Interessante spelers
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Even niet alleen highlights, gewoon een video die alles van één wedstrijd laat zien:
Doet echt weinig fout, veel verdedigende arbeid, geen rare opportunistische, jeugdige dingen in zijn spel, behoudt goed overzicht en heeft ook vaak rust aan de bal, niet alleen maar vol gas blind naar voren.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- VeresRivne
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Bosz heeft hem laten debuteren De Europese top zit achter hem aan, maar wilde juist afgelopen winter verhuurd worden omdat hij weinig speeltijd kreeg onder de nieuwe trainer. Heeft uiteindelijk alsnog zijn speeltijd gekregen dus verwacht niet dat hij nu opeens de stap naar de absolute top gaat zetten daar hij speeltijd dus heel belangrijk vind. Lyon is een sterke ploeg dus kans dat hij daar blijft, maar zijn wel Europees voetbal misgelopen (als mijn berekeningen kloppen) dus daar heeft PSV absoluut een pluspunt, Bosz kent hem dus dat is pluspunt twee. Maar Lyon zal ongetwijfeld veel geld vragen.
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Wellicht dat Bosz zo’n Malo Gusto wel wil huren. Als concurrent voor Sambo dan. Hoef je Van Ewijk niet te halen.
- C63
- Verbannen
Held interessante optie! Hopelijk leest Earnie of Garrincha ditRS6 wrote: ↑14 Jun 2023, 00:36 Overigens kennen we die Mady nog? Nee niet Mady , maar Camara. Die speelde gruwelijk goed tegen ons. AS Roma gaat hem niet overnemen, terwijl die zijn laatste jaar in gaat. FC Porto zou al interesse hebben, maar hij heeft nog geen handtekening gezet. Haal die gozer binnen en je hebt je middenveld met Veerman en Simons klaarstaan! Hij zou max 10 miljoen moeten kosten.
-
- Meervoudig international
https://www.transfermarkt.nl/isak-hien/ ... ler/503075
Ijzersterke verdediger, goed in de 1 op 1. Heeft ook de snelheid. Zal rond de 8 miljoen euro moeten kosten en nog niet de grootste clubs hebben interesse. Zal dus haalbaar moeten zijn.
Ijzersterke verdediger, goed in de 1 op 1. Heeft ook de snelheid. Zal rond de 8 miljoen euro moeten kosten en nog niet de grootste clubs hebben interesse. Zal dus haalbaar moeten zijn.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Zou Jan Paul van Hecke niet iets zijn? Natuurlijk niet als hoofdaankoop voor de verdediging maar als optie, speler die het nog niet helemaal heeft laten zien maar wel flink potentie heeft en het bij vlagen ook heeft laten zien. Zijn contract loopt af bij Brighton.
-
- Jeugdspeler
Mooie vondst! Heel veel duelkracht, weinig te zien over voetballende kwaliteiten. Naast Boscagli zie ik dit wel werken. Overigens denk ik dat 8 miljoen aan de lage kant is gezien zijn contractduur en geschatte waarde.danko-lazovic wrote: ↑14 Jun 2023, 16:09 https://www.transfermarkt.nl/isak-hien/ ... ler/503075
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Laat die scouting maar opdoeken als ze deze gast niet aanbevelen. Dit is precies de rots achterin die we nodig hebben. Kan-ie ook een beetje Bosz-ball met 40 meter in de rug denk je?Joepp12 wrote: ↑14 Jun 2023, 17:58Mooie vondst! Heel veel duelkracht, weinig te zien over voetballende kwaliteiten. Naast Boscagli zie ik dit wel werken. Overigens denk ik dat 8 miljoen aan de lage kant is gezien zijn contractduur en geschatte waarde.danko-lazovic wrote: ↑14 Jun 2023, 16:09 https://www.transfermarkt.nl/isak-hien/ ... ler/503075
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Waarom zou je nu een verdediger halen die geen 'hoofdaankoop' is. Wat we nu hebben en voorlopig overhouden is toch je ultieme breedtespul? We hebben drie volwaardige verdedigers nodig imo. En is die Hecke werkelijk zo goed wanneer die zichzelf op zijn 23ste op huurbasis terugvindt bij Blackburn in de Tweede Divisie? Of is dit vooral weer omdat we godmagwetenwaarom per se Nederlanders nodig hebben?
- Hatseflats
- Vedette
Het is vaak dat Nederlandse spelers eerst worden genoemd. Daar de link natuurlijk snel is gelegd. Van alle buitenlandse spelers is het altijd een verrassing. Zeker ook omdat het bij PSV potdicht zit.
-
- Nationale topspeler
https://www.transfermarkt.com/tosin-ada ... ler/258878
Fabrizio maakt net bekend dat hij zijn contract niet gaat verlengen, Fulham wou hem graag houden dus dat zegt genoeg lijkt me.
Zou dit iets voor ons zijn?
Fabrizio maakt net bekend dat hij zijn contract niet gaat verlengen, Fulham wou hem graag houden dus dat zegt genoeg lijkt me.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Goede verdediger, sterk in progressive passing en ook behoorlijk snel. Dus ja, zou zeker wat voor ons zijn! Maar die zal wel elders in PL aan de slag kunnen.RV1913 wrote: ↑15 Jun 2023, 14:23 https://www.transfermarkt.com/tosin-ada ... ler/258878
- Standbeeld
- Mister PSV
Abdul-Nasir Oluwatosin Oluwadoyinsolami Adarabioyo moet maar eens even met Chukwunonso Tristan Madueke gaan praten hoe fantastisch mooi onze club is. Dan maken we wellicht een kans.
- Joofcorn
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Paling Pirlo
Blijft mooi hè die Nigeriaanse namenStandbeeld wrote: ↑15 Jun 2023, 14:30 Abdul-Nasir Oluwatosin Oluwadoyinsolami Adarabioyo moet maar eens even met Chukwunonso Tristan Madueke gaan praten hoe fantastisch mooi onze club is. Dan maken we wellicht een kans.
"Nulla è reale, tutto è lecito"
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
De nieuwe Messi, laat me niet lachenDonyellMalen wrote: ↑15 Jun 2023, 15:10 Wie is deze klojo dan?
Bijna 18k volgers en op Insta een half miljoen.