Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 11 Jun 2023, 23:49 Hopelijk ook wat uitgaande transfers..
Ik hoop het ook, want heb het idee dat die uitgaande transfers de laatste jaren juist wat stroever lopen. Dat is dan wel weer een voordeel van sommige huurspelers, die zijn gewoon weer weg na het seizoen als ze niet voldoen (of zelfs halverwege het seizoen al zoals Hoever).
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No





Deze jongens spelen in Ligue 2. Zou PSV ze volgen? Geweldige spelers allebei met interessante profielen.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RS6 wrote: 12 Jun 2023, 00:27



Deze jongens spelen in Ligue 2. Zou PSV ze volgen? Geweldige spelers allebei met interessante profielen.
Is meer iets voor het interessante spelers topic. Hier meer geruchten s.v.p.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben heel erg benieuwd uit welk vijvertje onze Earnie gaat vissen. Ik zie hier veel interessante profielen voorbij komen uit ligue 2.

Maar wellicht moeten we in een andere categorie zoeken. Ik bedoel er staat nu een gegarandeerde 2e CL ticket op t spel die in jaren niet zo gemakkelijk was om op te rapen.
Met de kennis dat de CL startgelden ook flink
Omhoog gaan denk ik dat Earnie toch wat meer risico gaat nemen.

Daarnaast moeten we sws doorselecteren vanwege koers Bosz. Vanaf morgen is t indd linkerbaan gazzz.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

door de naam van stephan de Vrij kan ook een streep die gaat met 2 jaar verlengen bij inter.

mits die wel in beeld zou zijn geweest.

ik stoor me eigenlijk wel aan het feit dat er wederom alleen maar aanvallers worden gelinkt aan PSV.
behalve spierings zie ik dat alleen maar ik wil namen voor het centrale duo
Brabander
Basisspeler
Posts: 461
Joined: 08 Jun 2023, 08:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 12 Jun 2023, 07:22 ik stoor me eigenlijk wel aan het feit dat er wederom alleen maar aanvallers worden gelinkt aan PSV.
behalve spierings zie ik dat alleen maar ik wil namen voor het centrale duo
Het is duidelijk gemaakt dat PSV meerdere verdedigers zoekt.
Maar het is goed dat het redelijk dicht zit en PSV weinig lekt.
Voor de supporter is het natuurlijk wel leuk als je weet waar PSV mee bezig is.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 11 Jun 2023, 23:24 Rik had laatst een (premium) stukje over Zoet. Gaat zijn contract uitdienen bij Spezia, ook als ze zouden degraderen.
Klopt, Cocu wilde hem als eerste doelman naar Vitesse halen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 12 Jun 2023, 07:22 door de naam van stephan de Vrij kan ook een streep die gaat met 2 jaar verlengen bij inter.

mits die wel in beeld zou zijn geweest.

ik stoor me eigenlijk wel aan het feit dat er wederom alleen maar aanvallers worden gelinkt aan PSV.
behalve spierings zie ik dat alleen maar ik wil namen voor het centrale duo
Het zit potdicht bij PSV he. Die namen die voorbij komen zijn natte vinger werk van journalisten. Rustig blijven :)
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RS6 wrote: 12 Jun 2023, 00:27



Deze jongens spelen in Ligue 2. Zou PSV ze volgen? Geweldige spelers allebei met interessante profielen.
Meer iets voor het interessante spelers topic.
Saibari is underrated.
User avatar
Joofcorn
Jeugdinternational
Posts: 144
Joined: 30 Aug 2021, 17:07
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Paling Pirlo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 23:28 Terecht. Die woont lekker daar. Topregio om te wonen, schitterende omgeving man.
Off-topic aanvulling hierop: Vorig jaar met mijn vriendin inderdaad nog door La Spezia gereden richting Cinque Terre. Echt verschrikkelijk mooi daar. Cinque Terre zou ik iedereen aanraden.
"Nulla è reale, tutto è lecito"
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iig genoeg te doen :)

Image

Edit: op de één of andere manier neemt sharemytactics de namen niet meer over die je invult. Meer mensen last van? :wonder:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 12 Jun 2023, 11:40 Iig genoeg te doen :)

Image

Edit: op de één of andere manier neemt sharemytactics de namen niet meer over die je invult. Meer mensen last van? :wonder:
Jij rekent Obsipo en El Ghazi niet mee maar dat doet PSV nog wel neem ik aan. Blijven er nog genoeg vacatures over natuurlijk.

Volgens mij deel je hem niet goed want normaal kun je er niet op klikken als een link en nu wel.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verwacht in elk geval op korte termijn Spierings en Pepi. Dat zijn twee spelers waar al langer aan wordt gewerkt en die volgens mij beide goed bij het Bosz voetbal passen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 Jun 2023, 11:43
Juancho wrote: 12 Jun 2023, 11:40 Iig genoeg te doen :)

Image

Edit: op de één of andere manier neemt sharemytactics de namen niet meer over die je invult. Meer mensen last van? :wonder:
Jij rekent Obsipo en El Ghazi niet mee maar dat doet PSV nog wel neem ik aan. Blijven er nog genoeg vacatures over natuurlijk.

Volgens mij deel je hem niet goed want normaal kun je er niet op klikken als een link en nu wel.
Ik kopieer gewoon de forum link die er bij staat, die werkte altijd. Maar jij ziet dus wel de namen die ik erbij gezet heb? Aangezien je over Obispo/El G begint :)
Ik zie de namen namelijk niet op het forum gek genoeg.... :wonder:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 12 Jun 2023, 08:46
RS6 wrote: 12 Jun 2023, 00:27



Deze jongens spelen in Ligue 2. Zou PSV ze volgen? Geweldige spelers allebei met interessante profielen.
Meer iets voor het interessante spelers topic.
Ligue 2 is de grootste goudmijn van europa, PSV zou daar echt standaard moeten gaan vissen zeker bij de kleinere clubs.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 12 Jun 2023, 11:40 Iig genoeg te doen :)

Image

Edit: op de één of andere manier neemt sharemytactics de namen niet meer over die je invult. Meer mensen last van? :wonder:
Grotendeels met je eens, al zie ik Teze nog wel vertrekken en ben ik benieuwd of Obispo weg gaat. En zo niet, of we dan daar ook nog een vervanger kunnen halen.
Want anders verwacht ik Boscagli als LCV in de basis, met Obispo als back-up en op RCV 2 nieuwe verdedigers.

Op het middenveld zou ik Til niet willen houden, maar hebben we Saibari nog wel. Die kon nog wel eens gaan verrassen komend seizoen, heeft wel potentie als middenvelder vind ik.

Genoeg te doen inderdaad en hopelijk kunnen we flink doorpakken deze zomer.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er iemand is die werkelijl 0,0 heeft gepresteerd en toegevoegd (op 1 actie na tegen Ajax in de jsc) sinds zn entree is het Saibari. Afscheid van nemen.
#simplythebest
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens een bericht van Di Marzio op 2 juni zou PSV interesse hebben in Mattia Zanotti een 19-jarige linksback van Inter. Dit soort aankopen moet je het van hebben kijk bijvoorbeeld naar Kerkez bij AZ die kwam van Milan onder-18 voor 8 ton en gaat nu zeer waarschijnlijk naar Benfica voor 20-25 miljoen
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 12 Jun 2023, 12:17 Volgens een bericht van Di Marzio op 2 juni zou PSV interesse hebben in Mattia Zanotti een 19-jarige linksback van Inter. Dit soort aankopen moet je het van hebben kijk bijvoorbeeld naar Kerkez bij AZ die kwam van Milan onder-18 voor 8 ton en gaat nu zeer waarschijnlijk naar Benfica voor 20-25 miljoen
Rechtsback*
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 12 Jun 2023, 12:20
Elkito wrote: 12 Jun 2023, 12:17 Volgens een bericht van Di Marzio op 2 juni zou PSV interesse hebben in Mattia Zanotti een 19-jarige linksback van Inter. Dit soort aankopen moet je het van hebben kijk bijvoorbeeld naar Kerkez bij AZ die kwam van Milan onder-18 voor 8 ton en gaat nu zeer waarschijnlijk naar Benfica voor 20-25 miljoen
Rechtsback*
Marktwaarde 350k met contract tm 2025 echter hij speelt daar nooit dus voor 1 mio op te halen wellicht?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 12 Jun 2023, 12:02
11 Tinus wrote: 12 Jun 2023, 11:43

Jij rekent Obsipo en El Ghazi niet mee maar dat doet PSV nog wel neem ik aan. Blijven er nog genoeg vacatures over natuurlijk.

Volgens mij deel je hem niet goed want normaal kun je er niet op klikken als een link en nu wel.
Ik kopieer gewoon de forum link die er bij staat, die werkte altijd. Maar jij ziet dus wel de namen die ik erbij gezet heb? Aangezien je over Obispo/El G begint :)
Ik zie de namen namelijk niet op het forum gek genoeg.... :wonder:
Je hebt wel meerdere keuzes als je het wilt delen toch. Nu kan iedereen het lezen als je er maar op klikt.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 12 Jun 2023, 12:17 Volgens een bericht van Di Marzio op 2 juni zou PSV interesse hebben in Mattia Zanotti een 19-jarige linksback van Inter. Dit soort aankopen moet je het van hebben kijk bijvoorbeeld naar Kerkez bij AZ die kwam van Milan onder-18 voor 8 ton en gaat nu zeer waarschijnlijk naar Benfica voor 20-25 miljoen
Zou ik wel toejuichen. Maar ben benieuwd in hoeverre die geruchten waar zijn en niet het product zijn van de fantasie van een zaakwaarnemer om het vuurtje op te poken. Behalve Zanotti werd PSV ook al gelinkt aan Borza en Borys, jonge spelers die voor JPSV of in de breedte van PSV1 uitstekende aankopen zijn en staan voor het groeikapitaal wat PSV nastreeft. Maar na zo'n gerucht - in Borys' geval wijdde de behoudende Rik Elfrink er zelfs een artikel aan - blijft het angstvallig stil...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 Jun 2023, 12:24
Juancho wrote: 12 Jun 2023, 12:02

Ik kopieer gewoon de forum link die er bij staat, die werkte altijd. Maar jij ziet dus wel de namen die ik erbij gezet heb? Aangezien je over Obispo/El G begint :)
Ik zie de namen namelijk niet op het forum gek genoeg.... :wonder:
Je hebt wel meerdere keuzes als je het wilt delen toch. Nu kan iedereen het lezen als je er maar op klikt.
Ja en daar gaat het dus mis. Voorheen kon je dat share on forum linkje pakken en zag je de opstelling met namen gelijk hier in het topic. Dat door moeten klikken is juist wat je niet wil. Maar op de één of andere manier worden de namen nu weg gelaten terwijl dat voorheen wel werkte. Vaag.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://footballleagueworld.co.uk/sourc ... oung-star/

Zou een bod van 10 miljoen (niet duidelijk of het van ons is) pond afgewezen zijn. Leeds wil 12M pond/14M euro. Geen idee hoe betrouwbaar
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10m pond heeft PSV natuurlijk nooit geboden maar het laat wel zien dat we flinke interesse hebben
Post Reply