Dat je omhoog wil betekent niet dat je 90% van de selectie kan vervangen in 1 window. Daarom begin je met spelers die je sowieso niet kan gebruiken. Teze kan Bosz sowieso wel gebruiken, en staat daarom waarschijnlijk niet op de prio lijst om te verkopen.
Jordan Teze
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Nee 90% van je selectie kan je niet vervangen nee, maar je kunt wel degelijk je zwakste linie versterken. Mijn inziens was onze zwakke verdediging de reden dat we afgelopen jaar onder de maat gepresteerd hebben. Teze speelde niet eens in deze zwakke verdediging, dus werd blijkbaar ook niet als toegevoegde waarde gezien. Snel afscheid van nemen.
-
- Vedette
Tja, Guti speelde ook amper. Wat mij betreft houden we die er ook nog bij, dus die keuzes van Ruud zeggen mij niet zoveel.Gomes92 wrote: ↑13 Jun 2023, 15:45Nee 90% van je selectie kan je niet vervangen nee, maar je kunt wel degelijk je zwakste linie versterken. Mijn inziens was onze zwakke verdediging de reden dat we afgelopen jaar onder de maat gepresteerd hebben. Teze speelde niet eens in deze zwakke verdediging, dus werd blijkbaar ook niet als toegevoegde waarde gezien. Snel afscheid van nemen.
-
- Nationale topspeler
Maar wiens schuld was dat? Dat Ruud er absoluut geen verstand van had is toch niet aan Teze te wijten? Welke fatsoenlijke trainer stelt nou Ramalho op week in week uit als CV.Gomes92 wrote: ↑13 Jun 2023, 15:45Nee 90% van je selectie kan je niet vervangen nee, maar je kunt wel degelijk je zwakste linie versterken. Mijn inziens was onze zwakke verdediging de reden dat we afgelopen jaar onder de maat gepresteerd hebben. Teze speelde niet eens in deze zwakke verdediging, dus werd blijkbaar ook niet als toegevoegde waarde gezien. Snel afscheid van nemen.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
Zoals Mauro en Guti voor dat Schmidt kwam ook niet, of weinig speelde? En toen beide een geweldig seizoen draaide!Gomes92 wrote: ↑13 Jun 2023, 15:45Nee 90% van je selectie kan je niet vervangen nee, maar je kunt wel degelijk je zwakste linie versterken. Mijn inziens was onze zwakke verdediging de reden dat we afgelopen jaar onder de maat gepresteerd hebben. Teze speelde niet eens in deze zwakke verdediging, dus werd blijkbaar ook niet als toegevoegde waarde gezien. Snel afscheid van nemen.
Het feit dat hij onder RvN weinig speelde zegt niet alles. Hij werd vooral als rechtsback gezien en dat was niet zijn positie.
Nu weer centraal en met het vertrouwen van de coach kan het zo maar weer anders zijn. Wat mij betreft lekker bij de selectie houden
- Persepolis
- Vedette
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Wat mij betreft verkopen ze eerst Obispo en/of Ramalho en gaan ze daarna pas kijken om eventueel door te selecteren bij Teze en/of Boscagli, wat ook prima volgende zomer kan zijn.
Desondanks zou ik bij alle 4 de spelers ieder serieus bod absoluut overwegen.
-
- Nationale topspeler
Herstel: welke fatsoenlijke trainer laat Ramalho zo verschikkelijk spelen als CV.
- DonyellMalen
- Legende
Dat is ook mijn inschatting. Teze zal vanwege zijn profiel wel het meeste geld op gaan leveren uit dit rijtje.29.04.2007 wrote: ↑13 Jun 2023, 15:54 Wat mij betreft verkopen ze eerst Obispo en/of Ramalho en gaan ze daarna pas kijken om eventueel door te selecteren bij Teze en/of Boscagli, wat ook prima volgende zomer kan zijn.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Nationale topspeler
Hoezo? Is dan toch gewoon aan de trainer om hem niet op te stellen als die of niet meer functioneert als eerst? Je stelt toch ook niet Mauro op met een blessure omdat die vorig jaar zo goed was. Wat een flauwe kul, die Ramalho had op de bank moeten zitten en dat gebeurde onder Ruud niet, mag je hem verwijten vind ik.
-
- Vedette
Als RCV is Teze echt een prima optie voor het spel van Bosz. Haalde niet voor niets het Nederlands elftal. Teze zou zeker 1 van de 4 CV’s mogen worden maar zorg dan absoluut wel dat er rechtsbacks genoeg zijn!
- psvgouda
- Vedette
Wij zijn er niet bij hè? Ik begrijp het net zo min als jij, maar ik sta (net als jij) niet onder contract bij PSV om de speler Ramalho te beoordelen, dat doen wij lekker ouwehoerend & gemakkelijk bij een in het zonnetje, er was iemand anders die de afweging maakte om Ramalho ipv Teze daar op te stellen, blessures en andere zaken een paar maal nog even daargelaten, waardoor de spoeling wat dunner werd. Enne, zoveel verschil tussen Teze en Ramalho was er qua betrouwbaarheid nou ook weer niet volgens mij...CZ_Code wrote: ↑13 Jun 2023, 16:54Hoezo? Is dan toch gewoon aan de trainer om hem niet op te stellen als die of niet meer functioneert als eerst? Je stelt toch ook niet Mauro op met een blessure omdat die vorig jaar zo goed was. Wat een flauwe kul, die Ramalho had op de bank moeten zitten en dat gebeurde onder Ruud niet, mag je hem verwijten vind ik.
-
- Moderator
Je zult moeten uitkijken als trainer/directie dat je niet te veel gaat denken dat je elke speler die niet is gelukt nog gaat reanimeren. Ondanks dat niet elke speler goed is gebruikt had het ook wel degelijk met pure kwaliteit te maken en zal er ook echt doorgeselecteerd moeten worden. Wel ben ik het er mee eens dat Teze qua profiel misschien wel het meest in de buurt komt van hetgeen Bosz zoekt in een CV. Dus wie weet.
- Juancho
- Mister PSV
Teze heeft alleen dus al laten zien dat hij een prima RCV is/kan zijn door gewoon daar de focus op te hebben. Dat vind ik een heel belangrijk pluspunt. Natuurlijk heeft hij nog genoeg te verbeteren, maar ik denk dat een jaartje volle bak met Bosz aan het roer hem weer heel goed zal doen. Of het dan basis is of als concurrent van de nieuwe RCV maakt me dan even weinig uit. Zijn waarde zal echt weer gaan stijgen, zowel sportief als financieel. 100% van overtuigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Teze is een prima rechter centrale verdediger, helemaal als hij wat meer wedstrijden achter elkaar kan spelen op die positie. Hij heeft snelheid waarmee hij kan corrigeren en hij heeft een goede (met name lage) pass van achteruit. Echter heeft hij op die positie ook wel wat zwakheden. Positioneel vind ik hem heel matig en in de timing vind ik hem zelfs slecht. Met name in de lucht. Daarnaast heeft hij ondanks zijn snelheid wel de neiging om naar achteren te stappen in plaats van naar voren.
Ook onder Schmidt was het duo Teze-Boscagli kwalitatief niet goed genoeg terwijl het wel een complementair duo was.
Ook onder Schmidt was het duo Teze-Boscagli kwalitatief niet goed genoeg terwijl het wel een complementair duo was.
-
- Nationale topspeler
En daarbij vind ik dat Teze iedere wedstrijd een slaapmoment heeft waardoor de tegenstander een grote kans krijgt. Wat mij betreft echt doorselecteren. Zeker als je ook Boscagli wil houden. Daar moet een killer naast staan.Massimo wrote: ↑14 Jun 2023, 12:51 Teze is een prima rechter centrale verdediger, helemaal als hij wat meer wedstrijden achter elkaar kan spelen op die positie. Hij heeft snelheid waarmee hij kan corrigeren en hij heeft een goede (met name lage) pass van achteruit. Echter heeft hij op die positie ook wel wat zwakheden. Positioneel vind ik hem heel matig en in de timing vind ik hem zelfs slecht. Met name in de lucht. Daarnaast heeft hij ondanks zijn snelheid wel de neiging om naar achteren te stappen in plaats van naar voren.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit was vooral het eerste jaar dat Teze CV speelde en Boscagli was ook nog erg jong. Als je zo'n duo 2 a 3 jaar laat staan, of wellicht nu op iets oudere leeftijd, zou het prima kunnen werken. Maar PSV kan hier nooit op gokken. Maar beide spelers zouden prima zijn om erbij te houden maar je moet wel keuzes maken want je kunt niet iedereen houden. Obispo en Ramalho zou je liever wel doorselecteren maar Obispo is geblesseerd en gaat nergens heen en Ramalho levert niets op itt Boscagli/Teze.
- Juancho
- Mister PSV
Tja de vraag is hoe reel dat is. Zelfs Gomes, wat we volgens mij allemaal misschien wel de beste keeper ooit van PSV vinden had behoorlijk vaak een slaapmomentje. Dat ga je er nooit uitkrijgen denk ik bij een speler van PSV. En dat geeft ook niet, want wij moeten zorgen dat we spelers zo goed als mogelijk klaar stomen voor de top. Bij ons mogen ze dus fouten maken, met natuurlijk wel de opmerking dat dat steeds minder en minder moet worden terwijl het overal niveau omhoog moet.DeEintovenaar wrote: ↑14 Jun 2023, 12:57En daarbij vind ik dat Teze iedere wedstrijd een slaapmoment heeft waardoor de tegenstander een grote kans krijgt. Wat mij betreft echt doorselecteren. Zeker als je ook Boscagli wil houden. Daar moet een killer naast staan.Massimo wrote: ↑14 Jun 2023, 12:51 Teze is een prima rechter centrale verdediger, helemaal als hij wat meer wedstrijden achter elkaar kan spelen op die positie. Hij heeft snelheid waarmee hij kan corrigeren en hij heeft een goede (met name lage) pass van achteruit. Echter heeft hij op die positie ook wel wat zwakheden. Positioneel vind ik hem heel matig en in de timing vind ik hem zelfs slecht. Met name in de lucht. Daarnaast heeft hij ondanks zijn snelheid wel de neiging om naar achteren te stappen in plaats van naar voren.
Obispo bijv. kende een hele goede periode. Foutloos, keihard in de duels, in de lucht niet te kloppen en een redelijke maar simpele passing. Dat is prima. Alleen hij verviel terug in die (grote) fouten. Een keer kan, 2x ook, maar over een langere periode moet dat zo minimaal mogelijk zijn.
Teze vond ik onder Schmidt daar net wat verder in. Als hij dat niveau kan terugkrijgen en wellicht nog wat extra stappen zetten onder Bosz dan denk ik dat je gewoon een prima CV hebt voor PSV die ook nog wel een stap kan maken naar een leuke club in een topcompetitie. En dat levert PSV weer behoorlijk wat centjes op wat keihard nodig is. Obispo verkopen zou ik daarom begrijpen, Ramalho ook. Maar in Teze zit nog veel meer dan afgelopen seizoen zichtbaar was als RB.
Ik durf zelfs te zeggen dat je gewoon miljoenen weggooit door hem nu maar weg te doen. Teze en Boscagli behouden zou mijn voorkeur zijn, aangevuld met die glasbak die er natuurlijk wel moet komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- psvgouda
- Vedette
Dat jij als deskundoloog en PSV supporter Gomes boven d’n Beef stelt, verbaast mij toch. Maar dat terzijde. Wat=die trouwens. Volgens de taalpolitie. En dan Teze. Zou idd naast het spreekwoordelijke beest wel beter kunnen zijn. En laat m gewoon eens op z’n positie, zou zo maar wat kunnen worden. Moet je wel een sterke rb hebben die niet te snel hapt en wel eens zonder rugdekking een mannetje kan hebbenJuancho wrote: ↑14 Jun 2023, 13:17Tja de vraag is hoe reel dat is. Zelfs Gomes, wat we volgens mij allemaal misschien wel de beste keeper ooit van PSV vinden had behoorlijk vaak een slaapmomentje […]DeEintovenaar wrote: ↑14 Jun 2023, 12:57
En daarbij vind ik dat Teze iedere wedstrijd een slaapmoment heeft waardoor de tegenstander een grote kans krijgt. Wat mij betreft echt doorselecteren. Zeker als je ook Boscagli wil houden. Daar moet een killer naast staan.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Jordan en Ramalho is allebei echt treurig als RCV. Leuk als back-up maar niets meer dan dat. Ik heb gisteren niet gekeken, maar hoorde dat ie wederom zwak was. In de samenvatting geeft ie een aantal fraaie passes, maar is hij ook de veroorzaker van de tegentreffer met een ondoordachte pass en daarna z'n spits alle ruimte geven.
- Trixm
- Vedette
Jordan is een prima voetballer, alleen totaal geen verdediger. Zo'n speler die veel eerder in de jeugd had moeten vasthouden aan zijn positie als RB, helaas is hij daar nu veel te statisch voor geworden. Dit kan echt niet meer als CV.
Saibari is underrated.