Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Heeft iemand misschien een filmpje dat hij helemaal uit zijn plaat gaat nadat hij een inworp had veroorzaakt, vond dat zo goud
koetje
Legende

Heruone wrote: 24 Apr 2023, 23:33 Verdedigen op energie :lol: :lol: :lol: Wat een term. En wat een kwaliteit om te hebben als speler.
Volgende keer zal ik het Xe noemen met een ingewikkeld grafiekje erbij.

Teze was gisteren zoals een Til op het middenveld en een Weghorst in de aanval. Is zeker een kwaliteit waarmee je miljonair kan worden.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heruone wrote: 24 Apr 2023, 23:33 Verdedigen op energie :lol: :lol: :lol: Wat een term. En wat een kwaliteit om te hebben als speler.
Die energie heeft ie dus alleen tegen z’n mattie Bergkwal. Maar als ie tegen Jan Doedel van Cambuur of Fortuna moet dan is het een slappe zak.
Mikelvb
Nationale topspeler

Ren Höek wrote: 24 Apr 2023, 10:31 Hij speelde echt uitstekend.
Zonde dat hij dit niveau maar af en toe haalt, maar alle complimenten over gisteren.
Moet gewoon in het centrum ipv onze krullenbol.
MaartenV
Nationale topspeler

Het is niet alleen motivatie. Voor hetzelfde geld maakt hij zondag weer een paar dikke blunders. Zo een wisselvalligheid is voor een aanvaller nog enigzins te hebben, maar wil je bij een verdediger echt niet.
Persepolis
Vedette

koetje wrote: 24 Apr 2023, 20:17 Zijn zwakte: opbouwen als back
Zijn sterkte : verdedigen op energie

Speelde gisteren duidelijk in zijn kracht. In de kleine wedstrijden laten de tegenstanders hem altijd vrij en dan ziet het er een stuk onhandiger uit. Het is een jongen die altijd meer dan 100% inzet heeft. Je gunt hem iedere week zo'n prestatie bij PSV maar ben bang dat we de volgende wedstrijd in de competitie weer een 'andere' Teze zien. Bij topclubs zie je veel meer het type Van Aanholt of Mauro. Wie weet is onderkant PL of subtop Bundesliga iets voor hem uiteindelijk.
Ik denk dat het weinig met energie of inzet te maken heeft hoor. Dan doe je m.i. te veel af van zijn verdedigende kwaliteiten en mentaliteit, en klinkt het alsof hij er normaal weinig van kan en/of weinig inzet toont. Daar geloof ik niks van. Hij is verdedigend gewoon een prima speler, daarom voelt hij zich in een wedstrijd als die van zondag als een vis in het water. En daarom is hij als CV ook gewoon redelijk tot goed. Opbouwend is hij zwak, daarom is hij als back tegen 90% van de Eredivisie ook matig, aangezien je tegen die ploegen voornamelijk aan het aanvallen bent als back. Veel ingewikkelder is het niet naar mijn mening.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Zijn opbouw als CV was heel erg in orde. Hij kon makkelijker door linies heen passen onder Roger. Als CV was het lastig met voorzetten vanaf de zijkant en was het ook niet iemand die leiding kon geven aan de defensie. Als RB is het niet meer dan een noodoplossing. Kei fijn dat het nu een keer goed gaat en ik denk dat Bergwijn ook de perfecte tegenstander voor hem was. Hopelijk kan hij een mooie stap maken zodat we kunnen verversen.
Persepolis
Vedette

Klopt, alleen is opbouwen als back een ander verhaal waarbij andere kwaliteiten vereist zijn. Die heeft hij te weinig.
MaartenV
Nationale topspeler

Dat hij geen goede wingback is, is geen groot probleem. Zeker dit jaar niet met Madueke/Xavi/Bakayoko voor hem die geen hulp van een back nodig hebben om gevaar te creeeren.

Maar verdedigend als back is hij gewoon een drama. Te ver van zijn man af, eenvoudig uitgekapt worden, het verkeerde been afdekken, gedold door iemand van niveau volendam, onder een bal doorvliegen, slecht positie kiezen in de omschakeling enz.enz.enz.
DonyellMalen
Legende

Eindelijk een trainer die hem als CB opstelt.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

#FredIn
Juancho
Mister PSV

Aan de nieuwe coach de taak om de keuze te maken: rechtsback of rechter centrale verdediger. En dan de 2xe vraqg: voldoet hij. Keuzes maken en knopen doorhakken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hopelijk zijn laatste wedstrijd in het PSV shirt en dat er een club is die hem voor 8 miljoen oppikt.
DonyellMalen
Legende

Juancho wrote: 28 May 2023, 17:31 Aan de nieuwe coach de taak om de keuze te maken: rechtsback of rechter centrale verdediger. En dan de 2xe vraqg: voldoet hij. Keuzes maken en knopen doorhakken.
Dat je hierover nog steeds moet discussiëren na zoveel jaren in PSV1 zegt genoeg. Te groot twijfelgeval. Als CB zou ik hem als back-up wellicht nog houden door z’n snelheid en progressieve pass, maar een verkoop voor ca. 8 miljoen lijkt me voor alle partijen het beste.
MaartenV
Nationale topspeler

Fijn dat hij in een half uurtje toch nog even kwam laten zien dat hij er op CV ook niks van bakt.

Kijk voor de grap de 61e minuut maar even terug, kans Pavlidis. Vintage Teze. Hoe hij zelfs in die drukte nog ruimte vindt om zijn tegenstander van hem te laten weglopen. Heel knap.

Speelde verder ook met vuur met zijn shirtgetrek natuurlijk. En kiest nagenoeg altijd verkeerd positie bij de voorzetten... ballwatcher pur sang.

Nee, ik zal niet in diepe rouw gedompeld worden als hij vertrekt.
DonyellMalen
Legende

Zal toch wel een miljoen of acht moeten opleveren. Middenmoot in Duitsland, Spanje of Italie zie ik hem wel slagen. Zo'n St Juste deed het na Feijenoord ook goed bij Mainz en nu prima bij Sporting, toch een soortgelijk type als Teze.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Jawel: onze eigen Rik zinspeelt op wéér een kans voor Teze. Ditmaal als CV onder Bosz :mrgreen:

Als 'ie maar niet weer per ongeluk op rechtsback eindigt.
DonyellMalen
Legende

Teze!

Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Ykhim wrote: 12 Jun 2023, 19:12 Jawel: onze eigen Rik zinspeelt op wéér een kans voor Teze. Ditmaal als CV onder Bosz :mrgreen:

Ik heb t vaker voor hem opgenomen hier en blijf erbij dat hij in potentie de beste CV is, misschien wel van NL.

Hij heeft in principe alles in huis, alleen hij heeft afgelopen seizoen geen kans gehad in centrum.
Ik hoop dat Peter hem verder kan ontwikkelen tot een echte CV die in Europese Subtop kan meedraaien.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Mr.Unibet
Meervoudig international

Van Gaal zei dat ook al over Teze, wordt tijd dat hij de definitieve stap gaat zetten. Helaas hebben sommige het vertrouwen al verloren in hem helaas, dus ben benieuwd of hij nog een kans krijgt.
Jwoeloe
Moderator

Het gaat er vooral om wat Teze zelf wilt. Als 1 van de 2 spelers die op rechts centraal uit de voeten kan, vind ik het prima dat hij blijft, mits er een kwalitatieve versterking bij komt. Maar laatst had Elfrink het er nog over dat Teze wilde vertrekken. Vraag is dan of de komst van Bosz daar nog een verschil in maakt.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Een flinke poos geleden had ik met een vriend (Ajacied) een weddenschap over wie eerder Oranje zou halen, Timber of Teze.

Ik heb het niet vaak mis, maar toen dus wel.
Maar wellicht gaat Timber volgend seizoen weer niet zo goed spelen, terwijl Teze juist, eindelijk, als centrale vrediger furore maakt onder Bosz en zodoende de plek van Timber in het Nederlands Elftal opvult.

Ik krijg er mijn weddenschap niet mee terug, maar dan kan ik toch nog hopen dat ik een soort van het juiste inzicht had. Go Jorra!
AddoCultheld
Internationale topspeler

Bosz gaat het sowieso niet met Teze doen, die gaat gewoon lekker flink investeren op die 2 plekken CV en groot gelijk ook met al die faalhazen die maar een zeer beperkte spanningsboog hebben achterin
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Met alle respect Skuddem , dat is een erg domme weddenschap.
Kenniks Theepot haalde nog eerder oranje dan Xavi Simons
Standbeeld
Mister PSV

Riffii wrote: 12 Jun 2023, 19:18
Ykhim wrote: 12 Jun 2023, 19:12 Jawel: onze eigen Rik zinspeelt op wéér een kans voor Teze. Ditmaal als CV onder Bosz :mrgreen:

Ik heb t vaker voor hem opgenomen hier en blijf erbij dat hij in potentie de beste CV is, misschien wel van NL.

Hij heeft in principe alles in huis, alleen hij heeft afgelopen seizoen geen kans gehad in centrum.
Ik hoop dat Peter hem verder kan ontwikkelen tot een echte CV die in Europese Subtop kan meedraaien.
Hij is imo alleen net wat te klein (in lengte en body) om echt door te stoten naar de top. Subtop is misschien wel haalbaar, maar dan zal hij dat moeten compenseren met andere kwaliteiten. Zijn strakke lange inspeelpass is top, maar verdedigend mag het nog wel een stuk agressiever van mij.
Post Reply