Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Had ie tegen Heerenveen maar wat meer gas gegeven. En vaker dit seizoen. Ibi heeft juist op het veld Ruud niet echt geholpen dit seizoen. En ja deels door tactische wanorde maar de verantwoordelijkheid van Ibi mag zelf ook wel omhoog.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende

Toch wel weinig geruchten omtrent zijn persoon. Had verwacht dat het transfergeweld gelijk zou beginnen bij hem.
DadOfFour
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 08 Jun 2023, 12:35 Toch wel weinig geruchten omtrent zijn persoon. Had verwacht dat het transfergeweld gelijk zou beginnen bij hem.
Window is pas net open, iedereen is nog even snel op vakantie voordat het allemaal echt losbreekt.

Denk overigens wel dat Sangare gaat vertrekken (helaas..), maar zolang we er een aardig zakcentje aan overhouden weet PSV vast wel een geschikte opvolger te vinden.
En dan graag niet eentje uit de grabbelbak...
La vida és massa curta per no fer broma
Juancho
Mister PSV

Een snelle verkoop, zeker voor de 1e training is idd wel heel erg wenselijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Vorig jaar was ik ervan overtuigd dat we hem voor €37,5m konden verkopen (of zelfs meer als er geen clausule was). Nu heb ik daar mijn bedenkingen bij en denk ik dat deze hoofdprijs krijgen vóór het nieuwe seizoen wel eens te ambitieus kan zijn.
DC_PSV
Vedette

Classic PSV, spelers niet verkopen op hun hoogtepunt of wanneer ze goed in de markt liggen. Had je hem op 31-08 aan Chelsea verkocht, had je daarna Gakpo kunnen behouden tot de zomer omdat de noodzaak om te verkopen er niet meer zou zijn. Maar goed, Stewart moet hier gewoon zn poot stijf houden en voor Sangare de hoofdprijs eisen, het gemoedelijke van JdJ is nu wel voorbij.
#simplythebest
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

DC_PSV wrote: 08 Jun 2023, 20:27 Classic PSV, spelers niet verkopen op hun hoogtepunt of wanneer ze goed in de markt liggen. Had je hem op 31-08 aan Chelsea verkocht, had je daarna Gakpo kunnen behouden tot de zomer omdat de noodzaak om te verkopen er niet meer zou zijn. Maar goed, Stewart moet hier gewoon zn poot stijf houden en voor Sangare de hoofdprijs eisen, het gemoedelijke van JdJ is nu wel voorbij.
An sich eens, maar dan denk ik niet dat je kunt verwachten dat je hem voor de eerste training verkocht hebt.
ComeOnPSV
Vedette

Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat Sangaré nu blijft.

Het spel van Bosz gaat hem zo ongekend goed liggen. Sangaré kan eindelijk weer vooruit druk gaan zetten ipv als 6 voor de verdediging.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Misschien heb ik het fout begrepen maar ik dacht juist dat Bosz graag speelt met een 6 speelt die voor de verdediging staat. Daar stofzuigen en meteen doorpassen, zoiets.
Zuc0
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 09 Jun 2023, 23:33 Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat Sangaré nu blijft.

Het spel van Bosz gaat hem zo ongekend goed liggen. Sangaré kan eindelijk weer vooruit druk gaan zetten ipv als 6 voor de verdediging.
Ik ook maar lijkt me nagenoeg uitgesloten dat hij blijft.
Rikkert1234
Vedette

Ik hoop nogsteeds dat hij gaat. Hebben het geld nodig om op nodige posities te versterken. Met Spierings heb je perfecte vervanger
Standbeeld
Mister PSV

Rik meldt in zijn artikel dat er afspraken met Boszmeister zijn gemaakt over het investeren van de transfersom van Sangare. Sangare zal vertrekken. Verdient op dit moment ook toplevel voor PSV, waarschijnlijk gedaan met de wetenschap dat PSV nog maar één jaar met hem door zou gaan.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Het is te hopen dat hij snel voor een miljoen of 30 gaat vertrekken, na afgelopen seizoen zal niemand 37,5 willen betalen waarschijnlijk.
Kunnen ze dat geld gaan investeren in een goede verdediging
De Realist
Internationale topspeler

Pfffff PsvBmg gaat ie lekker jongen? Iedereen voor een action prijs weg, niemand wil blijven en lekker even Karlsson ophalen bij az voor woekerprijzen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ronaldio
Meervoudig international

PsvBmg wrote: 10 Jun 2023, 08:40 Het is te hopen dat hij snel voor een miljoen of 30 gaat vertrekken, na afgelopen seizoen zal niemand 37,5 willen betalen waarschijnlijk.
Kunnen ze dat geld gaan investeren in een goede verdediging

Die gaat gewoon voor 38 miljoen. Is international. En een speler met specifieke kwaliteiten.

Er was gewoon geen goede match met medespelers bij PSV. Waardoor hij niet goed tot zijn recht kwam. Met Guti lukte dat aardig. Met Veerman gewoon niet.
Ardbeg
Mister PSV

Siemen
Nationale topspeler

Koning. In vorm ver boven PSV-niveau, maar helaas te vaak laks en onbetrouwbaar. Ik verwacht dat hij veel baat zal hebben bij grotere weerstand. Lekker naar Newcastle of pak 'm beet Aston Villa.
Ardbeg
Mister PSV

Of altijd top en hier blijven 😁
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Vrijwel altijd top tegen goede tegenstanders. Filmpje laat zien wat voor baas het is.
Rikkert1234
Vedette

Hopelijk wordt hij snel verkocht, kunnen het geld goed gebruiken. De Sangare onder Roger zijn 2e jaar was wel echt een koning
ParkJiSung
Basisspeler

Frenkieachtige bewegingen en met iemand van zijn postuur dubbel zo knap. Helaas een heel lage ondergrens.
Heruone
Lid scoutingsteam

Deze vind ik wel het delen waard hahaha

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Heruone wrote: 15 Jun 2023, 12:40 Deze vind ik wel het delen waard hahaha

Is toen zijn %SoT ook omhoog gegaan of waren het allemaal ballen richting tweede ring? :mrgreen:
Standbeeld
Mister PSV

Hoewel Ibi na dat schot duidelijk meer vertrouwen had, liet hij ook in een interview rond die periode weten dat hij juist van Ruud de opdracht had gekregen om meer en snelle te schieten vanuit de tweede lijn.
Heruone
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 15 Jun 2023, 12:45
Heruone wrote: 15 Jun 2023, 12:40 Deze vind ik wel het delen waard hahaha

Is toen zijn %SoT ook omhoog gegaan of waren het allemaal ballen richting tweede ring? :mrgreen:
3 a 4% omlaag gegaan. Maar goed, 5 van de 17 schoten op doel in 9 wedstrijden is niet best natuurlijk :mrgreen:

Edit: overigens moet wel gezegd worden dat kopballen in de zestien etc. ook meetellen. Dus een valide antwoord kan ik niet per se bieden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply