Dat is ook een aanwinst toch
Transferwindow 2023/24
-
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij krijgt het ED en VI af en toe wat door van PSV. Beide twitteren altijd binnen enkele minuten de lede info.MarkvanBommel wrote: ↑15 Jun 2023, 18:31 Maar het kan niet anders dat Rik dit forum als bron gebruikt. We hebben het een dag over Noa Lang en wie tovert ie vanmiddag uit zn hoge hoed?
-
- Moderator
Je zag wel duidelijk verschil in het 'namedroppen' bij Lang, aangezien Elfrink een vraagprijs wist te noemen. Toen wist je al dat daar meer speelde. Dat is anders dan dat we misschien interesse hebben in Hecke bij een vertrek van Ramalho.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:43 Hey, Noa Lang was niet zomaar name dropping van Elfrink. Je verwacht het niet.
-
- Nationale topspeler
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar wat heeft het weten van de vraagprijs te maken met de betrokkenheid van PSV in directe zin? Misschien heeft Rik wel vernomen van een makelaar dat Brugge 12 mil verlangt van andere clubs en dat er met PSV nog vrij weinig aan de hand is.Jwoeloe wrote: ↑15 Jun 2023, 18:41Je zag wel duidelijk verschil in het 'namedroppen' bij Lang, aangezien Elfrink een vraagprijs wist te noemen. Toen wist je al dat daar meer speelde. Dat is anders dan dat we misschien interesse hebben in Hecke bij een vertrek van Ramalho.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2023, 16:43 Hey, Noa Lang was niet zomaar name dropping van Elfrink. Je verwacht het niet.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Isaksen>Lang en is nog goedkoper ook. Zorgwekkend dat er blijkbaar alleen naar nederlandse spelers wordt gekeken ik wist niet dat xenofobie leidend was
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Alle informatie van Rik komt bij zaakwaarnemers en entourage vandaan en als hij van meerdere kanten bevestiging heeft zal ie het met zijn contacten binnen PSV checken.Kritischepsver wrote: ↑15 Jun 2023, 18:38Volgens mij krijgt het ED en VI af en toe wat door van PSV. Beide twitteren altijd binnen enkele minuten de lede info.MarkvanBommel wrote: ↑15 Jun 2023, 18:31 Maar het kan niet anders dat Rik dit forum als bron gebruikt. We hebben het een dag over Noa Lang en wie tovert ie vanmiddag uit zn hoge hoed?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Is gewoon een selfie! Wily is Mart, helemaal geen tracker nodig!Robson de Souza wrote: ↑15 Jun 2023, 18:37Dat jij zelfs Van den Heuvel achtervolgt nu zeg, dit jaar ga je wel next level hè?
-
- Regelmatige invaller
Poeh de hele dag gewerkt zeg.
Even op twitter kijken.
Poh, Noa Lang. Zou het forum al ontploft zijn?
Ik geniet hier wel van hoor.
heb altijd gezegd dat ik niet eens voor hem zou juichen als in ie oranje scoort maar nu vind ik het toch wel geinig als hij zou komen.
Even op twitter kijken.
Poh, Noa Lang. Zou het forum al ontploft zijn?
Ik geniet hier wel van hoor.
heb altijd gezegd dat ik niet eens voor hem zou juichen als in ie oranje scoort maar nu vind ik het toch wel geinig als hij zou komen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
En ik maar denken dat Wily stiekem Rik Elfrink was…SKERLA wrote: ↑15 Jun 2023, 18:57Is gewoon een selfie! Wily is Mart, helemaal geen tracker nodig!Robson de Souza wrote: ↑15 Jun 2023, 18:37
Dat jij zelfs Van den Heuvel achtervolgt nu zeg, dit jaar ga je wel next level hè?
-
- Nationale topspeler
Nieuwe Bruma zal wel meevallen. Die was sympathiek maar niet goed genoeg, dat zal bij Lang andersom zijn denk ik. Als het doorgaat zal het iig flink wennen zijn.
- mr.top
- Internationale topspeler
Ik word hier echt serieus zwaarmoedig van. Wat is dit voor randfiguur joh?iam wrote: ↑15 Jun 2023, 18:08 Interview Lang: https://www.msn.com/nl-nl/sport/other/n ... 15221&ei=5
Maar goed, schijnbaar wil PSV hem per se hebben. Na het fiasco met Mo Ihattaren begrijp ik niet zo goed dat ze nu weer achter zo’n type aangaan.
- Klapstoel
- Basisspeler
Daarnaast reizen PSV scouts niet heel de wereld over om op deze namen uit te komen
Last edited by Klapstoel on 15 Jun 2023, 19:05, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
mr.top wrote: ↑15 Jun 2023, 19:00Ik word hier echt serieus zwaarmoedig van. Wat is dit voor randfiguur joh?iam wrote: ↑15 Jun 2023, 18:08 Interview Lang: https://www.msn.com/nl-nl/sport/other/n ... 15221&ei=5
Maar goed, schijnbaar wil PSV hem per se hebben. Na het fiasco met Mo Ihattaren begrijp ik niet zo goed dat ze nu weer achter zo’n type aangaan.
Je kunt hem niet vergelijken met Mo. Die wilde helemaal niet werken. Bij deze jongen zie ik weldegelijk werklust, en als ik zo de verhalen hoor van onze Belse vrinden dan is ie nog goeie maatjes ook met zijn teamgenoten. We moeten hen beoordelen op zijn spel.
-Gisteren viel hij goed in vond ik. Zijn voorzetten snijden de 16 in zoals Cody dat ook deed bij ons.
-Hij durft een actie te maken
- is pas 23 en heeft al wel genoeg ervaring
- technisch sterk en goede dribbel
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Het gaat mij ook niet per se om zijn kwaliteiten. Kutventje, op het veld heb ik daar nog niet zo’n moeite mee maar die gast moet ook interviews geven in een PSV shirt. Volgens mij ook vrij veel kaarten, altijd wat te doen om hem.
Past naar mijn mening totaal niet bij PSV. Van Bommel, Toivonen, Lozano, Guardado waren allemaal kutventjes op het veld, maar naar mijn (zwaar gekleurde) mening wel representatieve gasten. M.i. weegt dat zeker mee. En daarnaast denk ik dat hij echt wel goed genoeg is, maar dat er ook betere spelers dan Lang te vinden moeten zijn voor die prijs.
Past naar mijn mening totaal niet bij PSV. Van Bommel, Toivonen, Lozano, Guardado waren allemaal kutventjes op het veld, maar naar mijn (zwaar gekleurde) mening wel representatieve gasten. M.i. weegt dat zeker mee. En daarnaast denk ik dat hij echt wel goed genoeg is, maar dat er ook betere spelers dan Lang te vinden moeten zijn voor die prijs.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
Persoonlijk vind ik dat je hem voor 12miljoen moet halen. Goede speler, maar het is wel gewoon een moeilijk persoon. Daar moet PSV mee leren om te gaan.