Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Tomm wrote: 14 Jun 2023, 15:03
Grasmat wrote: 14 Jun 2023, 14:25

25 miljoen zei u? Wally is al bezig. :mrgreen:

https://www.ed.nl/deurne/brabantse-milj ... ~ab75fd25/
Dus bayern krijgt een superjacht en wij Gravenberch?
Jep, maar heb wel vertrouwen in Stewart als onderhandelaar, dus denk dat die twee oplaasbare kajaks niet mee naar Munchen gaan.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

29.04.2007 wrote: 14 Jun 2023, 15:11
Tomm wrote: 14 Jun 2023, 15:03

Dus bayern krijgt een superjacht en wij Gravenberch?
Jep, maar heb wel vertrouwen in Stewart als onderhandelaar, dus denk dat die twee oplaasbare kajaks niet mee naar Munchen gaan.
25% doorverkooppercentage moet Earnie ook wel lukken lijkt mij.
Standbeeld
Mister PSV

Grasmat wrote: 14 Jun 2023, 14:25
milansandro wrote: 14 Jun 2023, 13:51

Totaal onhaalbaar..
Kost minimaal 25 miljoen..
Misschien op huurbasis..
25 miljoen zei u? Wally is al bezig. :mrgreen:

https://www.ed.nl/deurne/brabantse-milj ... ~ab75fd25/
Toch aardig van het ED, een gratis advertentie op hun homepage.
ComeOnPSV
Vedette

Het is komkommertijd in de window als we hier Gravenberch als optie moeten discussiëren
Josef Dettelbacher
Legende

ComeOnPSV wrote: 14 Jun 2023, 15:40 Het is komkommertijd in de window als we hier Gravenberch als optie moeten discussiëren
Jij snapt er duidelijk niets van. We gaan hier eerst weken discussieren onder welke voorwaarden veel te dure spelers toch wél haalbaar zijn, daarna gaan we zagen aan de stoelpoten van de TD omdat hij er vervolgens niet mee over de brug komt, en uiteindelijk gaan we met hooivorken richting het stadion omdat het vastgelegde alternatief er een is uit de categorie Viergever, Brenet, Seuntjens.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DonyellMalen
Legende

ComeOnPSV wrote: 14 Jun 2023, 15:40 Het is komkommertijd in de window als we hier Gravenberch als optie moeten discussiëren
We horen niets maat. Het zit potdicht bij PSV.
colocolofc
Meervoudig international

Misschien moeten we een apart topic maken waarin we alle voormalig Ajacieden bespreken die potentie hebben om bij PSV te spelen. Voordat de discussie hierover weer voor de zoveelste keer ontstaat. 'Interessante en oninteressante Ajax spelers' ofzo.
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Ik wil de boel niet opnaaien, maar van alle oud-Ajacieden die genoemd worden, is Gravenberch misschien wel het meest welkom. Nou vooruit, op Ziyech na dan.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
DonyellMalen
Legende

Over de voetballer Ziyech geen twijfels, maar jij wil een maat van die criminele ProMes hier hebben?
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

DonyellMalen wrote: 14 Jun 2023, 16:14 Over de voetballer Ziyech geen twijfels, maar jij wil een maat van die criminele ProMes hier hebben?
Volgens mij zijn wij een BVO. Dat hij een criminele vriend heeft, kan me roesten zolang het zijn van PSV'er niet in de weg zit. Rond menig voetballer hangt tegenwoordig een verzameling van halve criminelen en louche kabouters. Part of the job.

Vergeten dat we met vriend Kezman hier nog de halve Servische maffia over de vloer hebben gehad? Ze hebben hem nota bene nog proberen te gijzelen. Volgens mij had hij er zelf ook echt wel een rol in.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Misschien kunnen we Andy van der Meijde halen? 8)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Stel dat het óf Summerville óf Pepi is, dan zou Pepi wel echt een betere investering zijn. Tegelijk is dat nu juist een positie waar we wel een basiswaardige speler hebben.

En Ziyech, Gravenberch, Lang, Dolberg, Sanchez.... ik heb alleen nog Daily Blind nodig en dan heb ik kien in de Ajax-bingo in dit topic.
Standbeeld
Mister PSV

Tyyne wrote: 14 Jun 2023, 16:19 Misschien kunnen we Andy van der Meijde halen? 8)
Om als clown op te treden tijdens de bonte avond op het trainingskamp misschien.
Joenepsv
Legende

Ziyech is absoluut niet welkom. Die vent heeft een steekje los. Je moet je distantiëren van gasten die schijten hebben aan een verrot regime en hun criminele vriendjes lopen te promoten. Maargoed, die discussie is al eerder gevoerd. Ik ben er ook van overtuigd dat PSV daar niet aan gaat beginnen. Al die ex Ajacieden die genoemd zijn, komen tekort om een echte meerwaarde te zijn naar wat ze moeten kosten. Allemaal jongens die door de Ajax hype voor veel geld zijn verkocht maar eigenlijk niet zo goed kunnen voetballen én/of het iq van een garnaal hebben.
Tjompie
Internationale topspeler

Wat random geplaatst dit nu??

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

DonyellMalen wrote: 14 Jun 2023, 15:51
We horen niets maat. Het zit potdicht bij PSV.
De geest van Thijs is over PSV gekomen (gebleven). Goede zaak 8)
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tyyne wrote: 14 Jun 2023, 16:19 Misschien kunnen we Andy van der Meijde halen? 8)
Om spelers van de Herdgang naar het stadion te rijden. En weer terug 8)
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Niet heel interessant met de gedachte dat PSV heel veel spelers bekijkt en ik niet weet of de rapporten positief of negatief zijn. Maar vernomen dat PSV afgelopen maanden heeft gekeken naar de volgende 2 spelers: Ludovit Reis en Sepp van den Berg.

In het geval van Sepp van den Berg is de wedstrijd tegen Frankfurt bekeken afgelopen maand. Verwacht dus ook minimale interesse en vooral een optie indien hij volgend jaar transfervrij is.

In het geval van Reis kan de interesse wel iets serieuzer zijn, is meermaals bekeken afgelopen maanden. Makelaar Wasserman (waar ook Dumfries en Summerville zitten) is geen onbekende van de club. Daarnaast heeft Reis aangegeven de stap te willen zetten: Reis heeft voor zichzef al besloten niet langer in Hamburg te blijven als de club nog een jaar in de 2. Bundesliga actief zal zijn. "Ik voel me klaar voor het hoogste niveau. Ik wil deze lijn in een topcompetitie doortrekken, zodat Oranje ook een reële optie wordt"
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

psvgouda wrote: 14 Jun 2023, 16:37
Om spelers van de Herdgang naar het stadion te rijden. En weer terug 8)
Hij kan Noa Lang afleveren
Standbeeld
Mister PSV

LaFoquita wrote: 14 Jun 2023, 16:45 Niet heel interessant met de gedachte dat PSV heel veel spelers bekijkt en ik niet weet of de rapporten positief of negatief zijn. Maar vernomen dat PSV afgelopen maanden heeft gekeken naar de volgende 2 spelers: Ludovit Reis en Sepp van den Berg.

In het geval van Sepp van den Berg is de wedstrijd tegen Frankfurt bekeken afgelopen maand. Verwacht dus ook minimale interesse en vooral een optie indien hij volgend jaar transfervrij is.

In het geval van Reis kan de interesse wel iets serieuzer zijn, is meermaals bekeken afgelopen maanden. Makelaar Wasserman (waar ook Dumfries en Summerville zitten) is geen onbekende van de club. Daarnaast heeft Reis aangegeven de stap te willen zetten: Reis heeft voor zichzef al besloten niet langer in Hamburg te blijven als de club nog een jaar in de 2. Bundesliga actief zal zijn. "Ik voel me klaar voor het hoogste niveau. Ik wil deze lijn in een topcompetitie doortrekken, zodat Oranje ook een reële optie wordt"
Ondanks dat Reis bij de beste spelers van HSV hoort, verwacht ik niet dat hij op dit moment goed genoeg is voor PSV. Heeft een tussenstap nodig. Vd Berg vind ik een hele interessante. Jammer van zijn (lange) blessure, maar die moet PSV scherp in de gaten houden.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Tjompie wrote: 14 Jun 2023, 16:30 Wat random geplaatst dit nu??

Is niet haalbaar na zijn goede maanden in Dortmund dus denk gewoon een mooie herinnering.
koetje
Legende

Tjompie wrote: 14 Jun 2023, 16:30 Wat random geplaatst dit nu??

Niks random. Vanavond staat Malen in de basis tegen Kroatië.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

LaFoquita wrote: 14 Jun 2023, 16:45 Niet heel interessant met de gedachte dat PSV heel veel spelers bekijkt en ik niet weet of de rapporten positief of negatief zijn. Maar vernomen dat PSV afgelopen maanden heeft gekeken naar de volgende 2 spelers: Ludovit Reis en Sepp van den Berg.
Reis pas wellicht goed als 6 in het systeem van Bosz al weet ik niet hoe sterk hij defensief is. Dit seizoen heeft hij trouwens 9 goals en 5 assists behaald vanuit de 8-positie.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

PSV wilde Sepp al eerder hebben. Onze eigen Nederlandse Jarred.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

hondjevandebakker wrote: 14 Jun 2023, 17:00
Reis pas wellicht goed als 6 in het systeem van Bosz al weet ik niet hoe sterk hij defensief is. Dit seizoen heeft hij trouwens 9 goals en 5 assists behaald vanuit de 8-positie.
Zal denk ik alleen als 8 en eventueel 10 kunnen spelen in een 433 systeem. Niet als 6.
Post Reply