Transferwindow 2023/24
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Krijg van Lang wel het gevoel dat hij sowieso naar de Eredivisie wil komen. Dan zijn er 3 opties, PSV, Feyenoord en Ajax. Waarvan Ajax afvalt omdat ze vorig jaar 30+ hebben geinvesteerd in Bergwijn. Feyenoord en PSV blijven dan over. Wat was de relatie tussen Bosz en Lang?
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- De Realist
Ja joh, eerder werden hier al Daisy, kluivert en nog een paar van dat soort losers geopperd, nu hebben we het ineens over lang. What's next, tadic? Kom op zeg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Regelmatige invaller
Liever Kluivert dan Lang. Maar hoop dat ze wat argentijns/mexicaans gif gaan toevoegen aan de selectie. Daar ben ik wel echt aan toe zeg nondejetsers.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik wil het niet. Dus gebeurt het niet. Heb nog genoeg vertrouwen in onze directie dat ze zoiets niet laten gebeuren. En als het toch zo ver gaat komen dan moeten we maar even overleggen hoe we het tegen gaan houden.Vanthaman18 wrote: ↑13 Jun 2023, 19:21Hoe weet je dit zo stellig? Ik vind Bosz eigenlijk wel een type die juist voor Lang zou willen gaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Vind je? Niet goed genoeg voor ajax en hoge pieken maar ook net zo goed diepe dalen bij Brugge. Tot dit seizoen was het daar ook makkelijk spelen bij het Bayern van België in een extreem matige competitie. Ik vind Lang juist kwalitatief niet van het gewenste niveau, los van zijn gedrag en voorkomen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Standbeeld
- Mister PSV
En toch is is ie dit seizoen "speler van het jaar" volgens de supporters van Brugge.Grasmat wrote: ↑13 Jun 2023, 20:28 Vind je? Niet goed genoeg voor ajax en hoge pieken maar ook net zo goed diepe dalen bij Brugge. Tot dit seizoen was het daar ook makkelijk spelen bij het Bayern van België in een extreem matige competitie. Ik vind Lang juist kwalitatief niet van het gewenste niveau, los van zijn gedrag en voorkomen.
-
- Meervoudig international
Zou mooi zijn als PSV Noa Lang weet te halen, kunnen wel wat bravoure op de flanken gebruiken.
- hondjevandebakker
Voor +- 10-12m zie ik liever Lang dan Summerville komen. Ze hebben allebei hun irritante maniertjes maar voetballend zou Lang veel meer toevoegen.
- Juancho
- Mister PSV
Lang, mijn god aub niet zeg. Grote bek, arrogantie ten top en een probleem kind in je groep als het niet gaat zoals hij wil. Verder een matige aanvaller die op een goede dag wat leuks kan zien.
Absoluut niet halen, al kost ie een euro.
Absoluut niet halen, al kost ie een euro.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- degans4567
- Bankzitter
Van Mo Ihatarren gaan we naar Mo lang.
Ik weet niet of we weer zo veel gedoe willen hebben met een speler sinds Ihatarren.
Ik weet niet of we weer zo veel gedoe willen hebben met een speler sinds Ihatarren.
- De Realist
Flikker op met je lang. En Daisy. En Kluivert. En sinkgraven. En dolberg. En tadic. En klaasen. En Brobbie. Als je die gasten wil zien ga je maar ergens anders kijken maar wat mij betreft echt onder geen enkele voorwaarde welkom bij PSV en dus totaal onbespreekbaar.
Heruone hoe zei jij dat ook alweer? Is hier wel van toepassing. Opgesodeflikkerd met die kut neuzen
Heruone hoe zei jij dat ook alweer? Is hier wel van toepassing. Opgesodeflikkerd met die kut neuzen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt