Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn geen voetbaltechnische argumenten om Gini terug te halen. Er zijn echter wel non-voetbaltechnische redenen om het niet te doen en die benoem ik dan ook.

PSVers willen Gini terug omdat hij in 2015 als aanvoerder een schaal won. Maar we zijn nu in 2023 en de beste man heeft twee jaar niet meer op niveau gespeeld en zelfs daarvoor kon je al zien dat het begon te slijten.

Zullen we Jozefzoon ook maar een belletje geven? Won immers ook de schaal in 2015 en scoorde zelfs een belangrijk doelpunt bij ajax en dat is volgens mij de belangrijkste criteria.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 11 Jun 2023, 21:28
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:21 Geef dan vijf voetbaltechnische argumenten waarom je Gini terug zou moeten halen. ''Ervaring'' en ''leiderschap'' zijn geen onderdeel van voetbaltalent dus als er daarmee aangezet wordt ga ik er verder ook niet op in.

Hij is oud
Twee jaar geblesseerd geweest
Verdiend torenhoog salaris
Voegt voetballend niks meer toe

*kuch kuch* Van Ginkel *kuch kuch*
Buffon, die is oud. Gini is gerijpt, niet (te oud).
Hij is een half jaar geblesseerd geweest.
Hij verdient bij PSG een torenhoog salaris. Als hij aangeeft naar de Eredivisie terug te willen keren dan weet hij ook wel dat hij in moet leveren.
Is, mits gewoon fit, voetballend van enorme waarde.

Wat een kutargumenten zeg. Dat ik er serieus op in ga wil al genoeg zeggen.
Een ''middenvelder'' die gemiddeld passing percentage van 58% heeft is voetballend van enorme waarde? Ik ga stuk
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

.
Last edited by hondjevandebakker on 11 Jun 2023, 21:32, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 21:24 Daisy Blind gaat onderdeel uitmaken van de City Group komend jaar bij Girona.
Ah, die mag dus wél onder Guardiola werken. ;)
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Don’t feed the troll, people!
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:29 Er zijn geen voetbaltechnische argumenten om Gini terug te halen. Er zijn echter wel non-voetbaltechnische redenen om het niet te doen en die benoem ik dan ook.

PSVers willen Gini terug omdat hij in 2015 als aanvoerder een schaal won. Maar we zijn nu in 2023 en de beste man heeft twee jaar niet meer op niveau gespeeld en zelfs daarvoor kon je al zien dat het begon te slijten.

Zullen we Jozefzoon ook maar een belletje geven? Won immers ook de schaal in 2015 en scoorde zelfs een belangrijk doelpunt bij ajax en dat is volgens mij de belangrijkste criteria.
Ah, de boel wordt alweer verdraait. Ik dacht dat jij het zo graag wou hebben over voetbaltechnische aspecten. Weet je wat? Kom eens met voetbaltechnische redenen (op de inhoud) waarom Wijnaldum niet teruggehaald zou moeten worden en een “niveautje Sparta” is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben een troll omdat ik PSV wil behoeden van een Ginkel 2.0? Lachen joh. Weet je nog toen feyenoord bijna failliet ging omdat ze allerlei uitgebluste veteranen naar nederland haalden op hoge salarissen en tekengeld?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 17:06
11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:56

Dit filmpje voor de 2e keer gezien en weer totaal verbaasd met wat ik zie. Wat ik het liefst heb is een flankspeler die waarde vertegenwoordigd, op links en rechtsbuiten kan, veel energie, goals/assists, en het liefst iemand die ook defensief en in de omschakeling betrouwbaar is.

Nou dat laatste weet ik niet maar zijn snelheid is wel bizar. In de Eredivisie waar afgekeurde CVs als backs staan en afgekeurde middenvelders als CVs dan is dit wel een giga wapen. Maar wat als het super compact gehouden wordt? Heeft hij die assist? Heeft hij overzicht? Tactische discipline?

Twijfels twijfels.
Hij had zijn beste periode onder Marsch. Ik heb het denk ik al een aantal keer gezegd maar voetballend is dit voor mij geen twijfel. Alleen zijn karakter moet niet gaan botsen. Dit is een jongen met een vreemde omgeving uit een ander milieu dan Luuk de Jong bijvoorbeeld. Als Summerville zijn focus op het voetbal houdt dan lever je hem waarschijnlijk eenvoudig af bij de (sub)top van Europa.
Geen idee welke competitie dit is van dat filmpje maar
Of het is een schop competitie of die gozer valt onmeunig veel. Hij is in ieder geval bloedje snel, doelgericht wil ik niet per se zeggen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:29
Grasmat wrote: 11 Jun 2023, 21:28

Buffon, die is oud. Gini is gerijpt, niet (te oud).
Hij is een half jaar geblesseerd geweest.
Hij verdient bij PSG een torenhoog salaris. Als hij aangeeft naar de Eredivisie terug te willen keren dan weet hij ook wel dat hij in moet leveren.
Is, mits gewoon fit, voetballend van enorme waarde.

Wat een kutargumenten zeg. Dat ik er serieus op in ga wil al genoeg zeggen.
Een ''middenvelder'' die gemiddeld passing percentage van 58% heeft is voetballend van enorme waarde? Ik ga stuk
Thijs kijk nou, ga ik een keer inhoudelijk, is het meteen bij de verkeerde. Ik ga gewoon weer terug naar posts met maximaal twee zinnen hoor. :(
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Criteria is meervoud, criterium enkelvoud. Zomaar een willekeurige interventie, maar niet onbelangrijk.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jun 2023, 21:32
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:29 Er zijn geen voetbaltechnische argumenten om Gini terug te halen. Er zijn echter wel non-voetbaltechnische redenen om het niet te doen en die benoem ik dan ook.

PSVers willen Gini terug omdat hij in 2015 als aanvoerder een schaal won. Maar we zijn nu in 2023 en de beste man heeft twee jaar niet meer op niveau gespeeld en zelfs daarvoor kon je al zien dat het begon te slijten.

Zullen we Jozefzoon ook maar een belletje geven? Won immers ook de schaal in 2015 en scoorde zelfs een belangrijk doelpunt bij ajax en dat is volgens mij de belangrijkste criteria.
Ah, de boel wordt alweer verdraait. Ik dacht dat jij het zo graag wou hebben over voetbaltechnische aspecten. Weet je wat? Kom eens met voetbaltechnische redenen (op de inhoud) waarom Wijnaldum niet teruggehaald zou moeten worden en een “niveautje Sparta” is.
Speelt verstoppertje als het team niet loopt
Doet niks in balbezit behalve risicoloze balletjes breed
Is een middenvelder, maar beheerst geen enkele kwaliteiten van een middenvelder behalve duelkracht
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:33 Ik ben een troll omdat ik PSV wil behoeden van een Ginkel 2.0? Lachen joh. Weet je nog toen feyenoord bijna failliet ging omdat ze allerlei uitgebluste veteranen naar nederland haalden op hoge salarissen en tekengeld?
Nee maar ik ben ook redelijk jong dus vandaar!
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Kan deze jongen alsjeblieft naar ons komen? Zijn contract loopt tot eind 2023 en Liverpool, Rangers en Porto zouden al interesse hebben. Kan meteen een basisplek krijgen naast Boscagli.

Is deze jongen haalbaar Ykhim ?

?
Last edited by RS6 on 12 Jun 2023, 15:25, edited 2 times in total.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van dat het niet zomaar gezegd is dat Gini een succes wordt, is Gini vergelijken met Van Ginkel ook niet heel logisch. Gini op zijn top was (veel) beter dan Van Ginkel. En daarnaast als type niet te vergelijken. Vervolgens Jozefzoon noemen is helemaal niet serieus te nemen natuurlijk als vergelijking.

Ik denk dat Wijnaldum nog altijd een top speler is voor de Eredivisie.
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 11 Jun 2023, 21:34
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:29

Een ''middenvelder'' die gemiddeld passing percentage van 58% heeft is voetballend van enorme waarde? Ik ga stuk
@Thijs kijk nou, ga ik een keer inhoudelijk, is het meteen bij de verkeerde. Ik ga gewoon weer terug naar posts met maximaal twee zinnen hoor. :(
Schoenmaker blijf bij je leest. Als jij straks Heruonistische plaatjes gaat plaatsen met looplijnen van Gini om je punt te onderbouwen zal iedereen denken dat je er een piemelpatroon in hebt gephotoshopt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 11 Jun 2023, 21:36 Criteria is meervoud, criterium enkelvoud. Zomaar een willekeurige interventie, maar niet onbelangrijk.
En een criterium is een wielerwedstrijd, maar aangezien Elkito Gini al in een rolstoel geluld heeft zal hij hem ook vast niet bij Jumbo-Visma willen zien...
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum is geen jongen die makkelijk accepteert als zijn rol minder belangrijk wordt. Krijg je hetzelfde mee als met Blind.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito gij bent echt next level.
Al vind ik dat Gini echt niet nodig is bij dit PSV, maar om te zeggen dat Gini er geen bal meer van kan. Poeh. Normaal gesproken een nobrainer. Zeker als ie als '6' zou willen spelen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:36
Heruone wrote: 11 Jun 2023, 21:32

Ah, de boel wordt alweer verdraait. Ik dacht dat jij het zo graag wou hebben over voetbaltechnische aspecten. Weet je wat? Kom eens met voetbaltechnische redenen (op de inhoud) waarom Wijnaldum niet teruggehaald zou moeten worden en een “niveautje Sparta” is.
Speelt verstoppertje als het team niet loopt
Doet niks in balbezit behalve risicoloze balletjes breed
Is een middenvelder, maar beheerst geen enkele kwaliteiten van een middenvelder behalve duelkracht
Image Image Image

En nu afdruipen en niet meer terugkomen svp.

DonyellMalen volgens mij wordt hij bij Roma een beetje als een box-to-box/aanvallende middenvelder gebruikt. Als middenvelder onder Mourinho spelen is sowieso geen pretje overigens. Wat ik iig zo snel opmaak uit de stats.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“En nu je bek houden jij, afdruipen en niet meer terugkomen svp.”

Onaardig…
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 11 Jun 2023, 21:49 “En nu je bek houden jij, afdruipen en niet meer terugkomen svp.”

Onaardig…
Had ik ook anders verwoord, maar Wijnaldum zo ongekend afschrijven is ook niet echt lief.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 11 Jun 2023, 21:43 @Elkito gij bent echt next level.
Al vind ik dat Gini echt niet nodig is bij dit PSV, maar om te zeggen dat Gini er geen bal meer van kan. Poeh. Normaal gesproken een nobrainer. Zeker als ie als '6' zou willen spelen.
Heb je hem in de europa league finale gezien? Dat was echt heel erg genant haha
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 11 Jun 2023, 21:49 “En nu je bek houden jij, afdruipen en niet meer terugkomen svp.”

Onaardig…
Echt hè?! Wat is dit voor forum joh. Mag er nog gediscussieerd worden met verschillende argumenten zonder meteen je bek te moeten houden? Dieptriest.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jun 2023, 21:46
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:36

Speelt verstoppertje als het team niet loopt
Doet niks in balbezit behalve risicoloze balletjes breed
Is een middenvelder, maar beheerst geen enkele kwaliteiten van een middenvelder behalve duelkracht
Image Image Image

En nu je bek houden jij, afdruipen en niet meer terugkomen svp.

@DonyellMalen volgens mij wordt hij bij Roma een beetje als een box-to-box/aanvallende middenvelder gebruikt. Als middenvelder onder Mourinho spelen is sowieso geen pretje overigens. Wat ik iig zo snel opmaak uit de stats.
FBRef heeft een paywall nodig zodat niet iedere leek er toegang tot krijgt.

Overigens laat die grafiek juist zien dat hij een faux-middenvelder is haha gemiddeld 32 balaanrakingen en 23 passes p90? Dat zijn stats van een moderne centrale verdediger :huil:
Last edited by Elkito on 11 Jun 2023, 21:56, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Kito is de bijnaam die Bakayoko zichzelf heeft gegeven. Zomaar een willekeurig weetje, maar niet onbelangrijk.
Post Reply