De aanstelling van Earnie, en nu de aanstelling van Bosz geeft toch best wel wat vertrouwen in de toekomst. Nu heel rap de ambities laten zien met een paar geweldige aankopen.
Ik mag overigens hopen dat er wel iets meer gezegd wordt in een PSV filmpje straks ipv 2,5 quote en 2 foto's.
Peter Bosz
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Bankzitter
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Eindelijk, eindelijk, eindelijk is hij de trainer van PSV. Had eigenlijk moeten worden aangesteld ipv Bommel of Schmidt, maar beter laat dan nooit natuurlijk. Binnenkort eindelijk leuk voetbal in Eindhoven
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vaste waarde in elftal
Zo hoor ik het graag:
Afgelopen seizoen zijn er twee prijzen gewonnen, maar ons doel is landskampioen worden. Daar gaan we voor. Ik denk dat de combinatie tussen de selectie en mijn manier van spelen, succes kan opleveren. PSV heeft in het verleden periodes gehad waarin ze het Nederlandse voetbal domineerde. Ik wil die tijden doen herleven.’
- Koning_Arnold_IV
- Talent
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Is er ooit een trainer bij PSV geweest die niet voor het kampioenschap is gegaan? Vooraf de handdoek in de ring gooien lijkt me nogal onhandig en wordt hopelijk niet gedaan. Open deur wat dat betreftLeon77M wrote: ↑12 Jun 2023, 10:18 Zo hoor ik het graag:
Afgelopen seizoen zijn er twee prijzen gewonnen, maar ons doel is landskampioen worden. Daar gaan we voor. Ik denk dat de combinatie tussen de selectie en mijn manier van spelen, succes kan opleveren. PSV heeft in het verleden periodes gehad waarin ze het Nederlandse voetbal domineerde. Ik wil die tijden doen herleven.’
-
Zo, het heeft even geduurd maar daar is hij dan officieel.
Ik kan niet anders dan benieuwd zijn en hopen op het beste. Heb nooit in hem geloofd en ik denk ook wel terecht, maar nu hij bij PSV zit hoop ik op een ommekeer in zijn carrière. De leiding zal hem echt moeten faciliteren, de verdediging moet goed in elkaar zitten en er moet niet meer bang gehandeld gaan worden. Ik vrees wel dat de man bij de eerste de beste teleurstelling meteen zwaar onder druk zal komen te staan, maar hij weet waar hij binnen stapt.
Zet hem op Peter.
Ik kan niet anders dan benieuwd zijn en hopen op het beste. Heb nooit in hem geloofd en ik denk ook wel terecht, maar nu hij bij PSV zit hoop ik op een ommekeer in zijn carrière. De leiding zal hem echt moeten faciliteren, de verdediging moet goed in elkaar zitten en er moet niet meer bang gehandeld gaan worden. Ik vrees wel dat de man bij de eerste de beste teleurstelling meteen zwaar onder druk zal komen te staan, maar hij weet waar hij binnen stapt.
Zet hem op Peter.
- ShovingNE2
- Site Admin
Echt heel fijn dit hoor. Top. Vertrouwen in het seizoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik zou inderdaad niet te veel afgaan of ophangen aan de promotiepraatjes. Iedere coach gooit er vooraf zulke teksten uit. Eerst zien, dan geloven.
Maar wel fijn dat het nu rond is, kunnen we nu door met spelers kopen, hup.
Maar wel fijn dat het nu rond is, kunnen we nu door met spelers kopen, hup.
-
- Vaste waarde in elftal
Eens hoor. Maar het ging mij meer om het tweede gedeelte uit de quote.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Schmidt die sprak steeds over het hogere budget van Ajax en dat kampioen worden lastig was.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Iemand die vertrouwen heeft in het scenario dat door Bosz onze Sangaré een jaartje langer blijft om met Xavi kampioen te worden?
Zeg maar een Memphis-Gini'tje?
Zeg maar een Memphis-Gini'tje?
Ex unitate vires
-
- Jeugdspeler
Ontzettend benieuwd naar wat hij PSV brengt. Ergens geeft het me ontzettend veel vertrouwen dat de gesprekken zo lang (tja, wat is lang?) hebben geduurd. Geeft toch aan dat beide partijen niet over één nacht ijs zijn gegaan en dat ze weten wat ze van elkaar kunnen verwachten.
Gas erop Peter!
Gas erop Peter!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Haha mooi nog even een onbewuste sneer naar ajax: "fijn om met Bosz de gedroomde kandidaat binnen te halen."
100 euro als Miniflat hetzelfde zegt over Steijn bij die presentatie.
100 euro als Miniflat hetzelfde zegt over Steijn bij die presentatie.
- Ardbeg
- Mister PSV
"Met deze groep en wat we daar bij gaan..Wat we gaan aanvullen".
Tipje van de sluier?
-
- Ballenjongen
-
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
'PSV heeft in het verleden periodes gehad waarin ze het Nederlandse voetbal domineerde. Ik wil die tijden doen herleven.' Laat maar zien, maak ons trots. Dan kleien we met ons allen van dit forum een standbeeld voor je, plek mag je zelf uitkiezen (psst... suggestie: vóór de ArenA?
Last edited by psvgouda on 12 Jun 2023, 10:39, edited 1 time in total.