Transferwindow 2023/24
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, zal eens moeten aanbellen. Pfff.Dat is voor plebs hoor. Rode lopers willen we zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Zo. Ik doe even een pauzerondje. Zal ik aanbellen? "Hey Earnie, doe even open. Geen zin meer om kuiten te raden. Wie was die gast?"
ShovingNE2 aanbellen is niet voor plebs maar wel beschamend om zo je aanwinsten te ontvangen, haha.
Last edited by Ardbeg on 12 Jun 2023, 14:13, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Das gewoon stiekem Cody Zelf.DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2023, 14:11Clubvoorkeur Liverpool, plus je bevestigt dit. Familie van Gakpo?
-
- Nationale topspeler
Hmm, gok dat dan die enkeling de zuid amerikaan is. Baal ook wel van een Nederlandstalige selectie. Ik zie de voordelen, maar het is zo beperkt allemaal.LaFoquita wrote: ↑12 Jun 2023, 13:37Denk dat hij nu optie 1 is op dit moment. PSV zal niet al te lang willen wachten en verwacht dan ook dat ze half juli de selectie op een enkeling na compleet willen hebbe. Vooral de buitenspeler is van belang voor CL kwalificatie. Genoeg opties waar PSV naar kan doorschakelen, verwacht dat PSV echt focust op een Nederlandstalige speler voor die positie en geen Zuid Amerikaan die x maanden nodig heeft voordat hij kan leveren (althans het risico).
- ShovingNE2
- Site Admin
Waarom is Het beschamend om aan te moeten bellen. Zeker in een tijd waarin je alles zo een mogelijk buiten het zicht wil doen?
Het zijn mensen hé. We zijn PSV. Ook Gotze mocht even wachten bij de balie. Stond ook geen ontvangst commitee klaar.
Het zijn mensen hé. We zijn PSV. Ook Gotze mocht even wachten bij de balie. Stond ook geen ontvangst commitee klaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Slot een uur gebeld met Summerville. Peet weet wat hem te doen staat. Overtuig die gozer dat 'ie voor ons kiest.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Liverpool
Haha, nee nee, maar oudste broer is wel een maat van me.DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2023, 14:11Clubvoorkeur Liverpool, plus je bevestigt dit. Familie van Gakpo?
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ben jij toevallig van de vierde generatie?Nestiaan wrote: ↑12 Jun 2023, 14:26Haha, nee nee, maar oudste broer is wel een maat van me.DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2023, 14:11
Clubvoorkeur Liverpool, plus je bevestigt dit. Familie van Gakpo?
- Ardbeg
- Mister PSV
Ykhim help ons eens mee. Als die Argentijn waar over gesproken wordt daadwerkelijk komt en het is inderdaad een verdediger. Welke spelers zouden dan logischerwijze in aanmerking komen?
Nehuén Pérez lijkt me een mooie maar het gerucht hier was:
"PSV is bezig met een hele goede, jonge, centrale verdediger van ver."
"Helaas. Ik moet het ook doen met een vage beschrijving waarbij bijna elke verdediger onder de 22 van buiten Europa in het profiel past"
dus dan zou hij eigenlijk afvallen.
"Helaas. Ik moet het ook doen met een vage beschrijving waarbij bijna elke verdediger onder de 22 van buiten Europa in het profiel past"
-
- Nationale topspeler
Zit even te kijken, kan het gaan om Valentin Gomez? 19 jarige CV van Velez Sarsfield.Ardbeg wrote: ↑12 Jun 2023, 14:44 @Ykhim help ons eens mee. Als die Argentijn waar over gesproken wordt daadwerkelijk komt en het is inderdaad een verdediger. Welke spelers zouden dan logischerwijze in aanmerking komen?
-
- Lid scoutingsteam
Als het een centrumverdediger is: Valentín Gómez. 19-jarige speler van Vélez. Groot talent, wel ietwat aan de kleine kant.Ardbeg wrote: ↑12 Jun 2023, 14:44 @Ykhim help ons eens mee. Als die Argentijn waar over gesproken wordt daadwerkelijk komt en het is inderdaad een verdediger. Welke spelers zouden dan logischerwijze in aanmerking komen?
Backs: Valentín Barco van Boca (18-jarige linksback), of misschien Agustín Giay van San Lorenzo (19-jarige rechtsback), aanvoerder van Argentinië O20.
Verder zie ik in Argentinië niet zoveel opties en daar lopen ook vooral interessante middenvelders rond.
-
- Nationale topspeler
Wel Gómez dus, zat net nadat ik het zei tegen Ardberg even wat beelden te kijken. Redelijk sterk wel voor zijn postuur. Erg fel ook, mooi.Ykhim wrote: ↑12 Jun 2023, 15:02Als het een centrumverdediger is: Valentín Gómez. 19-jarige speler van Vélez. Groot talent, wel ietwat aan de kleine kant.Ardbeg wrote: ↑12 Jun 2023, 14:44 @Ykhim help ons eens mee. Als die Argentijn waar over gesproken wordt daadwerkelijk komt en het is inderdaad een verdediger. Welke spelers zouden dan logischerwijze in aanmerking komen?
Backs: Valentín Barco van Boca (18-jarige linksback), of misschien Agustín Giay van San Lorenzo (19-jarige rechtsback), aanvoerder van Argentinië O20.
Verder zie ik in Argentinië niet zoveel opties en daar lopen ook vooral interessante middenvelders rond.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- RS6
- Verbannen
-
- Nationale topspeler
Mantilla is mijn tweede optie achter Umtiti. Zouden beiden versterkingen zijn. Umtiti lijkt echter naar Lyon te gaan.
-
- Lid 2e elftal
Umtiti zou ik dus echt niet aanraden. Zo vaak geblesseerd geweest dat hij nu volgens mij knieën heeft van een 70 jarige.Karfiooltje wrote: ↑12 Jun 2023, 15:33 Mantilla is mijn tweede optie achter Umtiti. Zouden beiden versterkingen zijn. Umtiti lijkt echter naar Lyon te gaan.
- DonyellMalen
- Legende
Umtiti? Ben blij dat het aantal blessures nu wat minder is. Met Umtiti haal je weer een brekebeen met een enorm salaris in huis.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Ere loopt nu dus ergens een 70-jarige zonder knieën rond??YMSA13 wrote: ↑12 Jun 2023, 15:34Umtiti zou ik dus echt niet aanraden. Zo vaak geblesseerd geweest dat hij nu volgens mij knieën heeft van een 70 jarige.Karfiooltje wrote: ↑12 Jun 2023, 15:33 Mantilla is mijn tweede optie achter Umtiti. Zouden beiden versterkingen zijn. Umtiti lijkt echter naar Lyon te gaan.
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Lid scoutingsteam
Dat denk ik wel, maar weet niet precies wat ze voor hem vragen. Dat zal overigens ook niet richting 15 of 20 miljoen gaan, lijkt me.
Ik heb wel wat vraagtekens omtrent zijn snelheid, wendbaarheid, handelingssnelheid en spel aan de bal. Met name die laatste twee punten zouden hem in Nederland echt wel kunnen opbreken. Want hoewel het een uitstekende verdediger is, wordt er in Nederland ook wel wat aan de bal gevraagd. Opbouwen is niet voor hem, balletjes breed of inleveren bij een spelverdeler vlakbij 'm wel. In dat opzicht vind ik Valentín Gómez en Lucas Beraldo wel veel verder, en dat zou zich dan ook moeten vertalen in een hoger prijskaartje.