Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paulus1913 wrote: 13 Jun 2023, 06:49 Ik ben bang dat het geen goed huwelijk wordt. Wijnaldum is al 2 jaar niet meer op zijn niveau van liverpool.
Als hij nog wel op zijn niveau van Liverpool zou zitten was hij ook compleet onhaalbaar natuurlijk.

Natuurlijk zit er een risico aan en zal het wat kosten. Maar dit zijn wel de type spelers die je nodig hebt om balans in een selectie te krijgen en de ondergrens kunnen bewaken
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Den Bondskoots wrote: 13 Jun 2023, 06:44 Blessure gevoelig?

Hij heeft een scheenbeenbreuk gehad. En verder?
2013-14 - Rugblessure - 25 wedstrijden
2013-14 - Rugproblemen - 6 wedstrijden
2014-15 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2016-17 - Knieblessure - 3 wedstrijden
2016-17 - Hamstringblessure - 2 wedstrijden
2017-18 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2017-18 - Ziek - 4 wedstrijden
2018-19 - Spierblessure - 3 wedstrijden
2018-19 - Spierblessure - 3 wedstrijden
2018-19 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2018-19 - Rugblessure - 1 wedstrijd
2019-20 - Spierblessure - 4 wedstrijden
2021-22 - Knieblessure - 10 wedstrijden
2022-23 - Scheenbeenfractuur - 27 wedstrijden
2022-23 - Hamstringblessure - 4 wedstrijden

Dat dus verder....
La vida és massa curta per no fer broma
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

op welke postitie zou wijnaldum dan moeten gaan spelen? postitie van veerman? lijkt mij niet verstandig
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals Luuk de Jong bij Sevilla al zelden nog echt op het niveau van Sevilla zat, zo zat Wijnaldum destijds al nooit echt op het niveau van Liverpool. Georginio maakte mooie en waardevolle goals in de CL, maar ook daar moest hij invallen en dat was met een reden.

Nadien is het weinig meer geworden, en nu is hij verre van dragend bij een Italiaanse subtopper/middenmoter in een tactiek spelend die zijn spel hoort te ondersteunen.

Ik zeg: stop! Don't touch this.
Hammertime!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 12 Jun 2023, 23:38 Je mag het schijnbaar niet zeggen maar ik ben ook sceptisch over Wijnaldum. Ik vond zijn beste kwaliteit bij liverpool vooral zijn functionele techniek, fitheid en loopvermogen als box to box, dat lijkt er wel een beetje vanaf. Wie weet in een iets andere rol..
Je mag dat zeker zeggen. De manier hoe dit werd gedaan is wat anders. Dat had niets meer te maken met een inhoudelijke discussie. Al hoeft het voor mij ook niet zo zeer.
Last edited by Ardbeg on 13 Jun 2023, 07:45, edited 2 times in total.
User avatar
DeefPeef
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 14:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fritske12 wrote: 13 Jun 2023, 07:39 op welke postitie zou wijnaldum dan moeten gaan spelen? postitie van veerman? lijkt mij niet verstandig
Ik zou zeggen: bankzitter en indien nodig in laten vallen op 6, 8 of 10 (al vind ik 6 zijn minst goede positie).

Alleen, wat er al is gezegd: zodra Feyenoord komt, hebben wij geen kans meer,
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 13 Jun 2023, 07:41 Zoals Luuk de Jong bij Sevilla al zelden nog echt op het niveau van Sevilla zat, zo zat Wijnaldum destijds al nooit echt op het niveau van Liverpool. Georginio maakte mooie en waardevolle goals in de CL, maar ook daar moest hij invallen en dat was met een reden.

Nadien is het weinig meer geworden, en nu is hij verre van dragend bij een Italiaanse subtopper/middenmoter in een tactiek spelend die zijn spel hoort te ondersteunen.

Ik zeg: stop! Don't touch this.
Als je zegt dat Wijnaldum nooit het niveau van Liverpool heeft gehad dan heb je het mis. Was jaren gewaardeerd basisspeler!
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het probleem is dat zijn beste positie eigenlijk de 8 of 10 positie is. Beide posities zijn gevuld met Veerman en Xavi.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten ook niet gaan doen alsof Earnie doorgaat zoals de jaren voorheen, nu dat Gini's naam voorbij komt. Dan negeer je ineens de andere geruchten.

Al komt hij voor mijn gevoel 2 jaar te laat.
Last edited by Ardbeg on 13 Jun 2023, 08:00, edited 2 times in total.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 13 Jun 2023, 07:50 Het probleem is dat zijn beste positie eigenlijk de 8 of 10 positie is. Beide posities zijn gevuld met Veerman en Xavi.
Ik vind hem op 6 ook prima. Bij Liverpool was hij toch meer een 6 dan 8 samen met Henderson wisselde hij het af.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Nu weet ik het zeker, er komt een speler van de bovenste plank.
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij was de klik Roma-Mourinho-Wijnaldum simpelweg ongelukkig. Als nestor en mentor kan Wijnaldum van grote waarde zijn in deze ploeg. Wat mij betreft een no-brainer.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 13 Jun 2023, 07:45
MC Hammer wrote: 13 Jun 2023, 07:41 Zoals Luuk de Jong bij Sevilla al zelden nog echt op het niveau van Sevilla zat, zo zat Wijnaldum destijds al nooit echt op het niveau van Liverpool. Georginio maakte mooie en waardevolle goals in de CL, maar ook daar moest hij invallen en dat was met een reden.

Nadien is het weinig meer geworden, en nu is hij verre van dragend bij een Italiaanse subtopper/middenmoter in een tactiek spelend die zijn spel hoort te ondersteunen.

Ik zeg: stop! Don't touch this.
Als je zegt dat Wijnaldum nooit het niveau van Liverpool heeft gehad dan heb je het mis. Was jaren gewaardeerd basisspeler!
Snap ik, ideale teamplayer.

Ik bedoelde te zeggen dat hij niet de Salah-factor had, of de Gerrard-factor.

Ik denk dat wij een dragende middenvelder nodig hebben, niet een die gaten dichtloopt en zich dienend opstelt. Dat kan Guti wel.
Hammertime!
Pijltje
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 23 Jun 2022, 19:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dn Trol wrote: 13 Jun 2023, 07:33
Paulus1913 wrote: 13 Jun 2023, 06:49 Ik ben bang dat het geen goed huwelijk wordt. Wijnaldum is al 2 jaar niet meer op zijn niveau van liverpool.
Als hij nog wel op zijn niveau van Liverpool zou zitten was hij ook compleet onhaalbaar natuurlijk.

Natuurlijk zit er een risico aan en zal het wat kosten. Maar dit zijn wel de type spelers die je nodig hebt om balans in een selectie te krijgen en de ondergrens kunnen bewaken
Dat werd ook gezegd over Luuk de Jong, Guus Til en Anwar El Ghazi die heb ik allemaal toch best wel vaak door de ondergrens zien zakken. Ik hoop dat we ons gaan focussen op de nieuwe Wijnaldum en niet de oude. Die lijkt de afgelopen 2 jaar gewoon op.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 13 Jun 2023, 08:00
Robson de Souza wrote: 13 Jun 2023, 07:45

Als je zegt dat Wijnaldum nooit het niveau van Liverpool heeft gehad dan heb je het mis. Was jaren gewaardeerd basisspeler!
Snap ik, ideale teamplayer.

Ik bedoelde te zeggen dat hij niet de Salah-factor had, of de Gerrard-factor.

Ik denk dat wij een dragende middenvelder nodig hebben, niet een die gaten dichtloopt en zich dienend opstelt. Dat kan Guti wel.
Guti gaat weg he.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft Slot al een uur met Wijnaldum gesproken? Dan wordt het lastig ben ik bang.
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 13 Jun 2023, 08:02
MC Hammer wrote: 13 Jun 2023, 08:00

Snap ik, ideale teamplayer.

Ik bedoelde te zeggen dat hij niet de Salah-factor had, of de Gerrard-factor.

Ik denk dat wij een dragende middenvelder nodig hebben, niet een die gaten dichtloopt en zich dienend opstelt. Dat kan Guti wel.
Guti gaat weg he.
O? In dat geval: welkom Gini!
Hammertime!
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 13 Jun 2023, 07:50 Het probleem is dat zijn beste positie eigenlijk de 8 of 10 positie is. Beide posities zijn gevuld met Veerman en Xavi.
Xavi naar linksbuiten en met Veerman en Wijnaldum ook niet slecht
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 13 Jun 2023, 07:38
Den Bondskoots wrote: 13 Jun 2023, 06:44 Blessure gevoelig?

Hij heeft een scheenbeenbreuk gehad. En verder?
2013-14 - Rugblessure - 25 wedstrijden
2013-14 - Rugproblemen - 6 wedstrijden
2014-15 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2016-17 - Knieblessure - 3 wedstrijden
2016-17 - Hamstringblessure - 2 wedstrijden
2017-18 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2017-18 - Ziek - 4 wedstrijden
2018-19 - Spierblessure - 3 wedstrijden
2018-19 - Spierblessure - 3 wedstrijden
2018-19 - Knieblessure - 2 wedstrijden
2018-19 - Rugblessure - 1 wedstrijd
2019-20 - Spierblessure - 4 wedstrijden
2021-22 - Knieblessure - 10 wedstrijden
2022-23 - Scheenbeenfractuur - 27 wedstrijden
2022-23 - Hamstringblessure - 4 wedstrijden

Dat dus verder....
Afgelopen vijf jaar dus nauwelijks een wedstrijd gemist, buiten die beenbreuk die natuurlijk niks met blessuregevoeligheid te maken heeft.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum was in zijn Liverpool tijd veruit de fitste speler van Nederland, by far. De sleet zal er vast iets opzitten maar voor Eredivisie begrippen nog steeds buitencategorie. Als hij bereid is voor een beperkt salsris bij ons te komen spelen een absolute mobrainer.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 13 Jun 2023, 08:40 Wijnaldum was in zijn Liverpool tijd veruit de fitste speler van Nederland, by far. De sleet zal er vast iets opzitten maar voor Eredivisie begrippen nog steeds buitencategorie. Als hij bereid is voor een beperkt salsris bij ons te komen spelen een absolute mobrainer.
Ik hoop niet op een mobrainer :mrgreen:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 13 Jun 2023, 08:24
LaFoquita wrote: 13 Jun 2023, 07:50 Het probleem is dat zijn beste positie eigenlijk de 8 of 10 positie is. Beide posities zijn gevuld met Veerman en Xavi.
Xavi naar linksbuiten en met Veerman en Wijnaldum ook niet slecht
Xavi heb ik horen zeggen dat hij graag als 10 wil spelen. Denk dat hij daarin dus ook garanties wil krijgen. Anders zou je ook zeker met een CVM en 2 CM's kunnen spelen. Dus niet met een 6 8 en 10 maar met een 6 en daarvoor 2 8'en.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum zou ik alleen interesse in hebben als hij geen groot deel van je salarishuis inneemt. Dat gaat Gini waarschijnlijk dan niet doen, zegt mijn gevoel. Die zal fors willen verdienen voor NL begrippen. Ik heb teveel twijfels bij Gini. Tijd lang niet gespeeld en bij Roma is het ook niet goed.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees argumenten als 'Gini is niet meer zo goed als toen'...nogal wiedes anders had hij de clubs uit de top 10 voor het uitkiezen.

Natuurlijk gaat hij enorme toegevoegde waarde zin op het veld bij PSV. Dit is precies het leiderschap waaraan het op het middenveld aan ontbrak. Iemand die het kan neerzetten als het niet goed loopt. Iemand die geen duimpje opsteekt bij een kut pass maar de speler terugscheldt naar fabrieksinstellingen.

Ja: alles zal voor PSV afhangen van salaris, maar ik acht ze verstandig genoeg bij PSV. Transferbudget kunnen we redelijk inschatten, maar dat we hier spelers gaan afwijzen want verdient teveel blijf ik een raar fenomeen vinden.

Ja: hij wordt in november 33. En? Deze spelers kunnen tegenwoordig zonder problemen nog 3 a 4 jaar mee. De 33 van 15 jaar geleden is niet dezelfde als nu. En Gini is volgens mij uitermate zuinig op zijn lichaam geweest.

Nobrainer als je hem binnen kan halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cijfermatig is het echt prima wat Wijnaldum gepresteerd heeft, maar zijn blessures van het afgelopen seizoen baren mij wel wat zorgen aangezien Roma fans ook aangeven dat hij sindsdien nog niet de speler is die veel meters kan maken. En dat is in het spel van Bosz absoluut nodig.

Wijnaldum terug in vorm is een no-brainer icm met (een type) Spierings als CVM en Wijnaldum - Veerman daarvoor. Krijgt 11 Tinus toch gelijk als Xavi dan op links terecht komt :mrgreen:

Ik denk dat je Wijnaldum alleen terughaalt als je hem een grote kans op basisplaats voor kan spiegelen, zie je hem als ideale bankzitter dan kan hij net zo goed nog een jaar bij PSG op de bank zitten geld tellen.
Post Reply