Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

GiveCup2day wrote: 13 Jun 2023, 17:49 Nou voor het eerst (en laatst) die rondo podcast een geprobeerd. Na een kwartier maar weer uit gezet, wat een lulkoek.

Bosz wilde zogenaamd niets liever dan naar Ajax, die kwamen niet dus heeft hij maar voor PSV gekozen. Maurice Steijn is een erg leuke naam en speelt geweldig voetbal. Ajax wilde Bosz niet hebben.

Ik geloof er allemaal geen snars van. PSV kwam eerder en had een beter verhaal, daarom is Bosz gekomen. Je gaat mij niet vertellen dat Ajax liever Maurice Steijn had dan ons Peter.
Wat doe je jezelf toch aan. Zie het als puur vermaak om die rattenMedia zich in de meest lastige bochten te zien wringen om hun Ajax te verdedigen en ons PSV te proberen te kleineren.
Schnitzel2023
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

Peter Bosz. Welkom bij onze club! Ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken. Hij zal snel aan de bak moeten met de belangrijke wedstrijden in Augustus. Tijdens de special kreeg je wel het idee dat er aantal belangrijke versterkingen bijkomen. Laat het seizoen maar beginnen.
koetje
Legende

Voordeel van Schmidt, Ruud en nu Bosz is dat ze wel spelers kunnen binnen lullen.

Natuurlijk gaat het in voetbal veel over geld. Maar als het geld dicht bij elkaar zit gaan andere dingen een rol spelen. Nu staat Bosz is het wereldje hoog aangeschreven. Dus als zaakwaarnemer kun je best adviseren te kiezen voor deze trainer die spelers als Ziyech, Frenkie de Jong, De Ligt en Havertz "groot" heeft gemaakt.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Voetbal moet sowieso ook entertainment zijn. Knallen met die banaan dus!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Leuk stukje over Bosz zijn trainingsstijl:

Ben benieuwd of we nu bij de Inside Training video's van PSV idd niet 8 minuten lang naar een warming-up en sprintjes zitten te kijken :mrgreen:
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Sensation wrote: 15 Jun 2023, 10:19 Leuk stukje over Bosz zijn trainingsstijl:

Ben benieuwd of we nu bij de Inside Training video's van PSV idd niet 8 minuten lang naar een warming-up en sprintjes zitten te kijken :mrgreen:
Vermakelijk dit , lijkt me oprecht een hele fijne en prettige gozer onze Peter!
We can't change the world until we change ourselves.
Standbeeld
Mister PSV

Hoop dat Peter soms ook de leeuw in zichzelf op kan roepen als het nodig is :L. Zie hem overal in interviews overkomen als een hele lieve zachte man.
Juancho
Mister PSV

Ja valt mij ook op, heeft misschien een beetje de stempel van harde kille en eigenwijze trainer maar volgens mij ook gewoon een heel leuk, lief en sociaal karakter. Ben razend benieuwd naar komende maanden!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ComeOnPSV
Vedette

Had dit nog hier niet gezien. Maar zat net naar dit interview te kijken en wilde het ook hier delen.

Maar wat hij zegt is inderdaad zeer interessant. Hij maakt er gewoon oefeningen van waarbij de inspanning natuurlijk ook nog niet heel hoog is met passing en positiespel oefeningen.
Zullen mensen wel weer zeggen ja dan train je toch een half uur langer om het te compenseren.. maar dat doe je toch niet.

Ben echt blij met Bosz.
Josef Dettelbacher
Legende

PCGC wrote: 09 Jun 2023, 19:51
Maikel wrote: 09 Jun 2023, 17:51

Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen PCGC.

Maar wil oprecht niet hebben dat leden elkaar hier uit gaan maken voor Ajacied.
Het is een beetje als in de echte maatschappij hè, wat je vooral ziet bij de linkse elite, woke gemeenschap en oa die gekke luitjes van Extinction Rebellion.
Iedere (pittige) andere mening, die gewoon normaal wordt gedeponeerd met argumenten (waar je het verder niet mee eens hoeft te zijn hoor), wordt niet getolereerd en er wordt meteen op je ingehakt en gescholden en wat al niet. (Je moet de DM’s eens zien die je ontvangt😂)

Gekke bedoeling.

Maar al goed hoor, heb een @Hatseflats hoog zitten, dus kan het wel hebben van hem. Excuses niet nodig.
Je bent opvallend stil PCGC. Hopelijk trekt de aanstelling van Bosz geen wissel op je persoonlijke welzijn, dat zou jammer en onnodig zijn. :heart:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Josef Dettelbacher wrote: 17 Jun 2023, 10:13
PCGC wrote: 09 Jun 2023, 19:51

Het is een beetje als in de echte maatschappij hè, wat je vooral ziet bij de linkse elite, woke gemeenschap en oa die gekke luitjes van Extinction Rebellion.
Iedere (pittige) andere mening, die gewoon normaal wordt gedeponeerd met argumenten (waar je het verder niet mee eens hoeft te zijn hoor), wordt niet getolereerd en er wordt meteen op je ingehakt en gescholden en wat al niet. (Je moet de DM’s eens zien die je ontvangt😂)

Gekke bedoeling.

Maar al goed hoor, heb een @Hatseflats hoog zitten, dus kan het wel hebben van hem. Excuses niet nodig.
Je bent opvallend stil @PCGC. Hopelijk trekt de aanstelling van Bosz geen wissel op je persoonlijke welzijn, dat zou jammer en onnodig zijn. :heart:
Die is uit pure woede voor Ajax geworden.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Skuddem
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Jun 2023, 08:32

Had dit nog hier niet gezien. Maar zat net naar dit interview te kijken en wilde het ook hier delen.

Maar wat hij zegt is inderdaad zeer interessant. Hij maakt er gewoon oefeningen van waarbij de inspanning natuurlijk ook nog niet heel hoog is met passing en positiespel oefeningen.
Zullen mensen wel weer zeggen ja dan train je toch een half uur langer om het te compenseren.. maar dat doe je toch niet.

Ben echt blij met Bosz.
‘En er is nog nooit iemand geblesseerd geraakt’.
dat belooft wat!
Josef Dettelbacher
Legende

Skuddem wrote: 19 Jun 2023, 09:10

Ben echt blij met Bosz.
dat belooft wat!
Ergens klinkt het als een gouden vondst, "3 uur extra techniektraining per week", maar ergens vraag ik me af of je hier sowieso niet langer op kunt trainen als dat nodig is. Je hoort vaak van spelers die invididueel op vrije trappen trainen, en dat ze daarom zo goed zijn. Kan neem ik aan ook voor andere elementen zonder dat je spelers overbelast lijkt me.
Skuddem
Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 19 Jun 2023, 11:31

dat belooft wat!
Ergens klinkt het als een gouden vondst, "3 uur extra techniektraining per week", maar ergens vraag ik me af of je hier sowieso niet langer op kunt trainen als dat nodig is. Je hoort vaak van spelers die invididueel op vrije trappen trainen, en dat ze daarom zo goed zijn. Kan neem ik aan ook voor andere elementen zonder dat je spelers overbelast lijkt me.
Ik laat het graag aan de experts over, zolang die maar niet Benjamin Kugel of van der Schnee heten.
Ardbeg
Mister PSV

Ik heb echt zin in die live feed van de eerste training!
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Josef Dettelbacher wrote: 19 Jun 2023, 11:31

dat belooft wat!
Weet je wat een verbetering zou kunnen opleveren? Trainen op passing: op het juiste moment met de juiste snelheid op het speelbeen van de juiste speler inspelen. Geen passjes over 5 m die mislukken, te vroeg of te laat inspelen. Èn zuiver graag, ‘laat de bal het werk maar doen’. Zó basaal, zo simpel maar zo moeilijk. Zo’n ergernis bij het PSV van de laatste jaren. Veel positiespel dus in allerlei varianten. Gebeurt ongetwijfeld ook, maar levert imo wel erg weinig op
Juancho
Mister PSV

Ben echt blij met Bosz.
dat belooft wat!
Resultaat na 2 weken voorbereiding...

6 geblesseerde spelers, 3 ontbrekende kruisbanden, 2 spelers die mogen herstellen ergens lekker op het strand, 4 zieken en 3 spelers die uit pure wanhoop zich niet meer melden op de Herdgang. 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
deninho32 wrote: 09 Jun 2023, 09:09
Josef Dettelbacher wrote: 09 Jun 2023, 09:04 @deninho32 kun je een nieuwe smiley toevoegen?

Zeg maar :neh: met stoppelbaard, of iets wat erop lijkt?
Als er getekend is zal ik wel even wat fabriceren.
Voldoet deze?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Josef Dettelbacher
Legende

Deze lijkt meer op een kale Dion Graus, heb je geen sympathiekere versie?
deninho32
Site Admin
Josef Dettelbacher wrote: 19 Jun 2023, 19:06 Deze lijkt meer op een kale Dion Graus, heb je geen sympathiekere versie?
Go check.

Zoek er maar 1 en stuur maar door :mrgreen:
Josef Dettelbacher
Legende

deninho32 wrote: 19 Jun 2023, 19:10
Josef Dettelbacher wrote: 19 Jun 2023, 19:06 Deze lijkt meer op een kale Dion Graus, heb je geen sympathiekere versie?
Go check.

Zoek er maar 1 en stuur maar door :mrgreen:
Image
Josef Dettelbacher
Legende

Image
deninho32
Site Admin
Dit is wat Dall-e er van maakt :D
Image
Image
Image
Jordi
Basisspeler