Ach laten we aub de voetballer Lang ook weer niet groter maken dan hij is he. Zo'n geweldenaar is het nou ook weer niet. En wat bij hem bekend is, het is een vreselijk irritant figuur voor je groep als het niet gaat zoals hij wil. Als je problemen wil in je selectie moet je hem vooral halen maar ik ga er maar even vanuit dat PSV na het gedoe rondom Mo wel klaar is met dat soort figureren. De club is groter dan dat.
Als je dan toch als Bosz/Stewart/Brands 10-12 miljoen mag uitgeven aan een nieuwe aanvaller moet je wel heel, heel wanhopig zijn om bij Lang uit te komen. Zou wat mij betreft direct een deuk geven in het vertrouwen van deze heren. Met zo'n mooi budget kan je echt wel gelijkwaardige zoniet betere aanvallers halen die niet de NL nationaliteit hebben en zich wel normaal kunnen gedragen.
Nogmaals: Lang is op een goede dag een leuke aanvaller. Niks meer, niks minder. Kan je net zo goed Cerny van Twente halen. Als je dit ook weer leest, man wat een dom stuk vreten....
Koeman belde Lang op om de situatie uit te leggen, maar dat deed de buitenspeler weinig. “Ik hoor het wel vaker. Ik heb de bondscoach ook eerlijk verteld dat ik beoordeeld moet worden om mijn voetbalkwaliteiten. We zijn voetballers, toch? Als je mijn kaarten ziet, zijn het niet de meest slimme. Maar het gaat om goals en assists”, laat hij weten.
Nooit maar dan ook nooit aan beginnen.