligue 1 gedraaid en is transfervrij. Het is logisch dat men hem op de korrel heeft. Biedt ook de financiële mogelijkheid om je geld elders te investeren.

Wat mij eigenlijk vooral interesseert zijn de spelers/posities waar nog geen vacature voor is, maar die wel doorgeselecteerd gaan worden. Centraal achterin bijv., maar ook om maar een naam te noemen op het middenveld: wat gaat er met Til gebeuren? En wat wil Til zelf. In de pressing een hele nuttige speler voor Bosz en met zijn kwaliteit om een goal te maken ook, maar het is voor de rest echt vrijwel geen Bosz speler. Daarvoor mist hij echt de technische bagage in de kleine ruimte. En daarnaast: ervan uitgaande dat hij blijft, op welke positie gaat Simons spelen? Afhankelijk van die twee vragen heb je wellicht nog wel een derde wat meer aanvallendere middenvelder nodig.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jun 2023, 17:35Op basis van wat is Souza eigenlijk een versterking aan de bovenkant en Spierings slechts een nuttige kracht?
Ze zijn niet per se volledig dezelfde types natuurlijk, maar ik kijk gewoon beelden en op FBref naar de statistieken en dan kan Souza verdedigend gezien al uitstekende statistieken overleggen voor een 23-jarige speler. Ik heb de statistieken gezien die jij eerder hebt gedeeld mbt Spierings. Dat zijn een paar leuke statistieken, maar de Franse competitie is op PSG na van vergelijkbaar niveau als de ED onderhand. Spierings zit nu op de top van zijn kunnen en ik verwacht niet dat er nog veel rek in zit. Mijn inschatting is dat hij leuk mee zal draaien met PSV, maar niet meer dan dat. Vini Souza daarentegen mocht niet vertrekken van City afgelopen seizoen omdat hij in een stijgende lijn zit. Die trekt hij nu door bij Espanyol nadat hij van Mechelen kwam. Dat is gewoon een echte krachtpatser waar nog genoeg rek in zit.
User avatar
Garnaal
Basisspeler
Posts: 429
Joined: 30 Aug 2021, 18:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jun 2023, 17:35
Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 16:13
Dit zijn jongens waar we echt sterker van worden. Namen als Vini Souza, Spertsyan, Lozano, dan ben je aan het selecteren voor de bovenkant. Ik verwacht dat Spierings een nuttige kracht gaat zijn voor PSV, maar ik heb niet de verachting dat hij een topspeler gaat worden voor PSV. Als we Sangare én Guti verkopen dan moet er echt nog wel een echte topper bij komen. Kitolano is een leuk talent maar zoals Jwoeloe al aangaf: dat is allemaal te licht. Ik vertrouw erop dat Earnie dat ook ziet.
Op basis van wat is Souza eigenlijk een versterking aan de bovenkant en Spierings slechts een nuttige kracht?
Smeets14 wrote: 11 Jun 2023, 16:38Het zal niet en Spierings en Souza en een Argentijn zijn. Ik denk niet dat de Argentijn een verdediger is, daar loopt op dit moment niet heel veel interessants rond. Lijkt me dat PSV eerder gaat voor een Varela of Ezequiel Fernandez nu dan Vini Souza. Vini Souza is eigendom van de City Group en die willen niet zo maar verkopen..
Idealiter voeg je twee smaakjes toe aan je middenveld: een type Gutierrez, maar iemand die tegelijkertijd aan de bal in het distribueren als passer en het in stelling brengen van de voorwaartse spelers beter is. Iemand die een echte 6/controleur is, die vuil werk kan opknappen en die je kan brengen om duels te winnen en de controle te bewaken. En een wat meer dynamischer type, iemand die zowel op 6 en 8 kan spelen. Die ook oog heeft voor de organisatie en het defensieve gebeuren, maar die aan de bal nog wat beter en beweeglijker is. Dan heb je ook iemand die met vlagen Veerman kan vervangen. Je zou daarom nooit Souza en Spierings moeten halen, want dat zijn alle twee vrij eenzelfde types. Los van of Souza überhaupt haalbaar is door die City Group constructie. Spierings is 27, heeft een goed seizoen in de Ligue 1 gedraaid en is transfervrij. Het is logisch dat men hem op de korrel heeft. Biedt ook de financiële mogelijkheid om je geld elders te investeren.

Wat mij eigenlijk vooral interesseert zijn de spelers/posities waar nog geen vacature voor is, maar die wel doorgeselecteerd gaan worden. Centraal achterin bijv., maar ook om maar een naam te noemen op het middenveld: wat gaat er met Til gebeuren? En wat wil Til zelf. In de pressing een hele nuttige speler voor Bosz en met zijn kwaliteit om een goal te maken ook, maar het is voor de rest echt vrijwel geen Bosz speler. Daarvoor mist hij echt de technische bagage in de kleine ruimte. En daarnaast: ervan uitgaande dat hij blijft, op welke positie gaat Simons spelen? Afhankelijk van die twee vragen heb je wellicht nog wel een derde wat meer aanvallendere middenvelder nodig.
Keurige analyse! Even uit nieuwsgierigheid, welke PSV'ers uit het verleden zouden ideaal aansluiten bij Peters voetbalvisie en strategie? Ik verlies altijd vrij snel met schaken en stratego, ik denk dat ik het hele strategische plaatje dan wat beter begrijp:)!
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 18:02
Heruone wrote: 11 Jun 2023, 17:35Op basis van wat is Souza eigenlijk een versterking aan de bovenkant en Spierings slechts een nuttige kracht?
Ze zijn niet per se volledig dezelfde types natuurlijk, maar ik kijk gewoon beelden en op FBref naar de statistieken en dan kan Souza verdedigend gezien al uitstekende statistieken overleggen voor een 23-jarige speler. Ik heb de statistieken gezien die jij eerder hebt gedeeld mbt Spierings. Dat zijn een paar leuke statistieken, maar de Franse competitie is op PSG na van vergelijkbaar niveau als de ED onderhand. Spierings zit nu op de top van zijn kunnen en ik verwacht niet dat er nog veel rek in zit. Mijn inschatting is dat hij leuk mee zal draaien met PSV, maar niet meer dan dat. Vini Souza daarentegen mocht niet vertrekken van City afgelopen seizoen omdat hij in een stijgende lijn zit. Die trekt hij nu door bij Espanyol nadat hij van Mechelen kwam. Dat is gewoon een echte krachtpatser waar nog genoeg rek in zit.
Ik vind de Franse competitie idd niet zo sterk meer, maar dat is ook relatief aan PSG. Wij hadden op basis van zogenaamde “stats” nooit van Monaco mogen winnen, heel veel mensen zijn hier blij dat we Marseille ontlopen, Lyon is ook gewoon sterkhouder. Ik zou eerder zeggen dat het linkerrijtje van Frankrijk gelijk staat aan Nederland of net er boven, en dat die bloedzuigers van PSG gewoon een niveau hoger liggen. Op basis van wat je nu zegt zou het ook niet boeien dat Sangare ooit goeie stats had daar, want dat zegt niks in die competitie. Eveneens met Kitolano in de ED.

Goed ik dwaal af, ik ben wel fan van Spierings, hoop dat hij en Varela komen en acht die kans ook wel groot op basis van recente berichten hier.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings is een no brainer, nog meer dan vdBoomen. Altijd al gevonden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 11 Jun 2023, 18:11 Spierings is een no brainer, nog meer dan vdBoomen. Altijd al gevonden.
Heb je volgens mij nog nooit over hem gehoord toen ie bij RKC zat ;)
Last edited by Ardbeg on 11 Jun 2023, 18:20, edited 2 times in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 11 Jun 2023, 18:08
Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 18:02
Ze zijn niet per se volledig dezelfde types natuurlijk, maar ik kijk gewoon beelden en op FBref naar de statistieken en dan kan Souza verdedigend gezien al uitstekende statistieken overleggen voor een 23-jarige speler. Ik heb de statistieken gezien die jij eerder hebt gedeeld mbt Spierings. Dat zijn een paar leuke statistieken, maar de Franse competitie is op PSG na van vergelijkbaar niveau als de ED onderhand. Spierings zit nu op de top van zijn kunnen en ik verwacht niet dat er nog veel rek in zit. Mijn inschatting is dat hij leuk mee zal draaien met PSV, maar niet meer dan dat. Vini Souza daarentegen mocht niet vertrekken van City afgelopen seizoen omdat hij in een stijgende lijn zit. Die trekt hij nu door bij Espanyol nadat hij van Mechelen kwam. Dat is gewoon een echte krachtpatser waar nog genoeg rek in zit.
Ik vind de Franse competitie idd niet zo sterk meer, maar dat is ook relatief aan PSG. Wij hadden op basis van zogenaamde “stats” nooit van Monaco mogen winnen, heel veel mensen zijn hier blij dat we Marseille ontlopen, Lyon is ook gewoon sterkhouder. Ik zou eerder zeggen dat het linkerrijtje van Frankrijk gelijk staat aan Nederland of net er boven, en dat die bloedzuigers van PSG gewoon een niveau hoger liggen. Op basis van wat je nu zegt zou het ook niet boeien dat Sangare ooit goeie stats had daar, want dat zegt niks in die competitie. Eveneens met Kitolano in de ED.

Goed ik dwaal af, ik ben wel fan van Spierings, hoop dat hij en Varela komen en acht die kans ook wel groot op basis van recente berichten hier.
Bij een Sangare speculeer je op zijn (ongepolijst) talent en potentie. Dat is wat je over het algemeen doet bij talenten. Dat is een andere insteek dan bij Spierings. Ik probeer een beeld te scheppen waarin ik zeg dat Stijn Spierings nu op de top van zijn kunnen zit in geen indrukwekkende competitie. Toch zie ik Spierings wel graag "gratis" komen hoor, maar heb geen verwachtingen dat hij een top level speler gaat worden voor PSV.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Spierings zou ook op de radar staan bij RC Lens, maar wordt lastig i.v.m. het bijna akkoord zijn met PSV.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeveel zou Guti eigenlijk nog moeten opleveren? 4/5 mio?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 12 Jun 2023, 14:43 Hoeveel zou Guti eigenlijk nog moeten opleveren? 4/5 mio?
Ik denk net iets meer 6-7.
Saibari is underrated.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat 4-5 een redelijke inschatting is hoor, misschien zelfs wel aan de hoge kant. Het is geen basisspeler (of ie dat zou moeten zijn is een ander verhaal), wil weg en is over een paar dagen 28. Veel meer dan 5 miljoen gaat het niet worden.
User avatar
heijmans66
Talent
Posts: 83
Joined: 30 Jun 2022, 10:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou die vandaag nog gepresenteerd kunnen worden als het al rond is?
Locked