Een ander antwoord kan je ook eigenlijk niet geven.Rikkert1234 wrote: ↑12 Jun 2023, 10:38Hij zei in interview wel dat hij tevreden is over de huidige selectie, jeugd en wat er nog komen gaat.
Peter Bosz
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Dat er veel aanstormend talent is kan zeker elke club niet zeggen toch?Jwoeloe wrote: ↑12 Jun 2023, 10:40Een ander antwoord kan je ook eigenlijk niet geven.Rikkert1234 wrote: ↑12 Jun 2023, 10:38
Hij zei in interview wel dat hij tevreden is over de huidige selectie, jeugd en wat er nog komen gaat.
- Juancho
- Mister PSV
Daar gingen de gesprekken letterlijk dagen lang over Of dacht je dat ze liepen te ouwehoeren over het prachtige weer?
Mooi dat ie binnen is. Heb nog genoeg twijfels en wil het vooral eerst wel eens zien. Bij Schmidt zouden we ook geweldig mooi aanvallend voetbal zien. Een cultuur omslag. Eerst zien, dan geloven.
Ik hoop vooral dat de media, ook PSV TV, nu eens hun vak serieus gaat nemen en fatsoenlijke en diepgaande vragen gaan stellen ipv dat standaard geleuter.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Uiteraard gaat PSV TV dat niet doen. Is hun taak ook helemaal niet, die zijn een propagandamachine wat ook helemaal prima is.
Van de randstadmedia hoef je ook niets te verwachten. Die hebben ook hun eigen agenda. Dus dan blijft er weinig over.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Klinkt toch erg fijn om deze 2 mannen aan het roer te hebben samen met Brands.. komen goed uit hun woorden.
We can't change the world until we change ourselves.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je vergeet nog een tamelijk belangrijk medium, waarvan je wèl wat kunt verwachten. Of je antwoord krijgt is even een ander verhaal...
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Heruone stop je studie, en met het geld wat je bespaard ff deze aankopenTjompie wrote: ↑12 Jun 2023, 10:51 Wie heeft hier geld en tijd voor over
https://academie.voetbaltrainer.nl/mast ... eter-bosz/
In het voorbeeldfilmpje al een paar rake opmerkingen, en ik wil geen gezeik over dat de trainer van Spakenburg 4 dit ook kan verzinnen.
Dat zinnetje over die bal terug richting linker CM waarbij er verplicht een loopactie op rechts moet gebeuren, dat moet als muziek in de oren klinken voor ene J. Veerman uit Volendam?
-
- Ballenjongen
Communicatief een zeer prettige man! Bosz leek zich inderdaad wat te verstreken rondom de versterkingen, logisch ook dat hij daadwerkelijk weet welke lijnen PSV heeft lopen of gaat lopen.
Op VI staat bij Marco Timmer beschreven dat er een fors transferpotje is waaruit geput kan worden. Het klinkt hoopgevend!
Op VI staat bij Marco Timmer beschreven dat er een fors transferpotje is waaruit geput kan worden. Het klinkt hoopgevend!
- Juancho
- Mister PSV
Waarom zou PSV tv dat niet kunnen? Omdat ze een eigen club kanaal zijn? Omdat Mandy geen inhoudelijke kennis heeft? Of waarom zou Marco, Rik of noem ze allemaal maar op dat niet kunnen? Ik hoorde in het filmpje alweer wat hele interessante zaken die Bosz aanhaalde maar dan blijft het daar weer bij ipv door te vragen. Zo jammer altijd. Ik hoop dat er dus ooit nog een keer binnenkort een diepgaand interview met hem komt, of het nu op beeld of op papier is, maar volgens mij valt er enorm veel tofs te verzinnen om dieper op in te gaan als je praat over de combi PSV en Bosz. Peter gaf zelf nogmaals al wat voorzetjes in dit korte 1e interview.
- Juancho
- Mister PSV
Ik denk dat Heruone vooral heel geïnteresseerd is in de opmerking van Peter: binnenkomen en bek houden. Of hoe zei Heruone dat hier zelf onlangs tegen een lid?Sensation wrote: ↑12 Jun 2023, 10:55@Heruone stop je studie, en met het geld wat je bespaard ff deze aankopenTjompie wrote: ↑12 Jun 2023, 10:51 Wie heeft hier geld en tijd voor over
https://academie.voetbaltrainer.nl/mast ... eter-bosz/
In het voorbeeldfilmpje al een paar rake opmerkingen, en ik wil geen gezeik over dat de trainer van Spakenburg 4 dit ook kan verzinnen.
Dat zinnetje over die bal terug richting linker CM waarbij er verplicht een loopactie op rechts moet gebeuren, dat moet als muziek in de oren klinken voor ene J. Veerman uit Volendam?
- ComeOnPSV
- Vedette
-
Prima filmpje trouwens. Niets heel bijzonders, maar wel fijn dat er uitgesproken wordt dat er nog geïnvesteerd moet worden in de selectie. Dit was uiteraard wel bekend maar fijn dat het ook de beleving binnen de club is.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
GiveCup2day wrote: ↑12 Jun 2023, 10:23Schmidt die sprak steeds over het hogere budget van Ajax en dat kampioen worden lastig was.
Net zoals elke trainer ging Schmidt voor prijzen, zo ook Bosz.https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel/roger-schmidt-hoofdcoach-van-PSV.htm wrote: En ik sta achter de eis van PSV dat de club altijd om de prijzen moet spelen. Mijn teams voetballen om te winnen, altijd.”
Het blijft gewoon open deuren intrappen. De excusses komen nooit in de presentatie, die komen potentieel enkel later.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Zoals:
Maar, ik bekijk die presentaties al nieteens meer, heb zoiets van: laat eerst maar 'ns wat zien.
En zoals altijd heb ik goede hoop. Beter beginnen met lef dan met de staart tussen de benen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
Is het nou zo lastig om te begrijpen dat Maddy niet bepaalt wat er gevraagd kan worden? En wat er uitgezonden gaat worden?Juancho wrote: ↑12 Jun 2023, 11:01Waarom zou PSV tv dat niet kunnen? Omdat ze een eigen club kanaal zijn? Omdat Mandy geen inhoudelijke kennis heeft? Of waarom zou Marco, Rik of noem ze allemaal maar op dat niet kunnen? Ik hoorde in het filmpje alweer wat hele interessante zaken die Bosz aanhaalde maar dan blijft het daar weer bij ipv door te vragen. Zo jammer altijd. Ik hoop dat er dus ooit nog een keer binnenkort een diepgaand interview met hem komt, of het nu op beeld of op papier is, maar volgens mij valt er enorm veel tofs te verzinnen om dieper op in te gaan als je praat over de combi PSV en Bosz. Peter gaf zelf nogmaals al wat voorzetjes in dit korte 1e interview.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- De Realist
Fijn dat dit nu rond is, dan kan de selectie nu ook echt onder handen genomen worden.
Nog steeds niet echt overtuigd over Bosz zelf, maargoed hij wekt de indruk dat hij zich goed voelt in de PSV omgeving en dat is in ieder geval positief!
Nog steeds niet echt overtuigd over Bosz zelf, maargoed hij wekt de indruk dat hij zich goed voelt in de PSV omgeving en dat is in ieder geval positief!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Niet echt een fan van hem, maar goed, hij is nu de coach dus hopelijk wordt het een succesverhaal..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Welkom Peter...
Eindelijk een echte kerel voor de spelersgroep die het PSV Publiek wil vermaken met aanvallend, mooi en creatief spel. Een man die een bepaalde visie heeft die hij op de selectie wil overbrengen. Verstand van taktiek en beschikkend over een analytisch vermogen.
Ik ben enthousiast. Veel succes Peter !!!
Eindelijk een echte kerel voor de spelersgroep die het PSV Publiek wil vermaken met aanvallend, mooi en creatief spel. Een man die een bepaalde visie heeft die hij op de selectie wil overbrengen. Verstand van taktiek en beschikkend over een analytisch vermogen.
Ik ben enthousiast. Veel succes Peter !!!