Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ronzz wrote: 12 Jun 2023, 20:13 Vanavond 21u ESPN.
Geen idee of het hetzelfde item is als wat op YouTube staat, maar werd aangekondigd op de social media.
Verwacht uitgebreider
CZ_Code
Nationale topspeler

Ronzz wrote: 12 Jun 2023, 20:13 Vanavond 21u ESPN.
Geen idee of het hetzelfde item is als wat op YouTube staat, maar werd aangekondigd op de social media.
Denk wat anders, alle fragmenten van het YT filmpje staan ook al op hun Twitter, geen idee waarom dat dan als uitgebreide kennismaking zou worden gepost. Lijkt me eerder wat Earnie destijds ook had op TV.
Bezemsteel
Ballenjongen

Standbeeld wrote: 12 Jun 2023, 20:07
deninho32 wrote: 12 Jun 2023, 20:06Mauro.
Is ie weer fit?
Maccabi uit haalt hij wel
Juancho
Mister PSV

Ik denk oprecht dat Teze weer flink kan gaan verrassen maar dan in positieve zin en natuurlijk puur als RCV. Past denk ik goed in de visie van Bosz. En laten we eerlijk zijn, hij heeft nu natuurlijk een stempel op zn kop omdst hij als RB faalt maar die jongen kan echt wel wat hoor.

Van alle cvs die we hebben zou ik eerst kiezen om Boscagli en Teze te houden. Ramalho en Obispo (geen idee wanneer weer fit) mogen eerst verkassen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Bossche bol
Meervoudig international

Van Basten zit bij Rondo bijna weer te huilen dat Bosz niet bij ajax trainer is geworden
CZ_Code
Nationale topspeler

Lekker voor hem
Rickskeg
International

Welke zender van ESPN komt het op?
CZ_Code
Nationale topspeler

Rickskeg wrote: 12 Jun 2023, 20:57 Welke zender van ESPN komt het op?
1
Garnaal
Basisspeler

Rickskeg wrote: 12 Jun 2023, 20:57 Welke zender van ESPN komt het op?
ESPN 1! (hoofdkanaal)

Het stukje van Steijn komt straks op ESPN 11
Last edited by Garnaal on 12 Jun 2023, 20:58, edited 1 time in total.
Tjompie
Internationale topspeler

En duurt een half uur!
Maikel
Site Admin

Komt wel goed over
ComeOnPSV
Vedette

Eerlijk is eerlijk
Bosz past uitstekend bij PSV.

Leuk interview. Zeker interessant dat PSV al met meerdere spelers heeft gesproken. Hoe Earnest het zei waren het er meer dan 2.

Komende dagen en weken gaan we echt veel transfers zien. Inkomend en uitgaand.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Geen hele spannende dingen gehoord (al kan dat ook komen omdat ik wat half aan het luisteren was). Bosz gaf wel aan dat de jeugd echt een kans gaat krijgen en dat hij er goede dingen over heeft gehoord. Benieuwd welke jongens een kans gaan krijgen
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Kleine(re) selectie met ruimte voor jeugd, dat klinkt mij als muziek in de oren, mits dat betekent dat er dan meer geld wordt gestopt in de eerste pakweg 16 spelers.

En transfers stonden on hold omdat er nog geen trainer was, spelers waarmee al is gesproken hebben dat afgewacht.
Last edited by SKERLA on 12 Jun 2023, 21:37, edited 1 time in total.
De Realist
Internationale topspeler

Maakt een sympathieke indruk en past wat dat betreft natuurlijk prima bij PSV. Nou gaat het niet om sympathiepuntjes maar om prestaties. Mijn steun heeft ie, ook al ben ik sceptisch zeg ik welkom bij de mooiste club ter wereld Peter! Succes!!!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 12 Jun 2023, 20:43 Ik denk oprecht dat Teze weer flink kan gaan verrassen maar dan in positieve zin en natuurlijk puur als RCV. Past denk ik goed in de visie van Bosz. En laten we eerlijk zijn, hij heeft nu natuurlijk een stempel op zn kop omdst hij als RB faalt maar die jongen kan echt wel wat hoor.

Van alle cvs die we hebben zou ik eerst kiezen om Boscagli en Teze te houden. Ramalho en Obispo (geen idee wanneer weer fit) mogen eerst verkassen.
Dit denk ik dus ook.
Mochten we met een 3 mans defensie gaan spelen, (Wat ik zelf hoop) moet er natuurlijk een goede centrale bij.

Obispo zou ik niet weg doen. Is eigen jeugd kost bijna niks, dus een prima back-up.
Die kun je volgend seizoen dan beter laten gaan mocht het echt niks worden onder een jaar Bosz.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Prima stukje PSV.TV.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Dat stuk op youtube is wel interessanter dan dat ingekorte stukje op ESPN, maar gewoon de passende teksten in dit stadium. Wel veelbelovend dat het erop lijkt dat de zaken al vroeg op orde lijken te zullen zijn.

Edit: zie nu dat het gewoon hetzelfde is en ik het eerste deel bij ESPN miste… :tear:
Revolinho
Internationale topspeler

Ben wel klaar met alle media-aandacht rondom Bosz. Vandaag natuurlijk logisch, met de presentatie etc.
Maar ook nog 2 weken lang over de onderhandelingen, zijn type spel enz. Na vandaag is het hopelijk klaar met praten, maar komt er eindelijk wat actie.

Ik ga 100% achter Bosz staan, maar wel kritisch. In het interview probeert hij te ontkrachten dat hij alleen maar oog voor de aanval heeft, maar 3x ontslagen worden kan je niet negeren. Dat is natuurlijk niet alleen maar pech. 1x ok, 2x is heel vervelend, maar 3x is gewoon een patroon. Een patroon waarvan ik hoop dat hij die nu eens doorbreekt, maar we moeten niet gaan doen alsof Bosz een garantie op prijzen is.

Hij heeft een docu, ik zie dat hij een soort masterclass heeft gegeven waarover je tegen betaling kan beschikken, is best vaak ergens om te praten over zijn spel. Ik ben hier al niet populair, maar ik doe er een schepje bovenop: hoop dat ie kapt met alle interessantdoenerij en gaat presteren bij PSV. Ik ga echt wel achter hem staan, geen probleem, maar laat het zien. Laat zien dat je echt prijzen wilt winnen en alles doet om dát te bewerkstelligen ipv alleen maar een lopende reclamebord voor aanvallend voetbal te zijn. We weten het inmiddels wel, gaan met die banaan nu. Vrdme.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Een goed stuk van PSV TV, hij komt met een duidelijk plan over wat hij wil, terwijl hij toch past in hoe PSV zich als team wil ontwikkelen. Goed om te horen dat er ook verdedigend werk aan de winkel is, terwijl hij grapjes maakt over zijn aanvallende stempel.

Op de een of andere manier heeft een segment van 20 minuten me positief gestemd over het komende seizoen(en).
ComeOnPSV
Vedette

Revolinho wrote: 12 Jun 2023, 22:033x ontslagen worden kan je niet negeren. Dat is natuurlijk niet alleen maar pech. 1x ok, 2x is heel vervelend, maar 3x is gewoon een patroon
In het voetbal is 3x ontslagen worden in zoveel jaar helemaal niet gek hoor.
Clubs raken gewoon snel in paniek bij een paar nederlagen.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ComeOnPSV wrote: 12 Jun 2023, 22:06
Revolinho wrote: 12 Jun 2023, 22:033x ontslagen worden kan je niet negeren. Dat is natuurlijk niet alleen maar pech. 1x ok, 2x is heel vervelend, maar 3x is gewoon een patroon
In het voetbal is 3x ontslagen worden in zoveel jaar helemaal niet gek hoor.
Clubs raken gewoon snel in paniek bij een paar nederlagen.
Idd, het zegt meer dat hij na ontslag (2x) weer bij een grote club aan de slag kon. 3x bedoel ik. 😎
Standbeeld
Mister PSV

Heb net wat beeldmateriaal van vandaag zitten bekijken, maar Peter komt op mij over als een vriendelijke open man. Zag eerder op verschillende media "praatjesmaker" voorbijkomen, maar dat is nu niet mijn indruk. Gewoon een welbespraakte correcte man die duidelijk een plan heeft. Heb echt zin in het nieuwe seizoen!
ComeOnPSV
Vedette

Standbeeld wrote: 12 Jun 2023, 22:14 Heb net wat beeldmateriaal van vandaag zitten bekijken, maar Peter komt op mij over als een vriendelijke open man. Zag eerder op verschillende media "praatjesmaker" voorbijkomen, maar dat is nu niet mijn indruk. Gewoon een welbespraakte correcte man die duidelijk een plan heeft. Heb echt zin in het nieuwe seizoen!
Gullit gaf net ook bij Rondo aan dat het een hele prettige man is om mee te praten.
Dat gaan spelers als Xavi, Joey, Luuk wel waarderen denk ik.
Post Reply