Prima interview, beseft goed dat hij zich ook aan PSV moet aanpassen. Gemeenschappelijke drive is groot en kan tot iets moois leiden.
En prettig om een communicatief sterke trainer te hebben.
Peter Bosz
-
- Regelmatige invaller
Krijgt de kans van de club, dus moet ook van ons die kans krijgen. Zeker niet te snel van streek raken bij een of andere uitglijder tegen op papier ''slecht team''. Zal wat tijd kosten om spel op de rit te krijgen. Zolang we de Champions League voorrondes maar heel resultaatgericht in gaan. Op basis van de tegenstanders zou dit zelfs deels mogelijk moeten zijn op basis van individuele kwaliteiten van onze spelers.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Gelukkig is Skuddem dan waarschijnlijk niet mijn sterspelerJuancho wrote: ↑12 Jun 2023, 11:03Ik denk dat @Heruone vooral heel geïnteresseerd is in de opmerking van Peter: binnenkomen en bek houden. Of hoe zei Heruone dat hier zelf onlangs tegen een lid?Sensation wrote: ↑12 Jun 2023, 10:55
@Heruone stop je studie, en met het geld wat je bespaard ff deze aankopen
In het voorbeeldfilmpje al een paar rake opmerkingen, en ik wil geen gezeik over dat de trainer van Spakenburg 4 dit ook kan verzinnen.
Dat zinnetje over die bal terug richting linker CM waarbij er verplicht een loopactie op rechts moet gebeuren, dat moet als muziek in de oren klinken voor ene J. Veerman uit Volendam?
Maar zonder dollen: ik zou eerder gaan voor tijgerbalsem op vervelende plekken smeren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Maurice Steijn is kennelijk een van de cursisten deze zomerTjompie wrote: ↑12 Jun 2023, 10:51 Wie heeft hier geld en tijd voor over
https://academie.voetbaltrainer.nl/mast ... eter-bosz/
- heijmans66
- Talent
- DonyellMalen
- Legende
Belangrijk punt voor mij ook dat 'ie de jeugdopleiding specifiek nog aanhaalt in het interview. Positief signaal.
- Joenepsv
- Legende
Eens. Dat is blijkbaar ter sprake gekomen in de onderhandelingen en dat is heel positief. Bosz staat bekend als coach met oog voor jong talent. In dat opzicht past hij uitstekend bij ons aangezien onze opleiding al jaren in de lift zit en één van de pijlers onder onze club is. De opleiding is zelfs de reden dat we niet failliet zijn.DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2023, 16:20 Belangrijk punt voor mij ook dat 'ie de jeugdopleiding specifiek nog aanhaalt in het interview. Positief signaal.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het moet alleen geen doel op zich worden. Ruud hield bijvoorbeeld echt te lang vast aan Teze en Obispo in het centrum. Saibari op rechtsvoor valt over te discussieren. Ik verwacht wel dat Peter met zijn ervaring het juiste inzicht daarin zal hebben waardoor er sneller geschakeld kan worden.Joenepsv wrote: ↑12 Jun 2023, 16:22Eens. Dat is blijkbaar ter sprake gekomen in de onderhandelingen en dat is heel positief. Bosz staat bekend als coach met oog voor jong talent. In dat opzicht past hij uitstekend bij ons aangezien onze opleiding al jaren in de lift zit en één van de pijlers onder onze club is. De opleiding is zelfs de reden dat we niet failliet zijn.DonyellMalen wrote: ↑12 Jun 2023, 16:20 Belangrijk punt voor mij ook dat 'ie de jeugdopleiding specifiek nog aanhaalt in het interview. Positief signaal.
Het wordt mij ook wel duidelijk dat specifiek alle onderwerpen terugkomen waarvan de directie/RvC vonden dat ze mis zijn gegaan ten tijde van Schmidt. Zie dat terug in de stukken van Rik en het interview van Peter. Zaken als de jeugd inpassen ipv alleen spelers die direct presteren, de sleutels van het huis niet weggeven, de fitheid van spelers, PSV DNA behouden, tekenen voor 3 jaar ipv 2 jaar, etc. Tot nu toe heb ik wel het gevoel dat voor iedereen heel helder is wat er verwacht wordt.
- Joenepsv
- Legende
Het moet inderdaad geen doel op zich worden. Maar als talent er klaar voor is dan is het prettig om een coach te hebben die ze de ruimte geeft. En er komt een mooie lichting talent aan waar Bosz mee kan werken.Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 17:29Het moet alleen geen doel op zich worden. Ruud hield bijvoorbeeld echt te lang vast aan Teze en Obispo in het centrum. Saibari op rechtsvoor valt over te discussieren. Ik verwacht wel dat Peter met zijn ervaring het juiste inzicht daarin zal hebben waardoor er sneller geschakeld kan worden.Joenepsv wrote: ↑12 Jun 2023, 16:22
Eens. Dat is blijkbaar ter sprake gekomen in de onderhandelingen en dat is heel positief. Bosz staat bekend als coach met oog voor jong talent. In dat opzicht past hij uitstekend bij ons aangezien onze opleiding al jaren in de lift zit en één van de pijlers onder onze club is. De opleiding is zelfs de reden dat we niet failliet zijn.
Het wordt mij ook wel duidelijk dat specifiek alle onderwerpen terugkomen waarvan de directie/RvC vonden dat ze mis zijn gegaan ten tijde van Schmidt. Zie dat terug in de stukken van Rik en het interview van Peter. Zaken als de jeugd inpassen ipv alleen spelers die direct presteren, de sleutels van het huis niet weggeven, de fitheid van spelers, PSV DNA behouden, tekenen voor 3 jaar ipv 2 jaar, etc. Tot nu toe heb ik wel het gevoel dat voor iedereen heel helder is wat er verwacht wordt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Vind ik juist wel meevallen. Voor aankomend jaar zie ik alleen Van Duiven een stap maken. Maar binnen de overeengekomen drie jaar (contract van de Boszmeister) zal er vast nog voldoende talent doorstromen. Dat wel.Joenepsv wrote: ↑12 Jun 2023, 17:54Het moet inderdaad geen doel op zich worden. Maar als talent er klaar voor is dan is het prettig om een coach te hebben die ze de ruimte geeft. En er komt een mooie lichting talent aan waar Bosz mee kan werken.Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 17:29
Het moet alleen geen doel op zich worden. Ruud hield bijvoorbeeld echt te lang vast aan Teze en Obispo in het centrum. Saibari op rechtsvoor valt over te discussieren. Ik verwacht wel dat Peter met zijn ervaring het juiste inzicht daarin zal hebben waardoor er sneller geschakeld kan worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
als Peter dit soort dingen (artikel) leest, hoort en ziet, dan pakt ie ‘m gewoon! Een paar keer vertrouwen geven en ondertussen het krachthonk in, als Tygo dan goed door die fase heen komt dan maakt Bosz hem belangrijk verwacht ik. Bosz is geen Maurice Steijn ofzo, hé.Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 18:03Zou wel vet zijn, maar ik denk dat Tygo fysiek nog tekort komt.
https://www.rtvdrenthe.nl/sport/1552810 ... f-verwacht
- Maikel
- Site Admin
Bosz heeft De Ligt toch ook laten debuteren toentertijd.Skuddem wrote: ↑12 Jun 2023, 18:12als Peter dit soort dingen (artikel) leest, hoort en ziet, dan pakt ie ‘m gewoon! Een paar keer vertrouwen geven en ondertussen het krachthonk in, als Tygo dan goed door die fase heen komt dan maakt Bosz hem belangrijk verwacht ik. Bosz is geen Maurice Steijn ofzo, hé.Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 18:03
Zou wel vet zijn, maar ik denk dat Tygo fysiek nog tekort komt.
https://www.rtvdrenthe.nl/sport/1552810 ... f-verwacht
Sluit dit dan ook niet uit
- Joenepsv
- Legende
Daar doel ik ook op. Maar spelers als Vd Blaak, Babadi en ook Comenencia hebben de potentie om op korte termijn door te stromen. En daarachter zit een mooie lichting talent.Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 17:59Vind ik juist wel meevallen. Voor aankomend jaar zie ik alleen Van Duiven een stap maken. Maar binnen de overeengekomen drie jaar (contract van de Boszmeister) zal er vast nog voldoende talent doorstromen. Dat wel.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Was te verwachten natuurlijk, al is het natuurlijk 'Rik says Forestz might love Teze'. Als het goed uitpakt is dat alleen maar goed toch?
Teze nu verkopen voor weinig en een vervanger kopen, of Teze gebruiken naar zijn kwaliteiten en meer waard laten worden? Makkelijke keuze hoor.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ramalho weg, Mwene weg, Sambo in, Teze RCV en een nieuwe RCV.SKERLA wrote: ↑12 Jun 2023, 19:47Was te verwachten natuurlijk, al is het natuurlijk 'Rik says Forestz might love Teze'. Als het goed uitpakt is dat alleen maar goed toch?
Teze nu verkopen voor weinig en een vervanger kopen, of Teze gebruiken naar zijn kwaliteiten en meer waard laten worden? Makkelijke keuze hoor.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Het geeft je de mogelijkheid om niet te laag te verkopen. Als ze 7 of meer bieden: gelijk doenSKERLA wrote: ↑12 Jun 2023, 19:47Was te verwachten natuurlijk, al is het natuurlijk 'Rik says Forestz might love Teze'. Als het goed uitpakt is dat alleen maar goed toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat als Bosz Teze goed weet te gebruiken, dat Teze makkelijk voor 10 verkocht kan worden volgende zomer. Dat is natuurlijk wel een grote als. Ik heb het zelf altijd wel in Teze gezien als CV na zijn periode onder Schmidt.