Maikel wrote: ↑15 Jun 2023, 16:38
Lang is echt een prima voetballer.
Daarbij denk ik dat we met Bosz een trainer hebben die dit soort jongens kan prikkelen en beter kan maken.
We moeten hier op het forum wel eens een keuze maken tussen wat we willen.
We willen geen brave schooljongens maar ook geen spelers die hun kop boven het maaiveld uitsteken.
De vergelijking met bijvoorbeeld Ihatarren gaat enorm scheef en is onzin.
Heb nog steeds liever Summerville want zie daar meer in. Maar ook Lang maakt PSV echt beter.
Volgens mij zegt hier niemand dat we geen spelers willen die hun kop boven het maaiveld uitsteken. Maar een oerdomme tokkie die het sarren, uitdagen en treiteren, zonder dat daar echt noemenswaardige meerwaarde uit voortvloeit op het voetbalveld, tot een soort van "kwaliteit" probeert te verheffen, die zie ik inderdaad liever niet bij PSV. Bovendien iemand die ook naast het voetbalveld enorme irritatie opwekt, en niet alleen bij tegenstanders.
Een Mark van Bommel stak zijn kop ook boven het maaiveld uit en was ook irritant op het veld, maar die zag ik wel 100000x liever in een PSV shirt dan Noa Lang. Bovendien was Van Bommel buiten (en binnen) het veld gewoon op en top professional, in plaats van fulltime tokkie die alleen maar met zichzelf bezig was.
Of we met Bosz een trainer hebben die "dit soort jongens" kan prikkelen; wellicht wel. Maar Ten Hag was ook een trainer die "dit soort jongens" kan prikkelen, en die heeft Noa Lang toch met strik erom naar FC Twente laten gaan.
Daarbij zijn zijn prestaties bij Brugge nu ook niet van dien aard dat dat een stevige transfersom rechtvaardigt, in mijn ogen.