Vakantie enzo.Vanthaman18 wrote: ↑15 Jun 2023, 21:02 Als Bosz toch oke zou zijn met Spierings dan zou dit toch al meteen rond zijn?
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Hoi Rik/Marco, met zaakwaarnemer van Spierings. Ik zou jullie nog informeren. Er is veel meer interesse. Schrijf maar.Vanthaman18 wrote: ↑15 Jun 2023, 21:02 Als Bosz toch oke zou zijn met Spierings dan zou dit toch al meteen rond zijn?
Hoi Stijn, met je zaakwaarnemer, 2 ton tekengeld extra voor ons moet vast lukken, delen we dat dan?
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Als de vraagprijs verlaagd is naar 20 miljoen kan ik mij alsnog niet voorstellen dat PSV dat kan betalen tenzij VD Wallen opeens heeft besloten er geld in te pompen ofzo.TheSyb wrote: ↑15 Jun 2023, 20:59Een vraagprijs in de winter is niet altijd gelijk aan die in de zomer. Valencia kan goed meer hebben gewild in de winter, omdat ze een verkoop te gevaarlijk vonden mbt mogelijke degradatie. Valencia zit volgensmij ook nog in financiële moeilijkheden, dus dat allebei kan zeker zorgen dat een vraagprijs flink lager ligt deze zomer, als het inderdaad klopt wat je zegt over die 30 miljoen
-
- Nationale topspeler
Dat mag toch mijn mening zijn? Ik zeg ook, die jongen kan ballen. Maar ik vind hem niet dusdanig goed dat dat alles rechtvaardigt. Daarnaast vind ik zijn houding onwijs hinderlijk en vind het bij hem misplaatste arrogantie. Dat past echt totaal niet bij PSV. Op geen enkele manier. Dat mag ik toch vinden? Als zo iemand voor ons speelt vind ik dat een smet op de club. Ik kan daar niet voor juichen.ComeOnPSV wrote: ↑15 Jun 2023, 20:00Hoezo? Die jongen heeft toch niemand vermoord?DeEintovenaar wrote: ↑15 Jun 2023, 16:48 Als Lang echt komt zou het voor mij persoonlijk een enorme smet zijn op de club PSV. Zou me er echt voor schamen als zo'n kerel voor ons voetbalt. Natuurlijk kan hij aardig ballen, maar het is geen groots talent en past qua karakter echt totaal niet bij PSV. Nee ik word hier echt niet blij van maar we gaan het zien.
Het is niet voor niets dat Van Gaal hem bij oranje haalde.
Dat Bosz het wel ziet zitten.
Dat Koeman hem oproept.
Ik moet nog zien of hij überhaupt komt hoor maar als dat zo is kan ik niet juichen. Ik juich dan voor PSV, niet voor Lang. Dat is mijn mening.
Overigens snap ik wel dat Lang en Van Gaal elkaar liggen hoor. Koeman iets minder.
Last edited by DeEintovenaar on 15 Jun 2023, 21:18, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
Zouden jullie heel rouwig zijn om het mislopen van Spierings? Ik heb liever Guti dan Spierings. Leuk transfervrij voor erbij, maar hoop dat we voor de plek van Sangaré hoger inzetten.
- Garnaal
- Basisspeler
Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.
-
- Moderator
Er groeit in de bossen bij de Herdgang helaas geen geldboom om voor elke positie een miljoenenbedrag uit te geven. Spierings is een uiterst nuttige kracht in de breedte als je die transfervrij kan oppikken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wie is hier aan het frame dan. Jij zegt dat een man of 30 geen kennis heeft van de markt.Pijltje wrote: ↑15 Jun 2023, 20:39Huh? Faalhazen bij PSV en ook nog een clowntje? Ik denk dat je een loopje neemt met m’n post. Misschien iets minder framen. Daar is dit forum sowieso wel goed in.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2023, 20:30
Oh? Jij weet dat ze grootverdiener zijn? Luuk obvious.
Overigens samen goed voor 41 goals en 18 assists. Jezus wat kut voor dat geld zeg. Godverdommense faalhazen bij PSV!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Hatseflats
- Vedette
-
- Meervoudig international
Ihattaren-bij-Ajax-vibes krijg ik hier van. Noa Lang vertoont overal hetzelfde kutgedrag, het is wat mij betreft misplaatst om te denken dat wij dat hier onder controle kunnen krijgenGarnaal wrote: ↑15 Jun 2023, 21:19 Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.
-
Ben geen fan van "de boy" Lang. Hij heeft een Nederlandse moeder en is hier gewoon opgegroeid, toch lukt het hem niet om 1 zin in normaal Nederlands te praten.
Daarnaast ben ik ook niet onder de indruk van zijn statistieken. Zijn eerste seizoen was top met 16 goals en 7 assists. Maar afgelopen seizoen 9 goals en 7 assist in 33 wedstrijden. Bakayoko had er 5 en 5 in 23 wedstrijden. En die komt tekort. Cerny had 14 en 13....
De enige reden waarom ik positief zou zijn is dat hij een enorme bewijsdrang heeft in Nederland. Net als Bosz. En misschien wel net als Veerman. Ze voelen zich allemaal tekort gedaan. Als ze dat weten om te zetten naar iets positiefs dan kan er natuurlijk wel iets moois ontstaan...
Daarnaast ben ik ook niet onder de indruk van zijn statistieken. Zijn eerste seizoen was top met 16 goals en 7 assists. Maar afgelopen seizoen 9 goals en 7 assist in 33 wedstrijden. Bakayoko had er 5 en 5 in 23 wedstrijden. En die komt tekort. Cerny had 14 en 13....
De enige reden waarom ik positief zou zijn is dat hij een enorme bewijsdrang heeft in Nederland. Net als Bosz. En misschien wel net als Veerman. Ze voelen zich allemaal tekort gedaan. Als ze dat weten om te zetten naar iets positiefs dan kan er natuurlijk wel iets moois ontstaan...
-
- Meervoudig international
Hij geeft in dat interview wat al een paar keer voorbij gekomen is dat hij in Nederland, Frankrijk en Turkije opgegroeid is. Volgensmij rond zijn 12de weer teruggekomen naar Nederland, dacht ik. Mocht dat uitmaken voor je beeldvorming.Ittot wrote: ↑15 Jun 2023, 21:37 Ben geen fan van "de boy" Lang. Hij heeft een Nederlandse moeder en is hier gewoon opgegroeid, toch lukt het hem niet om 1 zin in normaal Nederlands te praten.
Zou sowieso eens dat interview bekijken, vind dat hij naarmate het interview vordert, best mooie inzichten geeft over hemzelf, zijn stempel en de persoon die hij nu is (huilend in zijn bed kijkend naar beelden van zijn kind als hij die een avond moet missen).
- Klapstoel
- Basisspeler
Aangezien Lang nog geen eigen topic heeft deel ik hier een interessant artikel op omroep Gelderland:
https://www.gld.nl/sport/7957579/wat-ga ... peter-bosz
Vooral de laatste alinea waarin Hans van der Haar het volgende quote :
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Noa Lang naar PSV komt.
https://www.gld.nl/sport/7957579/wat-ga ... peter-bosz
Vooral de laatste alinea waarin Hans van der Haar het volgende quote :
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Noa Lang naar PSV komt.
- Garnaal
- Basisspeler
Raw85 wrote: ↑15 Jun 2023, 21:34Ihattaren-bij-Ajax-vibes krijg ik hier van. Noa Lang vertoont overal hetzelfde kutgedrag, het is wat mij betreft misplaatst om te denken dat wij dat hier onder controle kunnen krijgenGarnaal wrote: ↑15 Jun 2023, 21:19 Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.
Een Ihattaren leeft maar een keer in de duizend jaar. Deze schepsels zijn door en door slecht. Over duizend jaar zou ik inderdaad ook Ihattaren weer weigeren bij PSV. Niemand kan hem redden. PSV en Noa Lang zouden een goede match kunnen zijn. Noa Lang heeft al zijn auto's nog, brengt zijn vrije tijd niet door in de bajes, komt wel opdagen voor trainingen, heeft geen overgewicht, traint hard en niet iedereen die geen ABN spreekt is slecht;)
-
- Bankzitter
Jij bent aan het framen want jij verandert mijn standpunt. Om vervolgens dat standpunt dat ik niet heb, belachelijk te maken. Ik heb niet gezegd dat Luuk, Guus en Anwar er HELEMAAL NIKS van kunnen en Ik heb niet gezegd dat er alleen maar faalhazen rondlopen bij PSV. Ik denk dat de scouting van PSV niet zo goed is. En IK VIND dat er weinig kennis is van de markt en dat is een mening. Mijn mening. Geen frame dus.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2023, 21:23Wie is hier aan het frame dan. Jij zegt dat een man of 30 geen kennis heeft van de markt.
Last edited by Pijltje on 15 Jun 2023, 21:50, edited 1 time in total.
- Garnaal
- Basisspeler
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Over 3 seizoenen haalt hij in de competitie 53 doelpunten/assists in iets minder dan 6000 minuten, dat komt neer op 0.8 G/A p90. Dat is een prima gemiddelde en ik denk dat hij beter kan, want Brugge was niet fantastisch dit seizoen. Ik vraag me af hoeveel spelers voor een zelfde bedrag op te pikken zijn en zulke cijfers kunnen halen
- Standbeeld
- Mister PSV