Kan van alles zeggen? Tsja, ik weet heus dat je niet probeert Olai neer te halen, maar als de beste man meerdere malen met nieuws komt wat klopt en Rik voor is, dan is het logisch dat mensen hem geloven. Het is wel heel lastig om 5 keer achter elkaar iets uit je duim te zuigen en nog gelijk te hebben ook.
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Vedette
Van Gaal heeft er inderdaad een potje van gemaakt, afgelopen WK.
-
- Nationale topspeler
Dat was idd ook mijn eerste gedachte, even gecheckt bij wat bevriende Club-fans en die zeggen eigenlijk het tegenovergestelde. Ligt goed in de groep en bij het overgrote deel van de fans. Als voetballer ben ik ook wel fan van de voetballer Lang, geweldige dribbel, flair, inzicht, snel op de eerste meters en goede afmaker. Maakt er hier makkelijk 15 en geeft 10 assists. Ben alleen zoals iedereen hier totaal geen fan van zijn uitstraling, past niet bij PSV. Ik heb veel liever een ander maar zou hem natuurlijk steunen als hij hier komt spelen.Mick Jagger wrote: ↑15 Jun 2023, 17:33 Ik zou het niet doen, Lang is geen speler die goed binnen een selectie ligt, te vol van zichzelf. Mensen accepteren zoiets alleen als hij goed presteert, maar dat heeft hij al een tijdje niet gedaan.
- colocolofc
- Meervoudig international
Ik vind wel dat we weer een vleugje pit erbij mogen krijgen. We zijn de afgelopen jaren te lief geweest. Maar misschien is Lang net iets te veel pit in één speler.
-
- Jeugdspeler
Wat boeit het nou of Rik of wie dan ook het goed heeft of niet. Door dit soort berichtjes hebben we tenminste weer wat te bespreken.
Het is overigens wel jammer dat VI, Telegraaf, maar ook ED & AD niet wat meer verschillende typen journalisten hebben. Timmer, Kapteijns en Rik zijn allen vrij 'netjes' in hun werkwijze en daarbij te controleren door PSV. Brengt enerzijds rust rondom de club, anderzijds weinig sensatie. Maar goed, daar is vast een ander topic voor.
Overigens absoluut pro-Lang. Speler met passeeractie, snelheid, diepte en goede voorzet. En eentje met branie. Daar ontbreekt het nog wel eens aan in onze selecties.
Het is overigens wel jammer dat VI, Telegraaf, maar ook ED & AD niet wat meer verschillende typen journalisten hebben. Timmer, Kapteijns en Rik zijn allen vrij 'netjes' in hun werkwijze en daarbij te controleren door PSV. Brengt enerzijds rust rondom de club, anderzijds weinig sensatie. Maar goed, daar is vast een ander topic voor.
Overigens absoluut pro-Lang. Speler met passeeractie, snelheid, diepte en goede voorzet. En eentje met branie. Daar ontbreekt het nog wel eens aan in onze selecties.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Maikel
- Site Admin
Raar gedrag, dus dan klik ik even wat extra informatie aan. En kreeg een overzichtje met welke accounts deze persoon nog meer heeft gehad. Allemaal hadden ze al een ban.
Ze maken altijd een keer een fout.
Soms hebben we weken lang een vermoeden bij iemand, maar duurt het even voor we zekerheid hebben. Want we willen niet zomaar handelen op een voorgevoel. Maar het masker gaat altijd een keer af.
-
- Nationale topspeler
Is die Yunus Musah alleen een 6 of kan die eigenlijk overal op het middenveld met zijn snelheid en techniek?
Stel Bosz kan van Veerman een type Schone maken, en je zou dan daarvoor Simons en Musah hebben met snelheid en behendigheid
Stel Bosz kan van Veerman een type Schone maken, en je zou dan daarvoor Simons en Musah hebben met snelheid en behendigheid
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Klapstoel
- Basisspeler
Een overzicht van de gelinkte spelers tot nu toe:
- Vaessen
- Van Ewijk
- Van Hecke
- Spierings
- Matusiwa
- Wijnaldum
- Summerville
- Lang
- Pepi
Ik vind het lastig te beoordelen of het aanwinsten zijn . In ieder geval zal ze bijna allemaal aan de prijs (+/- 10 miljoen)
- Vaessen
- Van Ewijk
- Van Hecke
- Spierings
- Matusiwa
- Wijnaldum
- Summerville
- Lang
- Pepi
Ik vind het lastig te beoordelen of het aanwinsten zijn . In ieder geval zal ze bijna allemaal aan de prijs (+/- 10 miljoen)
Last edited by Klapstoel on 15 Jun 2023, 18:22, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Ik denk trouwens dat PSV of al meer duidelijkheid heeft wat betreft de verkoop van Sangare, of dat Bosz echt een gigantisch budget heeft weten te krijgen (PSV begrippen). Alle namen die of hier door insiders of door Rik genoemd worden zijn relatief duur. Pepi, Summerville/Lang, een Argentijn aanstaande, Yunus Musah, Matusiwa. Los van wie de Argentijn is zijn dat allemaal namen rond de 10 miljoen, met alleen Pepi die naar beneden onderhandeld is.
Geeft me goeie hoop, even de namen zelf buiten beschouwing gelaten.
Geeft me goeie hoop, even de namen zelf buiten beschouwing gelaten.
- Maikel
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Als je gezond verstand toepast en kijkt naar voetballend vermogen kan je onmogelijk zeggen dat ze dat niet zijn. Van Ewijk versus Mwene, Summerville/Lang versus El Ghazi… Pepi is gewoon een goeie spits die Luuk prima uit de basis kan spelen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Cody Gakpo
Maar het kan niet anders dat Rik dit forum als bron gebruikt. We hebben het een dag over Noa Lang en wie tovert ie vanmiddag uit zn hoge hoed?