Zag onder de post van Riffii een like van Maria-Franciscus. Familie?Franciscus wrote: ↑12 Jun 2023, 19:56 Met alle respect @Skuddem , dat is een erg domme weddenschap.
Kenniks Theepot haalde nog eerder oranje dan Xavi Simons
Jordan Teze
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Nog niet!Standbeeld wrote: ↑12 Jun 2023, 19:58Zag onder de post van Riffii een like van @Maria-Franciscus. Familie?Franciscus wrote: ↑12 Jun 2023, 19:56 Met alle respect @Skuddem , dat is een erg domme weddenschap.
Kenniks Theepot haalde nog eerder oranje dan Xavi Simons
Maar fotos met begeleidende brief kunnen naar mijn inbox hier op het interwebs.
- Trixm
- Vedette
Mensen die Teze als CV PSV niveau vinden vind ik zo bijzonder. Zoveel slaapmomenten in zijn spel, zoveel foutjes. Niveau fc Utrecht, als cv , als rb niveau emmen. Hartstikke leuke jongen, maar niet het PSV Niveau. Ja van gaal heeft hem opgeroepen, die kennen we nu wel. We moeten vooruit, een keer investeren in de verdediging in plaats van weer een tussenjaar met een cruciale fout van onze verdediging in de voorrondes CL.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Als jij de Teze van onder Schmidt niveau Utrecht vond kan je misschien maar beter waterpolo gaan kijken vriend…Trixm wrote: ↑12 Jun 2023, 20:13 Mensen die Teze als CV PSV niveau vinden vind ik zo bijzonder. Zoveel slaapmomenten in zijn spel, zoveel foutjes. Niveau fc Utrecht, als cv , als rb niveau emmen. Hartstikke leuke jongen, maar niet het PSV Niveau. Ja van gaal heeft hem opgeroepen, die kennen we nu wel. We moeten vooruit, een keer investeren in de verdediging in plaats van weer een tussenjaar met een cruciale fout van onze verdediging in de voorrondes CL.
- De Realist
- Internationale topspeler
Net als Obispo onbetrouwbaar. Hoge pieken maar regelmatig een "Frank de boertje" en dat kan gewoon niet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Teze en Boscagli kregen goede kritieken in het eerste seizoen onder Schmidt. Mede door de inspeelpass die beiden hebben. Toch was het niet goed genoeg, ik vraag me af of ze met drie jaar ervaring op zak samen het kampioensduo gaan vormen.
-
Ook toen vaak de "domme" foutjes. Gewoon voor beide partijen het beste als de wegen scheiden. Miljoen of 6 en strik erom.CZ_Code wrote: ↑12 Jun 2023, 20:14Als jij de Teze van onder Schmidt niveau Utrecht vond kan je misschien maar beter waterpolo gaan kijken vriend…Trixm wrote: ↑12 Jun 2023, 20:13 Mensen die Teze als CV PSV niveau vinden vind ik zo bijzonder. Zoveel slaapmomenten in zijn spel, zoveel foutjes. Niveau fc Utrecht, als cv , als rb niveau emmen. Hartstikke leuke jongen, maar niet het PSV Niveau. Ja van gaal heeft hem opgeroepen, die kennen we nu wel. We moeten vooruit, een keer investeren in de verdediging in plaats van weer een tussenjaar met een cruciale fout van onze verdediging in de voorrondes CL.
-
- Nationale topspeler
Zit wel een aardig verschil tussen wereldklasse en niveau Utrecht natuurlijk. Ik vind niveau Utrecht echt overdreven. Als je hem voor 6-7 miljoen kan verkopen oke prima doen, maar als die dan bij een subtopper uitgroeit tot vaste waarde hoef je denk ik ook niet verbaasd op te kijken.AddoCultheld wrote: ↑12 Jun 2023, 20:22Ook toen vaak de "domme" foutjes. Gewoon voor beide partijen het beste als de wegen scheiden. Miljoen of 6 en strik erom.
-
Idd bij een subtopper.CZ_Code wrote: ↑12 Jun 2023, 20:25Zit wel een aardig verschil tussen wereldklasse en niveau Utrecht natuurlijk. Ik vind niveau Utrecht echt overdreven. Als je hem voor 6-7 miljoen kan verkopen oke prima doen, maar als die dan bij een subtopper uitgroeit tot vaste waarde hoef je denk ik ook niet verbaasd op te kijken.AddoCultheld wrote: ↑12 Jun 2023, 20:22
Ook toen vaak de "domme" foutjes. Gewoon voor beide partijen het beste als de wegen scheiden. Miljoen of 6 en strik erom.
-
- Bankzitter
Ik denk dat hij met duidelijke instructies van Bosz een revelatie kan zijn qua restverdediging. Ver van de goal spelen met veel ruimte in zijn rug past echt in zijn skillset. Hij kan ook linies breken met zijn uiterst zuivere pass en verrassen met zijn goede vroege voorzet vanaf deze positie.
-
Ik ben en blijf een Teze fan. Die jongen moet ook maar een volgende stap in zijn ontwikkeling maken, maar ik vond hem onder Schmidt al prima. Als hij nog sterker en slimmer word, zit je voorlopig goed op RCV. Enige minpunt van hem is dat hij denkt dat hij een RB is.
-
- Nationale topspeler
Ik bedoelde een buitenlandse subtopper. Zie hem het prima doen bij een Leverkussen ofzo. Of Marseille.AddoCultheld wrote: ↑12 Jun 2023, 20:58Idd bij een subtopper.CZ_Code wrote: ↑12 Jun 2023, 20:25 Zit wel een aardig verschil tussen wereldklasse en niveau Utrecht natuurlijk. Ik vind niveau Utrecht echt overdreven. Als je hem voor 6-7 miljoen kan verkopen oke prima doen, maar als die dan bij een subtopper uitgroeit tot vaste waarde hoef je denk ik ook niet verbaasd op te kijken.
-
-
- Nationale topspeler
Altijd fijn, supporters die eigen spelers helemaal affikken en slecht hun punt kunnen onderbouwen.
-
Vriend, lees ff al mijn analyses over Teze terug. En ja, na 4 jaar Teze en 4 jaar met zijn halve mentaliteit ben ik wel klaar met hem. 4 jaar een topscore qua tegendoelpunten en we gaan hem voor de 5e keer een kans geven. Op een gegeven moment is het klaar en moet je doorselecteren en is Teze( net als Ramalho en Obispo) klaar bij PSV.
- ruuddevil
- Legende
Zelfs over Obispo lees je hier nu weer dat hij van waarde kan zijn. Hoe vaak moet een speler het tegendeel bewijzen voordat mensen het eindelijk begrijpen. We hebben geen enkele centrale verdediger met het vereiste niveau. Doorselecteren die hap.AddoCultheld wrote: ↑12 Jun 2023, 21:30Vriend, lees ff al mijn analyses over Teze terug. En ja, na 4 jaar Teze en 4 jaar met zijn halve mentaliteit ben ik wel klaar met hem. 4 jaar een topscore qua tegendoelpunten en we gaan hem voor de 5e keer een kans geven. Op een gegeven moment is het klaar en moet je doorselecteren en is Teze( net als Ramalho en Obispo) klaar bij PSV.
- Juancho
- Mister PSV
Nou Ruud je snapt toch ook wel dat wij PSV zijn en geen City. Je kan onmogelijk Boscagli, Teze, Obispo, Ramalho en Brantwaithe weg doen en dan maar ff 5 nieuwe CV's halen. Niet helemaal realistisch.
Begin eens met 2 CV's te verkopen en Brantwaithe die dus terug naar Everton gaat. Dan creer je ruimte en kan je 2 (betere) CV's halen. Ik zou het daarnaast heel goed begrijpen als Bosz het met zijn visie juist ziet zitten in Teze en Boscagli. Misschien niet gelijk als basisspelers, maar wel als spelers die passen in zijn stijl voetbal.
Je zal denk ik gaan zien dat PSV nu een deel vervangt en komende zomer de volgende schifting.
Begin eens met 2 CV's te verkopen en Brantwaithe die dus terug naar Everton gaat. Dan creer je ruimte en kan je 2 (betere) CV's halen. Ik zou het daarnaast heel goed begrijpen als Bosz het met zijn visie juist ziet zitten in Teze en Boscagli. Misschien niet gelijk als basisspelers, maar wel als spelers die passen in zijn stijl voetbal.
Je zal denk ik gaan zien dat PSV nu een deel vervangt en komende zomer de volgende schifting.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Huh Jan, lees ik dit nou goed? Ben je realistisch?Juancho wrote: ↑13 Jun 2023, 14:56 Nou Ruud je snapt toch ook wel dat wij PSV zijn en geen City. Je kan onmogelijk Boscagli, Teze, Obispo, Ramalho en Brantwaithe weg doen en dan maar ff 5 nieuwe CV's halen. Niet helemaal realistisch.
-
- Vedette
Teze is de afgelopen 2 seizoenen verkracht op de rechtsback-positie. Vorig jaar mocht hij het weer proberen op de CV-plek na de blessure van Ramalho en heeft het toen weer heel goed opgepakt, maar wordt hier nu weggeschreven omdat hij op rechtsback inderdaad wel erg matig is.
Als RCV zie ik het absoluut nog in Teze zitten, en zou ik hem en Boscagli in ieder geval erbij houden. Ramalho en Obispo mogen we wat mij betreft afscheid van nemen.
Als RCV zie ik het absoluut nog in Teze zitten, en zou ik hem en Boscagli in ieder geval erbij houden. Ramalho en Obispo mogen we wat mij betreft afscheid van nemen.
- Juancho
- Mister PSV
100% eens . Ik verwacht dat Bosz het ook zo gaat zien. Teze en Boscagli passen als beste 2 CV's bij hoe Bosz wil spelen. Je moet alleen zorgen dat je ze niet beide weer moet gaan opstellen maar dat je er zeker 1 absolute glasbak bij haalt (Sanchez zou mijn nummer 1 zijn) en wellicht dat je er nog een groot talent bij kan halen.Chucky wrote: ↑13 Jun 2023, 15:28 Teze is de afgelopen 2 seizoenen verkracht op de rechtsback-positie. Vorig jaar mocht hij het weer proberen op de CV-plek na de blessure van Ramalho en heeft het toen weer heel goed opgepakt, maar wordt hier nu weggeschreven omdat hij op rechtsback inderdaad wel erg matig is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Dat dit topic weer omhoog komt........
We willen als PSV een stap omhoog zetten en Teze heeft al jaren niet laten niet laten zien. Tijd om eens echt door te selecteren en schoon schip te maken.
We willen als PSV een stap omhoog zetten en Teze heeft al jaren niet laten niet laten zien. Tijd om eens echt door te selecteren en schoon schip te maken.
-
- Vedette
Ook 100% eensJuancho wrote: ↑13 Jun 2023, 15:31100% eens . Ik verwacht dat Bosz het ook zo gaat zien. Teze en Boscagli passen als beste 2 CV's bij hoe Bosz wil spelen. Je moet alleen zorgen dat je ze niet beide weer moet gaan opstellen maar dat je er zeker 1 absolute glasbak bij haalt (Sanchez zou mijn nummer 1 zijn) en wellicht dat je er nog een groot talent bij kan halen.Chucky wrote: ↑13 Jun 2023, 15:28 Teze is de afgelopen 2 seizoenen verkracht op de rechtsback-positie. Vorig jaar mocht hij het weer proberen op de CV-plek na de blessure van Ramalho en heeft het toen weer heel goed opgepakt, maar wordt hier nu weggeschreven omdat hij op rechtsback inderdaad wel erg matig is.
Prioriteit is de topper die je kunt koppelen aan Teze of Boscagli. Verder inderdaad een talent als vierde CV die nog speelgerechtigd is voor Jong met oog op ritme en ontwikkeling, en je hebt een ideale invulling van je centrale verdedigers.