Transferwindow 2023/24
- RS6
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Heerlijk, Noa Lang, Simons, Pepi. Beweging, snelheid, doelgerichtheid. Dat wordt genieten. Veerman 30 assist of zo. En wat zijn nou, behalve de soms niet zo slimme uitspraken dingen die Lang heeft gedaan die echt niet kunnen? Summerville liet een medespeler bedreigen/in elkaar slaan. Ziyech viert feest in Rusland. Heeft Lang zoiets gedaan of praat hij wat raar, zoals zoveel voetballers (ook Van Duiven bijv) tegenwoordig doen??
-
- Nationale topspeler
Gelukkig hebben wij daarom Olai en Armada die ons van andere smaakjes voorzien als Nederlanders die in het buitenland spelen.Vanthaman18 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:49 Is er iemand die misschien wat meer kan vertellen over die Musah? Ken hem zelf totaal niet.
Laat wel weer zien dat wat naar buiten komt, maar een klein deel is van wat er binnen PSV gebeurt.
Musah is een Amerikaans talent dat bij Valencia speelt (en in de belangstelling van West Ham staat) heeft dit seizoen 33 wedstrijden in la liga gespeeld en al 24 wedstrijd als international bij de VS. is een middenvelder die op beide flanken kan, is rete-snel en heeft een goede dribbel voor zijn lengte en kracht.
-
- Vedette
Er is letterlijk nog GEEN speler gecontracteerd. Wacht nu eens af zeg..RS6 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik ben ook geen fan, maar hem nou gelijk een pyromaan te noemen gaat wel wat ver vind ik.Standbeeld wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Ik kijk er echt naar uit dat Noa het Philips Stadion heet gaat maken.
- AbelXavier
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Romario
Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
- Standbeeld
- Mister PSV
No pyro no party! #TheNoaWay.SKERLA wrote: ↑15 Jun 2023, 16:54Ik ben ook geen fan, maar hem nou gelijk een pyromaan te noemen gaat wel wat ver vind ik.Standbeeld wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Ik kijk er echt naar uit dat Noa het Philips Stadion heet gaat maken.
- Ardbeg
- Mister PSV
Not sure if joke.RS6 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
-
- Nationale topspeler
Is het VIVA forum niks voor jou?, godskolere wat kan jij janken, en we zijn pas 2 weken bezig het is gewoon ff geduld.RS6 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
-
- Nationale topspeler
laatste optieAbelXavier wrote: ↑15 Jun 2023, 16:55 Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
Lang heeft gisteren zelf min of meer bekend gemaakt dat hij met een topclub heeft gesproken. Die topclub zijn wij.AbelXavier wrote: ↑15 Jun 2023, 16:55 Iemand lekt binnen PSV. Alles lijkt steeds naar buiten te komen. Of zouden de zaakwaarnemers hun kans schoon zien, na het mediadebacle met RvN?
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Er 'lekt' altijd iemand, bewust dan wel onbewust. Vanuit de club zelf of via het management.
Ga maar eens na hoelang het geleden is dat PSV een speler haalde en wij het hier op het forum pas hoorde tijdens de officiële aankondiging. Walter Benitez was wat dat betreft al een flinke uitzondering afgelopen zomer.
Ga maar eens na hoelang het geleden is dat PSV een speler haalde en wij het hier op het forum pas hoorde tijdens de officiële aankondiging. Walter Benitez was wat dat betreft al een flinke uitzondering afgelopen zomer.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ah dat is toch dicht bij
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wordt nog niet vrolijk van dit soort berichten. Wanneer de geluiden allemaal uitkomen - Lang, Wijnaldum, Spierings, Van Hecke - zou de komst van Stewart verrassend weinig verandering betekenen. Inzetten op the usual suspects en buitenkansjes, volle bak investeren en de verdediging weer als ondergeschoven kindje. Ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV de koers van de afgelopen jaren gewoon blijft volgen en hoop dat de spaarzame geluiden die doorkomen dan ook een rookgordijn zijn voor verrassingen die daadwerkelijk blijk van innovatief handelen geven. Want god wat zou ik het erg vinden om Noa Lang in een PSV-shirt te moeten zien elke week... zum kotz'n gewoon!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Alicante, waar ik net over schreef. Een stukje verder, maar sinds afgelopen zondag een paar vluchten Eindhoven-Alicante en andersom.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Godskolere! (Je kunt bedanken voor deze waardevolle bijdrage door het je eerste duimpje te geven)RS6 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:53 Dus geen Lozano, geen buitenlandse aanvaller en hiermee dus een antwoord op al die mensen die me wijs wilden maken dat Rik uit zijn duim zuigt. Vul het maar in er komt geen enkele buitenlandse speler of speler die niet bekend is onder ons. Voorin komt er niks meer bij na dit. Middenveld worden Spierings, Opa Gini en Azor ‘ik wil alleen voor Ajax spelen’ Matusiwa genoemd. Van hecke voor achterin en natuurlijk Milan de bekende van Heerenveen. Scouting is officieel naar de klote. PSV is doodziek!
- RS6
- Verbannen
Geduld tonen doe je als er aanwijzingen zijn dat PSV de goede kant opgaat. Hoe kan je geduld hebben als je hoort wat de namen zijn? Tel daarbij op hoelang we geen kampioen zijn geworden en dat verschrikkelijk beleid die er jaren is gevoerd.
- Asterix
- Meervoudig international
Ach 2 goals tegen Ajax en iedereen sluit hem in de armen. Zo simpel zijn we wel.O Goleiro Grande wrote: ↑15 Jun 2023, 17:03 Wordt nog niet vrolijk van dit soort berichten. Wanneer de geluiden allemaal uitkomen - Lang, Wijnaldum, Spierings, Van Hecke - zou de komst van Stewart verrassend weinig verandering betekenen. Inzetten op the usual suspects en buitenkansjes, volle bak investeren en de verdediging weer als ondergeschoven kindje. Ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV de koers van de afgelopen jaren gewoon blijft volgen en hoop dat de spaarzame geluiden die doorkomen dan ook een rookgordijn zijn voor verrassingen die daadwerkelijk blijk van innovatief handelen geven. Want god wat zou ik het erg vinden om Noa Lang in een PSV-shirt te moeten zien elke week... zum kotz'n gewoon!
Ich liebe gegenpressung