Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RS6
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
Standbeeld
Mister PSV

Ik kijk er echt naar uit dat Noa het Philips Stadion heet gaat maken.
Robson de Souza
Vedette

Heerlijk, Noa Lang, Simons, Pepi. Beweging, snelheid, doelgerichtheid. Dat wordt genieten. Veerman 30 assist of zo. En wat zijn nou, behalve de soms niet zo slimme uitspraken dingen die Lang heeft gedaan die echt niet kunnen? Summerville liet een medespeler bedreigen/in elkaar slaan. Ziyech viert feest in Rusland. Heeft Lang zoiets gedaan of praat hij wat raar, zoals zoveel voetballers (ook Van Duiven bijv) tegenwoordig doen??
RV1913
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 15 Jun 2023, 16:49 Is er iemand die misschien wat meer kan vertellen over die Musah? Ken hem zelf totaal niet.
Laat wel weer zien dat wat naar buiten komt, maar een klein deel is van wat er binnen PSV gebeurt.
Gelukkig hebben wij daarom Olai en Armada die ons van andere smaakjes voorzien als Nederlanders die in het buitenland spelen.

Musah is een Amerikaans talent dat bij Valencia speelt (en in de belangstelling van West Ham staat) heeft dit seizoen 33 wedstrijden in la liga gespeeld en al 24 wedstrijd als international bij de VS. is een middenvelder die op beide flanken kan, is rete-snel en heeft een goede dribbel voor zijn lengte en kracht.
Robson de Souza
Vedette

RS6 wrote: 15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
Er is letterlijk nog GEEN speler gecontracteerd. Wacht nu eens af zeg..
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 15 Jun 2023, 16:53 Ik kijk er echt naar uit dat Noa het Philips Stadion heet gaat maken.
Ik ben ook geen fan, maar hem nou gelijk een pyromaan te noemen gaat wel wat ver vind ik.
AbelXavier
Ballenjongen
Favoriete speler: Romario

Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
Standbeeld
Mister PSV

SKERLA wrote: 15 Jun 2023, 16:54
Standbeeld wrote: 15 Jun 2023, 16:53 Ik kijk er echt naar uit dat Noa het Philips Stadion heet gaat maken.
Ik ben ook geen fan, maar hem nou gelijk een pyromaan te noemen gaat wel wat ver vind ik.
No pyro no party! #TheNoaWay.
Ardbeg
Mister PSV

RS6 wrote: 15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
Not sure if joke.
RV1913
Nationale topspeler

Is het VIVA forum niks voor jou?, godskolere wat kan jij janken, en we zijn pas 2 weken bezig het is gewoon ff geduld. :weird:
RV1913
Nationale topspeler

AbelXavier wrote: 15 Jun 2023, 16:55 Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
laatste optie
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat wrote: 15 Jun 2023, 16:48 Had ik eigenlijk al gezegd dat ik tegen de komst van Noa Lang ben?

@ShovingNE2 of je het nou wil of niet: je gaat er voor liggen.
Sorry, heb vakantie. Bel de Menno maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

AbelXavier wrote: 15 Jun 2023, 16:55 Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
Lang heeft gisteren zelf min of meer bekend gemaakt dat hij met een topclub heeft gesproken. Die topclub zijn wij.
Leon77M
Vaste waarde in elftal

Proefballonnetje vanuit PSV. Even de reactie van de achterban peilen.
Juancho
Mister PSV

Brands was toch onlangs in Valencia gezien? Of op het vliegveld? En ja Brands is AD maar wellicht was Stewart bezig met andere dingen...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

Dat accent, wauw.
DonyellMalen
Legende

Juancho wrote: 15 Jun 2023, 16:59 Brands was toch onlangs in Valencia gezien? Of op het vliegveld? En ja Brands is AD maar wellicht was Stewart bezig met andere dingen...
Was Alicante geloof ik.
snibbo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Onze Joey

Ardbeg wrote: 15 Jun 2023, 17:00

Dat accent, wauw.
Ah joh als we tegenwoordig accenten als scoutings criteria mee moeten gaan nemen kunnen we lang doorgaan
Madueke
Legende

Er 'lekt' altijd iemand, bewust dan wel onbewust. Vanuit de club zelf of via het management.

Ga maar eens na hoelang het geleden is dat PSV een speler haalde en wij het hier op het forum pas hoorde tijdens de officiële aankondiging. Walter Benitez was wat dat betreft al een flinke uitzondering afgelopen zomer.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 15 Jun 2023, 17:01
Juancho wrote: 15 Jun 2023, 16:59 Brands was toch onlangs in Valencia gezien? Of op het vliegveld? En ja Brands is AD maar wellicht was Stewart bezig met andere dingen...
Was Alicante geloof ik.
Ah dat is toch dicht bij
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Wordt nog niet vrolijk van dit soort berichten. Wanneer de geluiden allemaal uitkomen - Lang, Wijnaldum, Spierings, Van Hecke - zou de komst van Stewart verrassend weinig verandering betekenen. Inzetten op the usual suspects en buitenkansjes, volle bak investeren en de verdediging weer als ondergeschoven kindje. Ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV de koers van de afgelopen jaren gewoon blijft volgen en hoop dat de spaarzame geluiden die doorkomen dan ook een rookgordijn zijn voor verrassingen die daadwerkelijk blijk van innovatief handelen geven. Want god wat zou ik het erg vinden om Noa Lang in een PSV-shirt te moeten zien elke week... zum kotz'n gewoon!
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Alicante, waar ik net over schreef. Een stukje verder, maar sinds afgelopen zondag een paar vluchten Eindhoven-Alicante en andersom.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Godskolere! (Je kunt bedanken voor deze waardevolle bijdrage door het je eerste duimpje te geven) :lol:
RS6
Verbannen

Geduld tonen doe je als er aanwijzingen zijn dat PSV de goede kant opgaat. Hoe kan je geduld hebben als je hoort wat de namen zijn? Tel daarbij op hoelang we geen kampioen zijn geworden en dat verschrikkelijk beleid die er jaren is gevoerd.
Asterix
Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 15 Jun 2023, 17:03 Wordt nog niet vrolijk van dit soort berichten. Wanneer de geluiden allemaal uitkomen - Lang, Wijnaldum, Spierings, Van Hecke - zou de komst van Stewart verrassend weinig verandering betekenen. Inzetten op the usual suspects en buitenkansjes, volle bak investeren en de verdediging weer als ondergeschoven kindje. Ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV de koers van de afgelopen jaren gewoon blijft volgen en hoop dat de spaarzame geluiden die doorkomen dan ook een rookgordijn zijn voor verrassingen die daadwerkelijk blijk van innovatief handelen geven. Want god wat zou ik het erg vinden om Noa Lang in een PSV-shirt te moeten zien elke week... zum kotz'n gewoon!
Ach 2 goals tegen Ajax en iedereen sluit hem in de armen. Zo simpel zijn we wel.
Ich liebe gegenpressung
Post Reply