Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Drommels
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

De nieuwtjes van 22:00 van Rik en Marco zijn naar een later tijdstip verschoven. Zou Earnest later in bed liggen dan Jdj?
Joenepsv
Legende

Danny03 wrote: 13 Jun 2023, 20:30
Joenepsv wrote: 13 Jun 2023, 20:05 Lang, Kluivert, Sinkgraven, Dolberg. Vd Beek etc. Ik hoef hier geen van allen te zien. Allemaal kneuzen die maar bij één club passen.
3 van de 4 die je opnoemt zijn gewoon versterkingen, soms moet je het niet te serieus nemen
Ik noem er 5.

Punt is dat deze heren én duur zijn en relatief weinig restwaarde hebben. Bovendien zijn het niet zulke geweldenaar maar vooral spelers die optimaal hebben geprofiteerd van de Ajax hype.
ruuddevil
Legende

Laten we ajb niet beginnen aan types als Lang en Kluivert. Zie uitspraken hieronder, die jongen overschat zichzelf nog steeds schromelijk. Je zou verwachten na al die mislukkingen dat is wat meer realiteitsbesef had ontwikkeld. Maar niet, dat zit er niet in.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... f-man.html
ComeOnPSV
Vedette

Volgens deze guy hebben wij interesse in Chavez

Jwoeloe
Moderator

ComeOnPSV wrote: 13 Jun 2023, 22:29 Volgens deze guy hebben wij interesse in Chavez

Ajax werd aan hem gelinkt samen met Feyenoord, niet wij. Plus hij is daar aangeboden was volgens mij het nieuwsbericht en niet zozeer dat er ook daadwerkelijk interesse was.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Lang: Prima voetballer maar wisselvallig en een irritante patjepeeer. Overpriced ook. Niet doen.
Kluivert: Nergens onomstreden in de basis, geen geweldige statistieken, erfelijk belast. Niet doen.
Dolberg. Eén goed seizoen ( lang geleden) en één redelijk. Matavz vibes. Niet doen.
Donny vd Beek. Heeft de laatste 3 seizoenen nauwelijks gespeeld en dat had weinig met blessures te maken. Vind ik nog de minst domme keuze van de 5. Nog steeds niet doen.
Dailey Sinkgraven: Is me nooit opgevallen als irritant ondanks zijn Ajax verleden. Speelt op een positie waar we niemand nodig hebben. Niet doen.
Last edited by Franciscus on 13 Jun 2023, 22:42, edited 1 time in total.
29.04.2007
Nationale topspeler

Noa Lang, pffff.. als ik de laatste tijd dan toch zoveel hier lees over het PSV DNA en de PSV cultuur dan is Lang wel de allerlaatste die ik bij PSV zou willen zien. Als sommigen Bosz qua persoon al niet bij PSV vinden passen, dan ga je met Lang nog eens 12 grenzen verder. Er zijn nou eenmaal een paar spelers waarbij ik kwaliteiten niet meer relevant vind, maar de persoon dusdanig niet bij PSV past dat ik hem sowieso niet hoef te zien.

Ik hoop eigenlijk dat hij weer een keer terugkeert naar Ajax. Het blijft soms toch wel gewoon fijn als daar een paar spelers zitten waar zonder moeite haatgevoelens bij worden opgeroepen. En als je dan bedenkt dat de laatste jaren daar Tagliafico, Blind, Anthony en straks waarschijnlijk Alvarez zijn vertrokken, moet je wel weer 'nieuwe aanwas' hebben. Ondanks dat daar ook nog gewoon Taylor, Berguis, Wijndal, Tadic en Klaassen rondlopen.

Dat vond ik vroeger altijd zo vervelend aan Litmanen; dat was niet alleen een buitengewoon goede voetballer, maar ook gewoon een normaal persoon. Lastig is dat.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Joenepsv wrote: 13 Jun 2023, 22:21
Danny03 wrote: 13 Jun 2023, 20:30

3 van de 4 die je opnoemt zijn gewoon versterkingen, soms moet je het niet te serieus nemen
Ik noem er 5.

Punt is dat deze heren én duur zijn en relatief weinig restwaarde hebben. Bovendien zijn het niet zulke geweldenaar maar vooral spelers die optimaal hebben geprofiteerd van de Ajax hype.
Hm vind dat een vd beek niet heeft geprofiteerd van de Ajax hype, ik vond hem een geweldige speler tijdens dat Champions league seizoen alleen blessures houdt zijn ontwikkeling tegen, en Kluivert en Lang zal ik niet aan beginnen
ShovingNE2
Site Admin

Als Lang ons shirt aan trekt ga ik bij PCGC wonen en block ik dit forum de moeder.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
CZ_Code
Nationale topspeler

Image

Heb ik een verkeerde snaar geraakt? Was toch heel duidelijk dat Rikkie super laat kwam met Benitez en dat dat deze window hetzelfde geval lijkt te zijn qua namen?
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

#leaverikalone
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zoek even de posts op van rond dat moment zou ik zeggen. Heb zelf echt geen flauw idee meer of hij er vroeg of laat mee kwam. Lang leve drankgebruik.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Haha Rik moet zichzelf ook niet te serieus gaan nemen.
CZ_Code
Nationale topspeler

Franciscus wrote: 13 Jun 2023, 23:08 #leaverikalone
Zeg toch niks vreemds? Hij reageert zelfs nog een 2e keer om me even duidelijk te maken dat er helemaal niks van klopt. Tsja, dan weet ik het ook niet hoor. Volgens mij was Benitez vorig jaar door Rik gemeld maar ook pas toen het zo goed als “kogeltje rond” was. Dat noem ik geen scoop.
Madueke
Legende

Rik was toen wel als eerste. Zie eerste post in het topic van Walter.
ComeOnPSV
Vedette

CZ_Code wrote: 13 Jun 2023, 23:04 Image

Heb ik een verkeerde snaar geraakt? Was toch heel duidelijk dat Rikkie super laat kwam met Benitez en dat dat deze window hetzelfde geval lijkt te zijn qua namen?
Rik was toen als eerste, maar wel laat hahah
Dus eigenlijk hebben jullie beide gelijk.

Denk dat jouw punt was dat hij met Nederlandse namen komt aanzetten. Dat is gewoon waar. Maar hij was wel het eerste met Benitez. Maar dat was toen al rond, terwijl die al maanden met elkaar in gesprek waren en wij in het ED en Vi namen als Cillessen en Van Crombrugge zagen.
CZ_Code
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 13 Jun 2023, 23:10 Zoek even de posts op van rond dat moment zou ik zeggen. Heb zelf echt geen flauw idee meer of hij er vroeg of laat mee kwam. Lang leve drankgebruik.
Rik meldde het 18 juni. 20 juni was Benitez al klaar met de medische keuring. Tot dusver de grote “scoopkoning” van Twitter…
CZ_Code
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 13 Jun 2023, 23:12
CZ_Code wrote: 13 Jun 2023, 23:04 Image

Rik was toen als eerste, maar wel laat hahah
Dus eigenlijk hebben jullie beide gelijk.

Denk dat jouw punt was dat hij met Nederlandse namen komt aanzetten. Dat is gewoon waar. Maar hij was wel het eerste met Benitez. Maar dat was toen al rond, terwijl die al maanden met elkaar in gesprek waren en wij in het ED en Vi namen als Cillessen en Van Crombrugge zagen.
Ja dat was mijn punt, omdat die andere gast bang werd van de genoemde namen. Dus ik probeerde hem uit te leggen dat die namen altijd eerst komen. Nu ben ik Rik’s bogeyman geworden denk ik.
fritske
Bankzitter

Tijd voor een Riktificatie dan, Rik was wél d'n urste
:logoo:
CZ_Code
Nationale topspeler

Madueke wrote: 13 Jun 2023, 23:10 Rik was toen wel als eerste. Zie eerste post in het topic van Walter.
Dat is ook helemaal niet het punt van de post. De man in kwestie werd bang van de genoemde namen, dus ik probeerde hem uit te leggen dat Rik nooit echt scoops heeft. Wel goed, snel nieuws, maar gewoon geen scoops.
Sylvester
Verbannen

Heb interesseert mij echt geen reet hoe een Kluivert/Noa zich buiten het veld presenteren/communiceren etc , zolang ze voetballend maar van toegevoegde meerwaarde kunnen zijn voor PSV.
Persoonlijk denk ik dat zowel Kluivert als Lang iets toevoegen aan PSV en zijn wat mij betreft dus gewoon welkom. 1 van de 2 uiteraard. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Kluivert. Omdat ie eerder onder Bosz heeft gewerkt.
Götzmalho
Veelbelovend talent

Gaat nergens over dit.. en door!
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

CZ_Code wrote: 13 Jun 2023, 23:10
Franciscus wrote: 13 Jun 2023, 23:08 #leaverikalone
Zeg toch niks vreemds? Hij reageert zelfs nog een 2e keer om me even duidelijk te maken dat er helemaal niks van klopt. Tsja, dan weet ik het ook niet hoor. Volgens mij was Benitez vorig jaar door Rik gemeld maar ook pas toen het zo goed als “kogeltje rond” was. Dat noem ik geen scoop.
Stel je voor dat een willekeurig onbekend persoon op je werk naar je toe komt en je quasi-kritisch begint te vertellen wat de minder punten zijn van je werk het afgelopen jaar. Ik denk dat ik toch wel even zou reageren.
Juancho
Mister PSV

Ik heb serieus 10x liever dat Bosz met Bakayoko aan de slag gaat dan dat we die verwende pubers, Lang en Kluivert, in ons mooie shirt moeten zien. En dat voor vreselijk veel geld. Reden voor ontslag van Earnie wat mij betreft. Direct. 8)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
CZ_Code
Nationale topspeler

Juancho wrote: 13 Jun 2023, 23:18 Ik heb serieus 10x liever dat Bosz met Bakayoko aan de slag gaat dan dat we die verwende pubers, Lang en Kluivert, in ons mooie shirt moeten zien. En dat voor vreselijk veel geld. Reden voor ontslag van Earnie wat mij betreft. Direct. 8)
Earnie kan ook een deadline krijgen als je dat wil?
Post Reply