Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeeuwse-psver wrote: 02 Jun 2023, 09:01 ik kan mij echt niet voorstellen dat Rik dat zegt zonder dat hij het weet.
Rik is altijd traag met nieuws omdat hij eerst alles checked
Ik verwacht dat de info van Rik rechtstreeks van de zaakwaarneemster van Guti komt.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus er zijn nu twee insiders die met tegenstrijdige informatie komen. Ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoewel Guti een koning is, het natuurlijk prima als hij een keer zijn geluk ergens anders gaat beproeven. Een fijne sympathieke speler met absoluut een belangrijke waarde in het team, maar niet onvervangbaar. Het wordt ook een keer tijd dat de dynamiek in de selectie gaat veranderen.
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je een mooi bedrag voor Guti kan krijgen is dit wel een speler waarmee je bij een verkoop wel vooruit kan. Ik had liever dat hij zou blijven want met Veerman en Spierings zag ik dat functioneel gezien nog wel zitten. Gun hem het allerbeste en hoop dat ie naar Spanje kan ofzo.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben vooral gecharmeerd van het type Gutierrez dan van de voetballer Gutierrez. Wat ik goed aan Gutierrez vind is dat hij positioneel ijzersterk is en dat daardoor het middenveld altijd goed bij elkaar blijft. Hij zorgde ervoor dat Sangaré beter tot zijn recht kwam. Aan de bal vind ik hem matig en heeft het lastig als het niveau van de tegenstander hoger is. Simpelweg een te lage handelingssnelheid.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar als ie gaat, mag hij toch ook best wat opbrengen? Ik lees hier bedragen tot max 7M. Maar hij heeft een contract tot 2025 en PSV wil hem graag houden. Hij heeft vorige zomer zijn contract verlengd en daar heeft ie vast een leuk bedrag bij opgestreken.
Dan kan PSV nu toch best een serieuze vraagprijs zeggen en anders niet. Net alsof nu Guti zegt dat ie wilt gaan, PSV nu maar met zo maar een bedrag genoegen moet nemen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, want 'goed' werkgeverschap staat hoog in het vaandel bij PSV :)
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees hier links en rechts dat jullie Spierings beter bij Veerman vinden passen dan dat Guti dat deed. Waarom? Is dat omdat jullie Spierings zo vaak hebben zien voetballen, of omdat het twee oer-Hollandse knapen zijn, of omdat Spierings bij Toulouse ook heel mooi klikte met vd Boomen (die niet naar ons kwam omdat Veerman lijkt te blijven)?

Los van Spierings’ voetballende/verdedigende kwaliteiten hoop ik van harte dat hij de Latijns-Amerikaanse bevlogenheid van Guti kan brengen.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1 grote winnaar bij het vertrek Guti : Grasmat. Scheelt toch 300 slidings en andere buitelingen per jaar.

Hij zal wel in emotionele zin gemist worden, onze strijder. "De puta madre ! Vamonos !"
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No



PSV zou Guti gevraagd hebben om te overwegen toch te blijven. Bosz zou hem graag bij de selectie houden.
Daniel Reyes heeft het bericht gedeeld.
Brabander
Basisspeler
Posts: 461
Joined: 08 Jun 2023, 08:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou mooi zijn als het lukt. Jaartje bijtekenen en kijken hoe het onder Bosz valt.
Mocht ie blijven, hoeven we 1 middenvelder vast niet te vervangen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb bij hem echt een dubbel gevoel. Zal het echt niet erg vinden als hij blijft, maar heb ook hetzelfde als hij toch vertrekt. Ergens heeft hij toch niet kunnen overtuigen in al die jaren dat hij hier rondloopt(op het laatste half jaar in de Schmidt periode na). Ergens denk ik ook dat dit echt wel een positie is waar we een vervanger kunnen halen die minstens zijn niveau aantikt, of beter is.
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben fan van Guti maar vind dat hij één groot nadeel heeft en dat is dat alles in één tempo gaat. Zowel in BB als in BV. Hij mist m.i. explosiviteit.
Iets wat bijvoorbeeld Guardado wel had. Die kon temporiseren maar ook ineens 3 of 4 man afjagen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah, Spierings ipv Sangaré en je hebt 30+ miljoen erbij met een echt 6 als Spierings en met Guti een speler die op 6 en 8 kan. Dan ben je in principe klaar voor nu maar hoef je enkel nog een jongen erbij te halen die het stokje over kan nemen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie maar eens een betere terug te kopen. Hoop dat als PSV al gaat verkopen, er wel gewoon 8 miljoen wordt gevraagd. Minstens. Dat kost een opvolger van hetzelfde niveau immers ook minstens.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor de bedragen die ik hier voorbij heb zien komen voor Guti kunnen we niks beters krijgen. Misschien die Spierings maar dat moet ook nog maar blijken dat hij beter is.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft blijft hij ook gewoon, samen met Veerman en Xavi op papier een uitstekend middenveld. Met Veerman en Wijnaldum eventueel ook.

Als vervanger van Sangaré dan het liefst iemand halen die zowel als vervanger van Guti als met Guti op het middenveld kan spelen. In principe zou Spierings dat volgens mij kunnen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 13 Jun 2023, 16:20 Tjah, Spierings ipv Sangaré en je hebt 30+ miljoen erbij met een echt 6 als Spierings en met Guti een speler die op 6 en 8 kan. Dan ben je in principe klaar voor nu maar hoef je enkel nog een jongen erbij te halen die het stokje over kan nemen.
25 (bij verkoopbedrag van € 37.5)? Is eerder gedeeld. En dan heb je nog 'wat' tekengeld voor Spierings nodig (ander potje, ik weet het), maar er is zeker een leuk bedrag opnieuw te investeren, ja :)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij speelt hier al vijf jaar en is maar een seizoen onbetwiste basisspeler geweest. Die zie ik echt vertrekken, helaas. Is toe aan een nieuwe uitdaging.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie meldde dit op het forum Al een tijdje geleden? TinuZzZ ?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 13 Jun 2023, 16:05

PSV zou Guti gevraagd hebben om te overwegen toch te blijven. Bosz zou hem graag bij de selectie houden.
Daniel Reyes heeft het bericht gedeeld.
De tweet is verwijderd. Misschien klopte het nieuws dan toch niet?
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik snap sommige mensen niet ik ben in al die jaren niet overtuigd van de kwaliteit van gutie

enige waar ik hem nooit iets van kan vinden is zijn bergen inzet die hij levert.

-alles in een tempo
-geen tot weinig techniek

als gutie toch zo goed is als wat iedereen zegt. had ie toch wel veel meer gespeeld ???
hij heeft onder van bommel, faber, roger s, en ruud gewerkt en bij allemaal was ie geen onbetwiste basis speler
hij zit hier inmiddels ook wel al een aantal jaar.
vind hem echt een type 12 tot 16
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Enige kanttekening is dat hij in z’n eerste jaren sukkelde met blessures.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 13 Jun 2023, 16:20 Tjah, Spierings ipv Sangaré en je hebt 30+ miljoen erbij met een echt 6 als Spierings en met Guti een speler die op 6 en 8 kan. Dan ben je in principe klaar voor nu maar hoef je enkel nog een jongen erbij te halen die het stokje over kan nemen.
Je doet wel echt een flinke stap terug qua kwaliteit imo hoor. Het is niet voor niks dat Guti al jarenlang 12e/13e man is, onder verschillende trainers. Van Spierings is ook maar afwachten of hij het niveau aan kan.

Als Sangare gaat moet daar (wat mij betreft) een zekerheidje voor in de plaats komen.
#FreeGeneratie4
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tweet staat er gewoon nog. Even de link klikken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply