Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 15 Jun 2023, 10:39 Even tussendoor, dat Kick t met, is dat iets nieuws van Ziggo, of was dat er altijd al en altijd al zo kansloos? Man man man, 4 figuren die straattaal proberen te praten en als ze dan Nederlandse worden gebruiken dan weten ze blijkbaar de betekenis niet. Zoals proberen aan te geven dat mensen denigrerend over de Belgische competitie doen (want Lang zegt spelers uit Belgische competitie verkopen blijkbaar niet) waarop die vent die erbij zit zegt 'jaa man mensen kijken heel laagdrempelig naar Belgische competitie'. Gewoon echt geen flauw benul blijkbaar wat laagdrempelig betekend :lol:
Betekent 😘
Het Kanon
Internationale topspeler

DeefPeef wrote: 15 Jun 2023, 10:31
El Sordo wrote: 15 Jun 2023, 10:27 Bovendien echt in álles het tegenovergestelde van dat PSV-DNA waar men zo graag over rept.
Misschien wordt het wel eens tijd voor een speler dat geen PSV-DNA heeft.
Ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom het daar tijd voor is, eerlijk gezegd.
El Sordo
Vedette

Sensation wrote: 15 Jun 2023, 10:39 Even tussendoor, dat Kick t met, is dat iets nieuws van Ziggo, of was dat er altijd al en altijd al zo kansloos? Man man man, 4 figuren die straattaal proberen te praten en als ze dan Nederlandse worden gebruiken dan weten ze blijkbaar de betekenis niet. Zoals proberen aan te geven dat mensen denigrerend over de Belgische competitie doen (want Lang zegt spelers uit Belgische competitie verkopen blijkbaar niet) waarop die vent die erbij zit zegt 'jaa man mensen kijken heel laagdrempelig naar Belgische competitie'. Gewoon echt geen flauw benul blijkbaar wat laagdrempelig betekend :lol:
Betekent met een -t, bedoel je? De manier waarop ze praten lijkt me volledig irrelevant; we hebben ook hier op dit forum nog een lange weg te gaan als taalvaardigheid een criterium is om iemand al dan niet serieus te nemen. Belangrijker, wat mij betreft, is de inhoud achter die woorden en die is op z'n minst discutabel te noemen.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Lang is heel extravert en heeft bravoure, hij praat dan weliswaar 'anders' dan je bent gewend en past daarmee misschien niet in je straatje, maar die gozer kan ontzettend goed voetballen. Het gaat uiteindelijk om kwaliteit in je elftal.

Krijg wel het gevoel dat PSV met hem bezig is. 12 miljoen voor Lang is een sterke deal, die ga je 100% met dikke winst verkopen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

El Sordo wrote: 15 Jun 2023, 10:52
Betekent met een -t, bedoel je? De manier waarop ze praten lijkt me volledig irrelevant; we hebben ook hier op dit forum nog een lange weg te gaan als taalvaardigheid een criterium is om iemand al dan niet serieus te nemen. Belangrijker, wat mij betreft, is de inhoud achter die woorden en die is op z'n minst discutabel te noemen.
Als ik één cent zou krijgen voor elke d/t-fout op dit forum alleen al, zou ik Haaland en Mbappé kunnen kopen.

Ik vind het puur luiheid eigenlijk, maar ik ben gestopt met ageren.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Een forum is wat anders dan een televisieprogramma van een zender als Ziggo. Maar ga lekker op betekend/betekent reageren in deze vermoeiende warmte, dan kunnen we aan de gang blijven op dit forum :lol:

Ach komkommertijd, wachten op transfers, wachten op geruchten, we moeten dan ondertussen toch ergens over zeiken?
El Sordo
Vedette

Sensation wrote: 15 Jun 2023, 10:57

Een forum is wat anders dan een televisieprogramma van een zender als Ziggo. Maar ga lekker op betekend/betekent reageren in deze vermoeiende warmte, dan kunnen we aan de gang blijven op dit forum :lol:
Kom, het mag dan warm zijn, maar hitte alleen zorgt er niet voor dat de tenen zo hard groeien, wel?
Ardbeg
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 15 Jun 2023, 10:52 Lang is heel extravert en heeft bravoure, hij praat dan weliswaar 'anders' dan je bent gewend en past daarmee misschien niet in je straatje.
Nee jongen, dit heeft niets met "niet gewend zijn" en bravoure te maken. Het is gewoon een ordinaire snotkwal. Staat los van zijn voetbalkwaliteiten inderdaad maar hij heeft nog niets laten zien waardoor ik denk dat hij echt een teamspeler wil zijn en niet op zijn eigen eilandje de koning wil uithangen.
Sensation
Lid scoutingsteam

El Sordo wrote: 15 Jun 2023, 10:59

Kom, het mag dan warm zijn, maar hitte alleen zorgt er niet voor dat de tenen zo hard groeien, wel?
Neuh, zie mn toevoeging aan de post :sadder: :mrgreen:
ShovingNE2
Site Admin

Juancho wrote: 15 Jun 2023, 10:49Als je dan toch als Bosz/Stewart/Brands 10-12 miljoen mag uitgeven aan een nieuwe aanvaller moet je wel heel, heel wanhopig zijn om bij Lang uit te komen. Zou wat mij betreft direct een deuk geven in het vertrouwen van deze heren
Wat een onzin zeg. Lang is gewoon een prima voetballer. Maar omdat jij hem niet goed genoeg vindt is PSV wanhopig en is het weer een deuk in het vertrouwen in personen. Als hij komt hoop ik dat Stewart zegt dat hij er niets aan gedaan heeft en dat hij uit de koker van Brands komt. Dat maakt de transfer nog leuker.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

Ach komkommertijd, wachten op transfers, wachten op geruchten, we moeten dan ondertussen toch ergens over zeiken?
Jongen, het was een grapje van me, dat weet je toch!
Last edited by Ardbeg on 15 Jun 2023, 11:03, edited 2 times in total.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Natuurlijk is Lang een versterking. Die heeft zich echt heel goed ontwikkeld bij Club Brugge en kan wedstrijden uit het niets beslissen. Ik zou hem niet halen omdat het gewoon echt een heel vervelend ventje is die ik qua karakter niet bij PSV vind passen, maar hij zou 100% zeker een versterking zijn. Is alleen gewoon niet te coachen, heeft echt het schijt aan zijn trainers. Wil vooral heel stoer zijn. Vergeleken met Lang is Memphis een doodnormale jongen.
Sensation
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 15 Jun 2023, 11:02

Jongen, het was een grapje van me, dat weet je toch!
Ik doelde ook op mezelf :mrgreen:
degans4567
Bankzitter

Noa Lang kan dan volgens vele een arrogant ventje zijn maar dat zijn er veel in de voetbalwereld. Wij gaan hem puur vanwege ze gedrag weigeren terwijl, hij ook aardig goed kan ballen.Als hij komt is het wel een potentiële cashcow als die het goed doet.
Chucky
Vedette

Als Lang daadwerkelijk zou komen is heel mijn zin in aankomend seizoen in één klap verdwenen. Ik hoef die arrogante kwal nooit in ons shirt en stadion te zien.
Ardbeg
Mister PSV

degans4567 wrote: 15 Jun 2023, 11:04 Noa Lang kan dan volgens vele een arrogant ventje zijn maar dat zijn er veel in de voetbalwereld. Wij gaan hem puur vanwege ze gedrag weigeren terwijl, hij ook aardig goed kan ballen.Als hij komt is het wel een potentiële cashcow als die het goed doet.
Gezien Memphis op z'n gedrag afgekeurd was komt Lang al helemaal niet bij PSV te voetballen toch :nerd: ?
koetje
Legende

Zijn namen als Noa Lang en Van Hecke nu gescoute namen door Rik Elfrink of heeft hij concrete informatie dat ze hoog op een lijstje bij PSV staan. Is mee een beetje onduidelijk.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ardbeg wrote: 15 Jun 2023, 11:06
degans4567 wrote: 15 Jun 2023, 11:04 Noa Lang kan dan volgens vele een arrogant ventje zijn maar dat zijn er veel in de voetbalwereld. Wij gaan hem puur vanwege ze gedrag weigeren terwijl, hij ook aardig goed kan ballen.Als hij komt is het wel een potentiële cashcow als die het goed doet.
Gezien Memphis op z'n gedrag afgekeurd was komt Lang al helemaal niet bij PSV te voetballen toch :nerd: ?
Dat was de Ruud-test, die is er nu niet meer dus de weg is vrij
christianclaes
Ballenjongen

In onderstaand artikel geeft Lang aan dat er al gesproken is, uit de context leid ik af met een Nederlandse topclub...

https://sporza.be/nl/2023/06/15/noa-lan ... 804596960/
ParkJiSung
Basisspeler

Heeft hij gisteren ook bij de NOS gezegd dat het met een Nederlandse topclub is. Zal niet Ajax zijn, want dan had hij die naam gewoon gezegd denk ik. Feyenoord heeft buitenspelers genoeg, dus...
PeeJ
Vaste waarde in elftal

Heerlijk. Pagina’s lang discussiëren over een speler die toch niet naar PSV komt.

En mocht Lang toch komen, beoordeel ik hem graag op hetgeen hij op het veld toevoegt (of niet) aan PSV. Mensen veroordelen op de persoon is zo makkelijk.
ShovingNE2
Site Admin

Chucky wrote: 15 Jun 2023, 11:05 Als Lang daadwerkelijk zou komen is heel mijn zin in aankomend seizoen in één klap verdwenen. Ik hoef die arrogante kwal nooit in ons shirt en stadion te zien.
1 speler zal nooit mijn zin in een seizoen kunnen vergallen. Ik kan alleen maar hopen dat ze goede afspraken maken en hem heel kort kunnen houden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Juancho
Mister PSV

PeeJ wrote: 15 Jun 2023, 11:11 Mensen veroordelen op de persoon is zo makkelijk.

Waarom is dat makkelijk? de verhalen liggen voor het grijpen. Allemaal voorbeelden van wat je in huis haalt met hem. Als jij dat aandurft prima he, ieder zijn mening. Ik heb genoeg van dat soort ventjes bij PSV die de boel verstoren als het niet gaat zoals zij willen dat het gaat. Dat is reden 1. Reden 2 is dat ik hem gewoon een redelijke voetballer vind. Niks meer, niks minder. Kan uitblinken op een goede dag, kan belabberd zijn als het niet loopt. Dan kom je op gemiddeld uit. En gemiddelde kwaliteit heeft PSV al zat.

De lat moet omhoog, zeker als je dan toch met miljoenen mag strooien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

koetje wrote: 15 Jun 2023, 11:06 Zijn namen als Noa Lang en Van Hecke nu gescoute namen door Rik Elfrink of heeft hij concrete informatie dat ze hoog op een lijstje bij PSV staan. Is mee een beetje onduidelijk.
De kans is aanwezig dat hij de namen heeft gehoord in de wandelgangen. Op basis van de geruchten verwacht ik wel dat PSV bezig is met Summerville en Lang. Wie van de twee gaat komen en of er toch iemand anders komt is afwachten.
Teletubby
Nationale topspeler

PeeJ wrote: 15 Jun 2023, 11:11 Heerlijk. Pagina’s lang discussiëren over een speler die toch niet naar PSV komt.

En mocht Lang toch komen, beoordeel ik hem graag op hetgeen hij op het veld toevoegt (of niet) aan PSV. Mensen veroordelen op de persoon is zo makkelijk.
Daar is een forum toch over, hier worden de vaagste geruchten gedeeld van Jamajin Buljawekie uit Chili en hier worden berichten met familieleden van potentiële aankopen gedeeld. Dat maakt zo een transferperiode toch heerlijk? Verder schat ik de kans dat Lang naar PSV komt zeker niet op 0%, de cryptische tweet van Elfrink gisteren, het veelvuldig noemen van Lang in artikelen van het ED en het interview met Lang waarin hij aangeeft met een club gesproken te hebben en dat het wel een verrassend stap zou kunnen zijn. Waar rook is, is vuur zeggen ze dan meestal.
Post Reply